Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
xatsx
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 08 Mär 2015, 11:23
Telefon: 56941973
Auto: VW Passat 2,0 103kW
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas xatsx » 22 Apr 2020, 08:41

Tere
Palun infot teadjamatelt selle auto kohta, head vead.
Mida peaks ostes jälgima?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Apr 2020, 09:18

Jahikaaslasel oli Amarok sellise mootoriga ja vandus maapõhja seda, kuigi oli juba garantiiajal teise mootori peale saanud, siis suure surmaga sai lõpuks müüdud.

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 11 korda

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas xen0n » 22 Apr 2020, 09:44

Tean ka inimest kes vandus seda mootorit.
Mingi teema oli jubeda õlikuluga. Tahtis saada kapremonti kogu see kone.
Viimati muutis xen0n, 22 Apr 2020, 09:45, muudetud 1 kord kokku.

rraivo
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas rraivo » 22 Apr 2020, 13:42

Mul ka ühel sugulasel oli selline. Uuena ostis ja mingi hetk läks mootor vahetusse. Nipet-näpet ikka hädasi veidi oli, aga ei midagi väga hullu.
Selle asmel ostis mõned aastad tagasi V-klassi ja kiidab taevani.
530

Wazer
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 22 Apr 2020, 19:29
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas Wazer » 22 Apr 2020, 19:39

Sama masin on olemas ka ühe turboga 110kW, kas siis oleks OK komplekt? Või on see mootor igal juhul katastroof?

Ise just mõtlen T6 110kW/DSG/nelik/Webasto/5 kohta/N1/ilma vaheseinata või siis Vito mingi sarnane mudel aga mõlemad on uuena ulmekallid ja kasutatuna on turg peaaegu olematu. Kui veel pikka keret tahta, siis on üldse olematu, sest enamus pole N1.
Ja sellise komplekti puhul peale VW/MB valikut polegi.

kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 22 Apr 2020, 20:28

Wazer kirjutas:
22 Apr 2020, 19:39
Sama masin on olemas ka ühe turboga 110kW, kas siis oleks OK komplekt? Või on see mootor igal juhul katastroof?

Ise just mõtlen T6 110kW/DSG/nelik/Webasto/5 kohta/N1/ilma vaheseinata või siis Vito mingi sarnane mudel aga mõlemad on uuena ulmekallid ja kasutatuna on turg peaaegu olematu. Kui veel pikka keret tahta, siis on üldse olematu, sest enamus pole N1.
Ja sellise komplekti puhul peale VW/MB valikut polegi.
Üks W639 2011a Vito oleks pakkuda, 2.2 120kw, webasto, 4x4, automaat, 5kohta, pikk kere, N1 jne.
Huvi korral kirjuta postkasti.
Viimati muutis kartul678, 22 Apr 2020, 20:29, muudetud 1 kord kokku.
Please come back and tell us how your problem was resolved.

keiok
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 26 Nov 2015, 22:47
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas keiok » 23 Apr 2020, 20:41

Vito/viano on väga head autod aga mitte nelikveolisena. Kui AWD eluliselt tähtis ei ole, osta vito/viano 122cdi. Minu silmis paremat kuuti tehtud ei ole- Sõidab kui mõõda nahka, mõistlik kütusekulu ja mis peamine, kestab.
Viimati muutis keiok, 23 Apr 2020, 21:24, muudetud 1 kord kokku.

Wazer
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 22 Apr 2020, 19:29
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas Wazer » 30 Apr 2020, 12:58

Ja miks Vito/Viano nelikveolisena hea pole, näiteks võrreldes Transporteriga?

Mul on just AWD oluline. Vaja käia ehitusplatsidel ja ka haagist tõmmata iga ilmaga. Kastikat ei taha.

Kaevates igasugu foorumeid, siis mulle tundub, et need 132kW mootori mured on just selle põlvkonna omad, paistab, et uuemate 150kW ja 147kW mootorite kohta sama suurt hädakisa pole, seda arvestades T6 110kW moto võiks olla ju ka pikmea elueaga kui need T5 132kW? Aga siin foorumis vist üleliia palju neid uuemate busside omanikke pole.

xatsx
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 08 Mär 2015, 11:23
Telefon: 56941973
Auto: VW Passat 2,0 103kW
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas xatsx » 15 Mai 2020, 14:09

Kas sharan 2017a ja 135kw omab samasugust õliprobleemi?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Mai 2020, 16:42

xatsx kirjutas:
15 Mai 2020, 14:09
Kas sharan 2017a ja 135kw omab samasugust õliprobleemi?
Ei oma.

Kui tahad kindlasti seda probleemi vältida ja võtta asja lihtsalt, siis ära vaata spetsiifiliselt kahest diislit kahe turbo ja 132 kiluvatiga ning mootorikoodiga CFCA ja oled juba poolel teel õiges suunas :mrgreen:

103, 110, 125, 130, 135 ja 140kW on selles suhtes turvalised valikud. Kõik need ei ole küll bussidel esindatud. Sharanil eri aastate peal leiad neist viite esimest.
Viimati muutis siLc, 15 Mai 2020, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
xatsx

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas R36 » 15 Mai 2020, 17:51

Olen näinud 5 CFCA uhiuut mootorit 2a jooksul.
Põhimure miks ikkagi õlikulu tekib on alumiiniumist EGR jahuti, mis oma sisu mootorisse viskab.

Kui küljes on uuetüübi jahuti ja mootor õli ei võta võiks arvata, et tegu on ok mootoriga. Täna VW-st tellitavad mootorid tulevad kõik uue jahutiga.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
xatsx
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Wazer
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 22 Apr 2020, 19:29
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik

Lugemata postitus Postitas Wazer » 16 Mai 2020, 17:56

Ma leidsin siit ühe arutelu kust käib läbi, et 2015 november parandati see viga Euroopa autodel ja kõik sellest hetkest uuemad mootorid on sellest murest vabad. Tundub, et peab vaatama siis uuemat kui 2015-11 või siis peale seda kuupäeva tehase remonditud mootoriga masinat.

https://www.t6forum.com/threads/180-hp- ... pec.15690/

Vasta

Mine “Autoostu abi”