Ostuabi: VW Golf Country; kus teha Tallinnas ostueelne üleva

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
aSilver
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Jaan 2009, 13:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Ostuabi: VW Golf Country; kus teha Tallinnas ostueelne üleva

Lugemata postitus Postitas aSilver » 20 Aug 2009, 22:21

Tere,

endiselt otsin esimest autot. Hetkel on silma jäänud VW Golf Country Syncro, aga teoorias kaalun ka Golf 3e või Golf 4ja soetamist. Eelarve esimese auto jaoks (peale võimalikku ostujärgset remonti) ~40k.
Sõidan enamiku ajast linnas ja seega pigem lühemaid otsi.

Country Syncro lihtsalt meeldib mulle, kuid ei pruugi olla kõige praktilisem ost. Eriti sümpatiseerib kõrge kliirents, aga mõned räägivad, et Golf2'le Passati vedrud alla pannes saab pea sama tulemuse. Palju selline alternatiivvõimalus maksma läheb koos paigaldusega? Golf3'e puhul sobib ka?

Kuna Golf2'l põhinev Country on juba üsna auväärses eas, siis mida selle puhul ostuplatsil esimese asjana kontrollida?

Netiavarustes räägitakse, et viskosidur võib läbi olla neil, ja uus maksab pea terve auto hinna. Kuidas selle töökorras veenduda?

Kui auto tundub esmasõidul OK, siis kuhu see ostueelsele ülevaatusele viia Tallinnas? (Eelistaksin kohta, mis on Golfide hingeeluga väga hästi kursis, sest remondimehi ja kohti on erinevaid).
Viimati muutis MustVälk, 20 Sept 2015, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas aivo82 » 26 Aug 2009, 23:31

Visko toimimist oleks hea proovida märja muru või lahtise liiva/kruusa peal - tuleb siis poovida rattad ringi saada, kui esimesed ringi võtab ja tagumised midagi ei tee, siis visko tuksis, kui aga enamvähem kohe minema pürstib ja esimesi niisama ringi ei lase võtta, siis 4-vedu toimib. 4-veo toimimist tuleks proovida ka tagurpidi sõites, kuna siis toimib syncro eraldi lülitusega.

Visko ja käigukasti juppe mingil määral ikka liigub veel - saab asendada passat G60 juppidega. Väidetavalt on juba olemas ka kogenumaid mehi, kes ~3000 EEK eest Viskot taastavad (täidavad).

Mida kindlasti kontrollima peaks on amordid - countryl on pikemad amordid ja neid ei toodeta enam - kontrollida saaksid lasta mõnes kaasaegsemas ülevaatuspunktis kus on olemas amorditest (normaalsed kohad küsivad kontrollimise eest 100 - 150 EEK). Seal saaksid masina ka põhjaalt üle vaadata.

Tagumisi vedrusi tasub samuti kontrollida (kipuvad puru minema raske tagusilla tõttu), kuna nende hind uuena on üüratu ja kasutatuid veits raske leida. Üsna kallid on ka tagusilla puksid ja kardaani pukid (~5000 EEK puksid ja ~3000 EEK 2 pukki), need oleks ka hea üle vaadata.

Enne kui müügiplatsile tõttad, tee natuke kodutööd ja vaata netis mõni country piltide peal üle, et aimu saada milline on originaal välimusega masin. Igasugu Countryle iseloomulikke pisidetaile (rauad, numbrituled ukseliistud jms) ei toodeta enam. Originaal välimusega autot on hiljem vajadusel lihtsam müüa.

Muud ei oskagi soovitada. Kui kõik need asjad on korras ja roostet ka eriti ei esine, siis 40k on selle masina eest mõistlik hind. Niisama tuututajaid, kes arvavad et tegu on mõtetu masinaga leidub alati - pead lihtsalt ise sisse istuma ja proovima, kui meeldib siis meeldib. Ise sai ka kunagi huvipärast ühte müüdavat countryt lihtsalt niisama proovimas käidud, ilma igasuguse ostuhuvita, mõnipäev hiljem oli see masin juba minu nimele vormistatud.

Vasta

Mine “Autoostu abi”