K??nlajuhtmete j?rjekord jagaja kaane peal

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

K??nlajuhtmete j?rjekord jagaja kaane peal

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Tere!
Kuidas on ?ige j?rjekord k??nlajuhtmetel mis tulevad jagaja kaane pealt
Mootor 1.8 golf 2 kontaktidega jagaja

[Muudetud: 6-8-2008 -golfik-]

[Muudetud: 6-8-2008 -golfik-]

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

up:)
Aidake palun !

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Ploki peal on kirjas.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Ja kui peast ei tea kuhu juhtmeid pista, siis:

1) s?tid mootori nii, et silinder 1 on ?lemises surnud seisus
2) n??d n?itab sul jagaja rootor t?pselt sinna suunda kuhu sa pead panema silinder nr. 1 juhtme.
3) kui tead mis pidi rootor p??rleb sul jagajas ja tead, et s??te j?rjekord on mootoril 1-3-4-2, siis vastavalt sellele paned ?lej??nud juhtmed ;)

Edu :)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

kyoshu
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Okt 2007, 11:48
Auto: Golf III
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kyoshu »

Mul sama probleem 89 aasta Passatiga (1.8l , 82kW )

Juhtmeid k?vasti n?pitud, ja t?en?oliselt n??d miski valesti seal -
k?ima ei l?he. L?hip?evil saab uued juhtmed ja jagaja kaane, enne ei tegeleks rohkem, kuid j?rjekord v?iks kindlap?eale ?ige saada.

Netist leidisin muidu miski pildi t?itsa
aga see Golfi kohta
http://econtent.autozone.com:24991/znet" onclick="window.open(this.href);return false; ... 05322d.gif

kas passatil oleks sama j?rjekord 1342?

Praegu nagu oleks p?rip?eva nii... kuid algust ei oska ?ra tabada.
Kuda ma mootoril nii s?tin asjad et esimene silinder ?leval oleks? ei tahaks kaant maha v?tta, kui muudmoodi saaks.

Ja veel teine k?simus, ?kki kellelgi on ideid.
Et milleks k?ima ei l?he... varem arvasin et aku jamab, kuid n??d sai korralikuga proovitud. M?tlen et ?kki ongi n??d see probleem, et vales j?rjekorras juhtmed.
Starter nagu toimib, veidi v?tab aega a kui hakkaks k?ivituma, n?ha et miski p??re hakkab tekkima, siis k?ib kl?ps ja hakkab j?lle nullist pihta

s?de nagu oleks, k??nlad tegin ka saastast puhtaks, niiske oli ka kergelt seest, et k?tust peaks peale tulema k?ll
kui kellelgi selle kohta ka m?ni idee oleks, peale selle et auto romulasse v?i emexisse peaks viima, siis oleks t?nulik

urmet48
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa

Lugemata postitus Postitas urmet48 »

t??jerjekord on jah 1-3-4-2. esimese silindri saad surnud seisu nii, et k??nla v?tad esimesel silindril maha. s?ber sul keerab rihmaratta k?bist v?ntv?lli ja sina hiuad k??nlaaugust kruvikeeratat v?i muud taolist k??nla augus. sa tunned, kui kolb j?uab ?lemisse surnud seisu. see koht tarvis suht t?pselt paika saada. siis v?tad maja jagaja kaane ja vaatad, millisele otsale rootor parasjagu suunatud on. sinna paned siis esimese silindri k??nlajhtme. kasutades etteantud skeemi 1-3-4-2 saad k??nlajuhtmed p?rip?eva paika panna.

selle teise probleemiga on nii, et keera ka aku klemmid korralikult kinni enne, kui k?ivitama hakkad. mul oli samalaadne juhus ?he fordiga kunagi :)

urmet48
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa

Lugemata postitus Postitas urmet48 »

t??j?rjekord on jah 1-3-4-2.
esimese silindri saad ?lemisse surnud seisu nii, et k??nla v?tad esimesel silindril maha. s?ber sul keerab rihmaratta k?bist v?ntv?lli ja sina hoiad k??nlaaugust kruvikeeratat v?i muud taolist k??nla augus. sa tunned, kui kolb j?uab ?lemisse surnud seisu. see koht tarvis suht t?pselt paika saada. siis v?tad maha jagaja kaane ja vaatad, millisele otsale rootor parasjagu suunatud on. sinna paned siis esimese silindri k??nlajuhtme. kasutades etteantud skeemi 1-3-4-2 saad k??nlajuhtmed p?rip?eva paika panna.

selle teise probleemiga on nii, et keera ka aku klemmid korralikult kinni enne, kui k?ivitama hakkad. mul oli samalaadne juhus ?he fordiga kunagi :)

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Ja siit moraal, lihtsam on meelde j?tta enne kui lahti kisud. :D

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Urmetile. Kui kolb on ?leval, v?ib ka vabalt olla v?ljalaske takti l?pp. ?igem oleks ikkagi panna paika VV rihmaratta s?lk ja vastus plastmass korpusel. Rootor peab asuma jagaja korpuses oleva s?lguga kohakuti.

urmet48
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 10 Aug 2007, 22:12
Asukoht: Hiiumaa

Lugemata postitus Postitas urmet48 »

T?nis2 t?nud t?ienduse eest. see l?ks meelest kirja panna, et m?rki tuleb mootor ajada :cool:

kyoshu
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Okt 2007, 11:48
Auto: Golf III
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kyoshu »

t?nud hea n?u eest

mootor nurrub nagu uus.... v?i noh... nagu aasta-kaks tagasi

mul jube kahtlus et vahepeal sai miski pool aastat nii s?idetud et ?ks p?tt ei t??tanud.... k?ivitamisel oli ka mingi jama, mis n??d lahenes ?ra

Vasta

Mine “Elektroonika”