VAG grupi tehnika

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 21 Juun 2021, 13:44

Tere

Mul varsti käsil igapäeva liikuri vahetus ja uuriks natuke vag'i grupi sisest tehnika jagamist ja kestmist.

Škodal on Superb 2.0 4x4 dsg 206kw ja Volksul Golf R on 2.0 4x4 dsg 221w jne. Ehk kas neil on pmst sama tehnika erinevas kestas?

Ühesõnaga ma endiselt eelistan autot, millel ka mootorilaadne toode küljes ja ehk keegi teab öelda millest kaarega mööda minna :D
Hinnaklass ütleme kuni 20000€, esivedu, nelivedu, 1.8t, 2.0, dsg ja neid tundmatu ajalooga, miljon km läbinud ei paku huvi.

Aitäh tähelepanu eest.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 21 Juun 2021, 18:09

Mind huvitab, kas 2.0 162kw ja 2.0 206kw on sama mootor erinevas forseeringus?

stefan31
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 23 Juun 2021, 00:01

Minu mäletamist mööda on 2.0TSI 162kW ja 206kW põhiline erinevus turbos (IS20 versus IS38). Seega 162/180/185kW on IS20 turbo puhul veidi erineva häälestusega mootorid, ning 200/206/221kW on IS38 marki turbo puhul erinevad versioonid. Mõningased muudatused tulid neil mootoritel koos GPF (kübemefiltri) lisandumisega 1-2 aastat tagasi, siin on ing keeles sellest täpsemalt: https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... -lost-mpi/
Lisaks on veel kolmas mõnevõrra rohkem erinev versioon 2.0TSI-dest, mis on vahemikus 110-140kW.

2.0TSI puhul tasub teada ka erinevate DSG versioonide esinemist, olenevalt mudelist, aastakäigust või veoskeemist. ~3 aasta eest sai järkjärgult kõik 2.0TSI-ga mudelid 7-käigulise DSG (DQ250->DQ381?). Osad mudelid nagu Passat Alltrack ja Tiguan olid juba varemalt 7-käigulise, kuid teist sorti DSG kastiga (DQ500, mis on vanem ja veidi raskem versioon, kuid loetakse üheks "pommmikindlaimaks", kuna kannatab suurt väändemomenti).
Samas 6-käiguline DSG vähemasti esiveolistel puhul omas 6-da käigu puhul päris kõrget ülekannet ja tunnet, et pöörded on kiirteel liiga kõrged ei tohiks tekkida. 4x4 versioonide puhul on tavaliselt 6-DSG olnud veidi lühema ülekandega nii TSI kui TDI puhul.
Viimati muutis stefan31, 23 Juun 2021, 00:02, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas jussike » 23 Juun 2021, 09:51

Rocco2 kirjutas:
21 Juun 2021, 13:44

Hinnaklass ütleme kuni 20000€, esivedu, nelivedu, 1.8t, 2.0, dsg ja neid tundmatu ajalooga, miljon km läbinud ei paku huvi.
Siit lausest loeks välja, et otsid alla1.8 või üle 2.0 mootori ja käsikastiga tagasillaveolist VAG-i. Pean sind paraku kurvastama, sellist elukat pole olemas.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
aus
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 23 Juun 2021, 10:33

Yeah tekst sai kokku lahmitud kuumalaine mõju all😂 pärast ise sain ka aru, et läks lappama.

Ühesõnaga otsin miskit teravamat bensuluristajat igapäevaseks nühkimiseks.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 23 Juun 2021, 14:09

Kui eesmärk on fun/igapäevasõit, siis vaataks sellise eelarvega pigem mõnda vanemat masinat bora 2.8 neliveoga või siis mõni 2.2 turbo audi või isegi audi v8. Võrreldes tänapäevaste vagi maisnatega on tunnetus hoopis teine ja need on reaalselt vaiksed masinad. Pole neil mingeid roheliste lollusi vahele topitud ja tulevikus võid maha müüa kallimalt kui ostsid.
Nende masinate puhul peab muidugi mees ka roolis olema, sest neil pole väga palju isejuhtimis süsteeme. :D
Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
MustVälk
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 23 Juun 2021, 14:16

No tal päris hea maasikas olemas, et nv sõita. Nädala sees võiks ikka mugavusi nautida, android auto jne

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 23 Juun 2021, 16:20

Vanemad kui 2015a kindlasti jäävad valikust välja. Tänapäeva masinad ei ole enam igiliikurid kahjuks.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas links » 23 Juun 2021, 21:05

Rocco2 kirjutas:
23 Juun 2021, 16:20
Vanemad kui 2015a kindlasti jäävad valikust välja. Tänapäeva masinad ei ole enam igiliikurid kahjuks.
Kaua sa selle igapäevaliikuriga ikka sõidad? 2,3 või 5 aastat ja vahetusse.
"Igiliikurit" otsid, siis jäädki otsima. Alati annab üks järgi - tehnika või kere.
Palju sa üldse sõidad ja kus sõidad (linn või maantee) ?

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 23 Juun 2021, 23:10

90% linn ja pool aastat 100+km päevas 😄

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas martin333 » 24 Juun 2021, 20:39

Golf 7 GTI - need hoiavad hästi hinda ka, lisaks kõigele muule.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Asko » 25 Juun 2021, 13:53

Mina valiks superbi 206kw kui tahad suurust ja suht oklt liikuvat asja aga kui väiksemat siis vast Golf 7 R
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 15 Juul 2021, 16:52

Tänud kaasamõtlejatele, sai üks Sutsuki Liana kodu veetuc :D
B70E6589-1B99-4927-ADF8-0EFE758A3EED.jpeg
B70E6589-1B99-4927-ADF8-0EFE758A3EED.jpeg (541.69 KiB) Vaadatud 2199 korda

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VAG grupi tehnika

Lugemata postitus Postitas Pulku » 15 Juul 2021, 19:10

:D

Vasta

Mine “Autoostu abi”