Küsimused B8 kohta
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Küsimused B8 kohta
2018 oli 38k, 2019 oli 37k, 2020 koroona tõmbas läbisõidu alla 27k peale, sinna kõrvale veel Polo 2019 ja 2020, mõlemal aastal 10k läbisõitu.
Edit: Parandasin typod.....
Edit: Parandasin typod.....
Viimati muutis Elevant, 23 Jaan 2021, 01:02, muudetud 2 korda kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Küsimused B8 kohta
Kiire kalkulatsioon ütleb, et 34 k aastas. Koroona läbisõitu küll vähemaks pole võtnud.
Viimati muutis kraff, 22 Jaan 2021, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 23 korda
Küsimused B8 kohta
Esimene aasta tuli 38K ringi ja viimase pea poole aastaga on tulnud nõks üle 17K otsa.
- t2ring
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 29 Mär 2013, 14:29
- Auto: Volkswagen Passat 2016 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
Vaatan, et Eesti turul ringleb neid 1.4 92kw bensukaid (DSG), need vist pole kõige mõistlikumad? Mõtlen sellele, et endal oli pmst Golf sama mootoriga , Passat ikka veidi raskem ja kogukam, mis tähendab, et kütusekulu suurem, kiirendust pole väga lootagi? Või on 1.4 92kw täiesti okei kombinatsioon ja pole mõtet karta? Keegi ehk on omanud taolist kooslust, kast tundub sama, mis Golf 7l.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Küsimused B8 kohta
Mul suvel oli üks selline. Pole midagi ette heita. Sai isegi möödasõidud tehtud. Kõik on lõpuks Su enda ootustes kinni. Kui oled rahuliku sõidustiiliga, siis igati mõistlik valik.
t2ring kirjutas: ↑31 Jaan 2021, 13:44Vaatan, et Eesti turul ringleb neid 1.4 92kw bensukaid (DSG), need vist pole kõige mõistlikumad? Mõtlen sellele, et endal oli pmst Golf sama mootoriga , Passat ikka veidi raskem ja kogukam, mis tähendab, et kütusekulu suurem, kiirendust pole väga lootagi? Või on 1.4 92kw täiesti okei kombinatsioon ja pole mõtet karta? Keegi ehk on omanud taolist kooslust, kast tundub sama, mis Golf 7l.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Küsimused B8 kohta
Aastaid tagasi oli üks plank B8 1.4 92kW DSG nädal aega rendikaks. Linnas oli sõita täiesti okei. Kast ei tundu sama, vaid ongi toimimiselt sama. Võimalusel soovitaks 1.4 110kW varianti, sest see liigub edasi edulisemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Küsimused B8 kohta
Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv
Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv
Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
Küsimused B8 kohta
Kui lasta tahmafiltrit tühjaks põletada siis soovitaksid diislit linna ka ala minusugusele, kelle aastane LS on max 10k?margus kirjutas: ↑31 Jaan 2021, 20:30Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Küsimused B8 kohta
Aastane läbisõit ei ole määrav, vaid määrav on sinu sõitude iseloom. Normaalsetes tingimustes tahab auto filtrit põletada 1-2x 1000km kohta - mida raskem jalg ja lühemad sõidud, seda rohkem, pikemate ja ühtlaste sõitude korral vähem.Pulku kirjutas: ↑31 Jaan 2021, 21:02Kui lasta tahmafiltrit tühjaks põletada siis soovitaksid diislit linna ka ala minusugusele, kelle aastane LS on max 10k?margus kirjutas: ↑31 Jaan 2021, 20:30Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv
Filtrit puhastab auto järgnevalt - mootor ja väljalase soojaks, põletustsükkel käima ( tingimuseks mootori nominaalne töötemperatuur, piisavalt kütust paagis - kütusetuli ei tohi põleda - ning kiirus min 65km/h ). Tavaliselt suudab auto mõne minutiga selle töö ära teha ning tihti juht ei märkagi, et põletustsükkel toimumas on.
Vastupidiselt naised-saunas-rääkisid juttudele ei ole tahmafiltril eluiga piiratud. Kui lubada autol seda regulaarselt tühjaks põletada ja mootori töös anomaaliaid ei ole, siis kestab see vabalt ka auto eluea ära.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Küsimused B8 kohta
Ahjaaa lisamärkuseks, et meil aastane keskmine nii 12-15tkm; keskmine igapäevane sõidu pikkus 5-8km, 1-2nädala jooksul pikem maantesõit. Seni 4 aastat pole ühegi diisliga probleeme olnud
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Küsimused B8 kohta
Küsimus on pigem selles, et kas on sobivas hinnas 110kW saada. Kui muud näitajad samad ja võimsust taga ei aja, siis ei näe ma ka mõtet maksta paar tuhat rohkem, kui valik selline.margus kirjutas: ↑31 Jaan 2021, 20:30Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv
Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
B8 peal pole seni näinud kuivsiduriga kasti muresid, neid 200k kandis 1.6 TDI-sid olen kõvasti toonud ja kastid kõigil ok. B7 peal oli küll probleemne.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Küsimused B8 kohta
No mul üks vägagi arvestatava hinna ja hea varustusega 110kW saadaKuldarA kirjutas: ↑01 Veebr 2021, 09:57Küsimus on pigem selles, et kas on sobivas hinnas 110kW saada. Kui muud näitajad samad ja võimsust taga ei aja, siis ei näe ma ka mõtet maksta paar tuhat rohkem, kui valik selline.margus kirjutas: ↑31 Jaan 2021, 20:30Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv
Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
B8 peal pole seni näinud kuivsiduriga kasti muresid, neid 200k kandis 1.6 TDI-sid olen kõvasti toonud ja kastid kõigil ok. B7 peal oli küll probleemne.
Kuid kuiva siduri teemadega on neid G7 ja B8 Passateid omajagu ikka esindustes läbi käinud. Tõsi, bensukatega muresid rohkem, kuid lõpuks on kuiva siduriga autodel see rahuliku sõiduga varem või hiljem kaasnev nähtus. Natukene on seda võimalik "ravida" tagurpidi mäest üles venitades, kuid kui juba on liigselt kulunud, siis tuleb juba remondiettevõttesse pöörduda.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Küsimused B8 kohta
Pidasin pigem silmas, et kui otsida suvalisel hetkel, siis kas on samaväärne 110kW saada nagu 92kW. Kui enda oma müüsin, siis oli ports 92kW ühes hinnas ja 110kW oli 3-4k kallim või samas hinnas mitu korda rohkem sõitnud.margus kirjutas: ↑01 Veebr 2021, 11:59No mul üks vägagi arvestatava hinna ja hea varustusega 110kW saada
Kuid kuiva siduri teemadega on neid G7 ja B8 Passateid omajagu ikka esindustes läbi käinud. Tõsi, bensukatega muresid rohkem, kuid lõpuks on kuiva siduriga autodel see rahuliku sõiduga varem või hiljem kaasnev nähtus. Natukene on seda võimalik "ravida" tagurpidi mäest üles venitades, kuid kui juba on liigselt kulunud, siis tuleb juba remondiettevõttesse pöörduda.
Kasti osas pole kindlasti asi nii problemaatiline nagu eelmise generatsiooniga, kus pidi igakord ostes hinge kinni hoidma, olenemata läbisõidust. Seni olen ise pidanud tegelema ainult märgisiduri hooratastega ning olen kuulnud märgsiduriga esiveduse väljasuremisprobleemidest, mis küll vist pigem tarkvaraline viga. Eelmisel generatsioonil sai neid kuivsiduriga omajagu remonditud.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 403
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
Küsimused B8 kohta
Kui keeruline on B8-le digikellade ise lisamine? Kas peab auto mingi kindla valmidusega olema? A'la alates mingist aastaarvust vms.
Tean, et vaja kellaplokki ja kellade ümbrist.
Ja mida vaja puldiga seisusoojendi hilisemaks lisamiseks? 140kw dislale nt.
Tean, et vaja kellaplokki ja kellade ümbrist.
Ja mida vaja puldiga seisusoojendi hilisemaks lisamiseks? 140kw dislale nt.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
Küsimused B8 kohta
Suhtle kasutajaga Mindfreak . Enda autole lisasin AID ning tehnilises mõttes oli vaja järgmist - sobiv kellaplokk, optiline kaabel navi/maki ja AID vahele, kellade ümbris + roolisamba pealmine kate mis otsati kellaploki alumise serva küljes. AID ise peab olema kas uus või siis väiksema läbisõiduga kui su enda masin, sest tagasi seda kerida ei saa (ainult juurde). B8-l olid digikellad alusest peale saadaval, seega aastaarvu piirangut pole.
Füüsiline paigaldus on lihtne, programmeerimiseks tuleb teha omajagu tööd millega LeVWFreaks sind aitab.
Webasto osas konsulteeri ka nendega, kuid kulu tuleb ilmselt samasse auku kui lasta järelturu kit panna Ravolaris.
Viimati muutis Puuriit, 12 Veebr 2021, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Küsimused B8 kohta
Mul küll küsimused tegelt n.ö. b8.5 kohta:
1. Tulepesurid on nüüd ajalugu?
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
3. Miks puutetundlikku kliimaplokki saab kindaga kasutada, aga raadioekraani mitte? Nagu sellest debiilsusest vähe oleks, et kui süüde väljas, siis puutetundlik ekraan ei toimi üldse. See jama oli juba enne facelifti.
4. Mis värk kellaga on? Analoogkell kadus ära, ok. A nüüd süüde väljas, raadio mängib jne., a kell jääbki seisma ja näitab seda aega mil süüte välja lükkasid. Really wtf, istud autos ja aeg seisab?
1. Tulepesurid on nüüd ajalugu?
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
3. Miks puutetundlikku kliimaplokki saab kindaga kasutada, aga raadioekraani mitte? Nagu sellest debiilsusest vähe oleks, et kui süüde väljas, siis puutetundlik ekraan ei toimi üldse. See jama oli juba enne facelifti.
4. Mis värk kellaga on? Analoogkell kadus ära, ok. A nüüd süüde väljas, raadio mängib jne., a kell jääbki seisma ja näitab seda aega mil süüte välja lükkasid. Really wtf, istud autos ja aeg seisab?
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 344
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Küsimused B8 kohta
Mul endal 8.5 kogemust pole, seega vingumine ja nutt on vist keelatud, aga ma võtan ikkagi sõna. Nägin üks õhtu, et staatiliste kurvitulede funktsioon on udutulede kanda jäänud? B8-l on need ilusti esitule sees ja tänu sellele on üldine olek palju soliidsem.
Viimati muutis martin333, 22 Mär 2021, 20:45, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Küsimused B8 kohta
Udutules jah. A maitse asi, mulle meeldib just niipidi.
Oot, mis keelatud? Ma pidevalt vingun asjade üle, mida endal pole. Vahest ka nende üle, millega kokkupuude sootuks puudub.
-
- Klubiline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 27 korda
Küsimused B8 kohta
Vastus teisele küsimusele - nii esimesed kui ka tagumised parkimisandurid piiksuvad esikõlarites (Disco Pro). Ei olnud osanud sellele enne Sinu küsimust tähelepanu pööratagimurf kirjutas: ↑22 Mär 2021, 20:21Mul küll küsimused tegelt n.ö. b8.5 kohta:
1. Tulepesurid on nüüd ajalugu?
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
3. Miks puutetundlikku kliimaplokki saab kindaga kasutada, aga raadioekraani mitte? Nagu sellest debiilsusest vähe oleks, et kui süüde väljas, siis puutetundlik ekraan ei toimi üldse. See jama oli juba enne facelifti.
4. Mis värk kellaga on? Analoogkell kadus ära, ok. A nüüd süüde väljas, raadio mängib jne., a kell jääbki seisma ja näitab seda aega mil süüte välja lükkasid. Really wtf, istud autos ja aeg seisab?
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Küsimused B8 kohta
Vastus teisele küsimusele - nii esimesed kui ka tagumised parkimisandurid piiksuvad esikõlarites (Disco Pro). Ei olnud osanud sellele enne Sinu küsimust tähelepanu pööratagi
[/quote]
Kummaline koht kokkuhoiuks muidugi. 2015 aasta B8 piuksub ilusti takistusepoolsest nurgast ja saad kohe aru kuhu tähelepanu suunata.
Vahest ei saa nende Hansude loogikast aru. Sedaani pakiruumis asuv kotikonks, varem sulgus vaikselt ja sujuvalt, nüüd on täiega Skoda. Ju mingid raamatupidajad arvutasid x-miljonid lisatulu välja sealt.
Viimati muutis murf, 30 Mär 2021, 12:58, muudetud 1 kord kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Küsimused B8 kohta
Kummaline koht kokkuhoiuks muidugi. 2015 aasta B8 piuksub ilusti takistusepoolsest nurgast ja saad kohe aru kuhu tähelepanu suunata.
Vahest ei saa nende Hansude loogikast aru. Sedaani pakiruumis asuv kotikonks, varem sulgus vaikselt ja sujuvalt, nüüd on täiega Skoda. Ju mingid raamatupidajad arvutasid x-miljonid lisatulu välja sealt.
[/quote]
pff, golfis on stereo aga tegelt pole häda midagi, vähemalt saab esimestele ja tagumistele erineva tooni panna. proovi seda mõnes teises brändis teha