Vr6- 4 ja 6 silinder ei t??ta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vr6- 4 ja 6 silinder ei t??ta
Tere. 4 ja 6 silindrile ei tule voolu peale. Ise arvan et s??tepool+kommu on l?bi, sest teistele tuleb vool peale. Asi sai alguse sellest, et auto t??tas ilusti, j?tsin seisma p?rast pikemat s?itu ja siis uuesti k?ivitasin, hakkas lonkama ja s?itsin 4 silindriga 36 km....20 L bensuga:D.....sai proovitud erinevaid juhtmeid ja k??nlaid, kuid ikka ei t??ta.
?kki keegi oskaks m?ne hea m?tte v?lja k?ia....t?nud!
?kki keegi oskaks m?ne hea m?tte v?lja k?ia....t?nud!
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
s??tepool
VR6 on jah s??tepool kahele silindrile ?hine. kokku siis 3 s??tepooli. Arvata, et ?ks neist ( mis annab 4 ja 6)on t??lepingu l?petanud.
Vahetada saab aga ainult kogu kommutaatorit:(
Vahetada saab aga ainult kogu kommutaatorit:(
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
VR6 colipackil t??tavad paaris 1. ja 6. , 4. ja 3. ning 2. ja 5. silindri s??tepoolid. V?id m??ta nende silindrite poolide k?rgepinge otste vahelisi takistusi, peaks j??ma 3,6...4,4 kilooomi piiresse. Ise s?itsin vigase s??tepooliga pea aasta, tegin veel ?levaatuse ?ra, k?tusekulus ei t?heldand mingeid muutusi, 2. ja 5. poolis oli katkestus sees.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..