Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.
Moderaatorid: etnies858 , J.Aru , GTI , dellu
RKsilver
Veteran
Postitusi: 715 Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas RKsilver » 10 Aug 2008, 17:03
?ldiselt tarvis siis v?tta mingi skeem ja osta veel juurde siis elektron jagaja ning kommutaator;)
edit: minu paha kuidagi lugesin, et soovi kontaktidega jagajat elektroni vastu vahetada..
[Muudetud: 10-8-2008 RKsilver]
T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843 Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 10 Aug 2008, 18:23
J?ta need jagaja otsast olevad 3 juhet rippu. ?henda lahti s??tepooli peal olev miinus juhe. Sealtsamast vea uus juhe oma ?heklemmilisele jagajale.Ongi vist k?ik.
jaak1975
Huviline
Postitusi: 3 Liitunud: 26 Jaan 2007, 22:07
Asukoht: jõgevamaa
Lugemata postitus
Postitas jaak1975 » 10 Aug 2008, 19:26
Algselt postitas: -golfik-
Tere!
Kui raske on vahetada elektron jagajat kontaktidega jagaja vastu?
Kontaktidega jagajal l?heb ?ks juhe pistikusse,aga elektron jagajal kolm juhet?
Kuhu need juhtmed l?hevad ja kui raske see t?? on?
[Muudetud: 10-8-2008 jaak1975]
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305 Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas OliverJ » 10 Aug 2008, 19:32
Algselt postitas: -golfik-
Tere!
Kui raske on vahetada elektron jagajat kontaktidega jagaja vastu?
Kontaktidega jagajal l?heb ?ks juhe pistikusse,aga elektron jagajal kolm juhet?
Kuhu need juhtmed l?hevad ja kui raske see t?? on?
Vabandust sai valesti kirjtatud:P
Auto peal on Kontaktidega jagaja ja tahaks selle vahetada elektron jagaja vastu
Jagaja ja Kommutaator olemas
T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843 Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 10 Aug 2008, 19:57
Sel juhul vist m?tekam j??da meh.kontaktidega jagaja juurde.
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305 Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas OliverJ » 10 Aug 2008, 20:11
Algselt postitas: T6nis2
Sel juhul vist m?tekam j??da meh.kontaktidega jagaja juurde.
Miks? Kas see vahetus on siis v?ga raske?
T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843 Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 10 Aug 2008, 20:20
?hendus el. kohapealt nats keerulisem.Sel juhul ma rohkem n?u anda ei saa.
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305 Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas OliverJ » 10 Aug 2008, 20:29
Algselt postitas: T6nis2
?hendus el. kohapealt nats keerulisem.Sel juhul ma rohkem n?u anda ei saa.
Ise arvan et need juhtmed peaksid olema:
?ks juhe l?heb massi
Teine kommutaatorisse
ja kolmas s??tepooli
Aga ma ei tea kas nii on ?ige,ja k?sin teie k?est n?u
T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843 Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 10 Aug 2008, 20:43
?henda siis ?ra. Saan ka sedapidi skeemiga targemaks. Anna ka edaspidi tagasi sidet.
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305 Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas OliverJ » 10 Aug 2008, 20:51
Algselt postitas: T6nis2
?henda siis ?ra. Saan ka sedapidi skeemiga targemaks. Anna ka edaspidi tagasi sidet.
Ma ei tea kas see on ?ige?
Sellep?rast k?singi foorumlaste k?est
urmet48
Huviline
Postitusi: 64 Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa
Lugemata postitus
Postitas urmet48 » 10 Aug 2008, 22:59
1. pluss
2. signaal ECUsse
3.miinus
mis seal keerulist on, kui tegemist elektronjagajaga?
tavalisel kontaktjagajal on 1 juhe ja seegi jookseb otse s??tepooli "+" klemmi peale.
T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843 Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 10 Aug 2008, 23:25
Kontrolli kas jagajast jookseb ?ks juhe PLUSS klemmi peale. Plussi peale ikkagi toide.Jagaja kontakt t??tab ikka massi andmise p?him?ttel.Ja Urmetilt k?siks siis et kuhu l?heb siis s??tepooli mass?
urmet48
Huviline
Postitusi: 64 Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa
Lugemata postitus
Postitas urmet48 » 11 Aug 2008, 09:10
tavalisel kontaktjagajal on 1 juhe ja seegi jookseb otse s??tepooli "+" klemmi peale.
selles v?ites v?isin t?esti eksida kuna pole ammu enam tegelenud elektriga. puudub vajadus selleks. mul korras masin
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305 Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas OliverJ » 11 Aug 2008, 09:29
Algselt postitas: urmet48
1. pluss
2. signaal ECUsse
3.miinus
mis seal keerulist on, kui tegemist elektronjagajaga?
tavalisel kontaktjagajal on 1 juhe ja seegi jookseb otse s??tepooli "+" klemmi peale.
Kas see ecu on kommutaator?
[Muudetud: 11-8-2008 -golfik-]
urmet48
Huviline
Postitusi: 64 Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa
Lugemata postitus
Postitas urmet48 » 11 Aug 2008, 21:19
ECU: electronic control unit
eestikeeli juhtplokk
RedFox
Huviline
Postitusi: 81 Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas RedFox » 11 Aug 2008, 21:37
ehk aju lol
kes teeb see jõuab
künnan, külvan, äestan, väetan ;)
T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843 Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 11 Aug 2008, 22:45
Eesti keeles elektron pea. EP.Vist siis sedasi ?ks juhe s??tepooli. Teine mass.Kolmas s??te sisse keeramisel pluss. Urmeti skeemi lugedes.Aga juhtme j?rjekord tuleb endal m??tmistega kindlaks teha.Aga ajuga ei ole sellel autol k?ll midagi pistmist.
urmet48
Huviline
Postitusi: 64 Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa
Lugemata postitus
Postitas urmet48 » 12 Aug 2008, 12:49
minu m?letamist m??da peaks isegi jagaja pistiku peal kirjas olema, mis mingi juhe on. v?in muidugi ?htul vaadata enda auto pealt.