Esimene Auto

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

tuuleiil
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 01 Mai 2010, 16:29
Telefon: 5183922
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tuuleiil » 23 Jaan 2013, 16:06

Koomiline on võrrelda õlipressi raketiga?

Koomiline või mitte, kuid kõik on suhteline. Oma eelmises postituses võrdlesin TDi-d SDI-ga ja TDI ongi võrreldes SDI-ga nagu rakett.

Diislite soojaks minemine on nii ja naa - mina näiteks ei nurise, et mu SDI oleks külm. Jah, nendel päevadel, kus temperatuur langeb -20 juurde, võiks soojenemine rutem käia, kuid kuni selleni pole häda. Ja valida võib ka autonoomse soojendiga isendi, siis ei ole ju külmast üldse enam mõtet rääkida.

Tegelikult pole ma mingi põhimõtteline bensiinikate vastane (3 mu eelmist autot on just bensukad olnud). Miks mulle diisel rohkem meeldib - kütust kulub lihtsalt oluliselt vähem. On suur vahe kas iga 100 km läbimiseks tuleb kulutada talvel 6 liitrit või 8+ liitrit. Oma praguse SDI-ga saan 6-ga hakkama (linn-maa pooleks), eelmise Mazda 323F 1.5 bensukaga õnnestus kulu 6 liitri peale saada ainult üks kord suvel Riias käies.

Üleüldse talv on vastik aeg, kuid talve järel tuleb kevad jne. Ja siis pole bensukal ju üldse mingit eelist. Kuid jah, mida karmim ilm, seda väiksemaks muutub diisli eelis (vend suutis oma Mazda5-ga eelmisel talvel linnas lühikesi otsi tehes kah keskmise kulu 12L peale viia). Akude ja käivitamise osas pole teglikult vahet. Nii bensukas kui ka diisel peavad korras olema ja korras diisel läheb ka suure külmaga poolest pöördest käima. Ja kui auto läheb nii kergelt käima, siis mida see genekas seal ikka nii hirmsasti laadima peab.
Viimati muutis tuuleiil, 23 Jaan 2013, 16:16, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas rako » 23 Jaan 2013, 16:11

Aga neiu ise pole veel sõna sekka lausunud.
Siiski minu soovitus siiski vaadata 1.4 ja 1.6 isendist üle ja pean soovitama bensiini mootorit nagu ma ka varem mainisin siis diisel pole siiski naisterahva auto.
kas 1.8 v 20 mootoriga. Neil on käigukastid paremad ja varustuse aste ka teine kui väiksematel mootoritel.
näiteks: http://www.auto24.ee/used/1230310" onclick="window.open(this.href);return false;

jne...
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2013, 16:57

Vaatasin just 1.8 vabalthingava andmeid,ja tegu ikka päris januse motoga oma kw kohta,ennem siis juba 2.0 bensukas. 2.0 peaks liikuma erksamalt kuigi veidi vähem kw aga kütte kulu väiksem. Väände koha pealt tdi ga on võrdväärsed turbodega bensukad. Ning võrreldes TDI vs bensukad siis keskmise kulu vahe 2.5l+ alustades kõige ökomast bensukast,linnas veelgi suurem vahe. Võttesaluseks et hakkab pmt iga nädal viljandi-tallinn-viljandi käima pluss isiklikud muud sõidud siis aastane ls ~20tkm...võttes arvessegi madalaime keskmise vahe diisel vs bensukas siis kiire arvutus annab diisliga 600+EUR säästu aastas,kuid ilmselt tuleb säästu isegi rohkem. Mingi aeg tegin ka arvutuse enda ls ja kokkuhoiu kohta bensuka ees ja tuleb nii 1000+EUR aastas ja selle raha eest võin iga aasta osta masinale uue kõrgsurveka ja hooratta ning paari aasta tagant vahetada turbot kui räägime piltlikult. Nàiteks minu auto kulu(arvestades ikka väga rämeda keskmisega 6.5L/100km talvel ja lühemate otstega roolis inimene kes vb ei oska diisliga vajadusel ökolt sõita) ja mu naise vanemata 1,6 bensuka(on küll teine maastur ja 104kw) kuluks minul sama igakuise marsruudi ja ls peale ~120eur kuus vähem kui seda nemad paaki kallavad.
Viimati muutis copilot, 23 Jaan 2013, 17:02, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2013, 17:12

Ja see et diisel ei sobi naisterahvale on mingi iganenud arvamus...siin inglismaal on neid iga 3. kes diisliga ringi vurab...ning pikemate otste puhul on sääst märgatav...see kui saad ikka paagitäiega 300-400km rohkem sõita on ikkagi päris suur vahe.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 23 Jaan 2013, 17:17

Ikka olete pilvedes :) Kui tüdruk tahab raha säästa siis selleks on sõbrad autodega, kasvõi säästliku ja edeva vaniljega diisel :) Kui tüdrukul on kõht tühi ja tahab süüa siis ta sööb mitte ei palka kokka, eriti veel üliõpilane. :)
C' mon, Inglismaa :D Järgmine, kes selle teema leiab lisab, et meil Austraalias saab 600km rohkem sõita :)
Sekkusin siia teemasse, sest vaatan ka ise just oma tüdrukule sisuliselt samadele lähteandmetele sobivat autot. Tüdruk ise ka hetkel Viljandis ja läheb vaatab ise lähipäevil seda hõbedast at golfi.
copilot kirjutas:Vaatasin just 1.8 vabalthingava andmeid,ja tegu ikka päris januse motoga oma kw kohta,ennem siis juba 2.0 bensukas. 2.0 peaks liikuma erksamalt kuigi veidi vähem kw aga kütte kulu väiksem. Väände koha pealt tdi ga on võrdväärsed turbodega bensukad. Ning võrreldes TDI vs bensukad siis keskmise kulu vahe 2.5l+ alustades kõige ökomast bensukast,linnas veelgi suurem vahe. Võttesaluseks et hakkab pmt iga nädal viljandi-tallinn-viljandi käima pluss isiklikud muud sõidud siis aastane ls ~20tkm...võttes arvessegi madalaime keskmise vahe diisel vs bensukas siis kiire arvutus annab diisliga 600+EUR säästu aastas,kuid ilmselt tuleb säästu isegi rohkem. Mingi aeg tegin ka arvutuse enda ls ja kokkuhoiu kohta bensuka ees ja tuleb nii 1000+EUR aastas ja selle raha eest võin iga aasta osta masinale uue kõrgsurveka ja hooratta ning paari aasta tagant vahetada turbot kui räägime piltlikult. Nàiteks minu auto kulu(arvestades ikka väga rämeda keskmisega 6.5L/100km) ja mu naise vanemata 1,6 bensuka(on küll teine maastur ja 104kw) kuluks minul sama igakuise marsruudi ja ls peale ~120eur kuus vähem kui seda nemad paaki kallavad.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2013, 17:40

Lauri,võta üks mudel ja hakka võrdlema selle mudeli bensiini mootorite ja diislite tehaseandmeid...ise võtsin aluseks bora sedaan/G4 luukpära...ja vahe on selline...ise midagi välja ma siin ei mõtle ning jalgratast ei leiuta.Ning võrreldud diislite ja kuni 2.0 bensukate baagid 1:1 sama mahuga...aga sul see naiste hingeelu ja eelistused nii selged et julged lausa öelda mis ühele naisterahvale sobib ja mitte.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2013, 17:48

Näiteks minu ämm ütles et minu diisliga kordades mõnusam sõita kui bensukaga...just väände ehk mineku koha pealt st kiirendust möödasõidul ei pea päevades mõõtma.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas rako » 23 Jaan 2013, 17:49

Härrased, rahulene nüüd kenasti maha.
Copilot sina oled Mees ja sõidad diisliga sinul on see mõistlik. Aga kui neiul pole kuldsete kätega meest siis on tal kordades lihtsam sõita bensiini autoga.
Kokkuhoid diisliga sõites tuleb küll keegi ei salga seda.
Copilot ma loodan, et mälu ei peta aga sinu sõnad peaks olema, et diisel pole laisa inimese auto. Ma ei väida, et nimetatud neiu on laisk aga ta on naine ja tema asi pole autot remontida veelvähem üliõpilane kes ei käi sellega spetisalistide juures ega esinduses regulaarset hoolt saamas.

Seega minu arvamul ühtib tlauri omaga siinkohal.

Minu soovitus vaadata 1.8 v 2.0 isendeid tuleb just nende käigukastide vastupidavuse kohapealt. Ja neill võrreldes 1.4 v 1.6 mootoriga ei ole bensiini kulu suurem ( muidugi tehase andmed võivad erineda ma ei hakka neid hetkel välja otsima ).

Seega ma loodan, et neiu teema algataja suudab siit välja filtreerida omale vajaliku informatsiooni.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 23 Jaan 2013, 18:08

See,et algaja autojuht ütleb(või tema käest küsitakse),et tema sõidab iga nädal niipalju/nii vähe, siis seda ei saa 100% tõena võtta. Jah, hetkel mõtleb,et hakkab iga nv viljandi-tallinn käima, aga kui auto reaalselt olemas on, kas siis ka? Olgu ta diisel või bensiin, siis kütte peale kulub väga suur summa, juurde veel kindlustus(mis noorel pole odav), ÜV, rehvid, remont jne. Siis lõpuks võib auto pidamine tulla niivõrd kallis,et jõuab ainult korra kuus viljandi-tallinna vahet sõita.
Ehk mu jutu point on see,et värskelt autoomanikus saav inimene ei tea palju ta nädalas/kuus läbi sõitma hakkab või kas rohkem linna/maanteed. Ta võib prognoosida ja arvata, aga fakt on see, et sel hetkel kui ostad auto, siis muutub päris palju.

Tulles siin diisel vs bensiini vaidlusesse, siis mina pooldan ka tüdrukule bensiini. Igatpidi lihtsam ja kergem tal hooldada. Vastu talve minnes peab vaatama ainult,et talverehvi alla saaks ja vsjooo, anna tuld.(Kui korralik lamell all, siis ei pea sedagi).
Kuigi ega erilist vahet pole, kes siin vaidluses peale jääb, sest lõpuks otsustab ikka ostja ise. Ja ma arvan,et kui ta leiab endale sobiliku masina, siis temal pole suurt vahet, kas tegu on diisli või bensiiniga, kui kõik muu on vastavuses tema nõudmistega.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2013, 18:37

Jah,nii ta on et vajab teatud sõlmede puhul rohkem tähelepanu kui bensukas ja just talvel. Kuid samas on hinnavõit kütte kulupoolelt ikka päris suur ning sõidumõnu tagatippu. Ei sunnigi kellelegi midagi peale,vaid jagan arvamust et diislit pole mõtet karta ja mingi diisli haisuseks saamine tankimisel on naeruväärne väide. Nii palju kui siit ja sealt lugenud ja aru saanud,siis bensukatel teinekord vigu mida raskem leida ning jätavad ennem tee peale v ei käivitu hommikul üldse,kui seda diisli vead. Ja kui ei jaga autodest midagi,siis pole vahet kas bensukas v diisel,jätab sind talvel maja ette samamoodi...hooldamas jms tuleb ikka käia remonditöökojas. Sellisel juhul tuleks valida kõige pommikindlam bensukas. Aga eks see ole jah teema algataja enda otsustaga mida peab ratsionaalseks ja millised on ta ootused/lootused ning võimalused.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 23 Jaan 2013, 18:47

Vaata, kõige nende võrdlustega saab ilusti swot-i teha aga mida ei ole võimalik kaaluda on tüdrukute maailma kuuluvad emotsioonid ja pidevad muutused. Palun mõista, et tüdruk/naine/ämm või, kuidas iganes kedagi hellitad :), ei vaja tihti auto omamise tunnet (võrreldes mehe omamise tundele :) ) vaid kõike seda, mis sellega kaasneb. Alates, et oleks 'fun' kuni selleni, et oma unistusi täita ja kogemusi saada aga kindlasti ei kuulu nende unistuste kogemuste hulka teemad nagu a la külmast ilmast keset linna järgmisel hommikul tühi aku ja õhk kütusesüsteemis jne. Selliseid täiesti "normaalseid ämbreid" juhtub pidevalt ja normaalsel tüdrukul lausa peabki pidevalt nii olema :D Auto hooldusega ei ole ka võimalik seda ette näha, sest tegemist on sisuliselt kasutustingimuste rikkumisega. Seetõttu tüdruku auto peab natuke vähem pirtsakam olema, kui ta ise :)
Auto on vahend, mille juures on välimus, kasutuslihtsus, tõrgete puudumine, lisaväärtust andev iseloom jne jne kordades üle igasugustest otsestest tehnilistest näitajatest.
Veelkord mainin seda Turist youtubi lõiku; Kas sellel naisel oli kõht tühi või "see midagi" jäi ridade vahele? :)

Pealegi ei käi minu tüdruk mulle peale, et tal autot vaja. Suur osa sellest hoopis mina olen see, kes soovib talle mõnes mõttes iseseisvust, mis tähendab omakorda seda, et SEE "midagi" PEAB TOIMIMA mitte vähe raha kulutama.
Mehed, teile on keeruline vahest kõike seletada, ausõna. :)
copilot kirjutas:Lauri,võta üks mudel ja hakka võrdlema selle mudeli bensiini mootorite ja diislite tehaseandmeid...ise võtsin aluseks bora sedaan/G4 luukpära...ja vahe on selline...ise midagi välja ma siin ei mõtle ning jalgratast ei leiuta.Ning võrreldud diislite ja kuni 2.0 bensukate baagid 1:1 sama mahuga...aga sul see naiste hingeelu ja eelistused nii selged et julged lausa öelda mis ühele naisterahvale sobib ja mitte.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 23 Jaan 2013, 19:09

tlauri,

Nüüd sa teed ikka natuke liiga naissoole, kindlasti on olemas selliseid, kes valivad autot käekoti järgi, aga on ka naisi, kes huvituvad autodest ja nende hingeelust. Vaata kasvõi foorumis ringi, siin on mitmedki neiud, kelle autod teevad paljudele meeste autodele silmad ette. Paugust meenuvad ntks tibullus ja Sille.
Ja kui teema algataja tuli foorumisse abi paluma, mitte ei võtnud esimest ette juhtuvat meest käe kõrvale ja läinud autot valima, siis ma usun,et tema on ka üks "huvilistest."
Viimati muutis Hapnik, 23 Jaan 2013, 19:23, muudetud 2 korda kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 23 Jaan 2013, 19:16

Muidugi nõustun ja kindlasti otsin lepitust, kui mõni naine siin puudutatuna end tunneb aga minu meelest on naiselik olemine üks kaunis asi ja oma tüdrukut tean ma ca 22 aastat, päris algusest peale ;)
Hapnik kirjutas:tlauri,

Nüüd sa teed ikka natuke liiga naissugule, kindlasti on olemas selliseid, kes valivad autot käekoti järgi, aga on ka naisi, kes huvituvad autodest ja nende hingeelust. Vaata kasvõi foorumis ringi, siin on mitmedki neiud, kelle autod teevad paljudele meestele silmad ette. Paugust meenuvad ntks tibullus ja Sille.
Ja kui teema algataja tuli foorumisse abi paluma, mitte ei võtnud esimest ette juhtuvat meest käe kõrvale ja läinud autot valima, siis ma usun,et tema on ka üks "huvilistest."
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2013, 20:04

Sinu tüdruk on sinu tüdruk, samas teine tüdruk on vb hoopis teisest puust. Saan loomulikult sinu eelmisest jutust täitsa aru, mis öelda tahad. Aga jätkates veidi OT, siis mis erialal töötad/õpid..äkki peaksid hakkama mõnes meediaväljaandes teatud rubriigis artikleid üllitama :wink: :D ? Anyway...nii palju kui on inimesi, nii palju on ka arvamusi ja selle pärast siin foorumis üksteise kõrisid ärgme hakka närima...kui just keegi ülima ajuvabadusega lagedale ei tule :lol: Loodetavasti teema algataja ikka loeb seda teemat ja oskab ka veidi täpustada oma soove ja lootusi/ootusi ja ei ole üks nendest paljudest nn "ühe hiti staaridest".

Edit! eelpool nimetatud maasturi peal olev moto ikkagi 2.0 104kw....muidugi kaalu vahe on ~250kg kanti kuid samas ka 23kw rohkem ja no ei liigu. Lihtsalt paranduseks paarile eelnevale postitusele. Ei tea miks 1,6 kirjutasin...vb halb unenägu see 1,6 :lol:
Viimati muutis copilot, 23 Jaan 2013, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 24 Jaan 2013, 00:47

Absoluutselt, maitsed on erinevad ja naljalt teist nii intrigeerivat teemat kui mees ja tema eelistused auto ostul on tõesti raske välja mõelda. :D
Seega kõik on võimalik ja kirjutamise ideel võib ka jumet olla :) Ja, mis meediaväljaanne - ikka raamat kohe või teatmeteoste seeria alustades sellest, kuidas meest võtta, autot osta kuni selleni, kuidas kurki koorida ja, mida mehele tema auto kohta ei tohi valjusti välja öelda ning, kuidas naised reageerivad, kui kiidusõnadeta nende välimust kirjeldada :) .
Ilmselt minu puhul on siiski lihtsam mõni kirjastus ära osta, kui jutukestega suures amplituudis intrigeerida. :)
copilot kirjutas:/.../
Aga jätkates veidi OT, siis mis erialal töötad/õpid..äkki peaksid hakkama mõnes meediaväljaandes teatud rubriigis artikleid üllitama :wink: :D ? Anyway...nii palju kui on inimesi, nii palju on ka arvamusi /.../
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas romeoD » 24 Jaan 2013, 03:34

no kui sinu tydruk ja sa oled oma pakkumise talle teinud, aga ta tegi siiski siia oma teema, siis tundub, et ta ei usalda su arvamust. sinu bensukummardusele vastunäiteks võin tuua oma õe, kes on blondiin ja ei jaga ka autodest suht midagi(tankida oskab). Ostis siis endale diiselmasina märtsi kuus. Nyyd aasta aega aind kalland ja talland, vahepeal vahetasin aind sillas puksid ja liikuvad osad ära ning targemad jorsid tegid rihmavahetuse. Ja pole ta kordagi kahetsenud, et diisli ostis. On mõnus edasiminek kui ka kyttekulu on selline, et alguses ta ei suutnud ära harjuda, et tanklas pole vaja nii tihti käia, kui saab95 bensukaga.

Sinu juttu lugedes jääb mulje, et diislitega sõidavad aind sadomaso huvilised, kes end meelega piinata tahavad ja yldse oma eluolu peale pahased.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 24 Jaan 2013, 03:46

Igaks juhuks ära enam peale võta :D :D :D
romeoD kirjutas:no kui sinu tydruk ja sa oled oma pakkumise talle teinud, aga ta tegi siiski siia oma teema, siis tundub, et ta ei usalda su arvamust. sinu bensukummardusele vastunäiteks võin tuua oma õe, kes on blondiin ja ei jaga ka autodest suht midagi(tankida oskab). Ostis siis endale diiselmasina märtsi kuus. Nyyd aasta aega aind kalland ja talland, vahepeal vahetasin aind sillas puksid ja liikuvad osad ära ning targemad jorsid tegid rihmavahetuse. Ja pole ta kordagi kahetsenud, et diisli ostis. On mõnus edasiminek kui ka kyttekulu on selline, et alguses ta ei suutnud ära harjuda, et tanklas pole vaja nii tihti käia, kui saab95 bensukaga.

Sinu juttu lugedes jääb mulje, et diislitega sõidavad aind sadomaso huvilised, kes end meelega piinata tahavad ja yldse oma eluolu peale pahased.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

murka
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Mai 2006, 12:53
Auto: G7 2014 77kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 4 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas murka » 24 Jaan 2013, 14:25

Minu esimene auto oli ka bensukas,Golf 3 2,0GTI; teiseks enam bensukat ei vaadanudki, tuli golf 4 1,9TDI. Remontinud olen uuemat küll rohkem, aga enamus parandatud asju ei ole mootoriga ehk siis diisliga seotud ja need oleks tulnud ka bensukal ära teha. Kui kütus maksmata paaki voolaks vahetaks TDI kohe 1,8T vastu, aga praegune kütusekulu võrreldes vana G3-ga võtab ikka näo naerule, eriti linnas; tanklasse on asja maksimaalselt korra kuus. Tankimise ajaks panen kinda kätte, pole traktorilõhnaga ka probleeme.
Suurim teepeale jääda võimist põhjustav tõrge on siiani olnud geneka tuksiminek, aga ka ilma akut laadimata tõi auto mind Otepäält Tallinnasse ära, bensukas ei oleks vist toonud? Ühe töötava eelsüüteküünlaga ei tahtnud jah -10C kandis käima minna :D aga ega bensuka puhul vist ka küünaldeta sõita saa; 3 küünlaga ei ole sellel talvel veel probleemi tekkinud. Ainuke miinuspooleline lugu on see, et talvel vaid lühikesi otsi sõites võiks laadijaga korra-paar laadida (sellel talvel ei ole ka seda veel vaja läinud).
Murka@naisterahvas ja veendunud traktorist :D

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2013, 14:47

Nu vut, öelge veel, et pole naisi, kes autodest ei huvitu ega midagi ei jaga ning/ja/või kellele diisel ei meeldiks ja ei sobiks. Ja nõustudes murkaga, siis ka minu arvates on diisel oma tööpõhimõttelt tegelt lihtsam(loe robustsem) kui bensukad...seda just vanakoolikad. Uued masinad on kõik elektrit otsast lõpuni täis, olenemata sellest mida paaki kallad ja väike lihtne eletriline viga võib su teele jätta. Vana hea bellarus on väga mõnus tööloom..astub edasi hästi ning ei tuuluta liialt rahakotti 8)
Viimati muutis copilot, 24 Jaan 2013, 14:52, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 24 Jaan 2013, 21:26

Elu ja müüdid Inglismaa võtmes:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... s-car.html" onclick="window.open(this.href);return false;
copilot kirjutas:Ja see et diisel ei sobi naisterahvale on mingi iganenud arvamus...siin inglismaal on neid iga 3. kes diisliga ringi vurab...ning pikemate otste puhul on sääst märgatav...see kui saad ikka paagitäiega 300-400km rohkem sõita on ikkagi päris suur vahe.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2013, 22:53

tlauri kirjutas:Elu ja müüdid Inglismaa võtmes:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... s-car.html" onclick="window.open(this.href);return false;
copilot kirjutas:Ja see et diisel ei sobi naisterahvale on mingi iganenud arvamus...siin inglismaal on neid iga 3. kes diisliga ringi vurab...ning pikemate otste puhul on sääst märgatav...see kui saad ikka paagitäiega 300-400km rohkem sõita on ikkagi päris suur vahe.
:lol: :lol: :lol: Sa loe ise ikka ka see artikkel ennem läbi ning tee sellest ka järeldused, eriti just 5 viimast lõiku...ja olen selle artikli juba ammu läbi lugenud paberväljaandel, muideks :wink: Antud teemas me räägime kasutatud auto ostust kuni 5000 EUR....kas selle raha eest sa saad uue tänapäeva ökonoomse mootoriga bensiinika???Vaevalt! Tänapäeva 1.4 v 1.2 turboga mootor kulutab oluliselt vähem kui näiteks mingi G4 põlvkonna 1.4 vabalthingav ning see juures on dünaamika kah parem.10 aastat vanad bensiinimootorid pole võrreldavad tänapäevastega! Ning see mida ma näen linnapildist, on hoopis teine teema st naisterahvaid kes sõidavad diislitega , on oi kui palju. Lisaks, kas sa tead millised on töötunni tasud siin töökodades???Samuti kui lihtne on siin igat lolli koorida töö eest, mida poleks vaja teha, sest inimene ei tea autost maad ega mütsi. Ja diisel on kallim bensiinist ka Eestis juba pikemat aega ning selle vahe olen ma loomulikult oma arvutustesse sisse pannud kütte pealt kokkuhoiu saavutamisel. Ning viimaseks...bensiinimootoriga X kw võrr pole oma dünaamikalt ikka see mis sama kw diisel. Samuti on antud artikkel tehtud võrdluses 16tkm aastas st siis jah võtab see vahe tagasi teenimine aega kauem(vw ökonoomseima bensiini ja diisli puhul oli seal 3 aastat), aga kui sõidad pea 2 korda rohkem on hinnavahe tasa juba max 2 aastaga.

Edit! Ning öelge mulle rahvas, mis on nii hullult kulukam tavalise hoolduse juures diisli puhul vs bensiinikas nagu selles artiklis kirjas. Ja uutel masinatel on samuti üks kõik mis jubin bensiini moto puhul kallis lõbu nagu diislil. Räägime ikka eestist ja jääme seal ~10 aastat vanade masinate juurde mitte ei hakka jahuma viimase sõna üliökodest bensiinikatest. Kui inimene tahaks uut, siis ta poleks siin foorumis, vaid mõnes autosalongis.
Viimati muutis copilot, 24 Jaan 2013, 23:01, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas tlauri » 24 Jaan 2013, 23:18

Loetud ja koos kommentaaridega ja ka teema osas kõik otsitu juba leitud.
Kui üks lammas järgneb teisele lambale siis see ei tee esimest lammast targemaks. Lammas on lammas :)

Siinkohal on minu jaoks koomiline see, kuidas õlipressi fännid tühjast kohast vedrutama hakkavad. Nagu püha lehma tahab keegi välja vahetada :) Kõik sarnane nagu Winston Churchill-il, kes kasutas oma kõnes nõrkade argumentide esituse juures valjemalt häält, et veenev olla.

PS: Lisaks katsetan, kuidas need märgid adidase triibu stiilis välja näevad
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PS2: sry moded ja adminnid PS pärast.
copilot kirjutas:
tlauri kirjutas:Elu ja müüdid Inglismaa võtmes:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... s-car.html" onclick="window.open(this.href);return false;
copilot kirjutas:Ja see et diisel ei sobi naisterahvale on mingi iganenud arvamus...siin inglismaal on neid iga 3. kes diisliga ringi vurab...ning pikemate otste puhul on sääst märgatav...see kui saad ikka paagitäiega 300-400km rohkem sõita on ikkagi päris suur vahe.
:lol: :lol: :lol: Sa loe ise ikka ka see artikkel ennem läbi ning tee sellest ka järeldused, eriti just 5 viimast lõiku...ja olen selle artikli juba ammu läbi lugenud paberväljaandel, muideks :wink: Antud teemas me räägime kasutatud auto ostust kuni 5000 EUR....kas selle raha eest sa saad uue tänapäeva ökonoomse mootoriga bensiinika???Vaevalt! Tänapäeva 1.4 v 1.2 turboga mootor kulutab oluliselt vähem kui näiteks mingi G4 põlvkonna 1.4 vabalthingav ning see juures on dünaamika kah parem.10 aastat vanad bensiinimootorid pole võrreldavad tänapäevastega! Ning see mida ma näen linnapildist, on hoopis teine teema st naisterahvaid kes sõidavad diislitega , on oi kui palju. Lisaks, kas sa tead millised on töötunni tasud siin töökodades???Samuti kui lihtne on siin igat lolli koorida töö eest, mida poleks vaja teha, sest inimene ei tea autost maad ega mütsi. Ja diisel on kallim bensiinist ka Eestis juba pikemat aega ning selle vahe olen ma loomulikult oma arvutustesse sisse pannud kütte pealt kokkuhoiu saavutamisel. Ning viimaseks...bensiinimootoriga X kw võrr pole oma dünaamikalt ikka see mis sama kw diisel. Samuti on antud artikkel tehtud võrdluses 16tkm aastas st siis jah võtab see vahe tagasi teenimine aega kauem(vw ökonoomseima bensiini ja diisli puhul oli seal 3 aastat), aga kui sõidad pea 2 korda rohkem on hinnavahe tasa juba max 2 aastaga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2013, 23:40

Sai ju öeldud, et oma otsuse kokkuvõttes auto ostul teeb igaüks ise. Ning vastuseks sinu viimasele kahele OT postitusele, siis on olemas ka selline ütlus: "Pada sõimab katelt". Minul on igatahes vedrud korras ning vastasin sulle teemast tulenevalt....jätame jutust välja uued bensiinimootorid vs diislid ja räägime auto ostust eelarvega kuni 5000 EUR.

Ah jah...mul tuleb siinkohal meelde üks mu tuttav, kes omanud ainult ja ainult bensukaid oma 10 aasta juhistaasi juures...tegi mulle ükspäev kõne et ega ma ei tahaks talle oma 81kw traktorit maha müüa sest enam ma sellega nii iga päev eestis ei sõida. Tema enda bensiinikas hakkab rahakotile valusaks juba muutuma tänapäevaste kütte hindadega tema ls juures, ning kuna mul soov müüa pole siis tegelebki ta aktiivselt diisli otsingutega hetkel. Seejuures on ta alati omanud vanemaid masinaid ning uut ei taha, sest need on pmt plastmasskänkarid ja ega nad ka palju üle 5 aasta kestma pole loodud...vend on juba tatist saati näpud õlised olnud, seda õppinud ja ka selle ala peal oma jagu töötanud ning teeb kodus ära ükskõik millise töö alates õli vahetusest kuni mootorile kappremondi tegemiseni kasvõi vene bellarusil st teab millest räägib.
Pigem kipun uskuma inimesi, kel asjaga sügavaid kogemusi, kui mesijutuga filosoofe. Niipalju siis püha lehma välja vahetamisest.
Viimati muutis copilot, 24 Jaan 2013, 23:54, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Jaan 2013, 00:07

Ja veel artiklist, siis nagu sa sealt loed, siis eelmisel aastal oli uute diiselautode ost langenud 51% peale kogu uute autode ostust inglismaal, st lausa iga teine on endiselt diisel. Olukord on hakanud nihkuma bensiinimootorite kasuks viimasel paaril aastal sest autotootjad on suutnud välja tulla üliökonoomsete bensiinimootoritega mis on ka enamvähem dünaamikalt talutavad...aga seda kõike viimastel aastatel. Veelkord, me ei saa tuua siia võrdlusse mingit artiklit, kus jutt uutest mootoritest ja nagu aru saan, siis teema algatajal naisterahval pole tahtmist ega ka võimalust liisida ning tagataskus pole tal 15k+ EUR, et osta uus pill. Mida üritad sina tõestada, tlauri?
Viimati muutis copilot, 25 Jaan 2013, 00:08, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: ESIMENE AUTO

Lugemata postitus Postitas romeoD » 25 Jaan 2013, 00:15

Koopiloot, kuidas sa siis aru ei saa:
1. kumb mootor (otto bens või õlipress diisel) soojeneb kiiremini, saavutab 80-90 kraadi, et kiiresti autosalong miinus kraadide juures lühikeste sõitude jaoks soojaks kütta? Kas õlipress on eelis ?! -15 kraadi juures need soovitatud õlipressiga autod ei lähegi soojaks, enne oled lihtsalt kohale jõudnud;
2. Millise mootori käivitamiseks on vaja vähem energiat? Jutt on aku vastupidavusest ja laetusest linna tingimustes, lühikeste vahemaade korral. Kas õlipressil on eelis?
3. Sportlikust sõidust rääkides. Siis eriti koomiline on õlipressi raketiga võrrelda
► Näita Spoilerit

tlaurile
► Näita Spoilerit
Aga kui teema algataja on oma valiku teinud, siis sooviks ka selles teemas kuulda, et mis masinale valik langes :)

Vasta

Mine “Autoostu abi”