Eeltöö enne värvimist?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Eeltöö enne värvimist?

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

hey... plaanis hakata oma autole tegema eelt??d. Leidsin ?he koha kus saab 2000.- auto lasta ?ra v?rvida aga selle hinna sisse ei kuulu eelt?? ja v?rv. Need asjad tuleb k?ik ise osta.
Et siis saaksite ?telda, millised pahtlid, kruntv?rvid, liivapaberid ja muud sellised asjad, mida l?heb eelt??ks vaja, on k?ige paremad?
Ise muidugi pole ennem kokkupuuteid auto v?rvimisega ega eelt??dega olnud ja n??d tuleb siis esimene kord.
Laseks eelt?? kah spetsialistidel ?ra teha aga siis l?heb hind juba suureks ja rahaline seis pole ju k?ige parem:(
A loodan et aitate ja saan asjaga hakkama:)
T?nud!
Viimati muutis argo, 12 Mär 2012, 18:38, muudetud 1 kord kokku.

martmees
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas martmees »

K?ige lihtsam oleks vast, poest v?i esindusest sellist asja uurida, hinnad jne...(soovitus)

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

Niipalju veel siis, et autoks on VW Golf 2

wolf
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Juul 2005, 22:35
Auto: Passat B3 caravan
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas wolf »

R??gi kus see odav v?rvimise koht on. Mul oleks ka vaja auto ?le v?rvida.;D

marx001
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 16 Jaan 2006, 10:38
Telefon: 56791733
Asukoht: Tallinn või Läänemaa

Lugemata postitus Postitas marx001 »

kas terve auto v?rvimine 2000 krooni, oleks isegi huvitatud

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

?ks tuttav teeb. Aga ma olevat ka viimane kes pidavat saama sellise hinnaga.

Aga ?kki targemad saaksid ?elda, et millised krunt v?rvid, pahtlid, ja liivapaberid on sobivad selliseks t??ks. :)

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Eelt?? enne v?rvimist ongi suurem/kallim/mahukam/aegan?udvam t?? kui auto v?rvimine. Peale selle, et auto tuleb matistada enne v?rvimist oleks soovitatav ka rooste t?rjuda kui tahad head tulemust. ?llatuste v?ltimiseks tasuks alustada sellest, et auto tuleks ?leni paljaks rookida, sisu v?lja, klaasid eest. Ise olen matistanud vesiliivapaberiga muidugi m?ista veega(ei ole l?bus t??). Pahtlite koha pealt, et mina autotarvete poodi, r??gi mure ?ra, oskavad Sind kindlasti aidata.

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

Auto ongi mul juba ?leni paljaks kooritud, et nagu sisu v?ljas ainult klaasid ees.
T?nud:)

conex
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 04 Aug 2006, 10:27
Telefon: 53653581
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas conex »

no kui rahaline seis pole hea siis osta seda universal pleki pahtlit kilone potsik maksab mingi 100.-

krundi valikul peab olema kindlasti selge mis firma v?rviga sa selle auto l?puks ?le v?rvid ...sest alati ei pruugi krunt ja p?hiv?rv kokku saobida .

Aga jh ...mis ma eelt??dest veel oskan r??kida :D rooste maha, roostesurma peale pahtel, krunt ja v?rv selga. (Muidugi see p?ris nii kergesti ei k?i )

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Markko »

mina kasutasin 4cr pahtleid, debeer t?iteekrunti ja pritspahtlit (Devori Kaubanduse AS). Ei oska ?htegi halba s?na nende kohta ?elda. Lihvimiseks pikk h??vel (maksab ~400.-) ja Mirka Abranet on v?ga hea, see selline lihvimisv?rk, ei t?mba t?is ja ei kulu nii kiiresti kui paber (saab http://www.rivor.ee" onclick="window.open(this.href);return false;). kasutasin pahtli lihvimiseks 180 ja Krundi jaoks 320nest.

M?ned p?hit?ed eelt?? kohta: k?ik kohad, kust metall v?ljas, tuleb enne pahteldamist ?le kruntida, pahtli lihvid 180paberiga siledaks, siis masinaga 180ga ?le lihvida. Siis pritspahtel peale. kui arvad et on k?llalt sile, pole pritspahtlit vaja panna, aga see eeldab v?ga head pahtlit??d. Pritspahtlit ei tohi ka oktse plekile lasta, ikka krunt alla (lihvimise k?igus ikka tuleb plekk kuskilt v?lja :D). Siis pritspahtel siledaks lihvida (hingamismask kindlasti :D) 180 v?i 320 k?sitsi. Siis t?itekrunt, mida v?id ka k?sitsi alguses ?rnalt 320ga lihvida (kui kardad, et on defekte), muidu masinaga 400 paberiga ?le, siis 500ga masinaga, kohad kuhu masinaga ligi ei p??se, teed k?sitsi 500se superfine'ga (liivapaber, mille tagumisel k?ljel on poroloon) ja siis k?ige l?puks vesilihv. Parim variant teha karukeelega. ise kasutasin musta (superfine) aga sobib ka tumehall.


Ei taha hirmutada, aga eelt?? v?rvimise juures k?ige t?htsam ja t??mahukam tegevus. Sellest s?ltub otseselt v?rvipinna kvaliteet.

See siis l?hidalt k?ik.
Lihtne ei saa see olema :D
Head t??indu :D
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Markko »

mina kasutasin 4cr pahtleid, debeer t?iteekrunti ja pritspahtlit (Devori Kaubanduse AS). Ei oska ?htegi halba s?na nende kohta ?elda. Lihvimiseks pikk h??vel (maksab ~400.-) ja Mirka Abranet on v?ga hea, see selline lihvimisv?rk, ei t?mba t?is ja ei kulu nii kiiresti kui paber (saab http://www.rivor.ee" onclick="window.open(this.href);return false;). kasutasin pahtli lihvimiseks 180 ja Krundi jaoks 320nest.

M?ned p?hit?ed eelt?? kohta: k?ik kohad, kust metall v?ljas, tuleb enne pahteldamist ?le kruntida, pahtli lihvid 180paberiga siledaks, siis masinaga 180ga ?le lihvida. Siis pritspahtel peale. kui arvad et on k?llalt sile, pole pritspahtlit vaja panna, aga see eeldab v?ga head pahtlit??d. Pritspahtlit ei tohi ka oktse plekile lasta, ikka krunt alla (lihvimise k?igus ikka tuleb plekk kuskilt v?lja :D). Siis pritspahtel siledaks lihvida (hingamismask kindlasti :D) 180 v?i 320 k?sitsi. Siis t?itekrunt, mida v?id ka k?sitsi alguses ?rnalt 320ga lihvida (kui kardad, et on defekte), muidu masinaga 400 paberiga ?le, siis 500ga masinaga, kohad kuhu masinaga ligi ei p??se, teed k?sitsi 500se superfine'ga (liivapaber, mille tagumisel k?ljel on poroloon) ja siis k?ige l?puks vesilihv. Parim variant teha karukeelega. ise kasutasin musta (superfine) aga sobib ka tumehall.


Ei taha hirmutada, aga eelt?? v?rvimise juures k?ige t?htsam ja t??mahukam tegevus. Sellest s?ltub otseselt v?rvipinna kvaliteet.

See siis l?hidalt k?ik.
Lihtne ei saa see olema :D
Head t??indu :D
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

puhtalt v?rvi peale laskmise eest 2000 on t?iesti tavaline hind
seda enam kui tegu on v?ikse autoga nagu g2

eelt?? ongi k?ige t?htsam ja aegan?udvam osa, mille eest tglt raha k?sitaksegi v?rvimise juures
kui kehvasti eelt??d teed, siis v?id h?sti v?rvida, aga tulemus j??b ikkagi alla igasugust arvestust

kui sa nii v?hik oled sellel teemal, siis soovitan soojalt mitte ise tegema hakata seda
v?i v?hemalt mitte ?ksinda, ilma kellegi kogenenud v?rvija juuresolekuta

a eks ise tead, kuidas oma auto pe*se keerad :D
?le v?rvimine on 2x raskem :D

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

ok t?nud.. See jutt paneb ikka m?tlema k?ll kas ikka hakata ise tegema. Aga no 20 000.- ma selle auto alla ka panema ei hakka et saaks ?ra v?rvida.:) Eks uurin kui kalliks l?heb tal eelt??ga koos:)
T?nud teile!

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

Uurisin ja mingi 10k umbes. Et kas see on sellise v?ikese auto hinnaks normaalne?
Muidugi olen saanud ka muid pakkumisi kus on ?teldud 20 000.- jne :D

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

10k... kogu raha natuke ja maksa ?ra :)
v?hemalt tulemus korralik

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

N?ustun daqqeriga, et kogu raha ja saad korraliku tulemuse, kuid samas kui on tahtmist veel selliseid asju nokitseda, siis kusagilt peab ju alustama.

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Markko »

t?pselt, aga selleks peaks ikkagi keegi, kes asja jagab ja j?u ning n?uga aitab, l?hedalt v?tta olema :D
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

otsingust selline teema: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid169180
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

corrode
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 23 Mai 2007, 17:02
Telefon: 56968767
Auto: Passat 1.9 TDI
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas corrode »

Vaata seda ka -> http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Haaker
Huviline
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Veebr 2005, 15:39
Telefon: 5224363
Auto: VW Bora V5 98, Caravelle 1,9TD 96, Multivan 2,5 TDI 98
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Haaker »

Minu soovitus on samuti lasta teha.
Kallis ta on aga isegi mittu korda seda ?le elanud.

Esiteks l?heb ise tehes igavik aega.
Teiseks ei saa ise ealeski nii head eelt??d tehtud et ise rahule j??ks.
Kolmandaks v?in ?elda nii palju et ise sa vaatad k?ll et n??d on valmis ja las l?heb v?rvimisse, aga tegelt v?rvituna leiad piisavalt kohti mis tegelt (oskamatusest) n?gemata j??gad.

Hetkel k?ll hakkaks uue ringiga juba pihta kuna vahepeal on suti teadmisi tulnud, kuid parem ikka maksa see raha ?ra ja saad hea tulemuse.

HOIATUS: ?ra ole odavates kohtades kindel. ( Esimesel kordal pidingi ?he jobu tehtud t?? ?le tegema kuna autolt tuli v?rv maha maalri teibiga:D. Alt oli karestus t?ielikult puudu) Ma loodan, et sul nii ei l?he.

Edu ja ise otsusta.

Armin
Armin, VW lojaalne austaja. Minu tegemised siis http://www.haaker.planet.ee/http://web.zone.ee/haaker1

clabens
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas clabens »

kindlasti lase teha...kui tahad proovida proovi ?he detaili peal n?iteks uks tiib vms ,aga ?leni a utot mitte mingisuguste teadmistega ei tee ja see 10 000 mis sulle ?eldi ei ole mitte normalne hind vaid pigem naljaraha sellise t?? eest!

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

N?ustun, et 10000kr eest ei saa korralikku t??d! Kuna ise tegelen keret??dega, siis julgen v?ita, et korralikult tehes l?heb ?he v?iksema auto nagu g2 tegemiseks v?hemalt kuu aega k?va t??d. Paljud ei tea mida k?ike teha tuleb et ?ks auto uue korraliku v?rvkatte saaks ja imestavad 20k ligidale kippuvate summade ?le(maaler tahab ka palka?). Aeg ju maksab.
Hind s?ltub ju tegelikult ka autost endast. Ainult v?rvivahetus oleks ju lihtne kui eelt?? ainult matistamist sisaldaks? N?iteks vanade autode tegemine on juba sellep?rast kallim, et roostet jne v?ib igal sammul kohata ja avariivaba vana autot annab otsida:(
Ja odavad vennikesed, kes inimesi lollitavad oma 1000kr/det:( Njh kui iga kevad v?rvimist vajab asi siis ei ole ju odav! Ja tasub s?gavalt m?elda, kas ikka on m?tet lasta nii vana autot ?leni korralikult teha??kki saaks juba korralikuma auto selle raha eest....
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

ise soovitan ja kasutan dinitrol pahtlit, roberllo v?i dyna krunti(need odavamad, kuid kvaliteet on veel tagatud), k?ikksugu abrasiivid kas 3M v?i siis mirka....Kindlasti ei soovita kasutada indesa abrasiive, nad k?ll odavamad, kuid nende kvaliteet ja vastupidavus annab soovida k?vasti...
kui ise teha arvesta ka korraliku ruumi, kopressoriga, ja korralike krundi v?rvi ja laki p?ssiga....300 kr p?ssist lihtsalt ei saa kvaliteeti....
v?rvi soovitan hetkel samuti debeer tootjat, hinna ja kvaliteedi suhe on suht hea, lakk on juba su enda valik, nende valik on tohutu....peaksid valima vastavalt otstarbe j?rgi.
10000 ?he auto, seda isegi nagu g2 v?rvimise eest on ikka v?he....sellest juba materjal ?letab poolt summat, sinna juurde arvuta veel elekter; (rent), t??raha....jne...ala kui sellest 10 000 j??ks maalrile 3 k k?tte, siis ma saadaks k?ll kuu peale ;) See on v?hemalt ala n?dalane t??...m?tle kas sa ise teeksid sellise raha eest sellist t??d n?dal aega? ja kui maaler tahab rohkem kasu saada, siis m?tle ise mille arvelt see tuleb :P eelt?? ja materjali arvelt....ma v?in kah pakkuda sulle mingit leedu lakki ala 150 kr l ja v?rvi mis on j??kidest kokku keeratud...samuti mingi 150-200 kr liiter... samuti need eelt?? materjalid nagu pahtlid(100 kr), krundid (140 kr) jne jne (arvesta et need ?he liitr v?i kilo hinnad)
ahjaa, ?levalmainitud debeeri v?rv on veel lahusti baasil (base), kui aga ostad veebaasil v?rvi siis arvesta v?rvikiloks 1000-1500kr jka sinna juurde veel ?hukahur pluss eraldi p?ss v?rvile :S
v?iksin siin vist j??dagi r??kima...samas kui k?ed k?ljes ja liivapaber k?est ?ra ei kuku ning enamv?hem ruum olemas siis v?id ju muidugi ise proovida...ja nagu eelpool mainiti detaili kaupa...tuleb v?lja on hea, lased edasi, l?heb tuksi, kogud raha ja viid maalrile :D
kui k?simusi siis aiatan hea meelega ;)
minu töö ongi teiste õpetamine

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

see 10 000.- on see raha, et ma viin talle ise ju v?rvid jne. Temal ainult see tegemine, et asjad on minu poolt? Huvitav kas siis j??b ikkagi see summa v?ikseks teie arust?:)

T?nud k?igile kes on vastanud!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”