B8 otsingul
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 72 korda
B8 otsingul
Tere kõigile
Kuna aeg on näidanud, et Volkswagenist ei saa üle ega ümber, kuid praegune Golf meie vajaduste juures, kus sõidame väga palju ringi, pool elamist kaasas, natukene liiga kitsas.
Hinnaklassi olen seadnud: 13k - soovin hetkel vältida liisingut ning oma jõududega hakkama saada.
Mida ma sooviks? Tahaks kõike ning maksta mitte midagi sisuliselt. Kuid olles nüüd tõsisem, siis 200t km ei ole minu jaoks probleem (saan ka aru, et väiksema ls eest tuleb juurde maksta), sest mingil määral on sellise läbisõiduga ka suuremad vead parandatud (kindlasti ootavad suuremad ka veel ees). Vaatan kindlasti Highline varustust - kessy, alcantara, ACC, DSG jne. Kindlasti diisel, sest linnasõitu on vähe ja enamus on trass. Meediasüsteemi osas soovin kindlasti Disco Prod (vahet pole, kas nuppudega või juba järgmine gen ilma), kuid selle puudumine pole probleem ning LeFreaksist olen võtnud juba pakkumisi, kui tuleks hakata seda lisama.
Mootorite kohapealt olen vaadanud 1,6 TDi 88kw R4 - kuid mulle tundub see kuidagi liiga kahtlane. Ma ei aja mingit kiirust taga, aga 88kw ja Passat, ei tea. Sain ühte nädalavahetusel ka proovida ja tunded on segased.
Eelistakse 2.0 TDI, 110kw või 140kw(sellises hinnaklassis pigem ebareaalsem). Mu Golf hetkel on sama 110kw, kuid DSG6 "märja kastiga". Kas need Passatid on samad, või juba DSG7 ja "kuiv" kast?
Turgu on palju, aga võtta on vähe. Hetkel on silma jäänud auto, millel puudub küll ametlik hoolduse väljavõte, kuid jutu järgi on hooldanud "tuttav" VW esinduses nii halturtsina. Väljavõtete puhul pakuti suhtlust läbi sotsiaalmeedia, kus on näha, mida on tehtud. Tundub kummaline, aga samas kõik võib olla. Auto link: https://www.auto24.ee/used/3503371
Mis soovitaksite?
Kuna aeg on näidanud, et Volkswagenist ei saa üle ega ümber, kuid praegune Golf meie vajaduste juures, kus sõidame väga palju ringi, pool elamist kaasas, natukene liiga kitsas.
Hinnaklassi olen seadnud: 13k - soovin hetkel vältida liisingut ning oma jõududega hakkama saada.
Mida ma sooviks? Tahaks kõike ning maksta mitte midagi sisuliselt. Kuid olles nüüd tõsisem, siis 200t km ei ole minu jaoks probleem (saan ka aru, et väiksema ls eest tuleb juurde maksta), sest mingil määral on sellise läbisõiduga ka suuremad vead parandatud (kindlasti ootavad suuremad ka veel ees). Vaatan kindlasti Highline varustust - kessy, alcantara, ACC, DSG jne. Kindlasti diisel, sest linnasõitu on vähe ja enamus on trass. Meediasüsteemi osas soovin kindlasti Disco Prod (vahet pole, kas nuppudega või juba järgmine gen ilma), kuid selle puudumine pole probleem ning LeFreaksist olen võtnud juba pakkumisi, kui tuleks hakata seda lisama.
Mootorite kohapealt olen vaadanud 1,6 TDi 88kw R4 - kuid mulle tundub see kuidagi liiga kahtlane. Ma ei aja mingit kiirust taga, aga 88kw ja Passat, ei tea. Sain ühte nädalavahetusel ka proovida ja tunded on segased.
Eelistakse 2.0 TDI, 110kw või 140kw(sellises hinnaklassis pigem ebareaalsem). Mu Golf hetkel on sama 110kw, kuid DSG6 "märja kastiga". Kas need Passatid on samad, või juba DSG7 ja "kuiv" kast?
Turgu on palju, aga võtta on vähe. Hetkel on silma jäänud auto, millel puudub küll ametlik hoolduse väljavõte, kuid jutu järgi on hooldanud "tuttav" VW esinduses nii halturtsina. Väljavõtete puhul pakuti suhtlust läbi sotsiaalmeedia, kus on näha, mida on tehtud. Tundub kummaline, aga samas kõik võib olla. Auto link: https://www.auto24.ee/used/3503371
Mis soovitaksite?
Viimati muutis Ra1ts, 24 Mai 2021, 08:53, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
B8 otsingul
Avatari järgi näen, et praegu G7 Universaal?
Kui jah siis pean sind kurvastama. See 50 liitrit rohkem pakiruumi (G7 vs B8) ei päästa sind väga. Et kui see on põhi põhjus siis ei ole küll pointi vahetada.
Kui tahad lihtsalt uuemat ja juhikohalt vaadates mugavamat autot, siis anna minna.
Mul igapäevaselt töö auto G7 universaal ja isiklik B8 universaal. Pakiruum ja tagumise rea ruumikuse osas vahe minimaalne. Esimese rea mugavuses on väike vahe sees mis peamiselt väljendub varustuse paketi vahes (trendline vs highline sport istmetega).
Kui jah siis pean sind kurvastama. See 50 liitrit rohkem pakiruumi (G7 vs B8) ei päästa sind väga. Et kui see on põhi põhjus siis ei ole küll pointi vahetada.
Kui tahad lihtsalt uuemat ja juhikohalt vaadates mugavamat autot, siis anna minna.
Mul igapäevaselt töö auto G7 universaal ja isiklik B8 universaal. Pakiruum ja tagumise rea ruumikuse osas vahe minimaalne. Esimese rea mugavuses on väike vahe sees mis peamiselt väljendub varustuse paketi vahes (trendline vs highline sport istmetega).
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
B8 otsingul
VIN-kood (või saksa number) on teada?Ra1ts kirjutas: ↑24 Mai 2021, 08:52Turgu on palju, aga võtta on vähe. Hetkel on silma jäänud auto, millel puudub küll ametlik hoolduse väljavõte, kuid jutu järgi on hooldanud "tuttav" VW esinduses nii halturtsina. Väljavõtete puhul pakuti suhtlust läbi sotsiaalmeedia, kus on näha, mida on tehtud. Tundub kummaline, aga samas kõik võib olla. Auto link: https://www.auto24.ee/used/3503371
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 79 korda
B8 otsingul
WVWZZZ3CZGE045512GTI kirjutas: ↑25 Mai 2021, 13:30VIN-kood (või saksa number) on teada?Ra1ts kirjutas: ↑24 Mai 2021, 08:52Turgu on palju, aga võtta on vähe. Hetkel on silma jäänud auto, millel puudub küll ametlik hoolduse väljavõte, kuid jutu järgi on hooldanud "tuttav" VW esinduses nii halturtsina. Väljavõtete puhul pakuti suhtlust läbi sotsiaalmeedia, kus on näha, mida on tehtud. Tundub kummaline, aga samas kõik võib olla. Auto link: https://www.auto24.ee/used/3503371
Päev on lühike, kuid ööbik.