Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Jahikaaslasel oli Amarok sellise mootoriga ja vandus maapõhja seda, kuigi oli juba garantiiajal teise mootori peale saanud, siis suure surmaga sai lõpuks müüdud.
- xen0n
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 11 korda
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Tean ka inimest kes vandus seda mootorit.
Mingi teema oli jubeda õlikuluga. Tahtis saada kapremonti kogu see kone.
Mingi teema oli jubeda õlikuluga. Tahtis saada kapremonti kogu see kone.
Viimati muutis xen0n, 22 Apr 2020, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Mul ka ühel sugulasel oli selline. Uuena ostis ja mingi hetk läks mootor vahetusse. Nipet-näpet ikka hädasi veidi oli, aga ei midagi väga hullu.
Selle asmel ostis mõned aastad tagasi V-klassi ja kiidab taevani.
Selle asmel ostis mõned aastad tagasi V-klassi ja kiidab taevani.
530
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Sama masin on olemas ka ühe turboga 110kW, kas siis oleks OK komplekt? Või on see mootor igal juhul katastroof?
Ise just mõtlen T6 110kW/DSG/nelik/Webasto/5 kohta/N1/ilma vaheseinata või siis Vito mingi sarnane mudel aga mõlemad on uuena ulmekallid ja kasutatuna on turg peaaegu olematu. Kui veel pikka keret tahta, siis on üldse olematu, sest enamus pole N1.
Ja sellise komplekti puhul peale VW/MB valikut polegi.
Ise just mõtlen T6 110kW/DSG/nelik/Webasto/5 kohta/N1/ilma vaheseinata või siis Vito mingi sarnane mudel aga mõlemad on uuena ulmekallid ja kasutatuna on turg peaaegu olematu. Kui veel pikka keret tahta, siis on üldse olematu, sest enamus pole N1.
Ja sellise komplekti puhul peale VW/MB valikut polegi.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Üks W639 2011a Vito oleks pakkuda, 2.2 120kw, webasto, 4x4, automaat, 5kohta, pikk kere, N1 jne.Wazer kirjutas: ↑22 Apr 2020, 19:39Sama masin on olemas ka ühe turboga 110kW, kas siis oleks OK komplekt? Või on see mootor igal juhul katastroof?
Ise just mõtlen T6 110kW/DSG/nelik/Webasto/5 kohta/N1/ilma vaheseinata või siis Vito mingi sarnane mudel aga mõlemad on uuena ulmekallid ja kasutatuna on turg peaaegu olematu. Kui veel pikka keret tahta, siis on üldse olematu, sest enamus pole N1.
Ja sellise komplekti puhul peale VW/MB valikut polegi.
Huvi korral kirjuta postkasti.
Viimati muutis kartul678, 22 Apr 2020, 20:29, muudetud 1 kord kokku.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 26 Nov 2015, 22:47
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Vito/viano on väga head autod aga mitte nelikveolisena. Kui AWD eluliselt tähtis ei ole, osta vito/viano 122cdi. Minu silmis paremat kuuti tehtud ei ole- Sõidab kui mõõda nahka, mõistlik kütusekulu ja mis peamine, kestab.
Viimati muutis keiok, 23 Apr 2020, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Ja miks Vito/Viano nelikveolisena hea pole, näiteks võrreldes Transporteriga?
Mul on just AWD oluline. Vaja käia ehitusplatsidel ja ka haagist tõmmata iga ilmaga. Kastikat ei taha.
Kaevates igasugu foorumeid, siis mulle tundub, et need 132kW mootori mured on just selle põlvkonna omad, paistab, et uuemate 150kW ja 147kW mootorite kohta sama suurt hädakisa pole, seda arvestades T6 110kW moto võiks olla ju ka pikmea elueaga kui need T5 132kW? Aga siin foorumis vist üleliia palju neid uuemate busside omanikke pole.
Mul on just AWD oluline. Vaja käia ehitusplatsidel ja ka haagist tõmmata iga ilmaga. Kastikat ei taha.
Kaevates igasugu foorumeid, siis mulle tundub, et need 132kW mootori mured on just selle põlvkonna omad, paistab, et uuemate 150kW ja 147kW mootorite kohta sama suurt hädakisa pole, seda arvestades T6 110kW moto võiks olla ju ka pikmea elueaga kui need T5 132kW? Aga siin foorumis vist üleliia palju neid uuemate busside omanikke pole.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2045
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 164 korda
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Ei oma.
Kui tahad kindlasti seda probleemi vältida ja võtta asja lihtsalt, siis ära vaata spetsiifiliselt kahest diislit kahe turbo ja 132 kiluvatiga ning mootorikoodiga CFCA ja oled juba poolel teel õiges suunas
103, 110, 125, 130, 135 ja 140kW on selles suhtes turvalised valikud. Kõik need ei ole küll bussidel esindatud. Sharanil eri aastate peal leiad neist viite esimest.
Viimati muutis siLc, 15 Mai 2020, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7855
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 227 korda
- Kontakt:
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Olen näinud 5 CFCA uhiuut mootorit 2a jooksul.
Põhimure miks ikkagi õlikulu tekib on alumiiniumist EGR jahuti, mis oma sisu mootorisse viskab.
Kui küljes on uuetüübi jahuti ja mootor õli ei võta võiks arvata, et tegu on ok mootoriga. Täna VW-st tellitavad mootorid tulevad kõik uue jahutiga.
Põhimure miks ikkagi õlikulu tekib on alumiiniumist EGR jahuti, mis oma sisu mootorisse viskab.
Kui küljes on uuetüübi jahuti ja mootor õli ei võta võiks arvata, et tegu on ok mootoriga. Täna VW-st tellitavad mootorid tulevad kõik uue jahutiga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Vw Multivan 2.0 132kw 2014 a nelik
Ma leidsin siit ühe arutelu kust käib läbi, et 2015 november parandati see viga Euroopa autodel ja kõik sellest hetkest uuemad mootorid on sellest murest vabad. Tundub, et peab vaatama siis uuemat kui 2015-11 või siis peale seda kuupäeva tehase remonditud mootoriga masinat.
https://www.t6forum.com/threads/180-hp- ... pec.15690/
https://www.t6forum.com/threads/180-hp- ... pec.15690/