Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

kukimuki
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas kukimuki » 05 Apr 2023, 10:38

Tere.
Olen nüüd selle koha ees kus hakkan endale vaatama Arteoni.
Auto välimuselt on meeldinud juba ammu ning nüüd sooviks ehk natuke infot auto heade omaduste ja mitte nii heade omaduste kohta. Lisaks veel kas eelistada diislit või bensiini.
Kuna ma liiklen palju ikkagi linnas siis kaldun ise bensiini poole. Kõik arvamused ja info on teretulnud.
Ehk on selle 5-6 aastaga mis antud masin ringi vuranud on ka välja tulnud mõned tüüpvead juba?

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 05 Apr 2023, 12:24

Ma saan siin ilmselt nüüd mõnelt kohinaid, aga 176kw dislast hoia eemale. Biturbotatud ja pingule aetud mootor ei ole kõige parem lahendus.
140kw disla pole üldse halb lahendus, ise kasutame ka seda ja enamus on linnasõitu. Samas, 2 liitrine 140kw bens. poleks ka üldse halb valik.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 05 Apr 2023, 12:24

Võid pmtslt mingi hiljutise B8 Passati ostuabi teema võtta, tehnika ju kõik sama, seal kõik läbi hekseldatud. Ja ära seda diisel vs bensiin pandora laegast ava, siis läheb löömaks :mrgreen:
Ülesandepüstitus on sul liiga lai, pead veidi täpsemalt sihtima oma eelistust ja vajadust. 140KW (nii TDI kui TSI) on reeglina esivedune ja 206 ja 176KW alati 4MOTION ja oluliselt parem dünaamika, samas kindlasti ka veidi suurem kütusekulu. Kui sul pole lisapauku ja nelikut vaja, siis tõmba kohe ring koomale.
Omast kogemusest ütleks, et on hea platvorm sel autol, mõnus sõita, kestab, mootorid üsna ökonoomsed. Ise olen siiski paar tüüpviga (nad ei ole sagedased, aga ikka esineb) läbi elanud enda omal ja üsna väikesel läbisõidul- vahekast ja tagumine kardaanileevendi (4MOTIONi-spetsiifilised asjad). Aga nende vigade likvideerimine ei ole kuigi kulukas olnud. Ise eelistan TSI'd, aga maanteel igatsen TDI'd :D See viimane lause oli küll abiks eks..

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas miilits » 05 Apr 2023, 13:08

Tobi, sul see vahekast ja liigendi asi hea lotoõnn vast :) aga väide, et 176kw eemale hoida, ei päde. Vaata raits, kõik kes seda omanud suurespildis kiidavad :) palju seal erinevust on, turbo ja pihustid vast. 176kw minu arust ka vaiksem kui see 140-ne traktor.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 05 Apr 2023, 13:36

Jah võib ka olla hea lotoõnn :D Aga neid vigu on olnud, ei ütle see kindlasti tabab, aga ostul tasuks kõrvad vähemasti lahti hoida ebaloomulike undamiste ja vibratsioonide suhtes.
176Kw puhul lisaks miilitsa mainitule on ta lihtsalt keerukam ja kapotialune tihedamalt täis pakitud, seega nt EGR vahetuseks (ja ka misiganes teiseks tööks) peab ikka mootori suht puhtaks rookima. Äkki pidi isegi pingis olema mootor, meenub autokirurgia kliiniku videost.. Ma ei tea kui keerukas see protseduur 140KW puhul on. Ega ta juba vana B7 125KW TDI peal oli ikka paras ettevõtmine, sillatalad ja mis seal ette jäid.

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 05 Apr 2023, 13:53

miilits kirjutas:
05 Apr 2023, 13:08
Tobi, sul see vahekast ja liigendi asi hea lotoõnn vast :) aga väide, et 176kw eemale hoida, ei päde. Vaata raits, kõik kes seda omanud suurespildis kiidavad :) palju seal erinevust on, turbo ja pihustid vast. 176kw minu arust ka vaiksem kui see 140-ne traktor.
Kuidas need kohinad nüüd nii hiljaks jäid :D

kukimuki
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas kukimuki » 05 Apr 2023, 15:15

Mind ennast kisub rohkem ikka sinna 2.0 bensiin 206kw poole. Auto24 on paar tk üleval kuid ei välista ka vaatamast saksa poole ja sealt tuua. Viimased aastad nelikuga sõitnud c6 näol siis hing ihkab ikka nelikut :D
Viimati muutis kukimuki, 05 Apr 2023, 15:16, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat kukimuki selle postituse eest:
vredestein
MNT-R

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2054
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas siLc » 05 Apr 2023, 15:46

kukimuki kirjutas:
05 Apr 2023, 15:15
Mind ennast kisub rohkem ikka sinna 2.0 bensiin 206kw poole. Auto24 on paar tk üleval kuid ei välista ka vaatamast saksa poole ja sealt tuua. Viimased aastad nelikuga sõitnud c6 näol siis hing ihkab ikka nelikut :D
Tasub igaks juhuks märkida, et A6 C6 ja ristimootoriga VW-de nelikveo tehniline lahendus on erinevad - Torsen vs Haldex. Et siis pettumust poleks kui tagasild haagib ainult kohaltvõtul ja siis kui vaja.

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas miilits » 05 Apr 2023, 16:32

siLc kirjutas:
05 Apr 2023, 15:46
kukimuki kirjutas:
05 Apr 2023, 15:15
Mind ennast kisub rohkem ikka sinna 2.0 bensiin 206kw poole. Auto24 on paar tk üleval kuid ei välista ka vaatamast saksa poole ja sealt tuua. Viimased aastad nelikuga sõitnud c6 näol siis hing ihkab ikka nelikut :D
Tasub igaks juhuks märkida, et A6 C6 ja ristimootoriga VW-de nelikveo tehniline lahendus on erinevad - Torsen vs Haldex. Et siis pettumust poleks kui tagasild haagib ainult kohaltvõtul ja siis kui vaja.
C6 pealt 206 v 176 peale minnes, on fiiling väga positiivne. Läbi tehtud ring.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 05 Apr 2023, 22:00

Veits offtopic, aga käisin nüüd kui veel talve oli esimest korda oma Alltrackiga päris jääraja sõitu tegemas. B7 haldexiga võrreldes oli kuidagi lihtsam see B8 nelikvedu sõita, ei pea niipalju contrat lappama ja provotseerima enne kurvi minekut ja pole nii alajuhitav ka. Ehk siis samm niiöelda päris nelikveo tundele lähemal võrreldes eelmise generatsiooniga. Oleks võinud veel enne haldexi ka niiöelda põhja keerata, ei tea kas oleks veel parem olnud, aga ei viitsinud näppida.

kukimuki
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas kukimuki » 06 Apr 2023, 05:23

Kuidas arteonil talvel nende ustega on ka? Raamita klaasid ja külmuvad kinni ning ei liigu?
Eksnaisel oli CC kunagi ja sellega oli see pidev jama talvel.
MNT-R

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1734
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Apr 2023, 06:02

Määrida tuleb korralikult, ilu nõuab ohvreid.. :D

kukimuki
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas kukimuki » 06 Apr 2023, 10:36

tobimarg kirjutas:
05 Apr 2023, 12:24
Võid pmtslt mingi hiljutise B8 Passati ostuabi teema võtta, tehnika ju kõik sama, seal kõik läbi hekseldatud. Ja ära seda diisel vs bensiin pandora laegast ava, siis läheb löömaks :mrgreen:
Ülesandepüstitus on sul liiga lai, pead veidi täpsemalt sihtima oma eelistust ja vajadust. 140KW (nii TDI kui TSI) on reeglina esivedune ja 206 ja 176KW alati 4MOTION ja oluliselt parem dünaamika, samas kindlasti ka veidi suurem kütusekulu. Kui sul pole lisapauku ja nelikut vaja, siis tõmba kohe ring koomale.
Omast kogemusest ütleks, et on hea platvorm sel autol, mõnus sõita, kestab, mootorid üsna ökonoomsed. Ise olen siiski paar tüüpviga (nad ei ole sagedased, aga ikka esineb) läbi elanud enda omal ja üsna väikesel läbisõidul- vahekast ja tagumine kardaanileevendi (4MOTIONi-spetsiifilised asjad). Aga nende vigade likvideerimine ei ole kuigi kulukas olnud. Ise eelistan TSI'd, aga maanteel igatsen TDI'd :D See viimane lause oli küll abiks eks..
Lisapauku on alati vaja :D ja kütusekulu ei mängi väga rolli. Praegune auto minu sõidustiili juures võtab ka linna 11-12 sajale. Minu jaoks mängivad rolli sõidumugavus ja dünaamika. Kuna pisipere pole enam pisi ja vändrast saelaudu ei vea siis pole ka ruumikust megalt vaja :D
Hinna poolest 2.0tsi 140kw natuke odavam kui 206kw aga eks lisa pauk ja 4motion ju maksavad ka.
MNT-R

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 23 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 06 Apr 2023, 16:44

kukimuki kirjutas:
06 Apr 2023, 05:23
Kuidas arteonil talvel nende ustega on ka? Raamita klaasid ja külmuvad kinni ning ei liigu?
Eksnaisel oli CC kunagi ja sellega oli see pidev jama talvel.
Mul on üks ilma raamita ukseklaasidega auto ja ei ole talvel temaga muret olnud. Määrin paar korda aastas silikoonpulgaga uksetihendeid. Seda võiks teha tegelikult iga auto puhul.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas murf » 06 Apr 2023, 19:40

See Arteoni ukseklaas + talv teema on endal ka küsimusi tekitanud, aga mitte tihendi kohapealt. Pigem klaasi alumine äär, see kus ukseplekk ja iluliist vastu tulevad - kas sealt ei jäätu kinni? Passatil koguneb sinna pidevalt selline jääkiht, et ukseklaas ei liigu muhvigi allapoole. Arteonil ju ukse avamisel liiguvad klaasid nõks allapoole. Arteonil ei teki sinna jääd või peab jääkaabits taskus olema, et autosse pääseks.

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 06 Apr 2023, 21:03

murf kirjutas:
06 Apr 2023, 19:40
See Arteoni ukseklaas + talv teema on endal ka küsimusi tekitanud, aga mitte tihendi kohapealt. Pigem klaasi alumine äär, see kus ukseplekk ja iluliist vastu tulevad - kas sealt ei jäätu kinni? Passatil koguneb sinna pidevalt selline jääkiht, et ukseklaas ei liigu muhvigi allapoole. Arteonil ju ukse avamisel liiguvad klaasid nõks allapoole. Arteonil ei teki sinna jääd või peab jääkaabits taskus olema, et autosse pääseks.
Ma isegi ei kujutaks ette, kui Webastot ei oleks talvel. Siis ainult määriks ja parandaks ilmselt.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas vredestein » 07 Apr 2023, 10:17

Kindlasti TSI ja sa ei kahetse. Siiamaani pole nende 2,0 bensukatega häda olnud aga üks asi mis seal küljes on on OPF mis ka kindlasti tahab vahepeal korralikku tuld saada.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas twist » 08 Apr 2023, 19:42

miilits kirjutas:
05 Apr 2023, 13:08
176kw minu arust ka vaiksem kui see 140-ne traktor.
No ei ole vaiksem, no kuidagi ei ole vaiksem. See vast 176 ainus igapäevakasutuse miinus ka. Biturbo käib tunduvalt teravama häälega. Nii tühikäigul kui pähe andes.
Samas kui 140 on kui üks nurruv paks steriliseeritud kass, nii tämbrilt kui iseloomult.

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Apr 2023, 19:56

twist kirjutas:
08 Apr 2023, 19:42
miilits kirjutas:
05 Apr 2023, 13:08
176kw minu arust ka vaiksem kui see 140-ne traktor.
No ei ole vaiksem, no kuidagi ei ole vaiksem. See vast 176 ainus igapäevakasutuse miinus ka. Biturbo käib tunduvalt teravama häälega. Nii tühikäigul kui pähe andes.
Samas kui 140 on kui üks nurruv paks steriliseeritud kass, nii tämbrilt kui iseloomult.
O ma ei tea. Kui ma enda bitdi ikka kuskil dislade vahel
Olin, siis tihti mõtlesin, et hea et sellist traktorit ei tee minu masin.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas twist » 08 Apr 2023, 20:31

Võrreldes nt bemmi isegi kõige kaasaegsemate kaheliitriste diislitega on mõlemad volkkari kaheliitrised ikka väga vaiksed. Bitdi lihtsalt minu kõrvale veidi ebaühtlasema käiguga ja n-ö teravama häälega. Eks see bitdi ehituslike iseärasustega ka täiesti seletatav (madal swirl, kõrgem BMEP, 700bar kõrgem latirõhk)

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 09 Apr 2023, 17:44

4 pütane diisel ja te ootate mingit muud häält kui traktori oma?
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
MustVälk

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas miilits » 09 Apr 2023, 20:18

alkeemik kirjutas:
09 Apr 2023, 17:44
4 pütane diisel ja te ootate mingit muud häält kui traktori oma?
Ei mitte seda. Ei arvagi et mõni 1.4 tsi laadne oleks, lihtslt mul see bitdi oli vaiksem mo arust kui need 110 ja 140 kw motod
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas twist » 09 Apr 2023, 21:16

88kW seisumüra 65dB, sõidumüra 70dB.
110kW seisumüra 70dB, sõidumüra 67dB
140kW seisumüra 68dB, sõidumüra 67dB.
176kW seisumüra 72dB, sõidumüra 69dB.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 09 Apr 2023, 21:36

twist kirjutas:
09 Apr 2023, 21:16
88kW seisumüra 65dB, sõidumüra 70dB.
110kW seisumüra 70dB, sõidumüra 67dB
140kW seisumüra 68dB, sõidumüra 67dB.
176kW seisumüra 72dB, sõidumüra 69dB.
Vaiksemad kui mu mootorratas. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seisumüra 90 dB(A)
Sõidumüra 78 dB(A)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 389
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw

Lugemata postitus Postitas evald112 » 10 Apr 2023, 12:37

Ja 2.0TSI 206kw
Seisumüra 76 dB(A)
Sõidumüra 74 dB(A)

Julm traktor.

Vasta

Mine “Autoostu abi”