Panin tähele, et kui kohapeal ja tühikäiguga rooli pöörata, siis kostub roolivõimu suminat ja kui päris lõpuni pöörata muutub hääl tugevamaks. Õlitase normis, kuskilt ei leki. Samas teistel autodel (teist marki), sellist häält ei kostu.
Mis ees ootab? Pumba vahetus? Või on see normaalne?
Autoks Golf3 1,4 96a.
Tänud!
Viimati muutis Raiq, 07 Juun 2011, 15:33, muudetud 1 kord kokku.
Tuleb ausalt tunnistada, et ei ole vahetand küll, auto on naise kasutada al. 2005 aastast ja selle ajaga on ta u. 50tuhat läbi ajanud. Eelmise omaniku (sakslane) tegemistest ei tea midagi. Mis aja või km"i järgi võimu õli vahetatakse?
Tuttava Golf 4 läksid nii hullult lati tihendid läbi, et ööpäevaga voolas pmst tühjaks - sõideti ka veel peale seda ja siis tekkis ka selline pinin vms. vahetati latt ära ,aga pump jäi sama, pinin on siiani. Ju pump sai kahjustada. Äkki sul ka midagi sellist?
Proovi jah esiteks õli ära vahetada, nagu kasutaja ounou soovitas. Minul aitas see. Kevadel kui suvekad alla sai pandud, hakkas ka inisema. Isa ja ka siit foorumist sain mõne inimese käest soovituse, et esmalt vaheta õli ära. Sai siis asi ette võetud ja nüüd hetkel vähemalt OK
Küsimus tarkadele - kas roolivõimu õli kaotab vananedes oma värvuse? Nimelt avastasin, et võimus on sees mingi läbipaistev hallika-kollaka varjundiga vedelik, algul kahtlustasin piduriõli, kui sel puudub piduriõlile iseloomulik lõhn.
PS. Seda tean et peab olema roheline.
Läks see meelest,et ma pole roolivõimu õli varem kunagi vahetanud...äkki keegi ütleb kust otsast ma selle välja lasen ja mis on töö võtted mida kasutada õli välja laskmisel???:(
Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
Raiq kirjutas:Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
Nii,ka minul roolivõimu õli vahetatud,panin ka selle sidruni:lol:õli sisse ja vapsee vagane on välja arvatud siis kui päris lõppu rooli keeran,siis kräunub käes:bigsmile: ja kui hoiangi lõpus ja gaasi ei anna sureb vapsee mootor välja,nu on ikka jama kogu aeg:thumbdown:
ÄKKI KEEGI TEAB SELLE PÕHJUST MIKS VÄLJA SUREB?MIDA TEHA?
Raiq kirjutas:Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
Nii,ka minul roolivõimu õli vahetatud,panin ka selle sidruni:lol:õli sisse ja vapsee vagane on välja arvatud siis kui päris lõppu rooli keeran,siis kräunub käes:bigsmile: ja kui hoiangi lõpus ja gaasi ei anna sureb vapsee mootor välja,nu on ikka jama kogu aeg:thumbdown:
ÄKKI KEEGI TEAB SELLE PÕHJUST MIKS VÄLJA SUREB?MIDA TEHA?
Kinni poob, nii ei tohi teha.
Mina näiteks hoidun manööverdades rooli täitsa välja keeramast. Ei ole mõtet retsida ju, lased nõksu tagasi ja ok.
Põhjus on vanas pumbas.
Raiq kirjutas:Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
Nii,ka minul roolivõimu õli vahetatud,panin ka selle sidruni:lol:õli sisse ja vapsee vagane on välja arvatud siis kui päris lõppu rooli keeran,siis kräunub käes:bigsmile: ja kui hoiangi lõpus ja gaasi ei anna sureb vapsee mootor välja,nu on ikka jama kogu aeg:thumbdown:
ÄKKI KEEGI TEAB SELLE PÕHJUST MIKS VÄLJA SUREB?MIDA TEHA?
Kinni poob, nii ei tohi teha.
Mina näiteks hoidun manööverdades rooli täitsa välja keeramast. Ei ole mõtet retsida ju, lased nõksu tagasi ja ok.
Põhjus on vanas pumbas.
no jah,kui järgmine kord naine rooli veel põhja keerab siis annan kohe vastu näppe:lol:
Kasutaja henviita,pumba lõdviku eemaldamisega saad kõige lihtsamini pumba süsteemi tühjendada. tarmi20. Kui rool max asendisse keerata ja siis kägiseb on ju rihm lõdva,või isegi uus rihm tuua. Pump on korras. Tee see rihma kontroll ära,vajadusel vaheta ja vaata siis rooli lõppu keerates,kas sureb mootor välja.
T6nis2 kirjutas:Kasutaja henviita,pumba lõdviku eemaldamisega saad kõige lihtsamini pumba süsteemi tühjendada. tarmi20. Kui rool max asendisse keerata ja siis kägiseb on ju rihm lõdva,või isegi uus rihm tuua. Pump on korras. Tee see rihma kontroll ära,vajadusel vaheta ja vaata siis rooli lõppu keerates,kas sureb mootor välja.
Tänud juhenduse eest...aga ma pole kunagi varem roolivõimu rihma vahetanud:(