Mida teha kui auto kompuuter valetab k?tusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 39 korda
Mida teha kui auto kompuuter valetab k?tusekulu
Olen pikema perioodi v?ltel auto (Golf IV TDI) k?tusekulu m??tnud ja t?heldanud, et kompuuter valetab k?tusekulu orienteeruvalt 1-1,5l tegelikust v?hemaks kui see tegelikult on. Ehk siis n?iteks pikemal reisil olen t?ispaak-paakt?hjaks-uuesti t?is meetodil saanud reaalseks k?tusekuluks nt 5.3l/100km, aga kompuuter n?itab seejuures 4.2l/100km. Kui s?ita terve paak ainult linnas?itu siis valetab kompuuter kuni 1.5l/100km kohta n?itu v?hemaks.
Oskab keegi ?elda kust ja kuidas kompuuter selle k?tusekulu n?idu saab ja millised oleks v?imalused seda asja korrigeerida/parandada? Tahaks ikka ?igeid numbreid sealt vaadata, siis teaks t?pselt arvestada palju mingi k?tusekogusega s?ita saab veel jne..
Oskab keegi ?elda kust ja kuidas kompuuter selle k?tusekulu n?idu saab ja millised oleks v?imalused seda asja korrigeerida/parandada? Tahaks ikka ?igeid numbreid sealt vaadata, siis teaks t?pselt arvestada palju mingi k?tusekogusega s?ita saab veel jne..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5694
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 583 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
See ammu teada t?de, et kompuutrin?idule liida v?hemalt liiter juurde siis saad ?ige k?tusekulu, kuigi uuematel autodel on ilmselt saavutatud suurem t?psus.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 2229
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 118 korda
Kusjuures pean ?tlema, et olen ka siis ?ks ?nnelikest kelle autod v?ga palju ei valeta. Ja m?lemad neljanda generatsiooni omad. Ulme. Kas mitte VAG-COMiga ei saa m??rata rehvi m??tu? Et v?ibolla s?idavad inimesed vales m??dus rehvidega, sellest ka kilometraa? vale ja seega ka k?tusekulu. Teoretiseerin lihtsalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 39 korda
Olen vahepeal teemat uurinud ja vastan ise enda poolt p?stitatud algsele k?simusele: jah reisi-kompuutrit saab VAG-COM'i kaudu 15% ulatuses m?lemile poole seadistada, ehk siis panna vastavalt reaalsele kulule kompuuter kas kuni 15% rohkem v?i v?hem n?itama. Ehk siis kui oled ise pikema aja jooksul reaalse k?tusekulu p?hjal v?lja arvutanud, et su auto kompuuter n?itab 10% v?iksemat k?tusekulu kui tegelikult kulus siis on see probleem k?llaltki lihtsalt ravitav. Vajalik on diagnostikakaabel, VAG-COM t?isversioon (mitte poolik shareware) ja 5 min vaba aega. Kui kellelgi rohkem huvi siis ps-s asjast t?psemalt..
[Muudetud: 1-3-2009 tobimarg]
[Muudetud: 1-3-2009 tobimarg]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5694
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 583 korda
Ja viitsid igale huvilisele personaalselt vastata. Lihtsam oleks ju see info siia lisada, saaksid k?ik huvilised korraga teada ja k?simusi esitada. V?i on see nii suur saladus, et pole k?igi silmade jaoks m?eldud?;DAlgselt postitas: tobimarg
Kui kellelgi rohkem huvi siis ps-s asjast t?psemalt..
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 39 korda
Ei, kindlasti ei ole tegemist saladusega:) Lihtsalt PD mootorite osas ei pruugi see toiming ?nnestuda (v?hemalt sel moel nagu seda ?tavalise? TDI mootoriga auto puhul teha saab) ja seega ei tahtnud ma kellegisse liigset optimismi s?stida.
Aga igal juhul tuleb diagnostikapistikusse ?hendada VAG-COM kaabel, s??de sisse keerata, valida SELECT- INSTRUMENTS-ADAPTION- seej?rel valida channel 3. Seal peaks olema n?ha ?hes lahtris value 100. See number s?mboliseerib siis seda, et hetke k?tusekulu n?it on kokkuleppeliselt 100% ja seda v??rtust saab siis vastavalt vajadusele 15% ulatuses kas suurendada v?i v?hendada. ?ldjuhul valetab kompuuter kulu v?iksemaks, seega tahaks me n?itu saada suuremaks. Siinkohal ei ole ma j?udnud piisavalt katsetada kas l/100km puhul tuleb v??rtust 100 suurendada v?i v?hendada. Ameeriklastel k?ib kogu arvutusk?ik miles per gallon s?steemis ja nemad muudavad v??rtust 100 ?lespoole, et kompuuter hakkaks n?itama, et v?hem miles?e per gallon. Mina tahan aga, et kompuuter hakkaks n?itama rohkem liitreid sajale kilomeetrile, seega vist natuke teistpidi seadistamine. Aga igal juhul tasub katsetada sisestada sinna 100 asemele esiteks n?iteks 114 (14% suurune muudatus) ja vaadata ?he paagi jooksul, v?i kui v?imalik siis ka l?hema distantsi jooksul, kummale poole kompuutri n?it muutub. Kui muutub valele poole siis proovida 100 asemele panna n?iteks 86 ja vaadata kas kompuuter hakkab ?igeid andmeid n?itama. Kellel valetab mingi muu protsendi siis vastavalt sellele sisestada ka 100 asemele muu v??rtus.
Hetkel on lahtine ka see, et kas peale seadistust muutub nii hetke kulu n?it, nii kompuuter 1 kui ka kompuuter 2. Siinkohal on k?igi katsetajate tagasiside teretulnud! Ja r?hutan, seadistuse tegemiseks on vaja diagnostikaprogrammi t?isversiooni!
Aga igal juhul tuleb diagnostikapistikusse ?hendada VAG-COM kaabel, s??de sisse keerata, valida SELECT- INSTRUMENTS-ADAPTION- seej?rel valida channel 3. Seal peaks olema n?ha ?hes lahtris value 100. See number s?mboliseerib siis seda, et hetke k?tusekulu n?it on kokkuleppeliselt 100% ja seda v??rtust saab siis vastavalt vajadusele 15% ulatuses kas suurendada v?i v?hendada. ?ldjuhul valetab kompuuter kulu v?iksemaks, seega tahaks me n?itu saada suuremaks. Siinkohal ei ole ma j?udnud piisavalt katsetada kas l/100km puhul tuleb v??rtust 100 suurendada v?i v?hendada. Ameeriklastel k?ib kogu arvutusk?ik miles per gallon s?steemis ja nemad muudavad v??rtust 100 ?lespoole, et kompuuter hakkaks n?itama, et v?hem miles?e per gallon. Mina tahan aga, et kompuuter hakkaks n?itama rohkem liitreid sajale kilomeetrile, seega vist natuke teistpidi seadistamine. Aga igal juhul tasub katsetada sisestada sinna 100 asemele esiteks n?iteks 114 (14% suurune muudatus) ja vaadata ?he paagi jooksul, v?i kui v?imalik siis ka l?hema distantsi jooksul, kummale poole kompuutri n?it muutub. Kui muutub valele poole siis proovida 100 asemele panna n?iteks 86 ja vaadata kas kompuuter hakkab ?igeid andmeid n?itama. Kellel valetab mingi muu protsendi siis vastavalt sellele sisestada ka 100 asemele muu v??rtus.
Hetkel on lahtine ka see, et kas peale seadistust muutub nii hetke kulu n?it, nii kompuuter 1 kui ka kompuuter 2. Siinkohal on k?igi katsetajate tagasiside teretulnud! Ja r?hutan, seadistuse tegemiseks on vaja diagnostikaprogrammi t?isversiooni!
-
- Huviline
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 39 korda
Hmm, v?ga hea k?simus. Netis vastava info otsa ma komistanud ei ole, seega pole siin vist muud v?imalust kui katsetada. Kuigi nii suurt viga vist vag-comiga lappida ei saa, asi tundub juba mehaanilist laadi, a?la k?tusekulu arvutamiseks kasutatavad parameetrid on nii palju muutunud vms, et auto n?itab aiateibaid juba. Kuigi huvitav oleks teada, et kas Golf III lubab ennast sama palju vag-comiga uurida ja seadistada kui uuemad generatsioonid..