Süüteluku põhi

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Süüteluku põhi

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tere
Juhtus autol mingi imelik asi ja äkki on nii, et kui süüde väljas aga võti sees siis tulede alarrm röögib(muidu oli kui võti väljas) Ja siis võtsin süüteluku põhja küljest. Aga mis ma pean seal vahetama kas terve põhja või ainult kontaktiplaadi?


[Muudetud: 16-10-2009 golfi_vend]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5675
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 581 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Mis mõttes kumma, see ju üks ja see-sama asi, oleneb kes kuidas nimetab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Aah olgu ma mõtlesin, et on müügil ka sellist varianti et võtan lahti ja seal peaks ka üks plaat olema. Aga palju sellistel asjakestel hind on?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Vahetasin siis täna ära. Niimodi et võtsin rooli terve latiga külejest ja siis tagant ligi. Võti natuke raskemini käib kuid kõik töötab nagu peab. Kui kellelgi äkki vaja siis kood on: 6N0 905 865

[Muudetud: 17-10-2009 golfi_vend]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Rooli terve latiga (kui jutt käib roolilatist?) pole küll vaja süüteluku kontaktplaadi vahetuseks küljest vaja võtta - piisab kui võtad rooliratta maha ja selle taga asuva nuudi mis istub koonusega roolisamba otsal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Jah aga puudusid vastavad kogemused ja tööriistad ning terve lati eemaldamine(Jalgade juurest gardaanist kuni roolini) tundus olevat lihtsam ja sai see asi ka ära vahetaud. Muidugi kui keegi nii vahetab siis appi kindalsti võtta sõber sest seal all on vaja panna latt hamba täpsusega paika ja veel peale suruda vedru.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Saab ka niimoodi, et eemaldad koonuse, aga enamusel need nii kinni, et tulevad ainult kuumaga maha.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Mütakas
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 21 Mär 2006, 22:09
Auto: Oli Passat nüüd liiklen Audiga
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas Mütakas »

Kas see süüteluku põhi on seal mingi kruviga veel kinni või ainult sisse lükatud, endal passat 90a. ja oleks ka vaja süüteluku põhi vahetada proovisin täna aga ei saanud teda sealt kuidagi kätte.
Tisleri paberitega elektrik.

Kasutaja avatar
highway2hell
Klubiline
Postitusi: 236
Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
Telefon: 5102926
Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
Asukoht: Tallinn, Lehetu
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas highway2hell »

kruviga on tagant poolt kinni. endal läksin lihtsama vastupanu teed ja murdsin tükkhaaval välja. Uue panin traadi ja teibiga kinni. Ei olnud ka tööriistu, et süüteluku korpust maha saada.

Vasta

Mine “Elektroonika”