Küsimused B8 kohta

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas Pulku » 21 Jaan 2021, 20:00

Lihtsalt huvist küsin! Mis see aastane läbisõit diislimeestel on ka?

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas martin333 » 21 Jaan 2021, 20:05

2020. aastal tuli 25 800 km.
Kes tänasid kasutajat martin333 selle postituse eest:
Pulku
Päev on lühike, kuid ööbik.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas miilits » 21 Jaan 2021, 20:21

Pulku kirjutas:
21 Jaan 2021, 20:00
Lihtsalt huvist küsin! Mis see aastane läbisõit diislimeestel on ka?
43000 ja teine auto maja ees sai napi 4000 :)
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
Pulku
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas Elevant » 22 Jaan 2021, 19:24

2018 oli 38k, 2019 oli 37k, 2020 koroona tõmbas läbisõidu alla 27k peale, sinna kõrvale veel Polo 2019 ja 2020, mõlemal aastal 10k läbisõitu.

Edit: Parandasin typod.....
Viimati muutis Elevant, 23 Jaan 2021, 01:02, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas kraff » 22 Jaan 2021, 19:30

Kiire kalkulatsioon ütleb, et 34 k aastas. Koroona läbisõitu küll vähemaks pole võtnud.
Viimati muutis kraff, 22 Jaan 2021, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
Pulku

DNA
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
Asukoht: ...
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 23 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas DNA » 24 Jaan 2021, 19:28

Esimene aasta tuli 38K ringi ja viimase pea poole aastaga on tulnud nõks üle 17K otsa.
Kes tänasid kasutajat DNA selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
t2ring
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 29 Mär 2013, 14:29
Auto: Volkswagen Passat 2016 2.0 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas t2ring » 31 Jaan 2021, 13:44

Vaatan, et Eesti turul ringleb neid 1.4 92kw bensukaid (DSG), need vist pole kõige mõistlikumad? Mõtlen sellele, et endal oli pmst Golf sama mootoriga , Passat ikka veidi raskem ja kogukam, mis tähendab, et kütusekulu suurem, kiirendust pole väga lootagi? Või on 1.4 92kw täiesti okei kombinatsioon ja pole mõtet karta? Keegi ehk on omanud taolist kooslust, kast tundub sama, mis Golf 7l.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Jaan 2021, 14:17

Mul suvel oli üks selline. Pole midagi ette heita. Sai isegi möödasõidud tehtud. Kõik on lõpuks Su enda ootustes kinni. Kui oled rahuliku sõidustiiliga, siis igati mõistlik valik.

t2ring kirjutas:
31 Jaan 2021, 13:44
Vaatan, et Eesti turul ringleb neid 1.4 92kw bensukaid (DSG), need vist pole kõige mõistlikumad? Mõtlen sellele, et endal oli pmst Golf sama mootoriga , Passat ikka veidi raskem ja kogukam, mis tähendab, et kütusekulu suurem, kiirendust pole väga lootagi? Või on 1.4 92kw täiesti okei kombinatsioon ja pole mõtet karta? Keegi ehk on omanud taolist kooslust, kast tundub sama, mis Golf 7l.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
t2ring
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas siLc » 31 Jaan 2021, 18:10

Aastaid tagasi oli üks plank B8 1.4 92kW DSG nädal aega rendikaks. Linnas oli sõita täiesti okei. Kast ei tundu sama, vaid ongi toimimiselt sama. Võimalusel soovitaks 1.4 110kW varianti, sest see liigub edasi edulisemalt.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas margus » 31 Jaan 2021, 20:30

Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv :)

Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas Pulku » 31 Jaan 2021, 21:02

margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:30
Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv :)
Kui lasta tahmafiltrit tühjaks põletada siis soovitaksid diislit linna ka ala minusugusele, kelle aastane LS on max 10k? :think:

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas margus » 31 Jaan 2021, 21:15

Pulku kirjutas:
31 Jaan 2021, 21:02
margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:30
Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv :)
Kui lasta tahmafiltrit tühjaks põletada siis soovitaksid diislit linna ka ala minusugusele, kelle aastane LS on max 10k? :think:
Aastane läbisõit ei ole määrav, vaid määrav on sinu sõitude iseloom. Normaalsetes tingimustes tahab auto filtrit põletada 1-2x 1000km kohta - mida raskem jalg ja lühemad sõidud, seda rohkem, pikemate ja ühtlaste sõitude korral vähem.
Filtrit puhastab auto järgnevalt - mootor ja väljalase soojaks, põletustsükkel käima ( tingimuseks mootori nominaalne töötemperatuur, piisavalt kütust paagis - kütusetuli ei tohi põleda - ning kiirus min 65km/h ). Tavaliselt suudab auto mõne minutiga selle töö ära teha ning tihti juht ei märkagi, et põletustsükkel toimumas on.
Vastupidiselt naised-saunas-rääkisid juttudele ei ole tahmafiltril eluiga piiratud. Kui lubada autol seda regulaarselt tühjaks põletada ja mootori töös anomaaliaid ei ole, siis kestab see vabalt ka auto eluea ära.
Kes tänasid kasutajat margus selle postituse eest:
Pulku
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas margus » 31 Jaan 2021, 21:18

Ahjaaa lisamärkuseks, et meil aastane keskmine nii 12-15tkm; keskmine igapäevane sõidu pikkus 5-8km, 1-2nädala jooksul pikem maantesõit. Seni 4 aastat pole ühegi diisliga probleeme olnud
Kes tänasid kasutajat margus selle postituse eest:
Pulku
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2021, 09:57

margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:30
Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv :)

Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
Küsimus on pigem selles, et kas on sobivas hinnas 110kW saada. Kui muud näitajad samad ja võimsust taga ei aja, siis ei näe ma ka mõtet maksta paar tuhat rohkem, kui valik selline.

B8 peal pole seni näinud kuivsiduriga kasti muresid, neid 200k kandis 1.6 TDI-sid olen kõvasti toonud ja kastid kõigil ok. B7 peal oli küll probleemne.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas margus » 01 Veebr 2021, 11:59

KuldarA kirjutas:
01 Veebr 2021, 09:57
margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:30
Passati puhul tasub linnaliikluses eelistada 110kW versiooni - see on sujuvama ja jõulisema dünaamikaga, kuid kütusekulu sisuliselt sama, mis 92kW. Omanud neid mõlemaid.
Diisel on kindlasti soodsam sõita ning kui ikka autol lased tahmafiltrit tühjaks põletada, siis väga arvestatav alternatiiv :)

Küll aga on DSG puhul neil mõlemal ( ja ka 1.6TDI ) puhul teemaks asjaolu, et need on kuiva siduriga - kui oled rahulikuma sõidustiiliga, siis kipuvad kettad kiiremini kalestuma ja võib hakata käiguvahetusel "jõnkse" sisse tekitama või halvemal juhul jubaka laagrite või mehatrooniku vahetust.
Küsimus on pigem selles, et kas on sobivas hinnas 110kW saada. Kui muud näitajad samad ja võimsust taga ei aja, siis ei näe ma ka mõtet maksta paar tuhat rohkem, kui valik selline.

B8 peal pole seni näinud kuivsiduriga kasti muresid, neid 200k kandis 1.6 TDI-sid olen kõvasti toonud ja kastid kõigil ok. B7 peal oli küll probleemne.
No mul üks vägagi arvestatava hinna ja hea varustusega 110kW saada :)

Kuid kuiva siduri teemadega on neid G7 ja B8 Passateid omajagu ikka esindustes läbi käinud. Tõsi, bensukatega muresid rohkem, kuid lõpuks on kuiva siduriga autodel see rahuliku sõiduga varem või hiljem kaasnev nähtus. Natukene on seda võimalik "ravida" tagurpidi mäest üles venitades, kuid kui juba on liigselt kulunud, siis tuleb juba remondiettevõttesse pöörduda.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2021, 12:09

margus kirjutas:
01 Veebr 2021, 11:59
No mul üks vägagi arvestatava hinna ja hea varustusega 110kW saada :)

Kuid kuiva siduri teemadega on neid G7 ja B8 Passateid omajagu ikka esindustes läbi käinud. Tõsi, bensukatega muresid rohkem, kuid lõpuks on kuiva siduriga autodel see rahuliku sõiduga varem või hiljem kaasnev nähtus. Natukene on seda võimalik "ravida" tagurpidi mäest üles venitades, kuid kui juba on liigselt kulunud, siis tuleb juba remondiettevõttesse pöörduda.
Pidasin pigem silmas, et kui otsida suvalisel hetkel, siis kas on samaväärne 110kW saada nagu 92kW. Kui enda oma müüsin, siis oli ports 92kW ühes hinnas ja 110kW oli 3-4k kallim või samas hinnas mitu korda rohkem sõitnud.

Kasti osas pole kindlasti asi nii problemaatiline nagu eelmise generatsiooniga, kus pidi igakord ostes hinge kinni hoidma, olenemata läbisõidust. Seni olen ise pidanud tegelema ainult märgisiduri hooratastega ning olen kuulnud märgsiduriga esiveduse väljasuremisprobleemidest, mis küll vist pigem tarkvaraline viga. Eelmisel generatsioonil sai neid kuivsiduriga omajagu remonditud.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas twist » 12 Veebr 2021, 14:56

Kui keeruline on B8-le digikellade ise lisamine? Kas peab auto mingi kindla valmidusega olema? A'la alates mingist aastaarvust vms.
Tean, et vaja kellaplokki ja kellade ümbrist.

Ja mida vaja puldiga seisusoojendi hilisemaks lisamiseks? 140kw dislale nt.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 12 Veebr 2021, 15:19

twist kirjutas:
12 Veebr 2021, 14:56
Kui keeruline on B8-le digikellade ise lisamine? Kas peab auto mingi kindla valmidusega olema? A'la alates mingist aastaarvust vms.
Tean, et vaja kellaplokki ja kellade ümbrist.

Ja mida vaja puldiga seisusoojendi hilisemaks lisamiseks? 140kw dislale nt.
Suhtle kasutajaga Mindfreak . Enda autole lisasin AID ning tehnilises mõttes oli vaja järgmist - sobiv kellaplokk, optiline kaabel navi/maki ja AID vahele, kellade ümbris + roolisamba pealmine kate mis otsati kellaploki alumise serva küljes. AID ise peab olema kas uus või siis väiksema läbisõiduga kui su enda masin, sest tagasi seda kerida ei saa (ainult juurde). B8-l olid digikellad alusest peale saadaval, seega aastaarvu piirangut pole.

Füüsiline paigaldus on lihtne, programmeerimiseks tuleb teha omajagu tööd millega LeVWFreaks sind aitab.

Webasto osas konsulteeri ka nendega, kuid kulu tuleb ilmselt samasse auku kui lasta järelturu kit panna Ravolaris.
Viimati muutis Puuriit, 12 Veebr 2021, 15:20, muudetud 1 kord kokku.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas Wizard » 16 Mär 2021, 12:22

Ega keegi pole seda vaatamas käinud?
https://www.auto24.ee/used/3466613
Br.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Mär 2021, 20:21

Mul küll küsimused tegelt n.ö. b8.5 kohta:
1. Tulepesurid on nüüd ajalugu?
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
3. Miks puutetundlikku kliimaplokki saab kindaga kasutada, aga raadioekraani mitte? Nagu sellest debiilsusest vähe oleks, et kui süüde väljas, siis puutetundlik ekraan ei toimi üldse. See jama oli juba enne facelifti.
4. Mis värk kellaga on? Analoogkell kadus ära, ok. A nüüd süüde väljas, raadio mängib jne., a kell jääbki seisma ja näitab seda aega mil süüte välja lükkasid. Really wtf, istud autos ja aeg seisab?

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas martin333 » 22 Mär 2021, 20:45

Mul endal 8.5 kogemust pole, seega vingumine ja nutt on vist keelatud, aga ma võtan ikkagi sõna. Nägin üks õhtu, et staatiliste kurvitulede funktsioon on udutulede kanda jäänud? B8-l on need ilusti esitule sees ja tänu sellele on üldine olek palju soliidsem.
Viimati muutis martin333, 22 Mär 2021, 20:45, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Mär 2021, 21:32

martin333 kirjutas:
22 Mär 2021, 20:45
Mul endal 8.5 kogemust pole, seega vingumine ja nutt on vist keelatud, aga ma võtan ikkagi sõna. Nägin üks õhtu, et staatiliste kurvitulede funktsioon on udutulede kanda jäänud? B8-l on need ilusti esitule sees ja tänu sellele on üldine olek palju soliidsem.
Udutules jah. A maitse asi, mulle meeldib just niipidi.
Oot, mis keelatud? Ma pidevalt vingun asjade üle, mida endal pole. :mrgreen: Vahest ka nende üle, millega kokkupuude sootuks puudub.

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas maddis » 29 Mär 2021, 18:18

murf kirjutas:
22 Mär 2021, 20:21
Mul küll küsimused tegelt n.ö. b8.5 kohta:
1. Tulepesurid on nüüd ajalugu?
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
3. Miks puutetundlikku kliimaplokki saab kindaga kasutada, aga raadioekraani mitte? Nagu sellest debiilsusest vähe oleks, et kui süüde väljas, siis puutetundlik ekraan ei toimi üldse. See jama oli juba enne facelifti.
4. Mis värk kellaga on? Analoogkell kadus ära, ok. A nüüd süüde väljas, raadio mängib jne., a kell jääbki seisma ja näitab seda aega mil süüte välja lükkasid. Really wtf, istud autos ja aeg seisab?
Vastus teisele küsimusele - nii esimesed kui ka tagumised parkimisandurid piiksuvad esikõlarites (Disco Pro). Ei olnud osanud sellele enne Sinu küsimust tähelepanu pööratagi :)

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas murf » 30 Mär 2021, 12:57

maddis kirjutas:
29 Mär 2021, 18:18
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
Vastus teisele küsimusele - nii esimesed kui ka tagumised parkimisandurid piiksuvad esikõlarites (Disco Pro). Ei olnud osanud sellele enne Sinu küsimust tähelepanu pööratagi :)
[/quote]

Kummaline koht kokkuhoiuks muidugi. 2015 aasta B8 piuksub ilusti takistusepoolsest nurgast ja saad kohe aru kuhu tähelepanu suunata.
Vahest ei saa nende Hansude loogikast aru. Sedaani pakiruumis asuv kotikonks, varem sulgus vaikselt ja sujuvalt, nüüd on täiega Skoda. Ju mingid raamatupidajad arvutasid x-miljonid lisatulu välja sealt.
Viimati muutis murf, 30 Mär 2021, 12:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Küsimused B8 kohta

Lugemata postitus Postitas Golhv » 30 Mär 2021, 13:57

murf kirjutas:
30 Mär 2021, 12:57
maddis kirjutas:
29 Mär 2021, 18:18
2. Parkimishoiatused piiksuvadki ainult eeskõlarist või Disco Pro korral ikka tagumised hoiatused tulevad tagakõllidest? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] naise suvalisel Saksa Mossel ehk Opel Astralgi tuleb sealt kus talistus.
Vastus teisele küsimusele - nii esimesed kui ka tagumised parkimisandurid piiksuvad esikõlarites (Disco Pro). Ei olnud osanud sellele enne Sinu küsimust tähelepanu pööratagi :)
Kummaline koht kokkuhoiuks muidugi. 2015 aasta B8 piuksub ilusti takistusepoolsest nurgast ja saad kohe aru kuhu tähelepanu suunata.
Vahest ei saa nende Hansude loogikast aru. Sedaani pakiruumis asuv kotikonks, varem sulgus vaikselt ja sujuvalt, nüüd on täiega Skoda. Ju mingid raamatupidajad arvutasid x-miljonid lisatulu välja sealt.
[/quote]

pff, golfis on stereo :D aga tegelt pole häda midagi, vähemalt saab esimestele ja tagumistele erineva tooni panna. proovi seda mõnes teises brändis teha

Vasta

Mine “Autoostu abi”