Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
- Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Tere.
Olen nüüd selle koha ees kus hakkan endale vaatama Arteoni.
Auto välimuselt on meeldinud juba ammu ning nüüd sooviks ehk natuke infot auto heade omaduste ja mitte nii heade omaduste kohta. Lisaks veel kas eelistada diislit või bensiini.
Kuna ma liiklen palju ikkagi linnas siis kaldun ise bensiini poole. Kõik arvamused ja info on teretulnud.
Ehk on selle 5-6 aastaga mis antud masin ringi vuranud on ka välja tulnud mõned tüüpvead juba?
Olen nüüd selle koha ees kus hakkan endale vaatama Arteoni.
Auto välimuselt on meeldinud juba ammu ning nüüd sooviks ehk natuke infot auto heade omaduste ja mitte nii heade omaduste kohta. Lisaks veel kas eelistada diislit või bensiini.
Kuna ma liiklen palju ikkagi linnas siis kaldun ise bensiini poole. Kõik arvamused ja info on teretulnud.
Ehk on selle 5-6 aastaga mis antud masin ringi vuranud on ka välja tulnud mõned tüüpvead juba?
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 72 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Ma saan siin ilmselt nüüd mõnelt kohinaid, aga 176kw dislast hoia eemale. Biturbotatud ja pingule aetud mootor ei ole kõige parem lahendus.
140kw disla pole üldse halb lahendus, ise kasutame ka seda ja enamus on linnasõitu. Samas, 2 liitrine 140kw bens. poleks ka üldse halb valik.
140kw disla pole üldse halb lahendus, ise kasutame ka seda ja enamus on linnasõitu. Samas, 2 liitrine 140kw bens. poleks ka üldse halb valik.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Võid pmtslt mingi hiljutise B8 Passati ostuabi teema võtta, tehnika ju kõik sama, seal kõik läbi hekseldatud. Ja ära seda diisel vs bensiin pandora laegast ava, siis läheb löömaks
Ülesandepüstitus on sul liiga lai, pead veidi täpsemalt sihtima oma eelistust ja vajadust. 140KW (nii TDI kui TSI) on reeglina esivedune ja 206 ja 176KW alati 4MOTION ja oluliselt parem dünaamika, samas kindlasti ka veidi suurem kütusekulu. Kui sul pole lisapauku ja nelikut vaja, siis tõmba kohe ring koomale.
Omast kogemusest ütleks, et on hea platvorm sel autol, mõnus sõita, kestab, mootorid üsna ökonoomsed. Ise olen siiski paar tüüpviga (nad ei ole sagedased, aga ikka esineb) läbi elanud enda omal ja üsna väikesel läbisõidul- vahekast ja tagumine kardaanileevendi (4MOTIONi-spetsiifilised asjad). Aga nende vigade likvideerimine ei ole kuigi kulukas olnud. Ise eelistan TSI'd, aga maanteel igatsen TDI'd See viimane lause oli küll abiks eks..
Ülesandepüstitus on sul liiga lai, pead veidi täpsemalt sihtima oma eelistust ja vajadust. 140KW (nii TDI kui TSI) on reeglina esivedune ja 206 ja 176KW alati 4MOTION ja oluliselt parem dünaamika, samas kindlasti ka veidi suurem kütusekulu. Kui sul pole lisapauku ja nelikut vaja, siis tõmba kohe ring koomale.
Omast kogemusest ütleks, et on hea platvorm sel autol, mõnus sõita, kestab, mootorid üsna ökonoomsed. Ise olen siiski paar tüüpviga (nad ei ole sagedased, aga ikka esineb) läbi elanud enda omal ja üsna väikesel läbisõidul- vahekast ja tagumine kardaanileevendi (4MOTIONi-spetsiifilised asjad). Aga nende vigade likvideerimine ei ole kuigi kulukas olnud. Ise eelistan TSI'd, aga maanteel igatsen TDI'd See viimane lause oli küll abiks eks..
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Tobi, sul see vahekast ja liigendi asi hea lotoõnn vast aga väide, et 176kw eemale hoida, ei päde. Vaata raits, kõik kes seda omanud suurespildis kiidavad palju seal erinevust on, turbo ja pihustid vast. 176kw minu arust ka vaiksem kui see 140-ne traktor.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Jah võib ka olla hea lotoõnn Aga neid vigu on olnud, ei ütle see kindlasti tabab, aga ostul tasuks kõrvad vähemasti lahti hoida ebaloomulike undamiste ja vibratsioonide suhtes.
176Kw puhul lisaks miilitsa mainitule on ta lihtsalt keerukam ja kapotialune tihedamalt täis pakitud, seega nt EGR vahetuseks (ja ka misiganes teiseks tööks) peab ikka mootori suht puhtaks rookima. Äkki pidi isegi pingis olema mootor, meenub autokirurgia kliiniku videost.. Ma ei tea kui keerukas see protseduur 140KW puhul on. Ega ta juba vana B7 125KW TDI peal oli ikka paras ettevõtmine, sillatalad ja mis seal ette jäid.
176Kw puhul lisaks miilitsa mainitule on ta lihtsalt keerukam ja kapotialune tihedamalt täis pakitud, seega nt EGR vahetuseks (ja ka misiganes teiseks tööks) peab ikka mootori suht puhtaks rookima. Äkki pidi isegi pingis olema mootor, meenub autokirurgia kliiniku videost.. Ma ei tea kui keerukas see protseduur 140KW puhul on. Ega ta juba vana B7 125KW TDI peal oli ikka paras ettevõtmine, sillatalad ja mis seal ette jäid.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 72 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
- Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Mind ennast kisub rohkem ikka sinna 2.0 bensiin 206kw poole. Auto24 on paar tk üleval kuid ei välista ka vaatamast saksa poole ja sealt tuua. Viimased aastad nelikuga sõitnud c6 näol siis hing ihkab ikka nelikut
Viimati muutis kukimuki, 05 Apr 2023, 15:16, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat kukimuki selle postituse eest:
- vredestein
MNT-R
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Tasub igaks juhuks märkida, et A6 C6 ja ristimootoriga VW-de nelikveo tehniline lahendus on erinevad - Torsen vs Haldex. Et siis pettumust poleks kui tagasild haagib ainult kohaltvõtul ja siis kui vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
C6 pealt 206 v 176 peale minnes, on fiiling väga positiivne. Läbi tehtud ring.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Veits offtopic, aga käisin nüüd kui veel talve oli esimest korda oma Alltrackiga päris jääraja sõitu tegemas. B7 haldexiga võrreldes oli kuidagi lihtsam see B8 nelikvedu sõita, ei pea niipalju contrat lappama ja provotseerima enne kurvi minekut ja pole nii alajuhitav ka. Ehk siis samm niiöelda päris nelikveo tundele lähemal võrreldes eelmise generatsiooniga. Oleks võinud veel enne haldexi ka niiöelda põhja keerata, ei tea kas oleks veel parem olnud, aga ei viitsinud näppida.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
- Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Kuidas arteonil talvel nende ustega on ka? Raamita klaasid ja külmuvad kinni ning ei liigu?
Eksnaisel oli CC kunagi ja sellega oli see pidev jama talvel.
Eksnaisel oli CC kunagi ja sellega oli see pidev jama talvel.
MNT-R
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1745
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Määrida tuleb korralikult, ilu nõuab ohvreid..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 26 Okt 2012, 14:58
- Auto: Audi A6 C6 S-line 3.0tdi 205kw 2008 a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Lisapauku on alati vaja ja kütusekulu ei mängi väga rolli. Praegune auto minu sõidustiili juures võtab ka linna 11-12 sajale. Minu jaoks mängivad rolli sõidumugavus ja dünaamika. Kuna pisipere pole enam pisi ja vändrast saelaudu ei vea siis pole ka ruumikust megalt vajatobimarg kirjutas: ↑05 Apr 2023, 12:24Võid pmtslt mingi hiljutise B8 Passati ostuabi teema võtta, tehnika ju kõik sama, seal kõik läbi hekseldatud. Ja ära seda diisel vs bensiin pandora laegast ava, siis läheb löömaks
Ülesandepüstitus on sul liiga lai, pead veidi täpsemalt sihtima oma eelistust ja vajadust. 140KW (nii TDI kui TSI) on reeglina esivedune ja 206 ja 176KW alati 4MOTION ja oluliselt parem dünaamika, samas kindlasti ka veidi suurem kütusekulu. Kui sul pole lisapauku ja nelikut vaja, siis tõmba kohe ring koomale.
Omast kogemusest ütleks, et on hea platvorm sel autol, mõnus sõita, kestab, mootorid üsna ökonoomsed. Ise olen siiski paar tüüpviga (nad ei ole sagedased, aga ikka esineb) läbi elanud enda omal ja üsna väikesel läbisõidul- vahekast ja tagumine kardaanileevendi (4MOTIONi-spetsiifilised asjad). Aga nende vigade likvideerimine ei ole kuigi kulukas olnud. Ise eelistan TSI'd, aga maanteel igatsen TDI'd See viimane lause oli küll abiks eks..
Hinna poolest 2.0tsi 140kw natuke odavam kui 206kw aga eks lisa pauk ja 4motion ju maksavad ka.
MNT-R
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Mul on üks ilma raamita ukseklaasidega auto ja ei ole talvel temaga muret olnud. Määrin paar korda aastas silikoonpulgaga uksetihendeid. Seda võiks teha tegelikult iga auto puhul.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
See Arteoni ukseklaas + talv teema on endal ka küsimusi tekitanud, aga mitte tihendi kohapealt. Pigem klaasi alumine äär, see kus ukseplekk ja iluliist vastu tulevad - kas sealt ei jäätu kinni? Passatil koguneb sinna pidevalt selline jääkiht, et ukseklaas ei liigu muhvigi allapoole. Arteonil ju ukse avamisel liiguvad klaasid nõks allapoole. Arteonil ei teki sinna jääd või peab jääkaabits taskus olema, et autosse pääseks.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 72 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Ma isegi ei kujutaks ette, kui Webastot ei oleks talvel. Siis ainult määriks ja parandaks ilmselt.murf kirjutas: ↑06 Apr 2023, 19:40See Arteoni ukseklaas + talv teema on endal ka küsimusi tekitanud, aga mitte tihendi kohapealt. Pigem klaasi alumine äär, see kus ukseplekk ja iluliist vastu tulevad - kas sealt ei jäätu kinni? Passatil koguneb sinna pidevalt selline jääkiht, et ukseklaas ei liigu muhvigi allapoole. Arteonil ju ukse avamisel liiguvad klaasid nõks allapoole. Arteonil ei teki sinna jääd või peab jääkaabits taskus olema, et autosse pääseks.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Kindlasti TSI ja sa ei kahetse. Siiamaani pole nende 2,0 bensukatega häda olnud aga üks asi mis seal küljes on on OPF mis ka kindlasti tahab vahepeal korralikku tuld saada.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 62 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
No ei ole vaiksem, no kuidagi ei ole vaiksem. See vast 176 ainus igapäevakasutuse miinus ka. Biturbo käib tunduvalt teravama häälega. Nii tühikäigul kui pähe andes.
Samas kui 140 on kui üks nurruv paks steriliseeritud kass, nii tämbrilt kui iseloomult.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
O ma ei tea. Kui ma enda bitdi ikka kuskil dislade vahel
Olin, siis tihti mõtlesin, et hea et sellist traktorit ei tee minu masin.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 62 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Võrreldes nt bemmi isegi kõige kaasaegsemate kaheliitriste diislitega on mõlemad volkkari kaheliitrised ikka väga vaiksed. Bitdi lihtsalt minu kõrvale veidi ebaühtlasema käiguga ja n-ö teravama häälega. Eks see bitdi ehituslike iseärasustega ka täiesti seletatav (madal swirl, kõrgem BMEP, 700bar kõrgem latirõhk)
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
4 pütane diisel ja te ootate mingit muud häält kui traktori oma?
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Ei mitte seda. Ei arvagi et mõni 1.4 tsi laadne oleks, lihtslt mul see bitdi oli vaiksem mo arust kui need 110 ja 140 kw motod
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 62 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
88kW seisumüra 65dB, sõidumüra 70dB.
110kW seisumüra 70dB, sõidumüra 67dB
140kW seisumüra 68dB, sõidumüra 67dB.
176kW seisumüra 72dB, sõidumüra 69dB.
110kW seisumüra 70dB, sõidumüra 67dB
140kW seisumüra 68dB, sõidumüra 67dB.
176kW seisumüra 72dB, sõidumüra 69dB.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Vaiksemad kui mu mootorratas.
Seisumüra 90 dB(A)
Sõidumüra 78 dB(A)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Arteon bensiin 2.0 140/206kw või diisel 2.0 140/176kw
Ja 2.0TSI 206kw
Seisumüra 76 dB(A)
Sõidumüra 74 dB(A)
Julm traktor.
Seisumüra 76 dB(A)
Sõidumüra 74 dB(A)
Julm traktor.