Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
jaguar3223
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 14 Okt 2012, 11:42
Auto: VW Jetta 2007
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas jaguar3223 » 14 Okt 2012, 11:45

Tere,

Soovi siis osta selline auto - http://www.auto24.ee/used/1091241" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuna mul endal koguemusi 2.5tdi ja automaadi kooslusega pole, siis küsiks nõu siit. Kuidas see mootor vastu peab ja kuidas tal koostöö automaadiga sujub? Ja kui keegi teadjam annaks võibolla suuna mida tasuks jälgida selle auto ostmisel või teab üldisemalt rääkida sellest konkreetsest autost.
Viimati muutis MustVälk, 01 Nov 2015, 16:24, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 14 Okt 2012, 12:17

jaguar3223 kirjutas:Tere,

Soovi siis osta selline auto - http://www.auto24.ee/used/1091241" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuna mul endal koguemusi 2.5tdi ja automaadi kooslusega pole, siis küsiks nõu siit. Kuidas see mootor vastu peab ja kuidas tal koostöö automaadiga sujub? Ja kui keegi teadjam annaks võibolla suuna mida tasuks jälgida selle auto ostmisel või teab üldiemsalt rääkida sellest konkreetsest autost.
2.5 tdi V6 on väga hea auto sõita, kui korras on. Ka automaadiga on jõudu ja väänet piisavalt. Mis puudutab remonti siis enamuse mootori ja muude vigade korral tuleb nina maha monteerida ja peab arvestama korraliku rahalise väljaminekuga. Kui ise ei ole väga huvi autoga tegelemise järele siis peab seda autot ostes rahakott olema korralik.

Ostmisel on esimene asi arvuti taha ja vigu lugeda ning nukkvõllide kulumus üle vaadata.
Edasi tasuks tehnoseisundit kontrollida Moelleris, Autohoolduses (Flamenko), Väikeses Volkaris või mujal.

Ja kordan veelkord - V6 mootori ülalpidamine ja remont on palju kallim reasmootoritest!
Viimati muutis HawkHill, 14 Okt 2012, 12:46, muudetud 2 korda kokku.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas dub1 » 03 Nov 2012, 20:37

Kas seda nukkvõllide kulumist saab muud moodi ka vaadata, kui ainult klapikambri kaaned maha võtta? teeb mingit imelikumat häält ka mootor, kui nukkid kulunud?
Küsin, kuna omal ka plaan homme üks v6 diisel automaatkastiga omale soetada
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 03 Nov 2012, 20:55

dub1 kirjutas:Kas seda nukkvõllide kulumist saab muud moodi ka vaadata, kui ainult klapikambri kaaned maha võtta? teeb mingit imelikumat häält ka mootor, kui nukkid kulunud?
Küsin, kuna omal ka plaan homme üks v6 diisel automaatkastiga omale soetada
Mingil määral paistab nukkvõll ka mootori peal olevast õli lisamise august. Kui sealt juba paistavad tuntavad sooned nuka pinnal siis tuleks ettevaatlik olla oma valikuga. Kusjuures mõne klapi kinnijäämist või nookuri minema lendamist ei tarvitse alguses isegi märgata. Niiet ainuke kindel valik on kaas maha.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 04 Nov 2012, 22:19

Ei näe mõtet selle mootoriga loterii mängimisel. Kui üldse veel 2.5 V6 TDI-ga pill osta siis väga kindla ajalooga (tead kas ja millal nukad vahetatud on) või tõsise võileivahinnaga ja sel juhul läheb kindlasti üsna pea kõvaks (loe: väga kulukaks) remondiks. Kui rahakott on selleks kõigeks valmis siis anna minna.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 05 Nov 2012, 00:32

tobimarg kirjutas:Ei näe mõtet selle mootoriga loterii mängimisel. Kui üldse veel 2.5 V6 TDI-ga pill osta siis väga kindla ajalooga (tead kas ja millal nukad vahetatud on) või tõsise võileivahinnaga ja sel juhul läheb kindlasti üsna pea kõvaks (loe: väga kulukaks) remondiks. Kui rahakott on selleks kõigeks valmis siis anna minna.
Tegelikult ei maksa need nukad ka enam nii ulmehinda kui vanasti. Mina loeks ainukeseks probleemiks selle auto juures siiski ainult pisiasjade vahetuseks nina lahtikiskumise vajadust ning ka seda, et suvaline remondimees pole võimeline seda mootorit remontima ega vigu leidma. Ja viimase raha eest pole ka mõtet seda osta. Kui aga V6 on korras, siis kompenseerib sõidumõnu kõik kulutused ja ega sellest enne aru ei saagi, kuni pole ise korras V6 roolis olnud.
Usun, et ka siin foorumis on neid V6 omanikke, kes võivad mu juttu kinnitada.

Kogu eelnev kehtib loomulikult ainult siis, kui autot pole varem käest lastud tegemata hoolduste ja remontidega.
Viimati muutis HawkHill, 05 Nov 2012, 00:34, muudetud 1 kord kokku.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 05 Nov 2012, 16:15

HawkHill kirjutas:
tobimarg kirjutas:Ei näe mõtet selle mootoriga loterii mängimisel. Kui üldse veel 2.5 V6 TDI-ga pill osta siis väga kindla ajalooga (tead kas ja millal nukad vahetatud on) või tõsise võileivahinnaga ja sel juhul läheb kindlasti üsna pea kõvaks (loe: väga kulukaks) remondiks. Kui rahakott on selleks kõigeks valmis siis anna minna.
Tegelikult ei maksa need nukad ka enam nii ulmehinda kui vanasti. Mina loeks ainukeseks probleemiks selle auto juures siiski ainult pisiasjade vahetuseks nina lahtikiskumise vajadust ning ka seda, et suvaline remondimees pole võimeline seda mootorit remontima ega vigu leidma. Ja viimase raha eest pole ka mõtet seda osta. Kui aga V6 on korras, siis kompenseerib sõidumõnu kõik kulutused ja ega sellest enne aru ei saagi, kuni pole ise korras V6 roolis olnud.
Usun, et ka siin foorumis on neid V6 omanikke, kes võivad mu juttu kinnitada.

Kogu eelnev kehtib loomulikult ainult siis, kui autot pole varem käest lastud tegemata hoolduste ja remontidega.
jagan sinuga arvamust...V6 TDI on tõesti mõnus, eriti veel nelikveoga :exclamation:

kui aus olla siis ma ei tahtnud V6-te osta, just nende samade põhjuste pärast mis siin läbi käinud on. Aga leidsin ühe väga hea isendi, millel juba nukad vahetatud ja muidu ka korrliku hooldust saanud...tõsi, maksin küll keskmisest turu hinnast rohkem, aga loodan et sain vähemalt vastu korraliku masina.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Passat 2.5 TDI 110kW

Lugemata postitus Postitas copilot » 09 Nov 2012, 20:12

Nõustun hawkhilliga ja maxpoweriga samuti 100%. kui on korralikult hooldatud siis peaks ka see moto hästi kestma. Lisaks peaks olema uued asendusnukad juba nn parandatud variant st ei tohiks enam nii kiiresti kuluda - kes selle kohta miskit kosta oskab võib siia seda kinnitada. Ise olen saanud proovida Audi A6 sedaan Quattrot millel siis nimetatud 2,5 V6 120kw variant....ja no tõesti suunurgad olid kõrvadeni...olles harjunud niigi 1,9 suht hea minekuga, siis antud mootor on võrreldes 1,9 TDI ga nagu öö ja päev ja foori alt minnes selle nädalase sõidu ajaga ühtegi vastast ei kohanud. Antud motole veel tagasihoidlik ~15-20kw lisa andev remap teha ning sõidumõnu peaks olema enam kui küll.

Ja selge on see et sellist mootorit ostes peaks suurtemate remondi- ja hoolduskuludega arvestama, mitte osta masinat viimase alles oleva kopika eest ning hiljem kiruda ning vanduda kui "si**" mootor on. Niiviisi need erinevaid mootoreid maha tegevad "saunas naised rääkisid" jutud ka tekivad :wink: iga mootor laguneb kui neid ei hooldata korralikult - midugi üks on pirtsakam kui teine ning antud mootor on kindlasti nn "pirtsakate" leeris st hooldusel tehtud vigu v lohakust ei andesta.
Viimati muutis copilot, 09 Nov 2012, 20:15, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Autoostu abi”