Passat b5.5 highline
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Sept 2019, 17:24
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b5.5 highline
Tere, kuigi eelnev kogemus passatiga oli halb, kaalun siiski veel ühe ostmist.
Eelnevalt omasin b5 1.8 92kw, millel tuli mure, mure otsa, suurimat ja tüüpilist probleemi, vee leket, ei lahendanudki ära, ning lõpetas rauas see õnnetuke, aga eks asi oli eelmiste omanike hoidmises, ning oligi suhteliselt peldik kui ta otsin.
Igatahes palju juttu polegi , siin passati mehed koos, jätan selle arutelu teile, teema annan aind
Kaalun siis hetkel 2004a vw passat highline (2.5tdi 120kw, ning esivedu)
Highline midagi peale nahksisu ja püsika ka sisaldab või sellestki valesti aru saanud?
Selle mootori head ja vead?
Mida jälgida vaatama minnes, või lausa omanik - mõni eksomanik antud masinal siin?
Ulalpudamis kulud pigem kallid/soodsad, kui võtta arvesse tyypvigu, ning mis on tüüpvigadeks?
Kas üldse mõistlik kaaluda esimeseks legaalseks autoks Hitleri mootorit nõrga nukvõlli ja pumppihustiga masinat?
Meeldivat arutelu!
Lisan lingi
https://www.auto24.ee/used/3473699
Viimati muutis 1998vwpassat, 01 Veebr 2021, 10:46, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Passat b5.5 highline
Mootori poolepealt ei oska eriti kaasa rääkida, kui siis niipalju, et sellel pumppihusteid pole aga kõrgsurvepump sureb vahel ilma ettehoitatama ära.
Kere poolepealt ikka veelekked pribleemiks nagu B5lgi aga kui endal käed otsas siis ei ole kulukas lahendada. Ukseplekkide vahele saab aknatihendi panna ja ajukarbi ning salongifiltri korpuse tihendid maksid 10€ ringi kui õigesti mäletan.
Xenonite puhul kipuvad neil reflektorid ära põlema ehk siis pimedas lähituled ei näita suurt midagi, selles suhtes oleks hea saada enne ostu ka pimedas proovida. Nende korda tegemine kuskil paarisoti ringi vist (keegi targem võib parandada).
Rooste osas tasub kriitilise pilguga üle vaadata koopa servad, esiklaasi serv, tagaluugi klaasiümbrus, ukseliistu ümbrused ja põhjaalune.
Kere poolepealt ikka veelekked pribleemiks nagu B5lgi aga kui endal käed otsas siis ei ole kulukas lahendada. Ukseplekkide vahele saab aknatihendi panna ja ajukarbi ning salongifiltri korpuse tihendid maksid 10€ ringi kui õigesti mäletan.
Xenonite puhul kipuvad neil reflektorid ära põlema ehk siis pimedas lähituled ei näita suurt midagi, selles suhtes oleks hea saada enne ostu ka pimedas proovida. Nende korda tegemine kuskil paarisoti ringi vist (keegi targem võib parandada).
Rooste osas tasub kriitilise pilguga üle vaadata koopa servad, esiklaasi serv, tagaluugi klaasiümbrus, ukseliistu ümbrused ja põhjaalune.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1736
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 195 korda
Passat b5.5 highline
Katsuda kindlasti ka põhjavaipa, kas on märg või mitte. Kui märg siis tuleb kogu see töö ette võtta, et tihendid ära vahetada + ilmselt ccm juhtmestik ja ccm ise vajab vahetust. B5.5 põhja alt eriti ei roosteta, pigem kere väljast ikka. Highline 2.5 tdi üldiselt odavamad kui 1.9 96kw. Ise soovitaks võtta 1.9tdi ja enne kellelgi targemal pihusti näidud üle vaadata. 2.5 põhi probleem on nuka kulumine (mitte, et 1.9tdi ka seda probleemi poleks) ja kõrgsurvepump, mis lambist ära kooleb. 1.9 puhul kui nukk läbi siis on õhufiltri kopsikust podistamist kuulda. Kindlasti proovida ka, kas ilusti sooja puhub, üldjuhul sellise LS juures võiks salongiradikas juba vahetatud olla aga kui pole siis selline 8h töö, jupp ise odav.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Passat b5.5 highline
Kindlasti vaata et mootor ei lekiks nagu mahla press. Lisaks võiks hooldusajalugu olemas olla. Ja tulevikus ise hooldada seda 10 k ja 15 k vahel.
- Kes tänasid kasutajat murkamarko selle postituse eest:
- HawkHill
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3322
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Passat b5.5 highline
Omasin B5.5 2.5TDi umbes 8 aastat. Selle aja jooksul 180000 - 350000 km ei esinenud ühtegi probleemi ei nukkvõlli ega ka triptronic automaatkastiga (mida loeti problemaatilisteks juba aastaid tagasi).
See "nukkvõlli kulumise" jutt 2.5TDI mootoril kisub juba rahvamuistendi poole aga arvestades tänapäeval 2.5TDI varuosade hindu, ei loeks mina kindlasti seda enam märkimisväärseks probleemiks.
Enamus probleemid, mis mul selle aja jooksul 2.5TDi mootoriga olid, seostusid eelkõige vaakumvoolikute ja vaakumsüsteemi leketega - kui praegu peaks selle mootoriga auto veel ostma, siis esimene asi oleks kõik voolikud mootoril asendada korralike ja uutega, et vältida nende pragunemisest tekkida võivaid igasugu jamasi.
Kõige suuremaks probleemiks aga loeks mina V6 2.5TDI puhul seda, et selle mootori remontimine on väga ajakulukas, kuna enamusele sõlmedele juurdepääs on vägagi piiratud ja tähendab üldjuhul "nina maha või(/ja) esiots hooldusasendisse" - ja seda isegi esitule (ksenoon) lambi vahetuseks. Remondimehe töötundidessse sellised "nina lisatööd" ümberarvestades, osutub remont küllaltki kulukaks ka rahaliselt. Suure osa remondimeeste jaoks piisab aga ainult V6 nimetamisest, kui nad põgenevad kiirelt kuhugi kaugele. Sellest tulevad aga piirangud ka remondikohtade valikule ja remondihindadele.
Kui aga omal on oskusi ja koht kus seda auto remontida, siis kindlasti valiks ka tänagi veel uuesti korraliku V6 TDI - sellel on päris mõnus ja jõuline "traktori minek" kui mootor korras.
See "nukkvõlli kulumise" jutt 2.5TDI mootoril kisub juba rahvamuistendi poole aga arvestades tänapäeval 2.5TDI varuosade hindu, ei loeks mina kindlasti seda enam märkimisväärseks probleemiks.
Enamus probleemid, mis mul selle aja jooksul 2.5TDi mootoriga olid, seostusid eelkõige vaakumvoolikute ja vaakumsüsteemi leketega - kui praegu peaks selle mootoriga auto veel ostma, siis esimene asi oleks kõik voolikud mootoril asendada korralike ja uutega, et vältida nende pragunemisest tekkida võivaid igasugu jamasi.
Kõige suuremaks probleemiks aga loeks mina V6 2.5TDI puhul seda, et selle mootori remontimine on väga ajakulukas, kuna enamusele sõlmedele juurdepääs on vägagi piiratud ja tähendab üldjuhul "nina maha või(/ja) esiots hooldusasendisse" - ja seda isegi esitule (ksenoon) lambi vahetuseks. Remondimehe töötundidessse sellised "nina lisatööd" ümberarvestades, osutub remont küllaltki kulukaks ka rahaliselt. Suure osa remondimeeste jaoks piisab aga ainult V6 nimetamisest, kui nad põgenevad kiirelt kuhugi kaugele. Sellest tulevad aga piirangud ka remondikohtade valikule ja remondihindadele.
Kui aga omal on oskusi ja koht kus seda auto remontida, siis kindlasti valiks ka tänagi veel uuesti korraliku V6 TDI - sellel on päris mõnus ja jõuline "traktori minek" kui mootor korras.
Viimati muutis HawkHill, 01 Veebr 2021, 18:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Passat b5.5 highline
No neid mootoreid täna ilmselt jah juba kilohinnaga saada. Ühe 120kw-se ehitasin 96kw-seks ja mootori enda andsin vist ära äkki 100 euroga või vähemaga. Kui A6 120kw tuli 1200ga kätte, siis samal ajal kõige odavam 96kw oli vist 2500 äkki. 96kw oli endal olemas ühest doonorautost, seega polnud asi väga keeruline.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Sept 2019, 17:24
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b5.5 highline
" Kõige suuremaks probleemiks aga loeks mina" - siit edasi kõik hirmutas piisavalt ära, ning v6 mootorit ma enam ei kaalu, tänan
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Passat b5.5 highline
Vahet ju pole mis saani sa vaatad. Iga asi tahab hoolt ja vaeva. Olgu selleks kere või veermik kui mootor pole probleemiks. Lisaks elektri kalad. Jne jne.
Kordan Kui on hooldatud ja korralik masin nii seest, väljast, alt ja ülalt siis ei tasu karta ühtegi masinat. Ei roosteta julmalt siit sealt jne jne siis milleks karta. Võib järedlada et tahad masinat millel hooldus ja kõik muu tehtud ja sa lihtsalt talölad sinna mitukend tuhat peale ja siis juhtub midagi ja siis tuleb jälle ahh ........ auto. Kunagi ju need v6 läksidki kõik selle pärast pekki et polnud teadmisi ja ei hooldatud. Tagajärgi klapivad siis järgmised omanikud.
Kordan Kui on hooldatud ja korralik masin nii seest, väljast, alt ja ülalt siis ei tasu karta ühtegi masinat. Ei roosteta julmalt siit sealt jne jne siis milleks karta. Võib järedlada et tahad masinat millel hooldus ja kõik muu tehtud ja sa lihtsalt talölad sinna mitukend tuhat peale ja siis juhtub midagi ja siis tuleb jälle ahh ........ auto. Kunagi ju need v6 läksidki kõik selle pärast pekki et polnud teadmisi ja ei hooldatud. Tagajärgi klapivad siis järgmised omanikud.
1998vwpassat kirjutas: ↑01 Veebr 2021, 20:52" Kõige suuremaks probleemiks aga loeks mina" - siit edasi kõik hirmutas piisavalt ära, ning v6 mootorit ma enam ei kaalu, tänan
Viimati muutis HawkHill, 02 Veebr 2021, 08:36, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: tsiteeringu parandus
Põhjus: tsiteeringu parandus
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Sept 2019, 17:24
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b5.5 highline
Jah, tahab iga asi hoolt ja vaeva, aga kui ma igakord lihtsaks hoolduseks pean võtma nina lahti või maksma kellegile selle eest meeletut raha, siis tõesti vabandust ja eelistan tavalist rida mootorit mitte v-tüüpi.
Tallata oleks muidugi tore aga ei heiduta lihtsamad remonditööd.
"ahhh..... Auto"? Kle mees, ma ei hakka remontima paarisaja eurost lagunevat ja mädanevat pillii, millest asja ei oleks saanud kui just mitte meeletult raha matta sinna ja daily masinakas teha endale, mida ei oleks mõtet müüa kuna raha matnud sinna, mida tagasi ei saaks kui müüki panna.
Tallata oleks muidugi tore aga ei heiduta lihtsamad remonditööd.
"ahhh..... Auto"? Kle mees, ma ei hakka remontima paarisaja eurost lagunevat ja mädanevat pillii, millest asja ei oleks saanud kui just mitte meeletult raha matta sinna ja daily masinakas teha endale, mida ei oleks mõtet müüa kuna raha matnud sinna, mida tagasi ei saaks kui müüki panna.