Esimene Auto
Esimene Auto
Tervist.
Kuna olen ka värstkelt juhilubade omanik, siis sooviks omale korralikku autot, mille kallal ei peaks kohe nokitsema hakata
Üldjuhul tüdrukud ei tea palju autodest, siis sooviks teie abi soovitamisel. Eeslistatavalt Golf. Kindlasti peaks ta olema LUUKPÄRA ja manuaal käigukastiga ning 2000+ aastast. Hinna piiriks on 5000.. mingil määral on see natukene ka painduv.
Tänan juba ette abistajaid
Kena päeva jätku.
Kuna olen ka värstkelt juhilubade omanik, siis sooviks omale korralikku autot, mille kallal ei peaks kohe nokitsema hakata
Üldjuhul tüdrukud ei tea palju autodest, siis sooviks teie abi soovitamisel. Eeslistatavalt Golf. Kindlasti peaks ta olema LUUKPÄRA ja manuaal käigukastiga ning 2000+ aastast. Hinna piiriks on 5000.. mingil määral on see natukene ka painduv.
Tänan juba ette abistajaid
Kena päeva jätku.
Viimati muutis MustVälk, 24 Jaan 2016, 16:03, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: ESIMENE AUTO
Mõningad näited
diisel:
http://www.auto24.ee/used/1089181
bensiin:
http://www.auto24.ee/used/1092269
http://www.auto24.ee/used/1191909
diisel:
http://www.auto24.ee/used/1089181
bensiin:
http://www.auto24.ee/used/1092269
http://www.auto24.ee/used/1191909
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 25 Nov 2012, 17:47
- Auto: Järgmine auto Passu:D
- Asukoht: Tartu.
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 25 Nov 2012, 17:47
- Auto: Järgmine auto Passu:D
- Asukoht: Tartu.
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: ESIMENE AUTO
http://www.auto24.ee/used/1200758" onclick="window.open(this.href);return false; Paistab korralik
http://www.auto24.ee/used/1205974" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1205974" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ESIMENE AUTO
Kuna oled uustulnuk ja ei tea sinu auto vajadusi(milleks sul siiski seda tarvis läheb), siis võiksid veidi kirjeldada, mis otstarbel autot kasutama hakkad. Kui tihti, kus kohas jne. sellest siis järeldus, kas bens või diisel. Turu odavaimat pole ka mõtet vaadata, sest ega see niisama kõige odavam pole pahatihti.
Re: ESIMENE AUTO
Hetkel läheks auto lühikeste otste sõduks kuid juba poole aasta pärast pikemaid vahemaid.
Autot hakkaks kasutama koolis käimiseks. Seega Tallinn-Viljandi-Tallinn ja seega iga nädalavahetus tuleks selline marsruut. Ning ka igapäevaselt liikumiseks.
Autot hakkaks kasutama koolis käimiseks. Seega Tallinn-Viljandi-Tallinn ja seega iga nädalavahetus tuleks selline marsruut. Ning ka igapäevaselt liikumiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: ESIMENE AUTO
[OT]Viljandi ja Tallinna vahel liigub ka rong.[/OT]kliis kirjutas:Hetkel läheks auto lühikeste otste sõduks kuid juba poole aasta pärast pikemaid vahemaid.
Autot hakkaks kasutama koolis käimiseks. Seega Tallinn-Viljandi-Tallinn ja seega iga nädalavahetus tuleks selline marsruut. Ning ka igapäevaselt liikumiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 25 Nov 2012, 17:47
- Auto: Järgmine auto Passu:D
- Asukoht: Tartu.
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: ESIMENE AUTO
Aga rong on mõttetu selliste ilmadega,passi ja oota rongi,neiule oleks auto kasulikum:D
Re: ESIMENE AUTO
volkarifänn kirjutas:Aga rong on mõttetu selliste ilmadega,passi ja oota rongi,neiule oleks auto kasulikum:D
OT a kui oleks mees, siis võiks rongiga ka käia?
Aga soovitaksin G4 SDI-sid vaadata. Ei edene, ei lagune. Kytusekulu pole kyll nii väike, kui TDI-del, kuid vähemalt ei pea muretsema, mis eelmine omanik turbo koha pealt teinud(õlivahetused jne).
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: ESIMENE AUTO
G4 SDI-d ei soovitaks oma vaenlasele ka mitte, isegi mitte rom-le.romeoD kirjutas: Aga soovitaksin G4 SDI-sid vaadata. Ei edene, ei lagune. Kytusekulu pole kyll nii väike, kui TDI-del, kuid vähemalt ei pea muretsema, mis eelmine omanik turbo koha pealt teinud(õlivahetused jne).
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
Oma tüdrukule 2-3 aastaks linnas ja vahest Tallinna-Viljandi vahele ostaksin midagi sellist: http://www.auto24.ee/used/1076966" onclick="window.open(this.href);return false;
2-3 aasta pärast vajadusel update.
2-3 aasta pärast vajadusel update.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: ESIMENE AUTO
1.6 ja automaadiga pole nüüd ka teab mis soovitus kui aus olla. Ei liigu ühestki otsast ja kütusekulu on 12+ linnas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: ESIMENE AUTO
SDi jah on lollikindel ja lihtne moto, kuid nagu alkeemik juba mainis ja ma olen ka teistes teemades maininud siis omanud SDI G4 ei soovita seda tõesti kellegile.
Pigem mingi bensiinikas millega on naisterahval ka lihtsam ümber käia ( talvised käivitused, nõuab natuke vähem hoolt jne )
Kuid mootor võiks olla 1.8 mitte alla. Kütusekulu on sama kuid G4 puhul käigukastid on tiba kõvemad.
Automaati ka VW/AUDI puhul ei soovitaks väga. Eriti Tiptronic kaste.
Pigem mingi bensiinikas millega on naisterahval ka lihtsam ümber käia ( talvised käivitused, nõuab natuke vähem hoolt jne )
Kuid mootor võiks olla 1.8 mitte alla. Kütusekulu on sama kuid G4 puhul käigukastid on tiba kõvemad.
Automaati ka VW/AUDI puhul ei soovitaks väga. Eriti Tiptronic kaste.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
Kõlab nagu enne siin siis luiskasid
dellu kirjutas:1.6 ja automaadiga pole nüüd ka teab mis soovitus kui aus olla. Ei liigu ühestki otsast ja kütusekulu on 12+ linnas.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: ESIMENE AUTO
ah? Mina pole kunagi 1.6 kiitnud ja korduvalt neid kütusekulusid just sellisena välja toonud. 2-l tuttaval on selline olnud, ühel Bora peal ja teisel G4. Boraga panime Tallinnas paagi täis ja auto asju täis ja sõitsime Pärnusse. Pärnus oli juba kütusejääk natuke üle poole. Ok ilm oli kehva, paras lumetorm ja kolimise tavaar peal aga ikkagi.tlauri kirjutas:Kõlab nagu enne siin siis luiskasid
dellu kirjutas:1.6 ja automaadiga pole nüüd ka teab mis soovitus kui aus olla. Ei liigu ühestki otsast ja kütusekulu on 12+ linnas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
See käis su aus olemise kohta, mille lausele lisasid ja lubab tõlgendada, et nüüd oli aus aga muidu pidevalt luiskad.
Tüdrukute maailma peale soovitan mõelda, et siin soovitusi jagada. Naljaga pooleks peab see auto olema kõigepealt õiget värvi ja alles siis kõik ülejäänud
Tüdruk sõidab sellega eelkõige linnas ja lühikesi vahemaid. Auto peab talvel hõlpsalt käivituma ja ka soojenema. Kütuse kulu on selles mõttes sisuliselt mõtetu analüüsi teema! Auto ei ole säästutransport, eriti veel nutikale tüdrukule
Automaat on tüdrukule eelkõige mugavus + turvalisus. Spordisaalid on selle jaoks, kus võimelda ja aeroobikat teha.
1,6 on optimaalne linna auto ja sobilik ka sellele golf kerele. See ei ole auto kõigile, loomulikult maitse asi, mis tihti päädib ka sellega, et VW on hea aga naistele meeldivad rõngad rohkem ja nii armutaksegi 4 rõnga embleemi. Nii juhtus igatahes minu 1 tüdrukuga. Teisele tüdrukule, kes õpib hetkel Viljandis ja käib vahel harva Tallinnas sobib ilmselt just selline hõbedane Golf AT.
Tüdrukute maailma peale soovitan mõelda, et siin soovitusi jagada. Naljaga pooleks peab see auto olema kõigepealt õiget värvi ja alles siis kõik ülejäänud
Tüdruk sõidab sellega eelkõige linnas ja lühikesi vahemaid. Auto peab talvel hõlpsalt käivituma ja ka soojenema. Kütuse kulu on selles mõttes sisuliselt mõtetu analüüsi teema! Auto ei ole säästutransport, eriti veel nutikale tüdrukule
Automaat on tüdrukule eelkõige mugavus + turvalisus. Spordisaalid on selle jaoks, kus võimelda ja aeroobikat teha.
1,6 on optimaalne linna auto ja sobilik ka sellele golf kerele. See ei ole auto kõigile, loomulikult maitse asi, mis tihti päädib ka sellega, et VW on hea aga naistele meeldivad rõngad rohkem ja nii armutaksegi 4 rõnga embleemi. Nii juhtus igatahes minu 1 tüdrukuga. Teisele tüdrukule, kes õpib hetkel Viljandis ja käib vahel harva Tallinnas sobib ilmselt just selline hõbedane Golf AT.
dellu kirjutas:ah? Mina pole kunagi 1.6 kiitnud ja korduvalt neid kütusekulusid just sellisena välja toonud. 2-l tuttaval on selline olnud, ühel Bora peal ja teisel G4. Boraga panime Tallinnas paagi täis ja auto asju täis ja sõitsime Pärnusse. Pärnus oli juba kütusejääk natuke üle poole. Ok ilm oli kehva, paras lumetorm ja kolimise tavaar peal aga ikkagi.tlauri kirjutas:Kõlab nagu enne siin siis luiskasid
dellu kirjutas:1.6 ja automaadiga pole nüüd ka teab mis soovitus kui aus olla. Ei liigu ühestki otsast ja kütusekulu on 12+ linnas.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
Jah, ka see on üks näide tüdrukute maailma tajumise ja arusaamise kohta
Natuke OT aga meeldetuletus neile, kes natuke elanud ja õppematerjal neile, kellel soovi tüdrukute maailma vaadetes areneda: http://www.youtube.com/watch?v=0OJGAWLHLBM" onclick="window.open(this.href);return false;
Natuke OT aga meeldetuletus neile, kes natuke elanud ja õppematerjal neile, kellel soovi tüdrukute maailma vaadetes areneda: http://www.youtube.com/watch?v=0OJGAWLHLBM" onclick="window.open(this.href);return false;
romeoD kirjutas:Aga tydruk teab, mis ta tahab, tahab manuaaali, mitte invaliidikasti
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: ESIMENE AUTO
Seda viimast automaat-Golfi müüakse nagu järjekordset kirikuõpetaja pühapäevasõidukit kui tõenäoliselt see selline ei ole. Mitte ainult 1.6 ja automaadi kombo pärast vaataks mujale, vaid ka eelnevalt mainitud põhjusel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
Sul võib õigus olla ja kontrollida on muidugi vaja. VIN on ka märgitud. Kas on Viljandis seda keegi vaatamas käinud?
siLc kirjutas:Seda viimast automaat-Golfi müüakse nagu järjekordset kirikuõpetaja pühapäevasõidukit kui tõenäoliselt see selline ei ole. Mitte ainult 1.6 ja automaadi kombo pärast vaataks mujale, vaid ka eelnevalt mainitud põhjusel.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 01 Mai 2010, 16:29
- Telefon: 5183922
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: ESIMENE AUTO
Kui resursse 5K jagu, siis soovitaks kah GIV poole vaadata. Sellisel juhul jääb midagi ootamatusteks kah üle ja neid kaasneb praktiliselt iga auto ostmisega (ja kui väga palju üle jääb, siis soovitan kindlasti investeerida väga korralikesse rehvidesse!). Valid mõne hea varustusega ja viisaka Golf IV, kas bensuka või diisli, see on meeldimise asi. Aga nagu jah korduvalt siin foorumites juttu olnud, siis bensukatest 1.4 ja 1.6 sellised variandid, mille puhul ei saa ütelda ühtegi põhjust, miks just neid peaks valima. Küll on piisavalt põhjuseid nende vältimiseks. Diislitest on 50 kw SDI natuke lihtsam ja sedavõrra uimasem. Kui soov äkilisemat sõitu teha, siis tuleks valida muidugi TDI.
Auto valikul sõltub palju ka sellest, kui osav autojuht sa ikkagi oled. Mõni mootori-auto kooslus andestab juhi rabedat käitumist rooli taga rohkem. Näide - olles harjunud sõitma 1.9 50 kw SDI-ga oli mul mõnevõrra harjumatu ja tülikas sõita 74 kw TDI-ga. SDI veab rahulikult ja kindlalt juba väga madalatelt pööretelt (st koha pealt saab ära sõita põhim. gaasi vajutamata, haagisega väga mõnus ja kerge manööverdada). TDI vajab oluliselt rohkem tähelepanu gaasi ja siduri koostöös (sellega muidugi harjub). Samas, kui auto juba liigub, siis on TDI-d ikka päris mõnusad raketid SDI-ga võrreldes Iseasi, kui oluline see sinu jaoks on? Mina näiteks lihtsalt sain soodsalt ja teada inimese käest kindla ajalooga SDI ja see otsustas valiku. Kui aga peaks uuesti autot ostma hakkama, siis vaataks kindlasti luukpära asemel universaalide poole - veelgi praktilisemad ja minu arust isegi ilusamad.
Edu ja kannatlikkust auto soetamisel!
Auto valikul sõltub palju ka sellest, kui osav autojuht sa ikkagi oled. Mõni mootori-auto kooslus andestab juhi rabedat käitumist rooli taga rohkem. Näide - olles harjunud sõitma 1.9 50 kw SDI-ga oli mul mõnevõrra harjumatu ja tülikas sõita 74 kw TDI-ga. SDI veab rahulikult ja kindlalt juba väga madalatelt pööretelt (st koha pealt saab ära sõita põhim. gaasi vajutamata, haagisega väga mõnus ja kerge manööverdada). TDI vajab oluliselt rohkem tähelepanu gaasi ja siduri koostöös (sellega muidugi harjub). Samas, kui auto juba liigub, siis on TDI-d ikka päris mõnusad raketid SDI-ga võrreldes Iseasi, kui oluline see sinu jaoks on? Mina näiteks lihtsalt sain soodsalt ja teada inimese käest kindla ajalooga SDI ja see otsustas valiku. Kui aga peaks uuesti autot ostma hakkama, siis vaataks kindlasti luukpära asemel universaalide poole - veelgi praktilisemad ja minu arust isegi ilusamad.
Edu ja kannatlikkust auto soetamisel!
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
Kui ei saa (või ei oska, ei taha?) siis laiendame ehk silmaringi
Hakkame järjest vaatlema:
1. kumb mootor (otto bens või õlipress diisel) soojeneb kiiremini, saavutab 80-90 kraadi, et kiiresti autosalong miinus kraadide juures lühikeste sõitude jaoks soojaks kütta? Kas õlipress on eelis ?! -15 kraadi juures need soovitatud õlipressiga autod ei lähegi soojaks, enne oled lihtsalt kohale jõudnud;
2. Millise mootori käivitamiseks on vaja vähem energiat? Jutt on aku vastupidavusest ja laetusest linna tingimustes, lühikeste vahemaade korral. Kas õlipressil on eelis?
3. Sportlikust sõidust rääkides. Siis eriti koomiline on õlipressi raketiga võrrelda
Muidugi maitse asi, kas lõdiseda külmas autos, vehkida kätega nagu tuuleveski Meestele võibolla ongi muidugi tervislikum külmas viibida - siis on ka töövahendid töökorras. Oma tüdrukule sellist luupainajat igatahes ei soovi.
Hakkame järjest vaatlema:
1. kumb mootor (otto bens või õlipress diisel) soojeneb kiiremini, saavutab 80-90 kraadi, et kiiresti autosalong miinus kraadide juures lühikeste sõitude jaoks soojaks kütta? Kas õlipress on eelis ?! -15 kraadi juures need soovitatud õlipressiga autod ei lähegi soojaks, enne oled lihtsalt kohale jõudnud;
2. Millise mootori käivitamiseks on vaja vähem energiat? Jutt on aku vastupidavusest ja laetusest linna tingimustes, lühikeste vahemaade korral. Kas õlipressil on eelis?
3. Sportlikust sõidust rääkides. Siis eriti koomiline on õlipressi raketiga võrrelda
Muidugi maitse asi, kas lõdiseda külmas autos, vehkida kätega nagu tuuleveski Meestele võibolla ongi muidugi tervislikum külmas viibida - siis on ka töövahendid töökorras. Oma tüdrukule sellist luupainajat igatahes ei soovi.
tuuleiil kirjutas: /.../ Aga nagu jah korduvalt siin foorumites juttu olnud, siis bensukatest 1.4 ja 1.6 sellised variandid, mille puhul ei saa ütelda ühtegi põhjust, miks just neid peaks valima. Küll on piisavalt põhjuseid nende vältimiseks. Diislitest on 50 kw SDI natuke lihtsam ja sedavõrra uimasem. Kui soov äkilisemat sõitu teha, siis tuleks valida muidugi TDI.
/.../ TDI vajab oluliselt rohkem tähelepanu gaasi ja siduri koostöös (sellega muidugi harjub). Samas, kui auto juba liigub, siis on TDI-d ikka päris mõnusad raketid SDI-ga võrreldes Iseasi, kui oluline see sinu jaoks on?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: ESIMENE AUTO
To lauri:miski pärast on just need nn 1,6 bensuka vennad kes kipuvad jalgu jääma ja ei ole masuudipressiga probleemi ka maanteel näiteks asulast välja saades ees kiirendavast samusest tolgendajast ise mööda kiirendada ja seda väga kiiresti...selleks et sel 1.6 motol ka minek oleks tuleb pöörded hoida laes samas kui minul juba 1900rpm kandis maximum väändega pähe lajatab ning masin lendab. Isegi 3.4 l firebirdiga pidi tuttav taga sõites lappi andma et järgi püsiks kui tegin torud tühjaks sõitu peale geomeetria vnt klapi vehetust ja geomeetria enda lahti nõkutamist...kw vahe 20+...ja 96kw ning 110kw lendab veel mõnusamalt...rääkimata kütte kulust kui bensukaga paugutama hakata. Ma eeldan ja loodan et oled ikka üht KORRAS diislit omanud ja sõitnud pikemat aega et saad öelda et diisel pole kiirendustel hea oma kw ja kütte kulu suhtes?
Viimati muutis copilot, 23 Jaan 2013, 15:32, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: ESIMENE AUTO
Õlipressi fännid, ärge võtke seda rünnaku ega halvustusena, et need ei sobi aktiivse linnatüdruku maailmapilti.
Väga palun mitte soövuda aga neid õlipresse on üksikult, mis minu isiklikele eelistustele nii linnas kui maanteel mulle võimekuse tõttu ette ei jää. Just selliste väikeste õlipresside pärast pean iga päev foori tagant ära minnes lisaks korduvalt gaasi pedaali järgi andma ja ei saa ühtlaselt kiirendada aga ka see ei puutu teemasse.
Tüdrukud, kes pärast tankla külastust nafta parfüümides on muidugi veel klass omaette
Väga palun mitte soövuda aga neid õlipresse on üksikult, mis minu isiklikele eelistustele nii linnas kui maanteel mulle võimekuse tõttu ette ei jää. Just selliste väikeste õlipresside pärast pean iga päev foori tagant ära minnes lisaks korduvalt gaasi pedaali järgi andma ja ei saa ühtlaselt kiirendada aga ka see ei puutu teemasse.
Tüdrukud, kes pärast tankla külastust nafta parfüümides on muidugi veel klass omaette
copilot kirjutas:To lauri:miski pärast on just need nn 1,6 bensuka vennad kes kipuvad jalgu jääma ja ei ole masuudipressiga probleemi ka maanteel näiteks asulast välja saades ees kiirendavast samusest tolgendajast ise mööda kiirendada ja seda väga kiiresti...selleks et sel 1.6 motol ka minek oleks tuleb pöörded hoida laes samas kui minul juba 1900rpm kandis maximum väändega pähe lajatab ning masin lendab. Isegi 3.4 l firebirdiga pidi tuttav taga sõites lappi andma et järgi püsiks kui tegin torud tühjaks sõitu peale geomeetria vnt klapi vehetust ja geomeetria enda lahti nõkutamist...kw vahe 20+...ja 96kw ning 110kw lendab veel mõnusamalt...rääkimata kütte kulust kui bensukaga paugutama hakata. Ma eeldan ja loodan et oled ikka üht KORRAS diislit omanud ja sõitnud pikemat aega et saad öelda et diisel pole kiirendustel hea oma kw ja kütte kulu suhtes?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012