Sharan ostu abi.

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
zajets
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas zajets » 09 Dets 2023, 11:14

Tere,

Olen vaatamas endale veits uuemat ja suuremat autot.

Silma on jäänud mõned Sharanid:
https://www.auto24.ee/soidukid/3959997
https://www.auto24.ee/soidukid/3967937
https://www.auto24.ee/soidukid/3959166

Mida jälgida nende puhul, kas on mingid tüüp vead, kuidas kontrollida käigukasti korrasolekut? Jne.
Viimati muutis zajets, 09 Dets 2023, 11:16, muudetud 1 kord kokku.

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas Lutz » 09 Dets 2023, 18:10

Olen ise omanud Sharan 7N kerega masinat ja kirjutan mõned tähelepanekud:
- Kindlasti osta 7 kohalisena (esimene link on 5 kohta), hiljem problemaatiline edasi müüa, sest sellist autot ostetakse ikka tema istekohtade pärast.
- Tasub kontrollida, kas taga sooja puhub. Kui ei, siis põhjuseks soojusregulaator, millel on kasutatud plastikust nuut/hammasratas lahendust, mis tavatseb ära murduda.
- Rooste tagumiste koopaäärte ja ukse ülemineku kohas. Seal on tavatseb sool ja sodi tihendi alla pugeda ning võib hakata roostetama.
- Üldiselt oleks soovitatav panoraamluugist loobuda, kui sa ei ole valmis iga aasta tema eest hoolitsema/määrima, talvel nupu pistiku lahti ühendama, et keegi külmaga ei näpiks ning olema valmis lae katte eemaldama, et puhastada/parandada äravoolukanalid ja süstima vedelat liimi luugi erinevate plastik-alumiinium üleminkute vahele, kus tehase silikoonliim on juba väsinud ning su katuseluuk lekib nii et jalad põrandal märjad.
- Üldiselt ei ole Ad-blue süsteem väga töökindel ning on kulukas remontida (katalüsaatorid jne). Tasuks välja kirjutada.

Muidu on hea ja ruumikas auto, häiris veidi automaadi suurem kütusekulu (125kw mootor), rohkem kui 1l suurem manuaalist.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas volksusees1 » 09 Dets 2023, 21:52

3x odavam ja 5x parem autu ei sobi kasutada?
https://www.auto24.ee/soidukid/3956835

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas margus » 11 Dets 2023, 10:40

Ära nüüd sõitvalt ja toimival autol küll hakka tjuuningut tegema - kui asi toimib, siis on kõik korras ja näppida pole vaja!

Aga arvamused-isiklikud kogemused:
- el.lükandustega võib talvel nalja saada kui tihendi sees olevad andurid "kokku külmuvad" ja auto arvab, et ust kinni ei saa panna kuna keegi on vahel; häda pärast abiks vaikselt ise kinni lükata, tegelik kuri on niisukus, mis tihendi sees on ja andurpinnad kokku külmutab
- 103/110kW vs 125/130kW lõpuks ülisuurt vahet ei ole kuna auto on enivei raske ja kohmakas; võimsam on siiski erksama regeerimisega, kuid kulu +1l vähemalt
- DSG puhul jälgida, et õlisidi on regulaarselt vahetatud ning vahetab sõidul ilma oluliste jõnksudeta käike; diislite puhul on DSG küll palju parem kui bensukatel, kuid lolli omaniku vastu ei saa seegi
- AdBlue lisamine toimub pakiruumist (!!??) ning see on kohati üsna tüütu - varu kannatust ning ära seda põrandale maha loksuta
- kindlasti 7 kohta (isegi kui ise neid ei plaani kasutada)
- kindlasti ksenoon

Ja auto on muidugi tunnetuslikult ikka eelmine-üleeelmine põlvkond ning seda on sisuliselt igal pool tunda alates nuti-plutist kuni tehniliste lahendusteni.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

zajets
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas zajets » 12 Dets 2023, 00:14

See esimene link vale, ikka 7 kohalist tahan. Tahan ka et oleks lükandustega, sest kodus väiksed lapsed kes ei oska parklas uksi avada 😀
Aga tänud tagasiside eest. Lähipäevadel kavas käia mõnda autot vaatamas ja eks näis millise valin. Kõige rohkem kardan seda DSG käigukasti, sest olen lugenud et kui sellel midagi viga siis remont ei ole just kõige odavam.

jjanno
Klubiline
Postitusi: 217
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Sharan, Golf
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas jjanno » 12 Dets 2023, 06:17

Tere,

Homme saab sellise auto roolis just 100000km täis:
- Talvel võib tõesti elektriliste lükanduste kinni jäämisega jamasid olla. Tarvilik korralik tihendite hooldus. Aga kui peres väikesed lapsed, siis on elektrilised uksed väga väga mugavad. Lapsed saavad ise enda uksed kinni/lahti ja pole mingit prõmmimist. Vajadusel saab juht lastel selle lõbu ära ka võtta ning ise keskkonsoolist uksi avada.
- Õnneks pole Ad-Blue'ga probleeme olnud, aga selle tankimine on jah paras piin. Esimene kord läksin vihmase ilmaga Statoili seda tankima :D Pärast seda ostsin koju selle töö jaoks eraldi lehtri ning automaailmast 4L potsikuid. Tegelikult kui nipp selge, siis käib üsna kiirelt ning seda ei tule ülemäära tihti teha.
- DSG kastil on 60000km tagant suurem (ja kulukam) hooldus. Muidu toimib kenasti. Mul sattusid roolil olema ka käiguvahetuse lülitid. Kuna see ikka suht raske auto, siis vahel on abiks käigu alla vahetamine. Näiteks kipub ta mul Tartu maanteelt Järvevanasse vasakpöördel käiku vahetama täpselt keset kurvi ja siis on selline lollakas hetk, kus tahaks juba kiirendada aga peab ootama kasti järele. Tegelikult pole miskit hullu, aga ma olen veel manuaali põlvkonnast pärit ja mootoriga pidurdamine oli üks mu lemmiktegevusi :)
- Tuled kindlasti Xenon. Kui igasugu tänapäeva LED, matrix jms tuled välja arvata, siis Sharani keeravad Xenonid on parimad tuled, millega ma sõitnud oled. Suured, kõrgel ja keeravad mõnusalt palju. Sama aja Golfi, Passati ja Tiguaniga ei andnud võrreldagi.
- Keskmisel tundub olevat ka tehase originaal eelsoojendi. Lastega taas äraütlemata hea lisa. Sharan on suur auto - palju õhku vaja soojendada. Diislitel võid üsna mitukümmend kilomeetrit oodata, kuni see auto soojaks läheb. Aga kui ta läheb, siis on hea soe :)
- Kui plaanis ka keskmine iste isofixiga kasutusele võtta, siis soovitan proovida kas ülemine turvavöö jääb ilusasti hoidma. Mõne istmega ei jookse vöö just kõige paremini. Õnneks mõnes lastepoes lastakse kenasti autosse istet proovima minna. Mul on peaaegu algusest saati 3 turvaistet autos olnud.
- tagumine istmerida on hea, kui ta olemas on. Ise olen seda küll alla 10 korra kasutanud. Paar korda isegi täiskasvanuid seal kodudesse vedanud - mahtusid küll :D Küll aga annab tagumine istmerida palju siledama põranda, kui vaja suuri asju vedada. Näiteks poole laiusega kipsplaat läheb ilma probleemideta sisse ära, kui kõrvalistuja iste ka alla keerata.
- Viimane auto näeb üsna väsinud välja, kuid sellel paistab olevat üks lisa, millest ma lastega puudust tunnen - tagumiste uste kardinad. Samas on tegelikult tehase toonklaas ka juba nii piisav, et ma pole näinud vaeva enda omale selle lisa paigaldamisega.

Üldiselt lasterikkale perele suht asendamatu auto.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Sharan ostu abi.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 13 Dets 2023, 21:38

Tehniline jutt. Janno. Sharan. Pole hullu. Oota veel C A.

Vasta

Mine “Autoostu abi”