Turbo radikas auk sees, kuidas m?jutab?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turbo radikas auk sees, kuidas m?jutab?
Tere!
Seda sorti k?simus siis, et mis v?ib juhtuda kui turbo radikal on auk sees ja sellega pika aega s?ita? Mis m?ju see turbole tekitab? Kas turbol peaks j?udu kah v?hem olema selle tulemusena (radika augu tulemusena)?
Passat '99a 1,9 TDi 81kw
T?nud vastuste eest!
Seda sorti k?simus siis, et mis v?ib juhtuda kui turbo radikal on auk sees ja sellega pika aega s?ita? Mis m?ju see turbole tekitab? Kas turbol peaks j?udu kah v?hem olema selle tulemusena (radika augu tulemusena)?
Passat '99a 1,9 TDi 81kw
T?nud vastuste eest!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Mul oli ka pisike auk.. tekitas lahedat susinat:D t?na just parandasin ?ra... silikooniga ajutiselt, tina ei leidnud.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Aga miks ei v?iks? Ja miks peaks keegi susiseva radikaga ringi tiirutama? Miks ?ldse autot remontida?Algselt postitas: T6nis2
Jussike. Kui turbo vahejahutis on leke miks peaks siis turbo ise kannatama?
Sinu umbm??rased ja teinekord suisa valed ?petused v?ivad viia lihtsalt selleni, et keegi sinu ?petuse j?rgi oma auto ?kskord pe**e keerab v?i sa lausa ootad seda, et p?rast kuskil pihku itsitada ja parastada. T?mba hoog maha, vahepeal oli t?itsa rahulik, kui sa pikka aega vaikisid.
[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Jussike. Ma k?sisin ju konkreetselt,kui vahejahuti nats lekib miks peaks kannatama turbo. Mis vastuseks tuli? Umbm??rased vastused, suisa valed ?petused....Sinu ?lesanne on neile t?helepanu juhtida KONKREETSE FAKTIGA mulle(ja ka teistele on see n?ha) Siiamaani ei tea midaja kus valesti ?tlesin eksitamiseks. Pakkunud olen varjante k?ll,kuid kes seda teinud pole? Kas peaksin kolima ?le lehek?ljele ,,kes n?gi viimati foorumlast,, et kasutaja jussike saaks puhata,aju m?ttest puhata. Ei meeldi ?ra loe.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Rahu maapeale palun! Teemaalgatajale - katsu ikka cooler korda teha kuna katkise autoga ikka ringi ei s?ideta. J?udsid auto osta - j?ua seda ka parandada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Kuule mis sa vatrad ja midagi oma jutuga ei ?tle. Ma ?tlen sulle ?he asja mis tuksi l?heb kui vahejahutis auk on - TURBO! Esimene as miks turbo tuksi l?heb on see, et kogu sisselaskes r?hk langeb. R?hu langemise p?rast ei pea turbo tihendid enam nii h?sti ?li nagu nad pidama peaksid (jahh tihendid ongi m?eldud osaliselt t??tama ?hu surve m?jul ja sellep?rast ei soovitata turbomootoritel niisama tiksuda, et turbo survet ei tooda). Teiseks kui r?hk ei ole enam see mis ta olema peab, ehk k?ttesegu on suht paigast, siis tahmab turbo teine pool p?ris korralikult ja tulemuseks on j?lle remonti vajav turbo. Ja see sodi mis sealt teoreetiliselt ju v?ib sisse sadada ei taha h?sti mootoris p?leda ma pakun vaid jube h?sti kulutada ja l?hkuda mootori sisemust.Algselt postitas: T6nis2
Jussike. Ma k?sisin ju konkreetselt,kui vahejahuti nats lekib miks peaks kannatama turbo. Mis vastuseks tuli? Umbm??rased vastused, suisa valed ?petused....Sinu ?lesanne on neile t?helepanu juhtida KONKREETSE FAKTIGA mulle(ja ka teistele on see n?ha) Siiamaani ei tea midaja kus valesti ?tlesin eksitamiseks. Pakkunud olen varjante k?ll,kuid kes seda teinud pole? Kas peaksin kolima ?le lehek?ljele ,,kes n?gi viimati foorumlast,, et kasutaja jussike saaks puhata,aju m?ttest puhata. Ei meeldi ?ra loe.
Nagu kasutaja jussike juba mainis, rikkega autod tuleb parandada, mitte arvata et ei juhtu midagi ja kaarutan edeva vilina saatel liikluses edasi!
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Kas sul on p?him?tteliselt vaja kohe igal v?imalusel vaielda, jaurata ja lasta oma debiilsusel s?rada? Tee palun inimkonnale teene ja unusta vw foorumi aadress ?ra.Algselt postitas: T6nis2
Jussike. Ma k?sisin ju konkreetselt,kui vahejahuti nats lekib miks peaks kannatama turbo. Mis vastuseks tuli? Umbm??rased vastused, suisa valed ?petused....Sinu ?lesanne on neile t?helepanu juhtida KONKREETSE FAKTIGA mulle(ja ka teistele on see n?ha) Siiamaani ei tea midaja kus valesti ?tlesin eksitamiseks. Pakkunud olen varjante k?ll,kuid kes seda teinud pole? Kas peaksin kolima ?le lehek?ljele ,,kes n?gi viimati foorumlast,, et kasutaja jussike saaks puhata,aju m?ttest puhata. Ei meeldi ?ra loe.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee
www.audruring.ee
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Kui terviklikus s?steemis ?ks asi on vigane ja ei t??ta korralikult, hakkab see viga p?rssima ka korras s?lmede t??d, ohuga need samuti rivist v?lja viia. Selleks, et ennetada kogu s?steemi lagunemist tulekski koheselt esmane viga likvideerida. Et siis sinu T?nn arvamusest v?iks v?lja lugeda, et las lekib, otsest ohtu pole, lase v?iduka l?puni.
Ma ?ldistasin t?nise umbluu juttu k?ikide tema vastuste peale. Kes meist ei m?letaks vaidlust punane versus roheline rooliv?imu ?li.
[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Ma ?ldistasin t?nise umbluu juttu k?ikide tema vastuste peale. Kes meist ei m?letaks vaidlust punane versus roheline rooliv?imu ?li.
[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
4ratast. T?na kell 20 24 k?sisin jussikese k?est ?he k?simuse. Sain ebap?deva vastuse koos m?ttetu irooniaga. Sinu (4ratast)jutt foorumis algas kah ?leolevalt, kuid suutsid siiski keskenduda teemasse ja asja lahti r??kida. Selliseid l?pplahendusi ongi vaja. Muidu tekib t?esti tunne et vw foorumis v?ivad K?IK k?sida,kuid vastavad ainult,,v?ljavalitud,, H?irivad tegelased k?rvaldatakse m?nitamise abil,abiga.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
H?rra T?nis turbo l?heb rohkem p??rde kui r?hu poolel on leke. Seega mida kiiremini turbo p??rleb ja oma t?? karakteristikust v?ljub seda kiiremini ta kulub ja uppi lendab. Miks m?tle ise.
Teema algatajale: sul on v?imsuse kadu, mida suurem auk seda rohkem kadu.
H?rra Vamps, kuida saab sodi minna sisse kohast, kust kogaeg tulvab r?hu all ?hku v?lja? Turbosse ei soovi miski peale m?ne elusolendi pargitud auto puhul minna. Sest ta ei t?mba ?hku sisse isegi t?hik?igul ta p??rleb ja puhub ?hku v?lja.
T?hik?igul aga sodi saab minna ainult mootorisse mitte turbiini? Kuna leke on peale turbot ja turbo mootori t?tades alati pr??rleb. did dofi vastu tuult ei lenda tavaliselt.
Ainuke olukord kus mina suudan m?elda, et v?iks midagi mootor sisse imeda. Samas kiirendamise algul vist kah ?kki, v?ibolla eksin. Seda vist n?eb manoka jargi, j?rele m?eldes. Agas kas kogus on marginaalne. Ise k?sin ise vastan. Nii et kahtepidi paha.
[Edited on 30-4-2009 by samzik]
Teema algatajale: sul on v?imsuse kadu, mida suurem auk seda rohkem kadu.
H?rra Vamps, kuida saab sodi minna sisse kohast, kust kogaeg tulvab r?hu all ?hku v?lja? Turbosse ei soovi miski peale m?ne elusolendi pargitud auto puhul minna. Sest ta ei t?mba ?hku sisse isegi t?hik?igul ta p??rleb ja puhub ?hku v?lja.
T?hik?igul aga sodi saab minna ainult mootorisse mitte turbiini? Kuna leke on peale turbot ja turbo mootori t?tades alati pr??rleb. did dofi vastu tuult ei lenda tavaliselt.
Ainuke olukord kus mina suudan m?elda, et v?iks midagi mootor sisse imeda. Samas kiirendamise algul vist kah ?kki, v?ibolla eksin. Seda vist n?eb manoka jargi, j?rele m?eldes. Agas kas kogus on marginaalne. Ise k?sin ise vastan. Nii et kahtepidi paha.
[Edited on 30-4-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
mul oli mingi 5x2mm auk sees.. ja siis ?ks 1x1mm ka veel, mingi kahtlane asi nagu sisse lennanud. Ei tea palju see m?jutab? mitte midagi vist 

VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Mina suudan v?lja m?elda veel mootori k?ivitamise hetkeAlgselt postitas: samzik
Ainuke olukord kus mina suudan m?elda, et v?iks midagi mootor sisse imeda. Samas kiirendamise algul vist kah ?kki, v?ibolla eksin. Seda vist n?eb manoka jargi, j?rele m?eldes. Agas kas kogus on marginaalne. Ise k?sin ise vastan. Nii et kahtepidi paha.


▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Tahtsin sellega ?elda seda, et kui peaksid selle cooleri - toru vastu vahetama, siis ei juhtu ka midagi, mitte seda, et ma sellega soovitan coolerit vahetama hakata.Algselt postitas: 4ratastSu torus EI ole ju auku !Algselt postitas: sillu7
Omal peale avariid, sai cooler vahelt ?ra v?etud ja pandud rauast toru tolle asemele. K?ttekulu sama(6l/100), minek sama(11s.100ni). S?itnud ilma coolerita juba ?le aasta ja miskit pole muutunud, st. ei v?ta ?li vms.![]()
samzik,mis jutt see oli....sest ta ei t?mba ?hku sisse isegi t?hik?igul,ta p??rleb ja puhub ?hku v?lja. Puhta pudru ja kapsad aga h?rraste tahtmisel mina parandusi ei tee,muidu veel eksitan(viin kogematta ?igele suunale). sillu. Jahuti on lihtsalt kuuma ?hu jahutuseks mis l?heb sisselaskesse. Turbo (alates 66 kw. kasutuses) l??b ?hu tuliseks ja ?hu tiheduse suurendamiseks on vaja teda jahutada. K?lmem ?hk on tihedam,rohkem teda,seega ?hku(hapnikku) l??akse rohkem. Kui pole jahutit vahel kannatab mootori d?naamika,turbo ei tea jahutist midagi,turbole see radikas ei m?ju.
ohoh.. m?tlesin, et saan ?kki m?ne vastuse t?naseks, kuid siin lausa s?da ?le k?inud 
Kuid asja kokku v?ttes auk radikas kahjustab siis pigem mootorit kui turbot?
T?stab k?tusekulu, langetab j?udlust ja pikalt ei soovitata s?ita sellise probleemiga.
Sellisel juhul tuleb uus radikas soetada, kuna mul see radikas lolli koha pealt puru juba teist korda ja uus asi on ikka uus.
T?nud!

Kuid asja kokku v?ttes auk radikas kahjustab siis pigem mootorit kui turbot?
T?stab k?tusekulu, langetab j?udlust ja pikalt ei soovitata s?ita sellise probleemiga.
Sellisel juhul tuleb uus radikas soetada, kuna mul see radikas lolli koha pealt puru juba teist korda ja uus asi on ikka uus.
T?nud!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
T?pselt nii. Kui vaja s?ita asenda toruga, esimesel v?imalusel uus intercooler.
Kulla T?nis, katkise intercooleriga ei t?mba turbo ?hku intercoolerist, vaid l?bi filtri ikka nagu ta koguaeg seda teeb. Seega katkine intercooler sodi turbosse ei viska nagu v?ideti eespool. Seda tahtsin ?elda.
[Edited on 30-4-2009 by samzik]
Kulla T?nis, katkise intercooleriga ei t?mba turbo ?hku intercoolerist, vaid l?bi filtri ikka nagu ta koguaeg seda teeb. Seega katkine intercooler sodi turbosse ei viska nagu v?ideti eespool. Seda tahtsin ?elda.
[Edited on 30-4-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.