Abi passat b8 mootori valikul

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Tere
Kas keegi viitsiks lahti seletada b8 mootorite erinevused. (bensiin)
1.4 92kw
1.4 110kw
1.4 118kw
1.8 132kw
Br.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 899
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 100 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Golhv »

Tere
1.4 92kw on enamasti ainult Trendlinele pakutud nö entry mootor, ja 200nm väändega, järgmine 110kw oli saadaval kõikidel varustutasemetel ja 250nm väändega, 118kw turbo ja kompressoriga varianti minu andmetel b8'le pole pakutudki. 1.8 on märja siduriga kangem mootor(eeldusel, et DSG'd vaatad)
Kõik oleneb, kus, kuidas ja milleks autot tarbid, aga mina eelistaks 110kw või 132kw varianti.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz »

Ma pakuks nii, et kui enamasti kulgemiseks siis 110kW kui natuke kiiremat/"mugavamat" siis 132kW.
elu on nautimiseks

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2059
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 144 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas siLc »

Golhv kirjutas: 27 Mai 2020, 08:01 118kw turbo ja kompressoriga varianti minu andmetel b8'le pole pakutudki.
1.8 on märja siduriga kangem mootor(eeldusel, et DSG'd vaatad)
Õige.
Kontrolli oma andmeid - 1.8 TSI on B8 peal kuiva 7sega ja 250Nm peale piiratud väändega (manuaalkastiga 320Nm).

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

1.8 jah DQ200 ehk kuiva siduriga kast. Märg sidur peaks olema alates 2.0 TSI.

Muidu sellest valikust kõige lihtsamini leitav 1.4 110kW variant ja tavakasutues selle jõudlus ja pidamiskulud täitsa mõistlikud. 1.8 on rohkem "pauku", aga pigem vähem leida.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 899
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 100 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Golhv »

jees jees, pole ammu ühegi 1.8ga tegelenud, ikka DQ200, ehk kuiv. :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5368
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas jussike »

Räägivad, et 1,4 pidavat küll ja veel olema, mina sellele kaasa rääkida ei suuda, minu arust palju kisa ja vähe villa.
Kui maanteel möödasõite harrastad, siis kindlasti 1,8.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Nii 118kw jätame ära.
Kas 1.8 132kw õli probleem on minevik?
Kuskilt siit lugesin, dq200 kõige kehvem kast dsg’dest. Milles see väljendub?
Br.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz »

Õliprobleem on nii ja naa.
Mul võttis 1.4TSI 110kW Golf 7 peal ka õli kui maanteel suure koormusega sõitsin (3 meest autos ja 3 ratast katusel).
Muidu nö normaalsel sõidul õli ei võtnud.
elu on nautimiseks

murf
Huviline
Postitusi: 903
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 158 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas murf »

Wizard kirjutas: 27 Mai 2020, 07:16 Tere
Kas keegi viitsiks lahti seletada b8 mootorite erinevused. (bensiin)
1.4 92kw
1.4 110kw
1.4 118kw
1.8 132kw
kW-d on erinevad :mrgreen:
Inimene küsib lihtsa küsimuse ja selmet lihtsalt vastata, hakkavad siin kõik käigukastidest ja jummal teab millest jahuma ning teemat keeruliseks ajama.
Viimati muutis murf, 27 Mai 2020, 14:07, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Massiline õliprobleem on lahendatud. Turbobensukas võib olenevalt koormusest vahel ikka lisa küsida, ka korras mootoriga.

7-ne kuivsidur oli B7 peal üsna õrn kast, aga B8 peal tundub kestvat. Vähemalt 1.6 ja 1.4 mootoritel. 1.8 juba rohkem väänet, aga pole ka väga kuulnud probleeme, samas neid liigub ka kõige vähem.

Möödasõitu kannatab ka 110kw kenasti teha. Rakett ta muidugi pole.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2059
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 144 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas siLc »

KuldarA kirjutas: 27 Mai 2020, 16:28 1.8 juba rohkem väänet, aga pole ka väga kuulnud probleeme, samas neid liigub ka kõige vähem.

Möödasõitu kannatab ka 110kw kenasti teha. Rakett ta muidugi pole.
Rohkem väänet on ainult 1.8 manuaalil. 7sel kuivaga vääne piiratud kasti taluvuse piirini.

1.4 110kW liigutab maanteel üksi-kaksi sõites täiesti adekvaatselt, ka möödasõitude osas. Muidugi siin jälle olenevalt perspektiivist - kes ennem harjunud sõitma alla saja ja kes rohkem kui kahesaja kilovatiga :mrgreen:

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Abi passat b8 valikul

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Oskab keegi veel midagi passati juures esile tuua mida peaks kindlasti kontrollima?
Br.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1687
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 50 korda

Abi passat b8 valikul

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Wizard kirjutas: 27 Mai 2020, 20:56 Oskab keegi veel midagi passati juures esile tuua mida peaks kindlasti kontrollima?
Mida rohkem lisasid seda parem.

miilits
Huviline
Postitusi: 2194
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas miilits »

Kas seda 1,4 mingi 150000 ls on môtet vaadata linna autoks, palju sellel vàiksel mootoril làbisôiduga kulumist tekkinud, ressurssi alles on?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Abi passat b8 valikul

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Wizard kirjutas: 27 Mai 2020, 20:56 Oskab keegi veel midagi passati juures esile tuua mida peaks kindlasti kontrollima?
Seda peaks juba konkreetse auto puhul arutama. Olenevalt vanusest ja läbisõidust erinevad asjad. Üldiselt on nagu ikka, et taust oleks korras, suuri õnnetusi poleks olnud jms.
miilits kirjutas: 28 Mai 2020, 07:03 Kas seda 1,4 mingi 150000 ls on môtet vaadata linna autoks, palju sellel vàiksel mootoril làbisôiduga kulumist tekkinud, ressurssi alles on?
Eks see nagu iga autoga, et oleneb ju eelnevast kasutusest. Tavakasutuses olnud auto sõidab kenasti edasi.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas tommm »

Ma olen sõitnud kõigi kolmega:

92kw DSG - kuu aega asendusautona. Väga madalad ootused, aga positiivne üllatus. Täitsa isegi liikus.

110kw DSG - sõpradele kätte sattunud ja lühiajaliselt proovinud. Kui on hea varustus ei tasu ostmata jätta - adekvaatne katel selle kere peal. Samuti pole ma kuulnud üheltki sõbralt ei õli- ega käigukastiprobleeme.

132kw DSG - sõitnud veidi vähem kui 4a ja 120kkm. Väga mõnus mootor, maanteed lust lasta. Liigub hästi, vaikne, kütust võtab mõistlikult. Nagu oma auto teemas kirjutasin, siis õli sain valada juba üsna varakult, mingi 60-80k juures ja siis iga hoolduse vahepeal. Töökaaslasel sama autoga sama teema. Samas Škodamehed ei valanud ühtegi liitrit sama mootoriga. Ehk ilmselt kui Passatil ka 15k pealt õli vahetada (mitte 25-28k nagu auto ise arvab), siis ta ei küsiks 5000km enne hoolduseaega õli juurde. Minu endise auto uus kasutaja nüüd mainis, et külma mootoriga on keti klõbinat kuulda. Käigukastiga sai ka maadelda, aga mõistliku rahalise kuluga ka pärast garantiid. Kokkuvõttes oleks leidnud mingi sobiva värvi ja varustuse variandi, oleks meeleldi uuesti sama kombo ostnud.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

tommm kirjutas: 28 Mai 2020, 14:28
132kw DSG - sõitnud veidi vähem kui 4a ja 120kkm. Väga mõnus mootor, maanteed lust lasta. Liigub hästi, vaikne, kütust võtab mõistlikult. Nagu oma auto teemas kirjutasin, siis õli sain valada juba üsna varakult, mingi 60-80k juures ja siis iga hoolduse vahepeal. Töökaaslasel sama autoga sama teema. Samas Škodamehed ei valanud ühtegi liitrit sama mootoriga. Ehk ilmselt kui Passatil ka 15k pealt õli vahetada (mitte 25-28k nagu auto ise arvab), siis ta ei küsiks 5000km enne hoolduseaega õli juurde. Minu endise auto uus kasutaja nüüd mainis, et külma mootoriga on keti klõbinat kuulda. Käigukastiga sai ka maadelda, aga mõistliku rahalise kuluga ka pärast garantiid. Kokkuvõttes oleks leidnud mingi sobiva värvi ja varustuse variandi, oleks meeleldi uuesti sama kombo ostnud.
See liitrike hooldusvälba peale on turbokal okei valada.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 903
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 158 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas murf »

Skoda meestest nii palju, et üks Scoudi vend valas ka iga hoolduse vahel juurde. Seda päevani kuni mõtles värskelt hooldusest tulles, et kontrolliks õlitaset. Ja tulemus - nats üle miinimumi hooldusest välja sõites :shock: Edaspidi enam hoolduste vahel juurde valama ei pidanud ja kestis ilusti :D
Äkki peaks Volkaril ka kontrollima :roll:

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas renxx9 »

Ma arvan, et kui teemaalgatajal on ostusoov ja ei suuda mootorit valida, siis kõige õigem oleks käia ja proovida kõik võimalikud kandidaadid enda istumise all ära. Paljud siin kiidavad seda 1,4 DSG 110kW, mis on näiteks minujaoks täiesti mannetu emotsioonitu pill. Aga see on minu arvamus.
Ja nagu ka juba mainitud, siis mõnele tundub 66kW ka paras, samas kui teisel jääb 200kW ka liiga tavaliseks...
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5175
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas tito »

Ma ootaks 5 aastat
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas tommm »

Päeva lõpuks tõepoolest see liiter juurde valada ilmselt kedagi ei tapa, kuniks asi liitrikesega piirdub. Mölleris räägiti sama juttu, aga ma lihtsalt ei tabanud seda loogikat, et miks 1,4 mehed (kes olid minust ca 1,5x suuremate läbisõitudega) ei pea valama, aga 1,8’ga põhimõtteliselt eranditult peab ja on okei valada :) Ehk 1,4 siis peaks olema mingis plaanis ikkagi paremini konstrueeritud. Aga ma ei ole mehaanik, lähtun ainult talupojaloogikast.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas argo »

tommm kirjutas: 28 Mai 2020, 20:26 Päeva lõpuks tõepoolest see liiter juurde valada ilmselt kedagi ei tapa, kuniks asi liitrikesega piirdub.
Kui kuus iga päev sõita, siis ~30 liitrit õli? :roll:
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 906
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 41 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Pulku »

argo kirjutas: 28 Mai 2020, 20:43
tommm kirjutas: 28 Mai 2020, 20:26 Päeva lõpuks tõepoolest see liiter juurde valada ilmselt kedagi ei tapa, kuniks asi liitrikesega piirdub.
Kui kuus iga päev sõita, siis ~30 liitrit õli? :roll:
:D

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas tommm »

Pulku kirjutas: 28 Mai 2020, 20:54
argo kirjutas: 28 Mai 2020, 20:43
tommm kirjutas: 28 Mai 2020, 20:26 Päeva lõpuks tõepoolest see liiter juurde valada ilmselt kedagi ei tapa, kuniks asi liitrikesega piirdub.
Kui kuus iga päev sõita, siis ~30 liitrit õli? :roll:
:D
Just just, õlikulu vähendamiseks tasuks valida sobiv poolus ning sinna kolida.

Vasta

Mine “Autoostu abi”