VR6 jamab

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ma ei tea kuidas vr6'ga on, aga minu mootor ei saaks mujalt ?hku, t?hik?igumootor laseb ?hku kollektorisse, ja kui mootor soojem siis se kruvi seal sees keerab ?hukanali v?iksemaks, et p??rded alla lasta, ehk v?hem ?hku peale lasta ja siis j??bki mingi maani lahti. t?hik?igul on gaasiklapp minuarust koguaeg kinni mul, et sealtkaudu mootor ei tohiks ?hku saada.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Nii! sain natukene ?kki targemaks. T?hik?iguregulaatori pistik eemaldades sureb t?esti v?lja.
Teiseks, oskab keegi juhendada natuke, kuidas see peapistik lahti k?ib? ma ei saanud hakkama ja jube k?lm oli ?ues, ei p??ranud sellele v?ga pikalt t?helepanu kah.
Kolmandaks, ei tahtnud mootor j?lle h?sti k?ima minna ja t??tas miski 3-4 slindriga, k??nlad juba jubedalt ?ra tahmanud, said k?ik v?lja v?etud ja puhtaks kraabitud, k?ima ikka ei tahtnud minna, v?tsin k?ik tembi andurite pistikud tagant, sis sain t??le m?ne p?taga.. m?ne aja p?rast l?ks ilusti t??le..
Viimaks proovisin seguklapipistikut, selle v?tsin tagant viskas p??rded ?les alguses.. vajus alla 1000 peale ja hoidis ilusti.. probleemi polnud, panin taha ja vajusid alla... 700 juurde.. aga hiljem j?lle 500 juurde.. Ehk on siis viga seguklapiga mul? m?ngib sellega kuidagi valesti?

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

kummaline et siis k?ivitus kui tembi andurid tagant ?ra v?tsid. sa vist ei judnud temp andurit veel vahetada v?i mis?
aga selle seguklapi kohta ma ei oska k?ll miskit ?elda, et kas on n??d selle viga v?i miski muu. ?kki m?ni vr6 omaink oskab kommenteerida.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Temperatuuri andurit ei j?udndu t?esti vahetada.. kui l?ks asjaks, m??tsin testriga ?le ja n?itas t?itsa korralikku n?itu, mootor oli nimelt soe.. plaan oli ikka ?ra vahetada, kuna uus oli olemas, aga ei saanud k?tte seda, ?ks metall "katus" oli peal ja splinti ei saanud v?lja.. n??d teen selle pulli ?ra, et vahetan ?ra.

EDIT:
K?isin s?itmas n??d.. enne t?mbasin moto tembi pistiku tagant ja ?hu tembi pistik oli ka tagant, seguklapi pistiku v?tsin ka tagant, m??tsin testriga, oli vist enam-v?hem normal, panin tagasi ja k?isin s?itmas, mitte kordagi ei j?nksutanud ?les-alla p??rded kui siduri ?ra lahutasin. K?ttesegu oli normal, sumpsist tuli m?nus puhas meeldiv "hais", k?ik p?tid t??tasid ilusti, probleeme polnud. Vahepeal j?id p??rded ?les 1500 peale ja langesid rahulikult 1000-ni ja n?ks aja p?rast sealt kuskil 700 kanti ja p?sisid... K?ima l?heb n??d sitasti ainult, peab starterit pikalt v?ntama, mingi 5 sekki umbes siis hakkaks nagu enamv?hem elu tulema ja p??rded h?sti aeglaselt kerkivad 100-st 1500ni siis teeb v?ikse j?nksu ja j??b ilusti t??le.. P?eval liigutasin ka seda peapistikut, vb seal siis oli t?esti ?hendus kehv? Lahti ma seda suurt ?marat pistikut ei saanud. K?ttekulu oli ka praegu super lihtsalt, linn-mnt ?le 20km s?itsin ja 9,5 v?i sinnakanti... imelik. Avariire?iimis on midagi ?kki, kuna p?eval sai t??tava mootoriga seguklapipistikut tagant v?etud ja siis l?ksid p??rded 2000 peale t?hik?igul ja sealt langesid rahulikult. Praegu oleks nagu selline tunne, et pistik pole taga, kuigi mitu korda ilusti surusin sisse ja minu meelest oli seguklapipistik ilusti pesas. Ei oska midagi tarka kosta :S

[Muudetud: 2-3-2009 marec]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

K?ima ei taha ta just soojalt minna. Alguses k?lmalt panin siis h?ppas poolest p??rdest kohe ilusti k?ima.. s?itsin audihooldusesse mustakalt.. komput taha ei saanud t?na panna, homme hommiku poole paluti uuesti l?bi tulla. Aga audihoolduse eest ei tahntud h?sti k?ima minna. Starterit lasin pikalt siis korraks nagu h?sti ?rnalt hakkas t??le, nagu v?ga madalatel p??retel (100-200rpm) t?usis aegamisi, andsin gaasi suri v?lja. Segu liiga rikas? Siis proovisin veel ja ei tahtnud ?ldse minna :S p?rast 5-8 proovimist sain ta t??le. Ma loodan, et viga on selles, et pistikuid pole taga praegu ja mingi avariire?iim, ei oska k?ivtamishetkel ?iget segu anda? Homme saab ?kki audihoolduses targemaks.

joonas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 03 Sept 2007, 20:05
Telefon: 5272006
Auto: golf passat corrado
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas joonas »

Proovisin vahetada veel ka s??tepooli. M?jus minu auto puhul korralikult. Niiske ilmaga uus pani k?ima vana ei. T??sooja mootoriga sama lugu. S?de oli vana pooliga suht sarnane kui uuega aga k?ima ei l?inud. Sisse laskes pidi ka olema mingi klapp mis ei lase korralikult soojalt mootoril t??d teha.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Sai t??tava mootori ajal pooli k?ljest k??nlajuhtmeid lahti ?hendatud kui k?ik silindrid ei t??danud korralikult, ehk siis t?esti mingi kehv ?hendus. Proovin k?ik uuesti ?le surada.. ehk on abi.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Nii k?isin kompu all ja vigu oli mitmeid, kustutas ?ra, tagasi ei tulnud muud kui moto temp ja ?hu temp andur.. panin ?hu tempi taha, on sissev?tu ?huks 50 kraadi kohe. Kuid selle eest k?ivitub h?sti. Sealt koju tulles p??rded ka ei j?nksutanud. Seletage n??d ?ra... kui aju vaatab, et mootor on 80 kraadi ja ?hk on 50 kraadi, peaks ju ?lilahja segu olema!? Mida k?lmem mootor ja ?hk, seda rikkam segu.. ?hes?naga peaks mul olema k?ttekulu ?lilahja praegu, kuid vastupidi.. v?ga rikas ta enam pole muidugi.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ma ei teagi kui v?ga m?jutab se sisselaske?hu tempi andur mootori t??d, mingil m??ral kindlasti m?ngib see segu koguses rolli, aga engine coolant temp sensor m?jub rohkem nagu. ma ei usu et sul segu peaks ?lilahja olema, kuna sisselaske ?hk n?itab 50 kraadi, v?imalik et ta seal kapoti all ongi nii kuum. aga kas ?hukuumusega ei ole nii et mida kuumem ?hk seda rohkem just annab k?tet peale, v?i ?kki eksin mina. mootori tempiga on kindlasti see, et kui takistus v?iksem (umbes 270 ohmi), st et mootor soe, siis annab v?hem peale. aga sa n??d l?puks vahetasid selle tempi anduri ?ra jah?
ja ikka n?itab, et engine coolant temp sensor ja intake air temp sensor?
kas tal on see intake air temp sensor ?hulugejaga ?hes t?kis v?i eraldi?

[Muudetud: 4-3-2009 nephex]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

mm just tulin vahetamast, vahetasin moto tempi anduri ?ra.. homme l?hen kompu alla kui saan.. siis n?is, peaks igast vigu sees olema, kustutab ?ra ja n?is mis siis n?itab. Sisselaske ?hu temp on sisselaske kolle sees, ?hulugeja eraldi. k?ttekulu peaks t?itsa h?va praegu olema. kuigi garaasi minnes jampsis.. p?rast seda mitte, n?is mis homme teeb.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Teadjamad mehed v?iks ?elda, kas sisselaske ?hu temp 60 kraadi on normaalne? Kompu taha ei j?udnud..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: marec
Teadjamad mehed v?iks ?elda, kas sisselaske ?hu temp 60 kraadi on normaalne? Kompu taha ei j?udnud..
Mul on see t??tava mootoriga alla 40 kraadi siiani olnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Njaa.. siis kui kompu all k?isin, oli mootor n?ks soe muidugi.. 10 km ikka l?heb.. oli 60, teinekord 50 vms.. :S peab selle anduri ka ?ra vahetama ilmselt..

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

N??d on uus mure... nimelt nii kui s??det anda, hakkab jahutusventikad t?isauruga t??le.. on kellelgi sarnast juhtumit olnud? Radika temperatuuriandur sai vahetatud mingi 3-4 kuud tagasi, varem ei t??danud esimene aste ventilaatoril, n??d ??rgab pidevalt t?isauruga.. selline tunne nagu veduriga s?idaks :S

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ma ei ole n??d kindel, aga kas s??telukup?hi ei v?i sellist trikki teha?

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Marec, ma ytlesin sulle vist juba tykk aega tagasi et vaheta autol syytelukku pohi.;) Vigane/poolpidune pohi teeb igasuguseid trikke millest ei saagi aru : vead tulevad ja lahevad ja siis naitavad ennast uuesti.
Forssis see tykk ei maksa mifagi ( aga eriti vist ei kesta) , originaal oli vist 400.- kandis.

Aleksei

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

s??telukup?hjast ventilaatori kamm?:S imelik.. aga sellega on vist ilge jama ja pikk t??? rool maha ja igast sirgid virgid? kellelgi veel m?tteid? 8-)

joonas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 03 Sept 2007, 20:05
Telefon: 5272006
Auto: golf passat corrado
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas joonas »

Minu autol olid ventika jutmed ventuka juurest l?hises kokku sulanud siis oli sama pull et t??tasid kogu aeg.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

pistiku pool v?i ventika pool? suht kitsas on seal askeldada :S

joonas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 03 Sept 2007, 20:05
Telefon: 5272006
Auto: golf passat corrado
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas joonas »

Pistiku pool ja veel kontrolli mootori ploki k?ljest radika ees kolm andurit on musta v?rvi vist kui juhtme ?ra t?mbad siis peaks j??ma vait.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

selge testin homme seda kindlasti.. eks annan siis tagasisidet

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

uurisin asja leidsin et kui v?tta pruun pistik tagant j??b vent vait.. sinine sai vahetatud, mille jaoks pruun on? Pruun annabki siis ventilaatorile informatsiooni ja n??d on see ?htal ning tuleks vahetada?

joonas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 03 Sept 2007, 20:05
Telefon: 5272006
Auto: golf passat corrado
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas joonas »

ja just pruun ma suht v?rivipime. mul see aitas

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pruun juhe volkaril on MASS.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: T6nis2
Pruun juhe volkaril on MASS.
Jutt k?ib VR6 4-klemmiga pruuni v?rvi andurist termostaadikorpuses.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”