K: Golf4 releede asukoht?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Golf4 releede asukoht?
Niisiis oleks vaja teada kus kohas pesitsevad releed golf 4-l.
Eriti huvitaks just tagumise kojamehe ning ka esimeste kojameeste relee asukoht.
Probleem siis selles, et tagumine kojamees otsustas enam mitte oma t??d teha. Sai siis terve kupatus maha v?etud ja ?ra puhastatud.
mootor on korras aga kahtlustan viga kas relees v?i mootorijutplokis. Tahaks enne odavamad variandid l?bi proovida kui 1590.- eeq eest uue ostan. Auto siis g4 1998a
Eriti huvitaks just tagumise kojamehe ning ka esimeste kojameeste relee asukoht.
Probleem siis selles, et tagumine kojamees otsustas enam mitte oma t??d teha. Sai siis terve kupatus maha v?etud ja ?ra puhastatud.
mootor on korras aga kahtlustan viga kas relees v?i mootorijutplokis. Tahaks enne odavamad variandid l?bi proovida kui 1590.- eeq eest uue ostan. Auto siis g4 1998a
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
Kojamehe mootori korrasolekut j?reldan sellest, et v?tsin tolle lahti, m??tsin rootori m?hised ?le, kontrollisin mootori harjad ?le ning sai nn "lamellid" (mille peal harjad jooksevad) puhastatud contact cleaneriga. Relee originaal kood peaks olema 191 955 529 ning selle otsingu tulemusena forssist n?itab too relee tag.kojamees. See selleks. Kaitsemd on kontrollidud ja terved. Peale kokkupanekut l?litades sisse tag kojamehe, liigub see umb 1 cm ja siis k?ik. Umbes minuti p?rast sissel?litades teeb samamoodi uue j?nksu. Minu m?letamist m??da oli enne ka tagumise kojamehe sissel?litades kuulda autos relee t??d, mis praeguseks puudub. Esimesed kojamehed t??tavad nii nagu peab ja on ka kuulda relee kl?psumist.
Igastahes alustan releest ja vaatan mis v?lja tuleb.
Aga suured t?nud releede asukoha teavitamise eest.
[Muudetud: 14-11-2006 txx]
Igastahes alustan releest ja vaatan mis v?lja tuleb.
Aga suured t?nud releede asukoha teavitamise eest.
[Muudetud: 14-11-2006 txx]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
191 955 529 on tag. klaasipuhasti relee alates G1 kuni G3-ni, G4 seda numbrit ei tunne - siiski, kui ta sul peal on v?in pakkuda kasutatut 100 krooni.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ei ole seda releed seal - sai j?rgu vaadatud. Kuskilt netist vaadates oli kellelgi g4 see peal ja seega j?reldasin, et ka minu omal v?ib seed seal olla. Aga on hoopis lahmakas relee 337 vms. Igastahes sain releede asukoha k?tte ja leidsin selle lahmaka ?lesse. N??d Saksa autosse uut vaatama, loodetavasti on abi sellest.
[Muudetud: 14-11-2006 txx]
[Muudetud: 14-11-2006 txx]
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
Et teile ka rohkem selgust tuua, siis r??gin mis kohe alguses sai tehtud enne kui tegin teema. Enne sai kontrollitud kaitsmed, siis sai kisutud k?ik sealt tagaluugu k?ljest lahti terve kupatus, mille k?ljes on ka mootor. Sisu sai lahti v?etud (ei olnud osk?deerinud)ja uuesti m??ritud, seega ei saa p?hjuseks oks?deerumine olla.
Kuidas tegin kindlaks, et mootor on kindlasti korras? V?tsin mootorilt katte maha (milles asetsevad magnetid), sai m??detud rootori m?histe takistused, kontrollitud harjad ja l?puks puhastatud lamellid. Peale puhastamist sai mootorile antud otse 12V toiteplokist (5A), ning mootor t??tas ja liikus ka mehanism nii nagu pidi.
N??dseks on vahetatud relee, millest mingit tolku kasu ei olnud, sai ka m??detud pinged tagaluugi pistikus, mis l?heb mootorisse. Seega oskan ise arvata, et viga on elektroonika plaadis, mis peaks mootorit juhtima ning asetseb see sama kupatuse k?ljes, kus mootor ja mehhanism. Kuna mingitel p?hjustel oli mu vana jootekolb otsad andnud, siis hetkel ma seda plaati maha joota ei sanud. Homme saab osta uue jootekolvi ning saab plaadi maha joota ja vaadata mis komponendid asuvad seal teisel pool plaati. Tr?kiplaadi tagumise poole j?rgi saab oletada, et seal on transistor(id)(arvatavasti selle s??), kondensaatorid jne. Eks homme n?e.
Kuidas tegin kindlaks, et mootor on kindlasti korras? V?tsin mootorilt katte maha (milles asetsevad magnetid), sai m??detud rootori m?histe takistused, kontrollitud harjad ja l?puks puhastatud lamellid. Peale puhastamist sai mootorile antud otse 12V toiteplokist (5A), ning mootor t??tas ja liikus ka mehanism nii nagu pidi.
N??dseks on vahetatud relee, millest mingit tolku kasu ei olnud, sai ka m??detud pinged tagaluugi pistikus, mis l?heb mootorisse. Seega oskan ise arvata, et viga on elektroonika plaadis, mis peaks mootorit juhtima ning asetseb see sama kupatuse k?ljes, kus mootor ja mehhanism. Kuna mingitel p?hjustel oli mu vana jootekolb otsad andnud, siis hetkel ma seda plaati maha joota ei sanud. Homme saab osta uue jootekolvi ning saab plaadi maha joota ja vaadata mis komponendid asuvad seal teisel pool plaati. Tr?kiplaadi tagumise poole j?rgi saab oletada, et seal on transistor(id)(arvatavasti selle s??), kondensaatorid jne. Eks homme n?e.
Niisiis sai plokk maha v?etud ja sisse piilutud, l?bi on mos-n-fet transistor, mida meie elektroonika poed loomuluikult ei paku. Sai siis kataloogist asendustransistorit otsitud, kuid 3 asendus transistorit ei ole samamoodi nagu originaali. J?rgmine m?te tuua plokk lammutusest ja lihtsalt ?ra vahetada. Seegi plaan ei l?inud nii nagu pidi. Betooni t?nava lammutuses m??di enne maha, kui sellele j?rgi sain s?ita. Egas midagi m?nniku lammutusesse. Ega sealgi ma paremaid uudiseid ei kuulnud, samuti m??dud paar tundi tagasi. Sai veel m?ned lammutused l?bi helistatud ja s?idetud, mida ei ole seda ei ole. Hinda k?siti kasutatud osa eest 700-800eq. N??d arvutitaga j?rgi m?teldes ei tundugi see 1590.- eeq uue eest enam nii palju, s??stan n?rve, telefoniarvet, benakulu ja loomulikult oma aega.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
See sai juba ammu lahenduse. Nimelt ostsin tutika kojamehemootori esindusest ning k?ik t??tab siiamaani nii nagu peab. Maksis teine 1590.- eeq aga sain odavamalt, kuna tehti -15% alet. Peale selle tuli v?lja vahetada tagumise luugi lukustusosa, kus on pagassi lambi l?liti, kuna too otsustas peale klaasipesuvedelikus ligunemist otsad anda, tolle hind oli mingi 435.- eeq v?i midagi sinnakanti.
Tuli meelde veel, et see t??pviga. See toru, mis kojamehe mootorist d??sini l?heb murdub millegip?rast katki, ning ujutab mootori ja muu jama ?le.
[Muudetud: 2-1-2008 txx]
Tuli meelde veel, et see t??pviga. See toru, mis kojamehe mootorist d??sini l?heb murdub millegip?rast katki, ning ujutab mootori ja muu jama ?le.
[Muudetud: 2-1-2008 txx]
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
T??pvea ?heks p?hjuseks on t??piline (kasutaja-poolne) viga, et ei panda piisava k?lmumiskindlusega klaasipesuvett sisse. K?lmaga on siis kanal j??s ja kuna tagaluugi seest ikkagi toru lahti sulab (salong on ju soe), siis tahtes tagaklaasile pesuvett lasta (aga k?lmunud tropp on otsas ees) l??b selle vooliku sealt ka niisama minema. ?tleme nii, et mitte just k?ige parem lahendus (st. lollikindlam) inseneride poolt.Algselt postitas: txx See toru, mis kojamehe mootorist d??sini l?heb murdub millegip?rast katki, ning ujutab mootori ja muu jama ?le.
Ega sa juhuslikult seda mootorit nii juppideks ei kiskunud, et oleksid selle toru k?tte saanud mis mootorist d??sini l?heb?Mul on tunne, et see pikk vahepealne osa on mul t?itsa s***a t?is ja seep?rast poobki kinni kojamehe.Aga mul ei ?nnestunud neid hammasrattaid sealt k?tte saada, et oleksin toruni j?udnud.
Tere!
Ega sa vana tagaluugi kojamehe mootorit endale alles ei j?tnud?Kui j?tsid, siis kas sul on seda vaja, tahaks m?ne katkise mootori peal oma teadmisi suurendada ,katsetada.Tahaks proovida kuidas saaks selle v?lli t?ielikult v?lja, mis hammasrataste juurest kuni kojamehe varreni jookseb.Sain enda mootori k?ll liikuma(terve pudel eraldus?li l?ks k?ll), kuid liikumine on ikka j?uetu.Mulle tundub, et mul see vars sodi t?is, natuke sain peale kummitihendi eemaldamist v?lli otsast peenikese naelaga kraapida ja ?liga v?lja uhuda, kuid tulemus on ikka poolik.Kui oleks m?ni katkine mootor, millest kahju poleks, siis lammutaks kasv?i toore j?uga lahti selle ja saaks ehk natuke targemaks.Muidugi pole ka v?listatud see, et viga hoopis mootoris osaliselt ning l?puks pean ikkagi uue mootori ostma.
Ega sa vana tagaluugi kojamehe mootorit endale alles ei j?tnud?Kui j?tsid, siis kas sul on seda vaja, tahaks m?ne katkise mootori peal oma teadmisi suurendada ,katsetada.Tahaks proovida kuidas saaks selle v?lli t?ielikult v?lja, mis hammasrataste juurest kuni kojamehe varreni jookseb.Sain enda mootori k?ll liikuma(terve pudel eraldus?li l?ks k?ll), kuid liikumine on ikka j?uetu.Mulle tundub, et mul see vars sodi t?is, natuke sain peale kummitihendi eemaldamist v?lli otsast peenikese naelaga kraapida ja ?liga v?lja uhuda, kuid tulemus on ikka poolik.Kui oleks m?ni katkine mootor, millest kahju poleks, siis lammutaks kasv?i toore j?uga lahti selle ja saaks ehk natuke targemaks.Muidugi pole ka v?listatud see, et viga hoopis mootoris osaliselt ning l?puks pean ikkagi uue mootori ostma.
Golf IV tagumise kojamehe pesuri v?lli probleemide lahendamiseks on olemas selline remondikomplekt, mis maksab poole v?hem kui uus mootor:

tootekoodiga: 8L0-998-711
Tootekoodi j?rgi asi k?ll vist AUDI-ide remondikomplet aga erinevaid foorumeid lugedes peaks sobima 1:1 ka GOLF IV-le. Plaanis j?rgmisel n?dalal plaanis see remondikomplekt oma autole paigaldada, eks siis saan paigaldamiskogemustest r??kida.

tootekoodiga: 8L0-998-711
Tootekoodi j?rgi asi k?ll vist AUDI-ide remondikomplet aga erinevaid foorumeid lugedes peaks sobima 1:1 ka GOLF IV-le. Plaanis j?rgmisel n?dalal plaanis see remondikomplekt oma autole paigaldada, eks siis saan paigaldamiskogemustest r??kida.
Selle remondikomplekti paigaldust??d ilusasti tehtud. K?ik sobib 1:1-le. K?ige rohkem v?ttis aega luugi sisemise plastikkatte k?ttesaamine, sest ei teadnud, kus k?ik kinnitused t?pselt asuvad. Kuigi kojamehel k?is v?ll veel ringi oli natuke tegu ka vana v?lli k?ttesaamisega aga see ?nnestus siiski suuremate probleemideta. Kojamehe lammutamisel tuleks p??rata t?helepanu erinevate kummir?ngaste (millest v?hemalt ?ks t?idab ka stopperr?nga eesm?rki) asukohtadele!. K?ige lihtsam on t?pselt j?lgida remondkomplektiga kaasasolevat paigaldusjuhendit!
Minul autol oli originaalkojamehe v?ll kroomitud (kroom oli ?hest kohast v?llil juba p?ris korralikult eemaldunud ja sinna t?sine roostekoht tekkinud nii, et varsti oleks v?ll kinni j??nud). Remondikomplektis olev v?ll on aga mingist mustast sulamist, mis on ehk natuke roostekindlam.
Minul autol oli originaalkojamehe v?ll kroomitud (kroom oli ?hest kohast v?llil juba p?ris korralikult eemaldunud ja sinna t?sine roostekoht tekkinud nii, et varsti oleks v?ll kinni j??nud). Remondikomplektis olev v?ll on aga mingist mustast sulamist, mis on ehk natuke roostekindlam.