VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 26 Dets 2021, 21:23

Mida arvate, mida silmas pidada selle masina ostmisel? Kas mootor on ketiga? Kui pikk võib olla eluiga? Üks proff remondimees ütles mulle, et ei soovita TSI mootoreid, Tema töökoja värava taga pidi neid juba 3 tükki virnas olema. Pidid 140 000 jooksma ja kõik ja keti vahetus pidavat väga ränk ettevõtmine olema..... Millised on veel nõrgad kohad? Kere tundub 6. põlvkond.

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1204
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 26 Dets 2021, 22:10

No ei tea....
Mul TSI. 1.8 118kw CDAA (väidetavalt kõige viletsam VAG-i TSI mootor!) mootoriga.
Kohe on 255 tuhat ees. Pole tal häda midagi.
Lasen teist sama palju veel otsa kui õnnestub...
Kes tänasid kasutajat Maahärra selle postituse eest:
vinnipuhh

vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 26 Dets 2021, 22:17

Uskumatu.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Dets 2021, 22:21

Ma üldse ei suuda enam volkarit kuskilt otsast soovitada. :)
Osta mõni japs, või volvo.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas links » 26 Dets 2021, 22:36

MustVälk kirjutas:
26 Dets 2021, 22:21
Ma üldse ei suuda enam volkarit kuskilt otsast soovitada. :)
Osta mõni japs, või volvo.
Miks siis nii? :D

vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 26 Dets 2021, 22:39

Kunagi sõitis üks blond mulle esiukse sisse. Oleksin surnud, kui sel hetkel japsis oleks ise istunud. Teine õnnetu rammis mind forresteriga libedaga. Mul oli Temast väga kahju. Proovinumber alles Tal ees.....Tema paberkere sai hirmsasti viga. Volvot võiks mõelda, kuid remont on liiga kallis, ma arvan.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Dets 2021, 22:51

vinnipuhh kirjutas:
26 Dets 2021, 22:39
Kunagi sõitis üks blond mulle esiukse sisse. Oleksin surnud, kui sel hetkel japsis oleks ise istunud. Teine õnnetu rammis mind forresteriga libedaga. Mul oli Temast väga kahju. Proovinumber alles Tal ees.....Tema paberkere sai hirmsasti viga. Volvot võiks mõelda, kuid remont on liiga kallis, ma arvan.
Mis autoga sa ise olid siis? :roll:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Dets 2021, 23:07

links kirjutas:
26 Dets 2021, 22:36
MustVälk kirjutas:
26 Dets 2021, 22:21
Ma üldse ei suuda enam volkarit kuskilt otsast soovitada. :)
Osta mõni japs, või volvo.
Miks siis nii? :D
Karikas sai täis. Viimane piisk on kindalaekas asuv airbagi lüliti mida mitte keegi ei ole kasutanud, aga üles ütles sellegi eest. :D
vinnipuhh kirjutas:
26 Dets 2021, 22:39
Kunagi sõitis üks blond mulle esiukse sisse. Oleksin surnud, kui sel hetkel japsis oleks ise istunud. Teine õnnetu rammis mind forresteriga libedaga. Mul oli Temast väga kahju. Proovinumber alles Tal ees.....Tema paberkere sai hirmsasti viga. Volvot võiks mõelda, kuid remont on liiga kallis, ma arvan.
Eks japsid on ka ennast kere poolest parandanud. Aga remontida on kallim kuid kestavad tehnikapoolest paremini.
Oleks pidanud täpsustama, et kas toyota või subaru. Eks esimesega ole natuke igavam sõita, aga selle eest väga muret ei ole.
Just nimelt bensukad mõlemad. Dislasid ma ei suuda ühegi uuema masina peal soovitada.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Dets 2021, 23:28

MustVälk kirjutas:
26 Dets 2021, 23:07


Karikas sai täis. Viimane piisk on kindalaekas asuv airbagi lüliti mida mitte keegi ei ole kasutanud, aga üles ütles sellegi eest. :D
B7-l mitmel siin see minestanud, vahetus kodus garaažis 10min, enda omalgi tegin 8)

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Dets 2021, 08:37

vinnipuhh kirjutas:
26 Dets 2021, 21:23
Mida arvate, mida silmas pidada selle masina ostmisel? Kas mootor on ketiga? Kui pikk võib olla eluiga? Üks proff remondimees ütles mulle, et ei soovita TSI mootoreid, Tema töökoja värava taga pidi neid juba 3 tükki virnas olema. Pidid 140 000 jooksma ja kõik ja keti vahetus pidavat väga ränk ettevõtmine olema..... Millised on veel nõrgad kohad? Kere tundub 6. põlvkond.
Ilmselt on jutt sellest sõidukist? https://www.auto24.ee/soidukid/3625260

Mootor on ketiga. Eluiga sõltub kuidas auto eest hoolitsetud. TSI mootoreid üldse mitte soovitada on suht üldistamine kuna Mk7 alates on täiesti normaalsed rihmaga TSI-d.

Kere on Mk5.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 27 Dets 2021, 10:30

Jah tegelt ei ole sellel ketiga mootoril ka midagi väga viga.
Mulle soovitati sama mootorit mis ilma gaasita peaks olema kas 92kw või 90kw.
Võid julgelt mu masinat ka vaatama tulla. Tegelt ei ole üldse midagi halba öelda. :) Ametlikku kuulutust ei ole, aga müügimõtted on küll.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Dets 2021, 11:18

Ei tea kust otsast see keti vahetus nii ränk ettevõtmine on, kui mul kunagi 1.2TSI'l garantii korras vahetati, siis jäi mulje, et jupid ja töö ei maksnud oluliselt rohkem kui hammasrihva vahetus (ise ei maksnud, aga arvel oli kirjas). Usutavasti on selle aja TSIdel mida vaatad, tänaseks juba üsna korralik läbisõit seljas ja sõidavad ju. Tundub, et sa sattusid mõne vanakooli mehe juurde (eks siin foorumis ole ka mõni selline) kes ütleb, et ainuõige mootor on vabalthingav diisel.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 27 Dets 2021, 12:52

Ei saa ka aru, et mis seal ränka on ketivahetuses. Kui on vaja, siis vahetad ära ja ongi tehtud ju :D

vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 27 Dets 2021, 16:11

siLc kirjutas:
27 Dets 2021, 08:37
vinnipuhh kirjutas:
26 Dets 2021, 21:23
Mida arvate, mida silmas pidada selle masina ostmisel? Kas mootor on ketiga? Kui pikk võib olla eluiga? Üks proff remondimees ütles mulle, et ei soovita TSI mootoreid, Tema töökoja värava taga pidi neid juba 3 tükki virnas olema. Pidid 140 000 jooksma ja kõik ja keti vahetus pidavat väga ränk ettevõtmine olema..... Millised on veel nõrgad kohad? Kere tundub 6. põlvkond.
Ilmselt on jutt sellest sõidukist? https://www.auto24.ee/soidukid/3625260

Mootor on ketiga. Eluiga sõltub kuidas auto eest hoolitsetud. TSI mootoreid üldse mitte soovitada on suht üldistamine kuna Mk7 alates on täiesti normaalsed rihmaga TSI-d.

Kere on Mk5.
Jah, ma just broneerisin selle masina endale. Huvitav, mu tütrel on 7. golf TSI bens aastast 2017 ja pidi ka ketiga olema millal nad siis nendel Tsi-del jälle rihma peale tagasi läksid??? Ja kui suure läbisõidu tagant seda ketti vahetama peab?

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas Pulku » 27 Dets 2021, 18:09

Korrapäraselt autot hooldada, küll siis kett ka kestab. Ei vahetata seda ketti LS pealt. Annab heliga endast märku käivitusel kui vajab vahetust.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 27 Dets 2021, 18:28

vinnipuhh kirjutas:
27 Dets 2021, 16:11
Jah, ma just broneerisin selle masina endale. Huvitav, mu tütrel on 7. golf TSI bens aastast 2017 ja pidi ka ketiga olema millal nad siis nendel Tsi-del jälle rihma peale tagasi läksid??? Ja kui suure läbisõidu tagant seda ketti vahetama peab?
EA211 1.4TSi ja 1.5TSi on rihmaga. Golf MK7 peaks olema ikka rihmaga mitte ketiga, EA111 mis ketiga topiti Golf MK6/Jetta/Passat B6 peale.

vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 27 Dets 2021, 18:54

Tundub, et antud isend on saanud mingi aeg mootorivahetuse, sest Vin-decoder näitab sellele autole hoopis 1,6 85kW mootorit...Lähen ja uurin , mis aastal see vahetus tehti, ja mis on uus mootorikood.....

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Dets 2021, 19:58

1.4 TSI 103kW ketiga mootori kood on BMY. Sama asi on kirjas ka MNT päringus selle auto numbrimärgile. Avalikke VIN dekoodereid ei tasu pimesi usaldada.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 27 Dets 2021, 22:54

Ketist ja hammasrihmast. Sellega on nagu moega, mingi aeg tulevad uuesti moodi kaheksakümnendad, siis üheksakümnendad...Autodega oli nii. Alguses tehti ketiga mootoreid, kett oli lai ja tugev, näiteks MB W124 kett kestis ikka pool miljonit ja rohkem. Siis hakati hammasrihma autodele panema, need kestsid alguses alla ja hiljem üle sajatuhande. Siis tuli keegi jälle mõttele hakata ketiga mootoreid tegema, aga kett tehti kitsas ja nõrk. Varsti selgus, et seda tuleb vahetada nagu hammasrihma, umbes sajatuhande kandis. Veel kippusid ketid mingitel autodel venima ja mootor ei tahtnud hästi käivituda ja töötada (meenub näiteks Nissan). Nüüd viimastel aastatel tekib juurde jälle hammasrihmaga mootoreid. Areng käib spiraalina. Varsti tulevad jälle ketiga mootorid, kui sisepõlemismootor enne hingusele ei lähe :)

vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 27 Dets 2021, 23:14

Kui mu tütrel on 1,4 ja 92 kW TSI, siis mille arvelt sellel on 103 kW ? Kas turbo on teistsugune, või ongi topelt turbo, nagu siin keegi mainis mõnedel olevat? On siin kedagi kes oskaks BMY koodiga mootori kohta muljeid jagada?
Kes tänasid kasutajat vinnipuhh selle postituse eest:
Puuriit

vinnipuhh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
Asukoht: Keila
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.

Lugemata postitus Postitas vinnipuhh » 29 Dets 2021, 04:09

Tänan. Selleks korraks on see teema minu jaoks ammendunud.

Vasta

Mine “Autoostu abi”