Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
dYm
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Juul 2012, 20:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas dYm » 23 Juul 2012, 20:06

Huvi sellise isendi kohta. Kas keegi oskab öelda tüüpvigu või millele ostu juures rohkem tähelepanu pöörata? Präegu jäi silma 1998a auto. Palju kütusekulu on keskmine?
Viimati muutis MustVälk, 22 Okt 2015, 19:10, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

rainer2
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 17 Apr 2010, 21:22
Auto: Vw Golf mk1 80a, VW Golf I Cabrio 88a, lisaks paar mk1te mida korda teha,VW golf 2 88a syncro, golf 2 gti 16v
Asukoht: Kostivere
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 34 korda

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas rainer2 » 23 Juul 2012, 20:59

Tundub, et ml sama isendi vastu huvi. http://www.auto24.ee/used/1024547" onclick="window.open(this.href);return false; ?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Juul 2012, 10:29

No "Full Option" on vastav pealkiri, aga sellise hinnaga võiks seal ju autot olla küll.
Esimene asi mida isegi kuulutusse süvenemata ei leidnud on vihmasensor, järelikult pole seal mingit full...
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 24 Juul 2012, 14:03

Ebamääraselt odav hind kui see auto tõesti ilus ja kobe päriselus ka välja näeb nagu on piltidepeal ja kui mootor ka korralikult käib siis on lausa müstika. Küttekuluga on muidugi veits puusepandud, linn 10 noo jah saab hakkam küll aga maantee 6 ei usu kohe mitte maantee on kukil 7,5-8,5 ja keskmine kipub olema ikka 10 kanti olneb palju linna ja palju maanteed on. Minul on linna 80% ja maanteed 20% ja keskmine kõigub 9,5-10,8 vahel. Esisillaosa on nii nagu passatitel ikka ei midagi erilist, tagasild on korralikult puksidepeale ehitatud ja suht lollikindel, alati garanteeritud pidevnelivedu. Kõigerohkem meeldib mulle mootor, hea lollikindel ketigamootor ehk siis unustame hammasrihmad 8), hea on see, et mootor ei ole mingi paljuklapiline hullus vaid tavaline ja lihtne 5 silindrit ja 10 klappi. Kui kett häält ei tee siis pole häda midagi anna aga minna. Mingi hetk sai uuritud ka kettide hindu ülemine kett maksis ala 20€ ja pinguti umbes teist sama palju alumine oli veits kallima aga mitte oluliselt ja ülemise keti saab ära vahetada nii, et mootorit ei pea maha võtma ei midagi hullu. Üksi asi on küll mida soovitada, et kuna tegemist on ketiga mootriga siis õlivahetus teha kindlasti iga 10 000 tagant, samas ega see ka teistel moorotitele paha ei tee kui sutsu tihedamalt õli vahetada. Mootori poolepealt on olnud kaks juhtumit üks oli see kui plokist välja tulev jahutustoru lendas ribadeks kuna ajahammas oli plastiku pehmeks närind, igavene pikk ja keeruline plastik jorn oli, mõtlesin et poes küsivad miljoni aga kohapeal olemas a-kat jupp ja maksis kuskil 10€. Ja teine asi oli see kui talvel läks sisemine klapivedru sellega oli sama jama, sismine vedru maksis 5€ ja välimine 6€ aga eesti vabariigist võtta ei olnud ega ka naabervabariikide vaheladudest, saksa tellimus ja ootasin umbes 1,5 nädalat. Mootori koha pealt ei ole nagu muud midagi juhtund, käib ilusti ja 4 veojaoks jõudu on piisavalt.... ei kurda ega ka ei kiida ...kui siis pigem kiidaks plusse on oma jagu :) . Kelle huvi on see võib lasta aju ära chippida saab masina pisut erksamaks ja võidab veits küttekulult. Ja need kes on 4 veolisega ühe talve ära sõitnud nendel on ikka nägunaerul ja enam ei taha monomähkijatega sõita 8) vähemalt talvel.
ahjaa üks pluss veel 4 veolisel kuluvad rehvid vähem :D

dYm
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Juul 2012, 20:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas dYm » 24 Juul 2012, 23:14

Huvi kadus kui jõudsin kohapeale ja nägin oma silmaga masinat. Ütleme nii, et pildid on suurepärased.

Minu poolest võib teema sulgeda.

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas wolkar3 » 24 Juul 2012, 23:24

Mis see oli, mis sulle ostuks meelepärane polnud? Vist ka teistele..

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 25 Juul 2012, 07:30

Mind ka huvitab mis seal siis nii hullu oli, see et tagastange ja juhiiste paras porr on seda piltidepealt ka näha aga muu..........
Viimati muutis tartuvaim, 25 Juul 2012, 07:31, muudetud 1 kord kokku.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas margus » 25 Juul 2012, 20:23

Antud mudeli suurimaks veaks ongi kahjuks ilusa häälega mootor ise - 2.3 VR5 ei ole eriti jõuline, kütust võtab üllatavalt palju oma võimsuse kohta, palju on elektroonika vigu jne.

Ja varustuse kohta... noh juba puht füüsiliselt ei ole võimalik kõike varustust ühte autosse tellida! Seega kõik nö. täisvarustusega autod jne on paras plagiaat :)
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 26 Juul 2012, 08:04

Mis siis parem oleks, loomulikult 2.8 oleks neliveopuhul mõtekam ja jõulisem. Või äkki soovitad 1.8 või 1.8 t kiunuvad nagu sead kapoti all ja ei liigu kukile edasi 4 inimest autos ja on maanteepeal jama lahti. 1.8 t on kiirenduse koha pealt täpselt nama nagu 2.3 ja kütust võtab täpselt sama palju teatud oludes isegi rohkem, 1.8 ja 1.8t kohta ma ütleksin, et võtab kütust palju. Kui auto ja mootori eest ei hoolitse siis muutub iga mootor kõnsaks ja risuks, hoitke lamdaandurid ja katid korras vahetage küünlad, õhufilter jne ja ei võta see mootor midagi ülemõistuse kütust, muidugi jalaasendist oleneb ka palju :D . Tuletan veel meelde, et jutt käis bensiinumootoritest ja neliveost. Huvipärast käisin just autos vaatamas keskmist küttekulu 3865 km (sellest üle poole on linn) ja keskmine kulu 10,2. Oli mulgi selline aeg, siis kui auto sai ostatud, kus auto keskmine küttekulu 15, midagi l/100 oma paar tuhat kilti sai bensukaid sponsoreeritud ja ``asja tundjad`` muudkui seletasid, et see on normaalne ja nii peabki olema, uurides selguski, et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ei töötand, õhufilter kinni, küünaldel viimane sada....ühesõnaga kõige lihtsamd ja elementaarsemad asjad olid oma elu äraelanud. Sellesuhtes ei vaidle vastu, et eks vigu ole igas autos ja mootoris ideaalset mootorit pole olemas.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen Passat 2,3 4WD 110KW huvi

Lugemata postitus Postitas dellu » 26 Juul 2012, 09:27

tartuvaim kirjutas:Mis siis parem oleks, loomulikult 2.8 oleks neliveopuhul mõtekam ja jõulisem. Või äkki soovitad 1.8 või 1.8 t kiunuvad nagu sead kapoti all ja ei liigu kukile edasi 4 inimest autos ja on maanteepeal jama lahti. 1.8 t on kiirenduse koha pealt täpselt nama nagu 2.3 ja kütust võtab täpselt sama palju teatud oludes isegi rohkem, 1.8 ja 1.8t kohta ma ütleksin, et võtab kütust palju. Kui auto ja mootori eest ei hoolitse siis muutub iga mootor kõnsaks ja risuks, hoitke lamdaandurid ja katid korras vahetage küünlad, õhufilter jne ja ei võta see mootor midagi ülemõistuse kütust, muidugi jalaasendist oleneb ka palju :D . Tuletan veel meelde, et jutt käis bensiinumootoritest ja neliveost. Huvipärast käisin just autos vaatamas keskmist küttekulu 3865 km (sellest üle poole on linn) ja keskmine kulu 10,2. Oli mulgi selline aeg, siis kui auto sai ostatud, kus auto keskmine küttekulu 15, midagi l/100 oma paar tuhat kilti sai bensukaid sponsoreeritud ja ``asja tundjad`` muudkui seletasid, et see on normaalne ja nii peabki olema, uurides selguski, et lambda ei töötand, õhufilter kinni, küünaldel viimane sada....ühesõnaga kõige lihtsamd ja elementaarsemad asjad olid oma elu äraelanud. Sellesuhtes ei vaidle vastu, et eks vigu ole igas autos ja mootoris ideaalset mootorit pole olemas.
Tegelt see keskmine ei näita ju võrdluses suurt midagi. Mis see keskmine on? 90% linn või 90% maantee. Iga inimese sõiduharjumused ja marsuudid on nii erinevad. Pigem on mõtet rääkida kas puhas linn või maantee.
Tehas ju annab: 14,7/7,5/10,1
1.8T polegi ju 4vedusena
Seega saab rääkida võrdlusmomendist 2WD baasil:
2.3: 13,5/7,4/9,6
1.8T: 11,1/6,3/8.1

Nii, et loll jutt, et 1.8T ei liigu ja joob palju rohkem. Tavaline 1.8 on jah pointless. Lisaks on 1.8T-st chipiga võimalik veel päris märgatav number juurde pigistada. Vabalthingaval ei saa sisuliselt midagi juurde. 2.3 ainuke eelis ongi 4vedu. Antud konkreetse auto puhul on ju hind selline, et kui laiali just kohapeal ei vaju, siis ega sealt väga rohkem loota polegi vaja ja võiks ära võtta.
Viimati muutis dellu, 26 Juul 2012, 09:27, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Autoostu abi”