B8 Passat vs Subaru Outback
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Segan veel pilti, et RAV4 AWD hübriid pole ka päris laualt maas Seal on peamiseks argumendiks kütusekulu, mis võib olla kuni poole väiksem Outbackist, isegi kui ostuhind on veidi kõrgem, kaob vahe kiirelt ära, hooldused odavamad ja tegelikult RAVis on ka rohkem kitti kui Outbackis, kuigi eks ta on suht sama aegunud.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Väike video erinevate markide 4WD võimekustest.
Video on küll vana, kuid usun, et ega suuri arenguid selles vallas pole tehtud:
Huvitav, kas siin olid Audil mingid imerehvid all, et vaateväljast kadus:
Video on küll vana, kuid usun, et ega suuri arenguid selles vallas pole tehtud:
Huvitav, kas siin olid Audil mingid imerehvid all, et vaateväljast kadus:
Viimati muutis jussike, 11 Apr 2024, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Ega kumbki neist pole eriline off-roadi masin. Pigem talvel saad kergemini liikvele ja kliirens neil vist ka suht sarnane?
Aga mis siin ikka pikalt arvamusi küsida, tuleb sõitmas / proovimas käia, siis valida sobiv finantseerimise meetod ja auto koju tuua
Aga mis siin ikka pikalt arvamusi küsida, tuleb sõitmas / proovimas käia, siis valida sobiv finantseerimise meetod ja auto koju tuua
xc60
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Jutt on õige. Nagu mainisin, siis nelivedu on pigem lihtsalt "linnukene", Rav4 nelivedu on abistav ja puhtalt aku pealt, ehk pikemalt kasutades kurnab seda pisikest akut mis on ilmselt vähemalt 150 000 km juba töötanud, seega suurem lumes hullamine lõpeb kiiresti esiveolise autoga. Seda nüanssi kergendab asjaolu, et see ei ole ka mingi driftiauto ja päriselt ongi vaja vaid FWD ja vahest harva võiks ju naljapärast tagarattad ka natuke lükata.
Subaru on pidev AWD, isegi siis kui seda pole vaja, kliirent on parem kui Ravil, kindlasti parem matkaauto kuna istmed käivad maha, Rav4 hübriidil seljatoed tasast põrandat ei moodusta, kuna istmete all on aku. Kui finantseerimine oleks teema, siis poleks ka teemat, ostad lihtsalt kõige kallima mis kõik linnukesed täidab 2% intressiga
Subaru on pidev AWD, isegi siis kui seda pole vaja, kliirent on parem kui Ravil, kindlasti parem matkaauto kuna istmed käivad maha, Rav4 hübriidil seljatoed tasast põrandat ei moodusta, kuna istmete all on aku. Kui finantseerimine oleks teema, siis poleks ka teemat, ostad lihtsalt kõige kallima mis kõik linnukesed täidab 2% intressiga
Viimati muutis Vvariant, 12 Apr 2024, 10:08, muudetud 1 kord kokku.