VW Passat B8 ostuabi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas PriitV » 30 Sept 2022, 08:33

Mulle meeldib diisel, on tunda et mootor vähemalt töötab!
Kes tänasid kasutajat PriitV selle postituse eest:
Aspiriin

Kasutaja avatar
Aspiriin
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
Telefon: 5591null66kaks
Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
Asukoht: Paide
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Aspiriin » 30 Sept 2022, 09:35

B8 2017 140kw diisel:
On olnud igas suuruses bensukaid 2 - 4.2 L..kõik läinud kiirelt soojaks...aga hetkel b8 alla ka nüüd ei jää.
Kui suitsu pikkus nüüd loeb siis selle ajaga klaasid olid juba sulanud.

Minu jaoks pigem argument kas esivedu või nelikvedu.
Ei näe ENNAST esiveo roolis enam. Õismäe lükkamata, jäätunud maja esised, maal käimine talviti...
Ja pigem järgmiseks tuleb bensiin mootoriga auto.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 30 Sept 2022, 10:32

Puuriit kirjutas:
29 Sept 2022, 20:50
Assaraks kus teema susiseb :D Piisab vaid diisel vs bens mängu tuua ja foorum elavneb.

Lisan siis ka oma mõtted - omanud 2.0TDI 140kw (Superb 3), 1.4TSI ACT (B8) ja 2.0TSI 140kw-ga (Arteon FL). Suurem osa linnas ja vahel sekka pikemaid maantee otsi (80/20 suhtes). Pea 10 aastat kütsin erinevate diislitega s.h. VAGi omadega ning viimased kaks on olnud eelpool mainitud TSI-d. Elusees ei lähe enam masuudipressile tagasi (müra, sujuvus, kütusekulu suht sama moodsa bensukaga, DPF, adblue jm.). Mõlema TSI-ga sain maanteel 95-ga alla 5L/100km ning linnas mõistlikult liigeldes 6.5-7 (1.4) ja 7-8,5l/100km (2.0). TSI kulunumbritele ei meeldi ummikud ja pidev foori taga passimine, siis lööb sinna 10 kanti ära ja lühikese otsaga pealt sedagi (2.0TSI puhul). Kui nüüd hakata võrdlema alamõõdulist tavamõõduga (kuigi tavamõõt algab ilmselt mõne arvates 3L pealt), siis linnas meeldis 1.4TSI rohkem - oli esiteks ökom ning paljuvihatud DQ200 oli minu Pasteedi küljes sujuvam kui Arteoni DQ500. Start-Stop toimetas ka kuidagi sujuvamalt. Mõlema TSI-ga on linnasõit kordades sujuvam/vaiksem ning tanklas ei pea igakord kaitsevahendeid otsima :problem: . 1.8 osas kogemus puudub, kuid pigem vaataks kas 1.4 millel vääne sama ja kulu väiksem või juba suuremat 2.0TSI-d mis pakub oluliselt paremat dünaamikat.
How nii väike kulu?? Ma skodal alla 6.5 pole saanud maanteel 1.5tsi.

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas PriitV » 30 Sept 2022, 10:56

Sul see 110kw ei jaksa õhust läbi lõigata oma skoda kerega
Kes tänasid kasutajat PriitV selle postituse eest:
etnies858

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 30 Sept 2022, 12:25

etnies858 kirjutas:
30 Sept 2022, 10:32
How nii väike kulu?? Ma skodal alla 6.5 pole saanud maanteel 1.5tsi.
Siis on küll miskit valesti.
B8 1.5TSI TLN-Pavilosta (Läti rannik läbi Riia, 1 ots otse minnes 550km, ma tiirutasin Riias kah veel)-TLN-Jõhvi ehk kokku 1350 km ühe paagiga, keskmine 4,9 L.
Isegi 2.0TSI Alltrackiga olen saanud 6,2 TLN-Riia.

Kindel, et sul ikka 1.5TSI on? :mrgreen:
Viimati muutis murf, 30 Sept 2022, 12:27, muudetud 1 kord kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 30 Sept 2022, 13:44

Mine proovi esiteks mõlemaga sõita kindlasti. Kui ma tellisin endale Saksast B7 diisli, siis ma polnud kordagi B7 diisliga sõitnud ja saingi esimest korda siis sõita kui autopoest välja veeres. Algul ehmatas ikka ära see traktorivärk kui olin mikro-TSI pealt tulnud. Aga harjus ära. Nüüd TSI peale tagasi läinuna, siis on ikka mõnus vaikne ja sujuv küll. Ei saa öelda, et mulle diisliga sõita poleks meeldinud, aga eks ta on ikka teises puust.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 30 Sept 2022, 14:32

Mul muidugi 19" vankri rattad all, äkki see mõjutab.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 30 Sept 2022, 17:23

etnies858 kirjutas:
30 Sept 2022, 10:32

How nii väike kulu?? Ma skodal alla 6.5 pole saanud maanteel 1.5tsi.
1.5TSI on veidi janusem kui 1.4TSI, aga 6.5l/100km 95km/h kiirusel on tiba liig ikka. Ilmselt ei ole tuuletakistuse mõttes parim kombo see väike mootor ja kõrge/kandiline aparaat?

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Asko » 30 Sept 2022, 19:23

Mina soovitan bensukat osta kuna sul ls nii väike siis see diisel lamp. Kui ei leia sobivat autot siis võin sulle otsida euroopast vastava auto ja tuua.
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

Korintos
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Korintos » 30 Sept 2022, 21:30

Vjoosu Mul on plaan enda 2016. a B8 selle vastu välja vahetada: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... DES&vc=Car
Kui võib su teemat risustada, siis hea meelega kuulaks, mis spetsialistid selle speci kohta ütlevad ka :D

Pole enda oma veel müüki pannud, sest tahaks uue enne kätte saada, aga tundub, et võiks sulle huvi pakkuda.
Peamised specid:
1.8 TSI esivedu 132 kw(Laagrist mööda Vabakat kesklinna kontorisse sõites saan rahuliku sõiduga isegi alla 7l kohati kulu) ja maanteel 90 alas püsikas 100 peal on ja kogu aeg mööda ei uha, siis alla 6. Maanteel möödasõiduks on päris krapsakas minu arust.
7-käiguline DSG (nö kuiv kast)
LS: 123 või 124k, ei viitsi hetkel välja vaatama minna.
Active Info Display
Must Alacantra sisu
360-kraadi parkimiskaamerad
Full LED tuled ehk kõik esi- ja tagatuled (tagatulede disaini muutsin veidi OBD-ga, aga saan stocki tagasi panna) koos kurvitulede funktsiooniga
Adaptiivne püsikas
Elektriline tagaluuk jalaviipega
Konks (manuaalne Thule oma)
3-tsooniline kliima
Vihma- ja valgussensor
Android Auto/ Apple CarPlay (juhtmega)

Hooldanud olen Mölleris ja 2x aastas saab ka nano/ keraamilise vaha peale. Hetkel all olevad suvekad on esimest hooaega ja talvekad (lamellid) on ka ühe hooaja sõitnud.

Siit näed paari suvalist pilti ka, mille telefonist välja otsisin: https://photos.app.goo.gl/8CzS2PYSgAmSTh888
Tagurduskaamera näitab seal pildil taevast, sest tagaluuk oli lahti, kui selle pildi tegin :D
Viimati muutis Korintos, 30 Sept 2022, 21:34, muudetud 1 kord kokku.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MartenL » 01 Okt 2022, 09:06

Mul oli 2.0 140kw diisel nelik Tiguani paagitäie keskmine 7 kandis, nüüd 132kw 2.0 bensuka Kodiaqil 10 kanti. Bensukaga saab imelisi numbreid sooja mootoriga, ühtlase kiirusega sirgel lõigul. Reaalses elus lühikesed otsad, soojenemine jms.
See et keegi sõitis kuskil lõigul bensukaga 5 sajale, ei näita täit pilti. Bensuka suur boonus on see, et ta on ikka väga vaikne võrreldes r4 dislaga.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas kraff » 01 Okt 2022, 09:06

Täiendav müraisolatsioon aitab omajagu ka diisli puhul.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 01 Okt 2022, 09:38

MartenL kirjutas:
01 Okt 2022, 09:06
See et keegi sõitis kuskil lõigul bensukaga 5 sajale, ei näita täit pilti.
Millist täit pilti, et tuli 2.0 140kw TSI-ga Riia-Tallinn 4.8l/100km ei ole täis pilt? Või et Nõmme-Kesklinn-Ülemiste marsruut on sõltuvalt kellaajast ja sõidustiilist 6.5-9.5L/100km ja pikaajaline keskmine 80% pealinna tänavaid 8.1? (kolme viimase paagi jagu läbisõitu) Külma mootoriga kilomeetri kaugusel Pässa Rimis käik on jah 13,5L/100km, aga see ei näita täit pilti :wink: , ega ka üksikud anomaaliatest tekkinud mustad päevad (ilmastikust/avariidest tingitud ummikud).

Poolsegased foorist foorini kiiruskatsete tegijad saavad ilmselt suurema kuluvahe diisel vs bens, sellega pean nõustuma. TSI võtab liikuma saamisel rohkem kesvamärjukest.

@SanderSPS ole nüüd mees ja löö oma Tiggy numbrid ka letti, kaua ma siin kraaksun üksi.
Viimati muutis Puuriit, 01 Okt 2022, 16:32, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
MustVälk

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MartenL » 01 Okt 2022, 09:54

Ma vaatan paagist paagini ja see on minu jaoks täis pilt.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 01 Okt 2022, 11:06

Tiqu ja passati tuuletakistus ka öö ja päev ju.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas kraff » 01 Okt 2022, 11:31

miilits kirjutas:
01 Okt 2022, 11:06
Tiqu ja passati tuuletakistus ka öö ja päev ju.
Esiveoline passat 110kw, keskmine kulu 100h sõidu kohta 5,4. Nelik Tiggy 140kw keskmine kulu 100h kohta 6,4. See siis kehtib diisli puhul. Benal numbrid vähe teised aga suhe võiks suht sama olla.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas twist » 01 Okt 2022, 12:30

Mainib ehk mõni 162 või 206kW TSI neliveolise omanik, mis neil reaalne keskmine kulu on?

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Okt 2022, 15:59

twist kirjutas:
01 Okt 2022, 12:30
Mainib ehk mõni 162 või 206kW TSI neliveolise omanik, mis neil reaalne keskmine kulu on?
162kW Alltrack oli 8,5-9,5l, sõltuvalt kuidas linn-maantee suhe oli. Aga ma ei olnud mingi öko mees kah, möödasõidud käisid ikka pedal to the metal stiilis ja niisama sõites ka ei mökutanud.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas links » 01 Okt 2022, 19:19

Mida paganat te võrdlete linnamaasturit universaali või sedaaniga, mis voolujoonelisem ja ilmselgelt saavutab parema küttekulu. Täielik siga ja kägu.
Üldse ei saa aru, mis järgmiseks - polo vs touareg. Te ei saa elusees võrrelda samu mootoreid erinevatel keretüüpidel. Pluss sõidustiil ja kus kohas sõitmine käib - mõni laseb enamus ajast trassi ja teine enamus ajast linna või lausa see, et kuidas gaasipedaali kasutatakse.
Kui suurem osa sõidust esineb linnas, siis diislile pole asja, kuna eraldi maanteed vaevalt viitisitakse sõita. Sittagi viitisitakse pasrikümneks minutiks maanteele liikuda ja arvutit ka kõigil pole, et sundifa põletama tahmafiltrit.
B7 passati 1.4 twincharge sain sõita keskmiselt 700-900 km, olenevalt kumba rohkem oli - maantee või linn. Ja oli sobitatud ülikõva DQ200-ga, mille kohta infot leiab lademetes netist. See käigukast paigaldati ja paigaldatakse kõigile mootoritele, mille väändemoment on väiksem kui 250 või 240 Nm.

Kui adblue ja tahmafiltrit ilgelt probleemils, siis auto enne aastat 2005 vms on paras, millel on olemas suurema tõenäosusega basic kraam - istmesoojendus, püsikas, kliima.

Kõigest minu arvamus ja ei pea meeldima kõigile. :D
Kes tänasid kasutajat links selle postituse eest:
MustVälkPets115

Salomon
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Salomon » 01 Okt 2022, 19:27

Puuriit kirjutas:
29 Sept 2022, 20:50
Elusees ei lähe enam masuudipressile tagasi (müra, sujuvus, kütusekulu suht sama moodsa bensukaga, DPF, adblue jm.).
Nagu bensukate GPF’idega poleks probleeme. See linnas pidev töristamine ajab ju selle GPF’i ka umbe.
Kes tänasid kasutajat Salomon selle postituse eest:
tito

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 01 Okt 2022, 19:45

Ma räägiks niipalju enda kogemusest. Et mulle ka külm väga ei meeldi. Ei meeldinud diisliga lühikesi sõite teha ja pidevalt seda külma tunnet tunda.
Lisaks remont ja hooldus oluliselt kallim.
Bensukaga (ja gaasikaga) oli meeldiv üllatus, et linnas ja maanteel on see 1.4 110kw minu jaoks täitsa piisav. Lisaks läks see gaasiga palju kiiremini soojaks kui niisama bensukas. (olgugi, et pole juba mitu kuud gaasiga sõitnud :D )
Võiks soovitada igasugu asju nagu eelsoojendus või pane rohkem riideid selga. Mõlemal lahendusel omad plussid ja miinuseid on vähe.
Aga eks igaühe maitse ja sõidustiil ole nende enda valik.
Ma olen teadlik sõitja. Oma töö ning koduteed valin ja samuti valin kellaaega. Teiste samasuguste autode omanikega võrreldes olen üpriski ökonoomne.
Enamus aega sõidan linnas, aga nüüd töökoha kolimise tõttu sõidan iga päev alla 20km otsa maanteel.

Olgugi, et autofoorum rääkimata sellest, et VW oma. Aga ma soovitan mootorratta load ja mootorratas osta. Normaalne kolmekihiline sõiduvarustus ja normaalse esigondliga ratas. Mul esimese aasta kogemus pigem selline, et ennem olgu palav kuiet külm. Sõites saad jahutada alati, aga kütet juurde keerata ei saa. :D Lisaks ei ole ummikuid ja märgatavalt ökonoomsem ja odavam hooldus kui autoga. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 01 Okt 2022, 20:14

Võta 174 kw. Topelt turbo. Vot minek.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 01 Okt 2022, 21:00

Puuriit kirjutas:
01 Okt 2022, 09:38
MartenL kirjutas:
01 Okt 2022, 09:06
See et keegi sõitis kuskil lõigul bensukaga 5 sajale, ei näita täit pilti.
Millist täit pilti, et tuli 2.0 140kw TSI-ga Riia-Tallinn 4.8l/100km ei ole täis pilt? Või et Nõmme-Kesklinn-Ülemiste marsruut on sõltuvalt kellaajast ja sõidustiilist 6.5-9.5L/100km ja pikaajaline keskmine 80% pealinna tänavaid 8.1? (kolme viimase paagi jagu läbisõitu) Külma mootoriga kilomeetri kaugusel Pässa Rimis käik on jah 13,5L/100km, aga see ei näita täit pilti :wink: , ega ka üksikud anomaaliatest tekkinud mustad päevad (ilmastikust/avariidest tingitud ummikud).

Poolsegased foorist foorini kiiruskatsete tegijad saavad ilmselt suurema kuluvahe diisel vs bens, sellega pean nõustuma. TSI võtab liikuma saamisel rohkem kesvamärjukest.

@SanderSPS ole nüüd mees ja löö oma Tiggy numbrid ka letti, kaua ma siin kraaksun üksi.
Ah mis ma ikka kraaksun oma numbritega. Ma olen chatis neid eksponeerinud. Pingutades saab 5.5 sajale trassil. 4 vedu ja 140 kw 2022 aasta bensiini tiggyga. Normaalselt sõites 6.4 6.5. linn 8.5 on selline mis kohe meelde tuleb, sest enamasti ümber 8 ta jääb. Arvan, et uuema kasti eelis on valikuline coasti g. Auto ise vaatab millal vaja coastida ja millal mitte. Selles mõttes diislimehed minge tehke vilja, aga bens on diislil uute mootoritega järel ammu juba. Üldse mida see pikkuse mõõtmine annab muidu? Jääb kellelgi paaki midagi?

Kes nüüd täit pilti tahab arutada, siis mul on kodus puzzle. Pane kokku ja arutame pilti.

Ei saanud ma diisel 110 kw esivedu passatiga paremaid numbreid. 5.2 oli vist parim trassil. Niiet mõttetu kraaksumine. Tehke autosid ägedaks parem:)
Viimati muutis SanderSPS, 01 Okt 2022, 21:01, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
PuuriitMustVälkmaddis
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas twist » 01 Okt 2022, 22:54

Tundub, et diisel ongi vaid rekkameestele ja teistele, kes postihinnaga diislit ei osta.
Kes tänasid kasutajat twist selle postituse eest:
MustVälk

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MartenL » 02 Okt 2022, 09:00

Vjoosu kirjutas:
28 Sept 2022, 11:26
Tere!

Olen oma hästi teeninud B7 Passatit välja vahetamas uuema vastu, aga ei suuda otsustada mida võtta, mida jätta. Sõitmist on aastas umbes 15k km, 70% linn ja 30% maantee. Enamasti rahuliku sõidustiiliga, maanteel teinekord ajavad liiga aeglase loomuga inimesed närvi, siis on vaja möödasõitu harrastada, aga üldiselt ei sõelu.

Silma on jäänud mõned sellised isendid. Äkki on keegi vaatamas käinud ja oskab kiita, laita.

Kaasamõtlejatele juba ette tänu.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... a29c439255

Nimekirjas olevatest alustaks ma sellest. Okei varustus v.a. webasto puudumine, nelikvedu pealekauba ja ligi 4 aastat uuem kui valikus olev teine helesinine b8. 04.2015 vs 01.2019.

Vasta

Mine “Autoostu abi”