LT 2.4D s??tenurk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

LT 2.4D s??tenurk

Lugemata postitus Postitas krss »

VAGi vanakooli R4 diislitega on s??te reguleerimine suhteliselt lihtne: rihma vahetades fikseeritakse nukkv?ll ja pannakse v?nt 0-asendisse ning peale nukaratta koonuse otsa t?mbamist ja rihma pingutamist keerad pumbast s??te ?igeks, kasv?i t??tava mootoriga. Need R5 ja R6 mootorid on aga kahe rihmaga. Vana rihmaga t??tas k?ik ideaalselt, polnud suitsu ja k?ivitus poolest p??rdest olenemata miinuskraadide hulgast. Lasin panna peale uue rihma (ainult pika rihma, l?hike j?i originaal, st t?esti originaal, kuna auto tegelik ls on alles 150tkm) ja p?rast seda hakkas k?ituma nagu iga auto, millel s??de hiline (sinine vine pidevalt, kehvem k?ivitumine, osa kilovatte kadusid hetkega, pehmem h??l jne). Viisin teenindusse s??te reguleerimiseks ja seda tehti loomulikult l?hikesest rihmast (ei liigutatudki pumpa vaid liigutati hoopis rihmaratast nuka koonuse otsas). Muutus muidugi mootori h??l, n??d lagiseb nagu tubli diisel ikka, aga k?ik muu j?i samaks. Alles siis tabasin ?ra, et lisaks nuka/v?nda muutusele pumba suhtes muutus pika rihma vahetusega ka nuka ja v?nda omavaheline asend, ehk siis oleks vaja panna uuesti nukkv?ll v?ntv?lli suhtes paika ja alles seej?rel uuesti kogu asi pumba suhtes. On kellelgi varem midagi sarnast juhtunud? Teeninduses mind kuulda ei tahetud, ?eldi et nuka ja v?nda omavaheline asend pole pooltki nii oluline... Mina arvan, et ikka on k?ll. Mida teised arvavad?

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Omal mul on VW LT55 2,4TD R6 ja see mootor on t?esti ?ks paras kiviaeg, kui me r??gime ikka samast mootorist. Kuid v?id ju ?le kontrollida v?nda ja nukkv?lli m?rkide kokkulangevuse.V?nda saad, kas eest rihmaseibilt v?i hoorattakoja piilumisavast lambiga. Aga nukkv?llil on need m?rgid kuidas kellegil, minul oli ?ks 90 kraadi all ja teine m?rk 45 kraadi all ja siis oli ornung.
Kui su mootor rohkem kilisema hakkas, siis on juba pritsenurk k?llalt varajane.

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Algselt postitas: vws?ltane
nukkv?llil on need m?rgid kuidas kellegil, minul oli ?ks 90 kraadi all ja teine m?rk 45 kraadi all ja siis oli ornung.
Thanks. ?kki seletad l?hemalt, mis m?rgid seal pildil omavahel kokku peavad minema?

voll
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Apr 2006, 06:21
Asukoht: Riidaku

Lugemata postitus Postitas voll »

Kui sind huvitavad VW LT rihmam?rgid, siis helista 5251380

Wagenist
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Veebr 2007, 23:18
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Wagenist »

Sellel mootoril on rihmaratas vabalt liikuv nukkv?lli suhtes. Seega seal mingeid m?rke ei ole ,mille j?rgi saaks nukkv?lli ajastada v?ntv?lli suhtes. Nukkv?lli tagumises otsas on soon ,kuhu pannakse erit??riist v?lli asendi m??ramiseks. Seejuures peab rihmaratas olema lahti.
VAG autode remont Tartus
509 7478

Vasta

Mine “Diislid”