Abi passat b8 mootori valikul

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1030
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas links » 29 Mai 2020, 00:17

Egas see, kes rooli keerab, vajab samuti määrimist, et kuus 30L "õli" sisse kühveldada pole probleem vast :mrgreen:

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Golhv » 29 Mai 2020, 08:31

renxx9 kirjutas:
28 Mai 2020, 19:58
Ma arvan, et kui teemaalgatajal on ostusoov ja ei suuda mootorit valida, siis kõige õigem oleks käia ja proovida kõik võimalikud kandidaadid enda istumise all ära. Paljud siin kiidavad seda 1,4 DSG 110kW, mis on näiteks minujaoks täiesti mannetu emotsioonitu pill. Aga see on minu arvamus.
Ja nagu ka juba mainitud, siis mõnele tundub 66kW ka paras, samas kui teisel jääb 200kW ka liiga tavaliseks...
no passatist (sõidu)emotsiooni üleüldiselt oodata on üldse omaette asi mo arust. Ta on väga hea auto,ka selle 1.4tsi mootoriga, aga päeva lõpuks on ta ikkagi hea pereauto, on seal siis 110kw või 200kw. Teema algataja analüüsigu, milleks tal autot vaja on, kus sõidab, kuidas sõidab ja proovigu ära, siis saab ehk pilt selgeks. :wink:
Viimati muutis Golhv, 29 Mai 2020, 08:34, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
MustVälk

Ussike
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Ussike » 29 Mai 2020, 12:01

Kõik peaks hakkama pihta sellest ,et analüüsida kasutusmustrit,Kui palju on koormat ,palju inimesi tavaliselt ja kus enamjaolt liigeldakse,kiiruseni 100 on kergelt koormatud 1,4 ja 1,8 mootoritega autode kiirenduse vahe marginaalne,100-160 on alates 1,8 mootorist juba vahe tuntav ja sealt edasi mida rohkem rammu seda paremini liigub.Enda igapõevaliikur on üks 92 kw vag ja ausalt kahekesi igapäevaseks liikumiseks piisav ja pealekauba kui vaadata kuidas ümberringi taskurakettide omanikud riigi obligatsioone ostavad siis rohkem ei tahagi.Välja elamiseks on teine auto ja teised kohad.
Kes tänasid kasutajat Ussike selle postituse eest:
Elevant

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 19 Mai 2021, 21:33

Tulles tagasi antud teema juurde -

Sain täna huvitava küsimuse, millele ise vastust ei teadnud, seega küsin siit - kas 88kw TDi mootor kannatab B8 Passati välja või tuleks maanteel turvalisuse huvides möödasõidud unustada?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 19 Mai 2021, 21:35

Ei saa aru, et kas kõik istusid esimest korda kui load said 200kw auto taha? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 50kw saab ka möödasõitu teha :wtf:
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
MustVälkMaahärramaddis

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 20 Mai 2021, 04:37

Kui kavatsed kunagi edasi müüa, siis ikka suurem mootor ja parem varustus. Neid 1.4 lutse on kõik nurgatagused täis ja see kaotab oma väärtust ikka väga ruttu. Ja see õli küsimine.... Noh... Suured mootorid küsivadki õli ju. Kas 1.8 on nüüd suur või väike ma igaksjuhuks ei vasta. 😁
Kas tõesti 1.8 ongi nüüd passatil kõige kangem mootor?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 20 Mai 2021, 05:11

etnies858 kirjutas:
19 Mai 2021, 21:35
Ei saa aru, et kas kõik istusid esimest korda kui load said 200kw auto taha? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 50kw saab ka möödasõitu teha :wtf:
50kw saab ilusti mööda sõidetud. Mul oli kunagi auto, millel enne möödasõitu kliima välja võtsin, sai kohe turboboosti juurde.
Pigem ei ole asi möödasõidus, vaid kuidas sellise mootori ja auto koosluses sõidudünaamika on. Ka foorumis on väga palju juttu 110kw ja 140kw TDI-dest, kuid 88kw ei ole mina väga märganud.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas dellu » 20 Mai 2021, 08:08

No selle kohta ütleks, et lepi mõne müüjaga maanteel proovisõit kokku. Sellest mõttest ei saa mina ka aru, et autol mootor liiga lahja, et möödasõitu teha. Möödasõidu abc on tegelikult see, et möödasõit ei alga siis, kui vastutulija sinust möödas on, vaid möödasõit algab juba varem. Kui vastutulija sinuga kohakuti peab sinu kiirus juba eesliikujast märksa suurem olema, ehk hakkad varem kiirendama, mitte ei istu meetri peal taga kinni. Täpselt sama asi kulub ära ka siis, kui sul 200kw tagumiku all on, siis saad ka väga väikses vastutulijate augus oma möödasõidu ikka ära sutskata. Ma olen Saksast toonud nii 1.7 44kw SDI Lupo kui ka 1.9 47kw Golf 3 omal ajal ja no kummagagi ei jäänud ükski möödasõit tegemata ei tuues ega hiljem ka Eestis sõites (kuni müügis olid). Samuti oli mul vana puksiir algul seal 60kw kanti ilmselt ja mõelge siis ise, et su auto kaalub seal 3500-4000 tonni. Ometi sain ma sellisega isegi Poola lõunaservast oma Passat B7 ära toodud ja ei jäänud ka ükski möödasõit tegemata. Nüüd küll vähe võimsust seal rohkem ja uus puksiir suisa 116kw, millega loomulikult on maanteel lõbusam, aga ei jäänud mul ka vanaga mööda sõitmata. Siin mõni kurtis isegi, et 1.4 110kw CNG on maanteel võimatu mööda sõita. Ma tegin sellega 3-4 euroopa tripi ära ja no ei tea, igal pool sai edukalt hakkama. Hetkel uus on tutikas 1.5 96kw CNG Octavia ja see liigutab end üllatavalt kiirelt, kuigi kw vähem kui passatil. Eks uus auto on muidu uus auto, kw-d kõik kapoti all alles ja on "sissesõitu" saanud ka esimesesest päevast ikka gaasipedaali vajutamisega. Nii et ma ei tea, see 88kw ei tundu nüüd küll mingi olematu number, eks ikka asi juhis kinni.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
Vvariant
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas jussike » 20 Mai 2021, 08:32

dellu kirjutas:
20 Mai 2021, 08:08
....mõelge siis ise, et su auto kaalub seal 3500-4000 tonni.....
Mis kategooria lubadega seda sellist vedurit juhitakse... :mrgreen:
Viimati muutis jussike, 20 Mai 2021, 08:33, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 76 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas martin333 » 20 Mai 2021, 08:41

jussike kirjutas:
20 Mai 2021, 08:32
dellu kirjutas:
20 Mai 2021, 08:08
....mõelge siis ise, et su auto kaalub seal 3500-4000 tonni.....
Mis kategooria lubadega seda sellist vedurit juhitakse... :mrgreen:
Eesti Mereakadeemia

PS Muidu saab ka 37kW T3-ga möödasõidu ära aetud, lihtsalt vaja hästi ajastada.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 20 Mai 2021, 08:43

No näiteks mul oli ka raske algul golf GTI pealt 110kw passati peale minna. Golfiga võis suht igal hetkel möödasõitu teha(mitte, et ma oleks seda tihti praktiseerinud aga oli juhuseid). Minu arust suurim miinus nendel "mahlapakkidel" see, et see 7ne kuiv kast suht jube, rikub kogu dünaamika ära. Kui manuaalselt käike lapata siis nt minu passatil 1.4 tubro + kompressor küll ja veel jõudu, et ilusti, rahulikult ja legaalselt möödasõite teha.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 20 Mai 2021, 08:48

Ra1ts kirjutas:
19 Mai 2021, 21:33
Tulles tagasi antud teema juurde -

Sain täna huvitava küsimuse, millele ise vastust ei teadnud, seega küsin siit - kas 88kw TDi mootor kannatab B8 Passati välja või tuleks maanteel turvalisuse huvides möödasõidud unustada?
Kannatab kenasti, 110kW ei anna selles suhtes Sulle suurt midagi juurde.
JaanusVambola kirjutas:
20 Mai 2021, 04:37

Kas tõesti 1.8 ongi nüüd passatil kõige kangem mootor?
Ei ole. 2.0 206/200kW on. 1.8 võib vabalt olemata olla - kütust võtab nagu 2.0 ja 1.4-st suurem võimsus läheb esirataste libistamisse.
Viimati muutis KuldarA, 20 Mai 2021, 08:48, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
Ra1ts
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 20 Mai 2021, 10:20

Mu küsimuse põhimõte tegelikult ei olegi selles, et millise mootoriga oleks mõnusam ennast keset liiklust Schumacherina tunda, vaid uurida kogemusi B8 1,6 TDI mootori osas, mis istub automaadi otsas - sõidudünaamika, omadused, koostöö kastiga jne. Mul lihtsalt omal on kogemused vaid Passsat B5.5 96kw ja B6 2.0 Tdi 103kw ja Golfi 2.0 110kw omaga.
Jah, alati saab proovisõidule minna, aga milleks see foorum siin siis on, kui mitte selliste asjade küsimiseks ja arutamiseks.
Viimati muutis Ra1ts, 20 Mai 2021, 10:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 76 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas martin333 » 20 Mai 2021, 10:31

Eraldiseisvalt kindlasti on sõidudünaamika mõistlik ja isegi hea. Aga võrreldes nt. 140kW variandiga, mis kiirendab sajani 3 sekundit kiiremini, kuid kütusekulunumbrid on suhteliselt ühte auku, siis seis veits kahvatub.

Omal ajal välistasin 1.6TDi variandi ja soovisin 2.0TDi-d, pealegi 2.0 valik on oluliselt suurem.
Viimati muutis martin333, 20 Mai 2021, 10:40, muudetud 2 korda kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas dellu » 20 Mai 2021, 10:40

jussike kirjutas:
20 Mai 2021, 08:32
dellu kirjutas:
20 Mai 2021, 08:08
....mõelge siis ise, et su auto kaalub seal 3500-4000 tonni.....
Mis kategooria lubadega seda sellist vedurit juhitakse... :mrgreen:
No ok 4t oli pigem sellise vahest juhtub näitena (tegelt päris niipalju vast ikka pole tulnud). Muidu peaks ikka alla 3,5t jääma ja saab B katiga sõita. Rendin seda välja ka. Enamusel ikka b kat taskus. Mul muidugi C1 ka plastiku peal olemas ja saaks ka raskema masinaga kulgeda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Wizard » 09 Dets 2021, 10:47

Kas keegi selle kohta oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3574235

vin: WVWZZZ3CZHE115480

Esindus kahjuks infot ei anna (info ainult omanikule esinduses kohapeal dokumentide esitamisel ( tehniline pass + omaniku tõendav dokument)).
Viimati muutis Wizard, 09 Dets 2021, 12:11, muudetud 1 kord kokku.
Br.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 09 Dets 2021, 18:18

Wizard kirjutas:
09 Dets 2021, 10:47
Kas keegi selle kohta oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3574235

vin: WVWZZZ3CZHE115480

Esindus kahjuks infot ei anna (info ainult omanikule esinduses kohapeal dokumentide esitamisel ( tehniline pass + omaniku tõendav dokument)).
Mismõttes esindus sellistel tingimustel ainult infot annab? Ja siis keegi küsis, et miks ma esindusi maha teen. 😁
Silber(veho) kaevas ilusti küsimise peale kogu välismaise ajaloo ka välja. Isegi selle mis polnud esindusega seotud. Tasuta ja isegi nime ei küsitud.
Vbolla sa ei küsinud lihtsalt piisavalt ilusti? "Tere" ja "palun" ja "armuline härra" kasutasid ikka? 😁
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 09 Dets 2021, 21:38

Mootori KW. on üks asi. Vääne on teine teema. 1,4 B. oma 110 Kw.iga on poisike oma sama TDi 103 Kw. iga. Unustate ära mootori VÄÄNDE momente. Mootori dünaamiluses on tema mitte kiirenduses m,,mökutamine,, Mis pööretel saab see 1,4 b. oma Kw. kirja? 4700. Aga diisel ? 1900. Ja ostetakse , mitte vähe . Kahju. Tehke teema mootori KW ja Vääne .Nagu siga ja kägu on need bensukad diislid.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 10 Dets 2021, 10:15

t6nis3 kirjutas:
09 Dets 2021, 21:38
Mootori KW. on üks asi. Vääne on teine teema. 1,4 B. oma 110 Kw.iga on poisike oma sama TDi 103 Kw. iga. Unustate ära mootori VÄÄNDE momente. Mootori dünaamiluses on tema mitte kiirenduses m,,mökutamine,, Mis pööretel saab see 1,4 b. oma Kw. kirja? 4700. Aga diisel ? 1900. Ja ostetakse , mitte vähe . Kahju. Tehke teema mootori KW ja Vääne .Nagu siga ja kägu on need bensukad diislid.
Ma soovitan Sul minna ja sõita mõlema mootoriga ja siis rääkida nende dünaamikate erinevusest.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 10 Dets 2021, 10:23

Pole mõtet sellist käojaani ajada kui ei ole ise reaalselt proovinud ja võrrelnud. Ennem 1.4TSI Passatit liiklesin 2.0TDI 140kw Superbiga ja ma võtan iga kell selle "hädise" 1.4TSI uuesti ja uuesti. Miks? Sest see pagana TDI oli uimane, konarlik ja mürarikas + kuuese DQ250 otsa istutatuna üks paras hunnik õnnetust (pole sujuv, lambi väljasuremised jne). TSI seevastu on siidine, sujuv ning väle - kuni 100km/h liigub täpselt sama kiirelt ja käiguvahetused on peaaegu märkamatud. Sekka veel kütusekulu - trassil ontlikult liigeldes on kulu peaaegu sama, vahe minimaalne (sõltub auto koormatusest). Arvata võiks need kodanikud kellel "reaalne" kogemus mitte oletus ja lapsepõlvetrauma mõne vana bensurondiga.
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
MustVälkmaddis

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 10 Dets 2021, 13:28

Puuriit kirjutas:
10 Dets 2021, 10:23
Pole mõtet sellist käojaani ajada kui ei ole ise reaalselt proovinud ja võrrelnud. Ennem 1.4TSI Passatit liiklesin 2.0TDI 140kw Superbiga ja ma võtan iga kell selle "hädise" 1.4TSI uuesti ja uuesti. Miks? Sest see pagana TDI oli uimane, konarlik ja mürarikas + kuuese DQ250 otsa istutatuna üks paras hunnik õnnetust (pole sujuv, lambi väljasuremised jne). TSI seevastu on siidine, sujuv ning väle - kuni 100km/h liigub täpselt sama kiirelt ja käiguvahetused on peaaegu märkamatud. Sekka veel kütusekulu - trassil ontlikult liigeldes on kulu peaaegu sama, vahe minimaalne (sõltub auto koormatusest). Arvata võiks need kodanikud kellel "reaalne" kogemus mitte oletus ja lapsepõlvetrauma mõne vana bensurondiga.
Kuuese DQ250 TDi kohta selline kommentaar siin foorumis teha on ikka julgus omaette :D Kuid siinkohal ka sellise "hunniku" omanikuna võin õelda, et bensiin on kindlasti sujuvam.

twist
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas twist » 10 Dets 2021, 14:54

Ma sellest DQ250 pihta suunatud vihast ka aru ei saa. -10 kraadi ja allapoole tuleb tõesti mõni jõnksatus sisse. Muus osas samad negatiivsed/positiivsed käitumismustrid mis teistel topeltsiduritel, olenemata tootjast.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 10 Dets 2021, 14:58

Dq250 üks kõige normaalsemaid kaste Lol, eriti kui võrdled DQ200ga

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 10 Dets 2021, 15:03

Ma kasutajaid ei maini, aga ütleme nii, et mõttekaaslasi leidub. Küll nad avanevad kui hetk õige :D

Eks ma keerasin veidi vinti peale ka, mälestused veel suhteliselt värsked. Mina ootasin algselt DSG-lt märkamatut käiguvahetust mida DQ200 pmst pakub, aga DQ250 mis vähe teisest puust kast, kahjuks mitte. See kõik muidugi minu arvamus (mis põhineb kogemusel ja võrdlusmomendil).

rraivo
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Abi passat b8 mootori valikul

Lugemata postitus Postitas rraivo » 10 Dets 2021, 15:06

Puuriit kirjutas:
10 Dets 2021, 10:23
Pole mõtet sellist käojaani ajada kui ei ole ise reaalselt proovinud ja võrrelnud. Ennem 1.4TSI Passatit liiklesin 2.0TDI 140kw Superbiga ja ma võtan iga kell selle "hädise" 1.4TSI uuesti ja uuesti. Miks? Sest see pagana TDI oli uimane, konarlik ja mürarikas + kuuese DQ250 otsa istutatuna üks paras hunnik õnnetust (pole sujuv, lambi väljasuremised jne). TSI seevastu on siidine, sujuv ning väle - kuni 100km/h liigub täpselt sama kiirelt ja käiguvahetused on peaaegu märkamatud. Sekka veel kütusekulu - trassil ontlikult liigeldes on kulu peaaegu sama, vahe minimaalne (sõltub auto koormatusest). Arvata võiks need kodanikud kellel "reaalne" kogemus mitte oletus ja lapsepõlvetrauma mõne vana bensurondiga.
Nõus, eriti selle 1.4tsi ja 7k dsg comboga, combo toimib nö taustal täiesti märkamatult. Diisel oma 6'se kastiga on kuidagi märksa rabedam. Päris õnnetuseks ei nimetaks, aga märgatavalt puisem on küll.
Kes tänasid kasutajat rraivo selle postituse eest:
Puuriit
xc60

Vasta

Mine “Autoostu abi”