VW Passat B8 ostuabi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vjoosu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Mai 2021, 06:40
Telefon: 58103258
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Vjoosu » 28 Sept 2022, 11:26

Tere!

Olen oma hästi teeninud B7 Passatit välja vahetamas uuema vastu, aga ei suuda otsustada mida võtta, mida jätta. Sõitmist on aastas umbes 15k km, 70% linn ja 30% maantee. Enamasti rahuliku sõidustiiliga, maanteel teinekord ajavad liiga aeglase loomuga inimesed närvi, siis on vaja möödasõitu harrastada, aga üldiselt ei sõelu.

Silma on jäänud mõned sellised isendid. Äkki on keegi vaatamas käinud ja oskab kiita, laita. Võib muidugi enda masinat ka pakkuda. Üks suur soov on AID ja nahk/alcantara sisu. Muu on üsna suva.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... b493169296
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... b842b8d68c
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... a29c439255
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 8935e38af6
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... b0aa40a72c

Kaasamõtlejatele juba ette tänu.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas kraff » 28 Sept 2022, 11:40

Diisli puhul 70% linn on nüüd selline suhe, mis tahmafiltrile ilmselt kõige paremini ei mõju. Bensiini peale pole mõelnud? Pakutud valikust mina võtaks ilmselt nr 3, sest tuled on paremad (Eestis piisavalt palju pimedat aega), 140 kw astub edasi ka ning sellel mootoril ei ole rihmavahetus 120K tagant, vaid ca 210 tagant. Webastot pole neist küll ühelgi ja eesti talvesid arvestades on see küll enda jaoks miinus. Küll tasub igal juhul autot üle vaadates arvuti ka sappa panna ja vaadata mis sealt välja koorub.

Vjoosu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Mai 2021, 06:40
Telefon: 58103258
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Vjoosu » 28 Sept 2022, 11:46

kraff kirjutas:
28 Sept 2022, 11:40
Diisli puhul 70% linn on nüüd selline suhe, mis tahmafiltrile ilmselt kõige paremini ei mõju. Bensiini peale pole mõelnud? Pakutud valikust mina võtaks ilmselt nr 3, sest tuled on paremad (Eestis piisavalt palju pimedat aega), 140 kw astub edasi ka ning sellel mootoril ei ole rihmavahetus 120K tagant, vaid ca 210 tagant. Webastot pole neist küll ühelgi ja eesti talvesid arvestades on see küll enda jaoks miinus. Küll tasub igal juhul autot üle vaadates arvuti ka sappa panna ja vaadata mis sealt välja koorub.
Ikka olen mõelnud, lihtsalt pole praegu silma hakanud ühtegi. Minu jaoks erilist vahet sesmõttes pole, kumb ta on - olgu nende hindadega nagu on, sõita on vaja ja mõlemad saavad paagist otsa.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tofetome » 28 Sept 2022, 12:13

Vjoosu kirjutas:
28 Sept 2022, 11:46
Ikka olen mõelnud, lihtsalt pole praegu silma hakanud ühtegi. Minu jaoks erilist vahet sesmõttes pole, kumb ta on - olgu nende hindadega nagu on, sõita on vaja ja mõlemad saavad paagist otsa.
See mida praegu kirjeldad, on otsene kulu, kütuse hind ja küttekulu 100km kohta. Kaalu läbi ka võimalikud remondid. Diisli puhul dpf pesu või vahetus kui liigselt linnas töristad ja näiteks ka võimaliku pihusti purunemise hind. Diislil kipuvad pihustid rohkem maksma kui bensiinil. Diislil lisaks adblue olemasolu korral veel selle talitluspidevuse tagamine.

Ma ei ütle, et need asjad pead kindlasti ära tegema, vaid mõtle lihtsalt need ka läbi.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Vjoosu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Mai 2021, 06:40
Telefon: 58103258
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Vjoosu » 28 Sept 2022, 12:45

tofetome kirjutas:
28 Sept 2022, 12:13
Vjoosu kirjutas:
28 Sept 2022, 11:46
Ikka olen mõelnud, lihtsalt pole praegu silma hakanud ühtegi. Minu jaoks erilist vahet sesmõttes pole, kumb ta on - olgu nende hindadega nagu on, sõita on vaja ja mõlemad saavad paagist otsa.
See mida praegu kirjeldad, on otsene kulu, kütuse hind ja küttekulu 100km kohta. Kaalu läbi ka võimalikud remondid. Diisli puhul dpf pesu või vahetus kui liigselt linnas töristad ja näiteks ka võimaliku pihusti purunemise hind. Diislil kipuvad pihustid rohkem maksma kui bensiinil. Diislil lisaks adblue olemasolu korral veel selle talitluspidevuse tagamine.

Ma ei ütle, et need asjad pead kindlasti ära tegema, vaid mõtle lihtsalt need ka läbi.
Seda kindlasti, et igal asjal on omad plussid ja miinused. Sa kirjeldasid hetkel diisli võimalikke probleeme seoses suuremas osas linnas sõitmisega. Aga mis bensiinimootoril nö vastu pakkuda on?

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tofetome » 28 Sept 2022, 12:54

Vjoosu kirjutas:
28 Sept 2022, 12:45
Seda kindlasti, et igal asjal on omad plussid ja miinused. Sa kirjeldasid hetkel diisli võimalikke probleeme seoses suuremas osas linnas sõitmisega. Aga mis bensiinimootoril nö vastu pakkuda on?
Pole veel nii kogenud. Tean, et mingi pihustiasetuse tõttu on vahepeal seda sisselaskeklapi suuet vaja puhastada. Mis mootoritüübile iseloomulik jne ei oska kahjuks vastata.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

rraivo
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas rraivo » 28 Sept 2022, 15:25

Vjoosu kirjutas:
28 Sept 2022, 12:45
tofetome kirjutas:
28 Sept 2022, 12:13
Vjoosu kirjutas:
28 Sept 2022, 11:46
Ikka olen mõelnud, lihtsalt pole praegu silma hakanud ühtegi. Minu jaoks erilist vahet sesmõttes pole, kumb ta on - olgu nende hindadega nagu on, sõita on vaja ja mõlemad saavad paagist otsa.
Seda kindlasti, et igal asjal on omad plussid ja miinused. Sa kirjeldasid hetkel diisli võimalikke probleeme seoses suuremas osas linnas sõitmisega. Aga mis bensiinimootoril nö vastu pakkuda on?
Olen omanud mõlemat ja eelistan tegelikult iga kell bensiini (eriti selliste läbisõitude juures). Plussid? Ei lagise, on vaikne, oluliselt sujuvam kui diisel. Lisaks jäävad käed tankides puhtaks. Minu näide kehtib siis 1.4T (110kw bens ACT) mootori kohta. Ja tavahooldused olid vist ka grammike soodsamad kui diislil.
Kes tänasid kasutajat rraivo selle postituse eest:
VjoosuMustVälk
530

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 28 Sept 2022, 17:56

Bensakas läheb talvel kiiremini soojaks kui disla kui pole webastot peal. Kaasaegsed diislid on juba nii palju rohelist jura täis aetud, et suht kallis on seda üleval pidada võrreldes bensukaga. Selle raha eest mis sa disla remondi pealt kokku hoiad võid bensukale paaki kallata ja raha jääb kõvasti veel üle kui sa tiksud niipalju linna.
Ja mina isiklikult võtaks 2.0 bensuka. Sellel peaks natukene rohkem ressurssi olema kui 1.4 mootoril.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 28 Sept 2022, 18:15

Jäta need traktorid ja oota või vaata rootsi, saksa lehti, igal juhul tark bena võtta.
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
murf
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas twist » 28 Sept 2022, 18:55

Küll kõik kurjad siin diisli vastu.
Mina soovitaks esmajärjekorras eemal hoida DQ200 kastist.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 28 Sept 2022, 19:17

Mida selle tarktoriga töristada linnas. si** ei soojaks, väriseb, ega ta linnas soodne ka pole. Mul oli bitdi 176 kw linnas mingi 8-9, naisel 1,8tsi sellega linnas 7 peal. Lisaks soojeneb kiirelt, vaikne jne. See läbisoit nii väike, et disla sureb vigadega kätte ära enne kui tasuvus tekib diislist
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
MustVälk
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 28 Sept 2022, 19:19

Järelikult on põhjust olla. Inimeste kogemused järelikult niipalju suured juba, et see diisli armastus on ära kadunud. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tommm » 28 Sept 2022, 19:43

Ma siis esindan ebapopulaarset arvamust ja soovitaks 110lw diislit.

140kw diisel edasi ei käi ja kütet võtab sama palju kui 176kw diisel. Arusaamatu mootor minu jaoks. 110kw samas on tuntavalt öko. 176kw on dünaamika ja pidamise suhtes parim variant, aga kui roosade prillidega elada kuulutusejärgsete läbisõitude maailmas, siis siit valikust on 110 parem.

1,8tsi on hea mootor kui korras, aga võttis õli vasakule ja paremale ning paaritatud käimakasti saab kindlasti remontida. Lisaks keti jms teemad mis suurema sõiduga tulevad. Sõitsin 4 aastat B8 1,8tsi’ga ja minul siin eelnevalt toodud keskmisi küttekulunumbreid saavutada ei õnnestunud.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 28 Sept 2022, 19:47

No need keti ja õli jutte ei peaks igale 1,8- tsi külge lööma. Samuti on paljud asjad nagu kuluosad juba, nagu alguses hooratas oli murekoht, täna enam keegi ei karda osta nendega masinaid. Minul
Ei võta õli auto ega miskit, hoiad normaalse terve inimesena välpa 15 ja hea küll. Ise tala paned ja asju õigel ajal ei tee, siis ikka hakkab mädanik pihta. Kas tahad öelda, et see 110 kw traktor ei lagune kuskilt otsast?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 28 Sept 2022, 20:11

Ja seda 1.8 tsi pole ka mõni mootor tehtud vaid mõned miljonid ikka.
Kui sellel oleks mingi tüüpviga siis ei ostaks keegi neid enam. :)
Enamus mida ma tean kõik sõidavad ja päris suurte läbisõitude juures omadega juba.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Sept 2022, 08:50

Mina omast kogemusest, olles mõlemaga pikalt sõitnud igasugustes oludes, soovitaks sellise linn-maantee proportsiooni puhul ikkagi bensukat. Kindlasti on mõlemal omad plussid ja miinused, aga sellise profiili puhul on bensukas mõistlikum valik. Jah kütusekulu on bensukal kindlasti suurem (ok, mingi ACT 1.4TSI juba tikub sinna diisli maile kuluga ja miilitsa naine on lihtsalt väga teadlik ja tubli liikleja :) ), aga kasutusmugavus kindlasti parem ja selle suurema kulu arvelt läheb ta ikka oluliselt kiiremini soojaks. Eriti kehv oleks olukord ilma webastota diisli osas, sellega sa vannuksid linnas tiksudes. Aga jah eks bensukal miinuseid ka. Väiksema bensuka otsas see DQ200 kuiv DSG nagu eelpool mainitud.

JuhanS
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10 Juun 2019, 07:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas JuhanS » 29 Sept 2022, 13:00

Mis tähendab "läheb kiirelt soojaks"? Minu kogemus nii BMW N57 diisli kui VW 2.0 TSI puhul on pigem see, et puhtalt linnasõiduga auto tegelikult soojaks ei lähe. Mõlemas variandis autol peal ka Webasto. Vesi läheb võib-olla jah soojaks aga õli mitte, max 70 kraadi.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Sept 2022, 13:09

JuhanS kirjutas:
29 Sept 2022, 13:00
Mis tähendab "läheb kiirelt soojaks"? Minu kogemus nii BMW N57 diisli kui VW 2.0 TSI puhul on pigem see, et puhtalt linnasõiduga auto tegelikult soojaks ei lähe. Mõlemas variandis autol peal ka Webasto. Vesi läheb võib-olla jah soojaks aga õli mitte, max 70 kraadi.
sooja all mõeldakse vast seda, kui kaua külmetad autos, enne kui toasoe normis.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas twist » 29 Sept 2022, 16:26

miilits kirjutas:
29 Sept 2022, 13:09
JuhanS kirjutas:
29 Sept 2022, 13:00
Mis tähendab "läheb kiirelt soojaks"? Minu kogemus nii BMW N57 diisli kui VW 2.0 TSI puhul on pigem see, et puhtalt linnasõiduga auto tegelikult soojaks ei lähe. Mõlemas variandis autol peal ka Webasto. Vesi läheb võib-olla jah soojaks aga õli mitte, max 70 kraadi.
sooja all mõeldakse vast seda, kui kaua külmetad autos, enne kui toasoe normis.
Kui kiiresti see TSI siis ilma Webastota sooja hakkab puhuma?
Mul 140Kw 2.0 TDI, millel elektritenn salongisoojenduse veeringis (vb on kõigil B8-tel, pole süvenenud) ja -20c hakkab 5-7min jooksul normaalset õhku puhuma. Mootoritemp teine teema, aga ei lähe need viisliitritsajale bensukad ka kahe sekundiga soojaks, puhas füüsika ju.
Mk5 R32, mis ju ilmatuma ebaefektiivse mootoriga ja peaks jubedalt sooja välja andma ei hakka ka enne 5min sooja puhuma.

Edit: B8-l pole mitte elektritenn veesüsteemis vaid eraldi elektriline soojenduselement salongiradiaatori taga. Ja kõigil seda vist ikka ei ole.
Viimati muutis twist, 29 Sept 2022, 17:29, muudetud 1 kord kokku.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Sept 2022, 18:01

Ma ei viitsi seda edasi suga arutada, kui -20 väljas tule hommikul maja ette, pane käima ja kui suitsumees oled, siis ilmselt suitsu lõpuks klaasid puhtad, toas särgisoe juba.
Eelmisel talvel
Oli mul maja ees enda 176kw ja naise 132kw, samal ajal panin käima, bensukal samuti tehase weba, peale toast arvuti toomist on üks masin soe ja puhas, mu diisel kogub ennast alles seda ka webasto olemas oluga.
Viimati muutis miilits, 29 Sept 2022, 18:03, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas kraff » 29 Sept 2022, 18:21

twist kirjutas:
29 Sept 2022, 16:26
miilits kirjutas:
29 Sept 2022, 13:09
JuhanS kirjutas:
29 Sept 2022, 13:00
Mis tähendab "läheb kiirelt soojaks"? Minu kogemus nii BMW N57 diisli kui VW 2.0 TSI puhul on pigem see, et puhtalt linnasõiduga auto tegelikult soojaks ei lähe. Mõlemas variandis autol peal ka Webasto. Vesi läheb võib-olla jah soojaks aga õli mitte, max 70 kraadi.
sooja all mõeldakse vast seda, kui kaua külmetad autos, enne kui toasoe normis.
Kui kiiresti see TSI siis ilma Webastota sooja hakkab puhuma?
Mul 140Kw 2.0 TDI, millel elektritenn salongisoojenduse veeringis (vb on kõigil B8-tel, pole süvenenud) ja -20c hakkab 5-7min jooksul normaalset õhku puhuma. Mootoritemp teine teema, aga ei lähe need viisliitritsajale bensukad ka kahe sekundiga soojaks, puhas füüsika ju.
Mk5 R32, mis ju ilmatuma ebaefektiivse mootoriga ja peaks jubedalt sooja välja andma ei hakka ka enne 5min sooja puhuma.

Edit: B8-l pole mitte elektritenn veesüsteemis vaid eraldi elektriline soojenduselement salongiradiaatori taga. Ja kõigil seda vist ikka ei ole.
Tiggyle webastot otsides sain aru, et kui on weba, siis pole elektrikütet ja vastupidi. Võimalik, et kui masin nt itaalia turule mõeldud, siis pole ka küttekeha sees aga vähemalt saksamaale mõeldud masinates peaks kõigil standardina kilovatine küttekeha olema. Varustuse kood 7E6 peaks seda kütteelementi tähistama.
Viimati muutis kraff, 29 Sept 2022, 18:43, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 29 Sept 2022, 19:30

miilits kirjutas:
29 Sept 2022, 18:01
Ma ei viitsi seda edasi suga arutada, kui -20 väljas tule hommikul maja ette, pane käima ja kui suitsumees oled, siis ilmselt suitsu lõpuks klaasid puhtad, toas särgisoe juba.
Eelmisel talvel
Oli mul maja ees enda 176kw ja naise 132kw, samal ajal panin käima, bensukal samuti tehase weba, peale toast arvuti toomist on üks masin soe ja puhas, mu diisel kogub ennast alles seda ka webasto olemas oluga.
Ma arvan, et sa praegu liialdad natuke. Mul isegi üks vana webastota disla merss sulatas klaase juba peale ühte suitsu. Ja seda isegi -30 juures. Samas transporter läheb mul soojaks alles siis kui ma kuskile kohale jõuan. 😁
Aga muidu ikka bensakas on talvel kindlam. Kindlalt käima ja kindlalt soojaks.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 29 Sept 2022, 20:50

Assaraks kus teema susiseb :D Piisab vaid diisel vs bens mängu tuua ja foorum elavneb.

Lisan siis ka oma mõtted - omanud 2.0TDI 140kw (Superb 3), 1.4TSI ACT (B8) ja 2.0TSI 140kw-ga (Arteon FL). Suurem osa linnas ja vahel sekka pikemaid maantee otsi (80/20 suhtes). Pea 10 aastat kütsin erinevate diislitega s.h. VAGi omadega ning viimased kaks on olnud eelpool mainitud TSI-d. Elusees ei lähe enam masuudipressile tagasi (müra, sujuvus, kütusekulu suht sama moodsa bensukaga, DPF, adblue jm.). Mõlema TSI-ga sain maanteel 95-ga alla 5L/100km ning linnas mõistlikult liigeldes 6.5-7 (1.4) ja 7-8,5l/100km (2.0). TSI kulunumbritele ei meeldi ummikud ja pidev foori taga passimine, siis lööb sinna 10 kanti ära ja lühikese otsaga pealt sedagi (2.0TSI puhul). Kui nüüd hakata võrdlema alamõõdulist tavamõõduga (kuigi tavamõõt algab ilmselt mõne arvates 3L pealt), siis linnas meeldis 1.4TSI rohkem - oli esiteks ökom ning paljuvihatud DQ200 oli minu Pasteedi küljes sujuvam kui Arteoni DQ500. Start-Stop toimetas ka kuidagi sujuvamalt. Mõlema TSI-ga on linnasõit kordades sujuvam/vaiksem ning tanklas ei pea igakord kaitsevahendeid otsima :problem: . 1.8 osas kogemus puudub, kuid pigem vaataks kas 1.4 millel vääne sama ja kulu väiksem või juba suuremat 2.0TSI-d mis pakub oluliselt paremat dünaamikat.
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
MustVälkPulkuEs41maddistobimarg

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas martin333 » 30 Sept 2022, 08:20

Puuriit kirjutas:
29 Sept 2022, 20:50
Assaraks kus teema susiseb :D Piisab vaid diisel vs bens mängu tuua ja foorum elavneb.
Lisada valemisse veel neli- vs esivedu, siis läheb lausa tuleohtlikuks.
Kes tänasid kasutajat martin333 selle postituse eest:
tobimargPuuriit
Päev on lühike, kuid ööbik.

Vjoosu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Mai 2021, 06:40
Telefon: 58103258
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Vjoosu » 30 Sept 2022, 08:30

See on see aktiivsus, mida ma ootasin. :D Otsutamist lihtsamaks ei tee, aga põnev on küll.

Vasta

Mine “Autoostu abi”