Veakoodide t?hendus?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Tunnel
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:06
Auto: Golf III
Asukoht: Tartu

Veakoodide t?hendus?

Lugemata postitus Postitas Tunnel »

Sai autole juhe k?lge pandud ja andis j?rgmised veakoodid, ?kki keegi oskab mulle seletada eesti keeles, mis need t?hendavad!

P0125 - Insufficient Coolant Temperature For Closed Loop Fuel Control
the engine coolant temperature (ECT) sensor indicates that the engine has not reached the required temperature level to enter closed-loop operation within a specified amount of time after starting the engine.

P0455 - Evaporative Emission Control System Leak Detected (no purge flow or large leak)
This indicates a fuel vapor leak or lack of purge flow in the EVAP control system. It means a large leak has been detected. The (EVAP) emission control system prevents the escape of fuel vapors from a vehicle's fuel system. Fuel vapors are routed by hoses to a charcoal canister for storage. Later, when the engine is running a purge control valve opens allowing intake vacuum to siphon the fuel vapors into the engine.

P1107 ? Dual Alternator Lower Circuit Mainfold Absolute Pressure (MAP) sensor.

P1198 ? Pump rotor control underfueling

P1299 - Cylinder Head Over Temperature Protection Active
reaalsus on alkoholi puudusest tekkinud illusioon:P

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Alusta sellest et mis autol sa need koodid v?lja lugesid - ega ometi mitte Golf III 1,8 GT?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Tunnel
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:06
Auto: Golf III
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tunnel »

Golf III 1,8 GT jah!
reaalsus on alkoholi puudusest tekkinud illusioon:P

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

mis aasta ja mis mootori t?hed on
tunduvad kahtlased koodid

Tunnel
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:06
Auto: Golf III
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tunnel »

Aasta peaks olema 93, mootori t?hed on vist 1H ja ABS v?i ADZ ei tea t?pselt, muidu 66Kw on!
See kes arvuti k?lge ?hendas, ei ole just eriti p?dev selles asjas veel!
reaalsus on alkoholi puudusest tekkinud illusioon:P

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Ei tea .. Autodata ei n?ita sellise auto ja mootori kohta taolisi koode.

Hangi mujalt v?rdlemiseks teine diagnoos veel... :P
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

nuuskm6mmik
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 22 Jaan 2008, 21:05
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas nuuskm6mmik »

ma vaatasin kah autodatatst j?rgi ja mul n?itab t?hjust nneid koode k?ll pole.

Tunnel
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:06
Auto: Golf III
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tunnel »

P?ris huvitav, nii palju kui ise ka inglise keelest aru saan, siis tundubka kahtlane, kuna sellel mootoril just eriti palju neid andureid ja asju ei ole juu!
K?isin p?ris diagnostikaga tegelevas firmas ka ennem, seal nad v?itsid, et lambda anduriga mingi jama, et vahel n?itab andur ja sis ei n?ita j?lle, nii nad mulle seal umbes ?tlesid v?hemalt, veakoodidest ei r??gitud midagi, kes teab, kas nad selle pistikugi ?ltse ?lesse leidsid!
Lasin testriga p?rast lambda andurit kontrollida, sis n?itas voltmeeter 0,3-0,6v vahel, kas see norm, v?i peaks see k?ikumise vahe suurem olema?
reaalsus on alkoholi puudusest tekkinud illusioon:P

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Lambda rusikareegel on 0,2...0,8V aga seda siis t?iesti t??sooja mootoriga, k?lmalt ei tahagi ta eriti liikuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Elektroonika”