Golf mk7 vs mk7.5
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
Golf mk7 vs mk7.5
Tere kõigile
Olen üks väga rahul mk7 omanik ning otseselt mingeid müügi/ostumõtteid ei mõlguta. Kuna ma olen pigem inimene, kes tahaks rohkem muuta visuaali ja tehnilist/sõidumugavuse (loe abiliste) osakond, panin kokku listi, mida sooviksin autole juurde ning kokku sain siusliselt korraliku mk7,5 hinna.
Kas oskab mõni teadja jagada, kas peale (Highline varustusastmes) tehnilise poole (Led Matrix tuled ees/ Led taga, uus makk) tõi Facelifti versioon ka muudatuse ka muus osas, k.a mootorite osakonnas (eelkõige huvitab mind 1,4 Tsi ja 2,0 Tdi)? Lisaks kui keegi osakab sõidu dünaamikas isiklike võrdlusi tuua, oleks see väga tervitatav. Visuaalselt ja arvustusi uurides tundub, et suurt vahet pole, aga kahjuks proovisõitu pole veel saanud teha.
Olen üks väga rahul mk7 omanik ning otseselt mingeid müügi/ostumõtteid ei mõlguta. Kuna ma olen pigem inimene, kes tahaks rohkem muuta visuaali ja tehnilist/sõidumugavuse (loe abiliste) osakond, panin kokku listi, mida sooviksin autole juurde ning kokku sain siusliselt korraliku mk7,5 hinna.
Kas oskab mõni teadja jagada, kas peale (Highline varustusastmes) tehnilise poole (Led Matrix tuled ees/ Led taga, uus makk) tõi Facelifti versioon ka muudatuse ka muus osas, k.a mootorite osakonnas (eelkõige huvitab mind 1,4 Tsi ja 2,0 Tdi)? Lisaks kui keegi osakab sõidu dünaamikas isiklike võrdlusi tuua, oleks see väga tervitatav. Visuaalselt ja arvustusi uurides tundub, et suurt vahet pole, aga kahjuks proovisõitu pole veel saanud teha.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Golf mk7 vs mk7.5
mul mõned golfid on olnud jah...Ra1ts kirjutas: ↑22 Mär 2021, 22:12Tere kõigile
Olen üks väga rahul mk7 omanik ning otseselt mingeid müügi/ostumõtteid ei mõlguta. Kuna ma olen pigem inimene, kes tahaks rohkem muuta visuaali ja tehnilist/sõidumugavuse (loe abiliste) osakond, panin kokku listi, mida sooviksin autole juurde ning kokku sain siusliselt korraliku mk7,5 hinna.
Kas oskab mõni teadja jagada, kas peale (Highline varustusastmes) tehnilise poole (Led Matrix tuled ees/ Led taga, uus makk) tõi Facelifti versioon ka muudatuse ka muus osas, k.a mootorite osakonnas (eelkõige huvitab mind 1,4 Tsi ja 2,0 Tdi)? Lisaks kui keegi osakab sõidu dünaamikas isiklike võrdlusi tuua, oleks see väga tervitatav. Visuaalselt ja arvustusi uurides tundub, et suurt vahet pole, aga kahjuks proovisõitu pole veel saanud teha.
mk6 comfortline 1.4tsi 90kw DSG
mk7 trendline 1.4tsi 92kw man
mk7 comfortline 1.4tsi DSG
mk7.5 R-Line 1.5tsi 110kw DSG
mk7 GTI 2.0tsi 162kw DSG
mk8 Style 1.5eTSI 110kw DSG
mk7 GTI PP 2.0TSI 169+ kw
Golf 7,5 puhul ei ole Eestis Highline müüdud, 7,5 R-Line baseerus Highlinel, kuid tavalistest rääkides siis comfortline baas oli eestis parem kui HL.
tuled ei ole MATRIX, matrix led tuli alles golf 8 peal, nii samuti, tuli matrix alles viimasel touaregil, b8 faceliftil ja tiguani faceliftil.
siiani oli tavaline Dynamic Light Assist maksimaalne asi mida sai LED tuledele lisada
kas räägid variant kerest endiselt või Hatchbackist? kui variant siis seal on endiselt see nö odav tagatuli, LED küll aga ilma dünaamilise suunata ja prostam. samas, veidi toonides juba muudab pilti.
bensuka puhul eelistaks 110kw versiooni, sellel on väänet rohkem, möödasõidul täitsa tuntav. pigem vaataks uuemat 1.5tsi poole, lihtsam müüa hiljem?!
erinevustestest veel, kõiki turva ja ohutuslisasid ei saanud mk7le mida mk7,5'le sai.
peale tulede on ka tiivad erinevad, niisama ümber visata ei saaks. Multimeedia ekraan selgema pildiga jne
aga mk7.5 sõidab nagu mk7, sama MQB põhi. mk7,5 puhul vist muutus see, et tagasild on sõltumatu alates 110kw kuid mk7 oli 90+kw, või tuli see 110kw teema mk8 puhul, enam ei mäleta.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Golf mk7 vs mk7.5
Mõned mõtted ka minult (olen mk7 1.4 TSI 125 hj DSG Golfiga sõitnud 6a).
Olen saanud esindusest korduvalt mk7.5 1.0 TSI masinaid + sõitnud veidi ka mk7 1.4 TSI 122 hj manuaaliga ja 1.5 TSI-ga teistel VAG-del.
Vedrustuse osas - ei tasu põdeda 1.0-1.2 TSI veidi lihtsama tagavedrustuse pärast, vähemalt linnas sõites oma see küll väiksem asjaolu kui rehvid või muud faktorid.
Mootorid - kõige lõbusam on 1.0 TSI 110 hj (vähemalt GPF filtrita versioon), gaasipedaal on seadistatud kõige tundlikumaks, samuti on on selle mootoriga kõige äkilisem keeramine (kõige kergem mootor?). Linnas on tõsiselt lõbus. Samas nagu väga rahulikult/sujuvalt selle versiooniga ka kõige lihtsam sõita pole, sest alla 2000 pöörde minekut eriti pole. 1.0 TSI väiksemad jõunumbrid annavad tunda maanteel (eriti just manuaaliga). Vb osasid häirib, aga vähemalt 30000-65000 km sõitnud 1.0 TSI versioonid raputavad hommikul end korralikult vibratsiooniga käima ning kinni samuti. Kindlasti tasub kõigil seda mootorit kaaluda, sest DSG koostöö mootoriga on hea ning linnas liigub salong rahvast täis ka väga kenasti.
1.4 TSI tundub selle kõrval nagu "suur" mootor, tunduvalt vaiksem ja jätab veidi uimasema mulje, samas on jõudu palju laiemas vahemikus. Kes manuaali tahab, siis on suurema mootoriga kindlasti lihtsam sõita. DSG on mk7 puhul veidi uimasem (gaasipedaalile reageerimine, mitte käikude vahetamine). Sõidurežiimi valikut mitteomava versiooniga on D asend üsna Eco tundega, kast üritab hoida väga madalaid pöördeid, samas jaksab see mootor ikkagi üldjoones vibratsioonivabalt edasi liikuda (eriti just 1.0 TSI-ga võrreldes, mis väriseb igas asendis välja arvatud maanteel).
Üldiselt kõige jõulisem mälestus on mk7 1.4 TSI 140 hj versioonist ja see liikus tõsiselt hästi. Kui nüüd võrrelda neid vanemaid 1.4 TSI-sid mk7.5 1.5 TSI 150 hj versiooniga, siis minu arust on see viimane versioon natuke malbema tundega, neist kõige sujuvam ja vb isegi kõige emotsioonivaesem. Samas maanteel on kindlasti neid lisahobuseid tunda ja reaalset minekut on antud mootoriga ikkagi kõige rohkem. DSG ja Start-Stop toimimine on kõige sujuvam just antud mootoriga mk7.5 peal. Mingit efekti võib omada ka see, et vanemad kuni 2014 toodetud masinate mootorid on EURO5 normile vastavad ja uuemad EURO6 seadistusega.
Kütusekulust - 1.0 TSI kindlasti kõige ökom, eriti just manuaaliga. Minu puhul on alati DSG 0.2-0.3 L/100 km rohkem võtnud (vs manuaal). Üldjoones on vahed jällegi väga väiksed.
Kahjuks TDI-ga pole sõitnud, aga ma olen kindel, et 2.0 diislitel olev märg DSG omab ka jällegi teistsugust iseloomu/seadistust kui need tava-golfide bensukate ja 1.6 TDI DQ200 kuivad kastid.
Meediaseadmetest: kuni 2015 suvi toodetud masinatel on capacitive ekraaniga vaid 8 tolline versioon (pigem levinud Highline sissetoodud masinatel), 5.8 tolli ja väiksema ekraaniga meediaseadmed on ikkagi selgelt kehvemad kasutada (resistive puutetundlikkus, pikslid 2x suuremad ja selgelt näha). Alates 2015 suvi toodetud (MY2016) masinatel on kas 6.5 tolli või 8 tolli mati ekraaniga MIB2 meediaseadmed, mis on üsna sujuvad ning millele sai/saab tagant järgi lisada Apple Carplay-d ja Android Autot. Mk7.5 tuli Eestis Golfil üldjoones läikiva ja puutetundlike nuppudega 8 tollise ekraaniga (endiselt MIB2), mis on sama resoga, mis 2015+ mk7 seadmed. Seda saab ka minu teada kõige kergemini 2015+ masinatele retrofittida (vaja ainult ekraaniosa vahetada). Soft on üsna sarnane vanemate MIB2 seadmetega ja peale silmailu väga edasiminekut pole. Mk7.5-l eksisteerib ka väiksem 6.5 tolline matt versioon, mis on väga sarnane mk7 vastava versiooniga ning 9.2 tolline MIB2.5 seade (vähe levinud - pole enam ka nt voluumi reguleerimiseks pööratavat nuppu). Vanemate mati ekraaniga versioonide väike eelis on see, et sõrmejäljed pole nii hästi näha kui uuemal. Samas kui Alltrack kõrvale jätta, siis kõik mk7.5 konsoolid on läikivad, mida peab sagedamini tolmust puhastama, sest see hakkab rohkem silma.
Ahjaa, lõpuks veel: kõik kasutatud mk7.5 masinate esiuksed vajavad veidi suuremat paugutamist, kui mk7 omad. Ei tea, kas asi kasutajates (rendiautod) või on reaalselt ka midagi teistmoodi neil.
Olen saanud esindusest korduvalt mk7.5 1.0 TSI masinaid + sõitnud veidi ka mk7 1.4 TSI 122 hj manuaaliga ja 1.5 TSI-ga teistel VAG-del.
Vedrustuse osas - ei tasu põdeda 1.0-1.2 TSI veidi lihtsama tagavedrustuse pärast, vähemalt linnas sõites oma see küll väiksem asjaolu kui rehvid või muud faktorid.
Mootorid - kõige lõbusam on 1.0 TSI 110 hj (vähemalt GPF filtrita versioon), gaasipedaal on seadistatud kõige tundlikumaks, samuti on on selle mootoriga kõige äkilisem keeramine (kõige kergem mootor?). Linnas on tõsiselt lõbus. Samas nagu väga rahulikult/sujuvalt selle versiooniga ka kõige lihtsam sõita pole, sest alla 2000 pöörde minekut eriti pole. 1.0 TSI väiksemad jõunumbrid annavad tunda maanteel (eriti just manuaaliga). Vb osasid häirib, aga vähemalt 30000-65000 km sõitnud 1.0 TSI versioonid raputavad hommikul end korralikult vibratsiooniga käima ning kinni samuti. Kindlasti tasub kõigil seda mootorit kaaluda, sest DSG koostöö mootoriga on hea ning linnas liigub salong rahvast täis ka väga kenasti.
1.4 TSI tundub selle kõrval nagu "suur" mootor, tunduvalt vaiksem ja jätab veidi uimasema mulje, samas on jõudu palju laiemas vahemikus. Kes manuaali tahab, siis on suurema mootoriga kindlasti lihtsam sõita. DSG on mk7 puhul veidi uimasem (gaasipedaalile reageerimine, mitte käikude vahetamine). Sõidurežiimi valikut mitteomava versiooniga on D asend üsna Eco tundega, kast üritab hoida väga madalaid pöördeid, samas jaksab see mootor ikkagi üldjoones vibratsioonivabalt edasi liikuda (eriti just 1.0 TSI-ga võrreldes, mis väriseb igas asendis välja arvatud maanteel).
Üldiselt kõige jõulisem mälestus on mk7 1.4 TSI 140 hj versioonist ja see liikus tõsiselt hästi. Kui nüüd võrrelda neid vanemaid 1.4 TSI-sid mk7.5 1.5 TSI 150 hj versiooniga, siis minu arust on see viimane versioon natuke malbema tundega, neist kõige sujuvam ja vb isegi kõige emotsioonivaesem. Samas maanteel on kindlasti neid lisahobuseid tunda ja reaalset minekut on antud mootoriga ikkagi kõige rohkem. DSG ja Start-Stop toimimine on kõige sujuvam just antud mootoriga mk7.5 peal. Mingit efekti võib omada ka see, et vanemad kuni 2014 toodetud masinate mootorid on EURO5 normile vastavad ja uuemad EURO6 seadistusega.
Kütusekulust - 1.0 TSI kindlasti kõige ökom, eriti just manuaaliga. Minu puhul on alati DSG 0.2-0.3 L/100 km rohkem võtnud (vs manuaal). Üldjoones on vahed jällegi väga väiksed.
Kahjuks TDI-ga pole sõitnud, aga ma olen kindel, et 2.0 diislitel olev märg DSG omab ka jällegi teistsugust iseloomu/seadistust kui need tava-golfide bensukate ja 1.6 TDI DQ200 kuivad kastid.
Meediaseadmetest: kuni 2015 suvi toodetud masinatel on capacitive ekraaniga vaid 8 tolline versioon (pigem levinud Highline sissetoodud masinatel), 5.8 tolli ja väiksema ekraaniga meediaseadmed on ikkagi selgelt kehvemad kasutada (resistive puutetundlikkus, pikslid 2x suuremad ja selgelt näha). Alates 2015 suvi toodetud (MY2016) masinatel on kas 6.5 tolli või 8 tolli mati ekraaniga MIB2 meediaseadmed, mis on üsna sujuvad ning millele sai/saab tagant järgi lisada Apple Carplay-d ja Android Autot. Mk7.5 tuli Eestis Golfil üldjoones läikiva ja puutetundlike nuppudega 8 tollise ekraaniga (endiselt MIB2), mis on sama resoga, mis 2015+ mk7 seadmed. Seda saab ka minu teada kõige kergemini 2015+ masinatele retrofittida (vaja ainult ekraaniosa vahetada). Soft on üsna sarnane vanemate MIB2 seadmetega ja peale silmailu väga edasiminekut pole. Mk7.5-l eksisteerib ka väiksem 6.5 tolline matt versioon, mis on väga sarnane mk7 vastava versiooniga ning 9.2 tolline MIB2.5 seade (vähe levinud - pole enam ka nt voluumi reguleerimiseks pööratavat nuppu). Vanemate mati ekraaniga versioonide väike eelis on see, et sõrmejäljed pole nii hästi näha kui uuemal. Samas kui Alltrack kõrvale jätta, siis kõik mk7.5 konsoolid on läikivad, mida peab sagedamini tolmust puhastama, sest see hakkab rohkem silma.
Ahjaa, lõpuks veel: kõik kasutatud mk7.5 masinate esiuksed vajavad veidi suuremat paugutamist, kui mk7 omad. Ei tea, kas asi kasutajates (rendiautod) või on reaalselt ka midagi teistmoodi neil.
Viimati muutis madoc, 25 Mär 2021, 00:32, muudetud 14 korda kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Golf mk7 vs mk7.5
1.4tsi 122hj on sama väändega mis kolmepütane ühe-liitrine tsi, sellest ta veidi petab jah. normaalselt sõites on seal tegelikult kõige suurem Lag sees. teatud pööretes jälle on piisavalt terav linnasõiduks tõesti. ega ka maanteel sai kahekesi väga edukalt hakkama, üllatavalt isegi. aga hinnavahe uuesna on nii väike, et ma pole seda kunagi väga müünudki.madoc kirjutas: ↑24 Mär 2021, 23:47Mõned mõtted ka minult (olen mk7 1.4 TSI 125 hj DSG Golfiga sõitnud 6a).
Olen saanud esindusest korduvalt mk7.5 1.0 TSI masinaid + sõitnud veidi ka mk7 1.4 TSI 122 hj manuaaliga ja 1.5 TSI-ga teistel VAG-del.
Vedrustuse osas - ei tasu põdeda 1.0-1.2 TSI veidi lihtsama tagavedrustuse pärast, vähemalt linnas sõites oma see küll väiksem asjaolu kui rehvid või muud faktorid.
Mootorid - kõige lõbusam on 1.0 TSI 110 hj (vähemalt GPF filtrita versioon), gaasipedaal on seadistatud kõige tundlikumaks, samuti on on selle mootoriga kõige äkilisem keeramine (kõige kergem mootor?). Linnas on tõsiselt lõbus. Samas nagu väga rahulikult/sujuvalt selle versiooniga ka kõige lihtsam sõita pole, sest alla 2000 pöörde minekut eriti pole. 1.0 TSI väiksemad jõunumbrid annavad tunda maanteel (eriti just manuaaliga). Vb osasid häirib, aga vähemalt 30000-65000 km sõitnud 1.0 TSI versioonid raputavad hommikul end korralikult vibratsiooniga käima ning kinni samuti. Kindlasti tasub kõigil seda mootorit kaaluda, sest DSG koostöö mootoriga on hea ning linnas liigub salong rahvast täis ka väga kenasti.
1.4 TSI tundub selle kõrval nagu "suur" mootor, tunduvalt vaiksem ja jätab veidi uimasema mulje, samas on jõudu palju laiemas vahemikus. Kes manuaali tahab, siis on suurema mootoriga kindlasti lihtsam sõita. DSG on mk7 puhul veidi uimasem (gaasipedaalile reageerimine, mitte käikude vahetamine). Sõidurežiimi valikut mitteomava versiooniga on D asend üsna Eco tundega, kast üritab hoida väga madalaid pöördeid, samas jaksab see mootor ikkagi üldjoones vibratsioonivabalt edasi liikuda (eriti just 1.0 TSI-ga võrreldes, mis väriseb igas asendis välja arvatud maanteel).
Üldiselt kõige jõulisem mälestus on mk7 1.4 TSI 140 hj versioonist ja see liikus tõsiselt hästi. Kui nüüd võrrelda neid vanemaid 1.4 TSI-sid mk7.5 1.5 TSI 150 hj versiooniga, siis minu arust on see viimane versioon natuke malbema tundega, neist kõige sujuvam ja vb isegi kõige emotsioonivaesem. Samas maanteel on kindlasti neid lisahobuseid tunda ja reaalset minekut on antud mootoriga ikkagi kõige rohkem. DSG ja Start-Stop toimimine on kõige sujuvam just antud mootoriga mk7.5 peal. Mingit efekti võib omada ka see, et vanemad kuni 2014 toodetud masinate mootorid on EURO5 normile vastavad ja uuemad EURO6 seadistusega.
Kütusekulust - 1.0 TSI kindlasti kõige ökom, eriti just manuaaliga. Minu puhul on alati DSG 0.2-0.3 L/100 km rohkem võtnud (vs manuaal). Üldjoones on vahed jällegi väga väiksed.
Kahjuks TDI-ga pole sõitnud, aga ma olen kindel, et 2.0 diislitel olev märg DSG omab ka jällegi teistsugust iseloomu/seadistust kui need tava-golfide bensukate ja 1.6 TDI DQ200 kuivad kastid.
Meediaseadmetest: kuni 2015 suvi toodetud masinatel on capacitive ekraaniga vaid 8 tolline versioon (pigem levinud Highline sissetoodud masinatel), 5.8 tolli ja väiksema ekraaniga meediaseadmed on ikkagi selgelt kehvemad kasutada (resistive puutetundlikkus, pikslid 2x suuremad ja selgelt näha). Alates 2015 suvi toodetud (MY2016) masinatel on kas 6.5 tolli või 8 tolli mati ekraaniga MIB2 meediaseadmed, mis on üsna sujuvad ning millele sai/saab tagant järgi lisada Apple Carplay-d ja Android Autot. Mk7.5 tuli Eestis Golfil üldjoones läikiva ja puutetundlike nuppudega 8 tollise ekraaniga (endiselt MIB2), mis on sama resoga, mis 2015+ mk7 seadmed. Seda saab ka minu teada kõige kergemini 2015+ masinatele retrofittida (vaja ainult ekraaniosa vahetada). Soft on üsna sarnane vanemate MIB2 seadmetega ja peale silmailu väga edasiminekut pole. Mk7.5-l eksisteerib ka väiksem 6.5 tolline matt versioon, mis on väga sarnane mk7 vastava versiooniga ning 9.2 tolline MIB2.5 seade (vähe levinud - pole enam ka nt voluumi reguleerimiseks pööratavat nuppu). Vanemate mati ekraaniga versioonide väike eelis on see, et sõrmejäljed pole nii hästi näha kui uuemal. Samas kui Alltrack kõrvale jätta, siis kõik mk7.5 konsoolid on läikivad, mida peab sagedamini tolmust puhastama, sest see hakkab rohkem silma.
Ahjaa, lõpuks veel: kõik kasutatud mk7.5 masinate esiuksed vajavad veidi suuremat paugutamist, kui mk7 omad. Ei tea, kas asi kasutajates (rendiautod) või on reaalselt ka midagi teistmoodi neil.
kütusekulu pole neil üheglgi mingi teema imo
multimeedia osas. Apple Carplay ja A/A lisamine ei ole 100% tõene, see eeldab teatavaid komponente veel autolt peale mudeliaasta.
PS! MIB2.5 on ainult Touaregil (2018alates) 9,2" on tavaline Discover Pro mis tuli mk7,5'ele.
uksed, kindlalt rendika teema, mu R-Linel see küll mingi teema polnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Golf mk7 vs mk7.5
Siinkohal ongi minu üllatus, et DSG-ga 1.0 on kõige väiksema lag-ga linnaliikluses, sest käiku vahetab see versioon kergemini, hoiab kiirendamisel kõrgemaid pöördeid (ka D asendis) ja gaasipedaali tundlikkus on põhja keeratud vs suuremad mootorid. Aga rõhutan, tegu on GPF-ta Golf-ga, millest jutt. Ja siit tuli ka see sujuva sõitmise teema - kui pedaal on väga tundlik, siis hüppab see auto kõige kergemini kohalt minema. Rehv hakkab kõige kergemini ringi käima, isegi kui vajutad vaid 30-50% gaasi (kuiva ilma ja suverehviga eriti mitte).Golhv kirjutas: ↑25 Mär 2021, 08:561.4tsi 122hj on sama väändega mis kolmepütane ühe-liitrine tsi, sellest ta veidi petab jah. normaalselt sõites on seal tegelikult kõige suurem Lag sees. teatud pööretes jälle on piisavalt terav linnasõiduks tõesti. ega ka maanteel sai kahekesi väga edukalt hakkama, üllatavalt isegi. aga hinnavahe uuesna on nii väike, et ma pole seda kunagi väga müünudki.
kütusekulu pole neil üheglgi mingi teema imo
multimeedia osas. Apple Carplay ja A/A lisamine ei ole 100% tõene, see eeldab teatavaid komponente veel autolt peale mudeliaasta.
PS! MIB2.5 on ainult Touaregil (2018alates) 9,2" on tavaline Discover Pro mis tuli mk7,5'ele.
uksed, kindlalt rendika teema, mu R-Linel see küll mingi teema polnud.
Mis komponente veel peale MIB2 süsteemi vaja on Android Auto/Apple Carplay lisamiseks Golfil? Jah, 2015+ Golfi sai tellida teatud turgudel Composition Colour 5 tollise MIB2 entry süsteemiga ja see tõesti ei toeta. Samas ma pole ka neid müügis Eestis näinud. Ok, samuti toodeti MY2016 mudeleid 2015 suvel, millel osadel pole seda võimalust (headunit koodiga 3Q003820A, menüüs pole valikut näha). Mul on 2015 augustis toodetud ja see toetab juba.
9.2 on MIB2.5, nii väidavad kõik allikad. Touareg-i 15 tolline on MIB2 high.
Viimati muutis madoc, 25 Mär 2021, 12:22, muudetud 3 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Golf mk7 vs mk7.5
Faktiliselt on 9.2 ikkagi jah MIB2 uue tarkvaraga. Raud sees on pea identne. Touaregi makk on Mib2p(pluss).
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 816
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
Golf mk7 vs mk7.5
Niipalju kui Passatite pealt mäletan, siis õlikogus kastis. DQ200 oli miski 1.6 liitrit ja DQ250 miski 5.5l. PS! See on minu teadmine ja tuleks üle kontrollida Mina olen asjast nii aru saanud.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda