Bora kliima jebib
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Bora kliima jebib
Mure siis selles, et kui vihma sajab läheb kliimaseade lolliks ja näitab, et salongis on -50 kraadi. Kliima siis üritab meeleheitlikult salongi soojaks saada ja puhub isegi ''low'' asendis kuuma õhku. Teine lugu on see, et kohati ei taha õhuklapid töötada ja suunata õhku sinna kuhu vaja oleks. Lisaks veel see, et kliima valgustus tahab vahel välja lülituda. Kuna mul on generaatori laadimine on paigast hetkel arvas, esindus et klappide vigane töö on madalast akupingest tingitud. Kuid miks vihmase/niiske ilmaga valet temperatuuri näitab sellele nad seletust ei leidnud.
kellelgi on varem midagi sellist bora/golf 4 juhtunud?
Üks küsimus oleks veel. Kuidas saab ''kellade'' valgustust välja lülitada, sest see töötab mul koguaeg kuigi tuled on nö null asendis. Autol on olemas sõidutulede automaatlülitus.
kellelgi on varem midagi sellist bora/golf 4 juhtunud?
Üks küsimus oleks veel. Kuidas saab ''kellade'' valgustust välja lülitada, sest see töötab mul koguaeg kuigi tuled on nö null asendis. Autol on olemas sõidutulede automaatlülitus.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 707
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
vihmase ilmaga kahtlustaks,et kuskile läheb niiskus sisse ja hakkab kalama. loogiline oleks see.
kellade valgustuse kohta niipalju,et ka minu masinal automaatlülitus,kuid null asendis valgus ei tööta.
äkitsi on seal mingine vale ühendus tehtud või siis mingi imelik lüliti pandud,sest tegelikult juhib seda automaatasja vaid lüliti ise, minumeelest.
kellade valgustuse kohta niipalju,et ka minu masinal automaatlülitus,kuid null asendis valgus ei tööta.
äkitsi on seal mingine vale ühendus tehtud või siis mingi imelik lüliti pandud,sest tegelikult juhib seda automaatasja vaid lüliti ise, minumeelest.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
Kustu tahan saada sellepärast, et päeval pole ju põhimõtteliselt vaja et nad põleks. Nii palju kui mina olen volkaritega sõitund siis autodel millel on sõidutulede automaatlülitus siis armatuuri tuled ei põle ja siis kui parktulede peale keerata või lähitulede peale hakkavad armatuuri tuled ka põlema.
Aga ma ei kujuta ette kust võib see niiskus sisse tulla. või võib olla põhjus hetkel puuduvas paremas esilogaris?
Aga ma ei kujuta ette kust võib see niiskus sisse tulla. või võib olla põhjus hetkel puuduvas paremas esilogaris?
kellade tuled põlevad nii nagu see ühendatud on. Ilmselt see lülitus sul originaalina ei ole ja on lisaks juurde topitud päevatulede lülituse releeplokk. Selle ühendamisel saab teha nii nagu sul on ja saab ka nii nagu sa tahaksid, ainult vaja mõni pädev inimene leida kes juhtme ringi tõstaks.
Kliima jemperatuuri kohapealt kontrolli temperatuuri anduri ühendust, ilmselt on roheliseks oksüdeerunud ja sealt katkendlik signaal. Kui signaal puudub ongi tablool kõrged miinuskraadid.
Kliima jemperatuuri kohapealt kontrolli temperatuuri anduri ühendust, ilmselt on roheliseks oksüdeerunud ja sealt katkendlik signaal. Kui signaal puudub ongi tablool kõrged miinuskraadid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1972
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 39 korda
Sisetemperatuuri andur (vähemalt üks neist) peaks olemas kliimablokis endas sees, selle väikse restikese taga mis asub kliimablokil vasakul ja paremal nurgas. Andur peaks vasakul olema kui ma ei eksi. Üks lahendus oleks teoreetiliselt see, et siis kui kliima jebima hakkab lülitad kliimabloki enesediagnostika peale ja vaatad kõik 40 infokanalit läbi ja näedki milline andur annab ebareaalset temperatuuri. Siis tuvastad netist, et mis anduri infi mingi infokanal kajastab. Ei viitsi selle enesediagnosti teemal jahuda ja linkida hetkel, otsi foorumist, sellest on juttu olnud.
nii leidsin ise juba üles.
214- supply voltage
4f8- central flap servo motor
4b6- Standing time signal
30b- Outside temperature sensor
Hea küll uurisn, selle central flap servo mootori põhjustab arvatavasti madal pinge. Kuid ma lasin just generaatori ära remontida ja laadimine peaks olema korras. Ise ei ole muidugi veel üle mõõtnud. Aga ikkagi näitab auto, et supply voltage veakoodi.
Välis temp. sensor oli arvatav viga kuna seda lihtsalt pole veel hetkel.
Aga mis asi see Standing time singal on?!
214- supply voltage
4f8- central flap servo motor
4b6- Standing time signal
30b- Outside temperature sensor
Hea küll uurisn, selle central flap servo mootori põhjustab arvatavasti madal pinge. Kuid ma lasin just generaatori ära remontida ja laadimine peaks olema korras. Ise ei ole muidugi veel üle mõõtnud. Aga ikkagi näitab auto, et supply voltage veakoodi.
Välis temp. sensor oli arvatav viga kuna seda lihtsalt pole veel hetkel.
Aga mis asi see Standing time singal on?!
Sai nüüd külge uus välistemperatuuri andur ja esilogar. Enam pole kliima vihmaga hullu pannud. Vähemalt ei näita, et toas oleks -50 kraadi. Piisas juba logari paigaldusest, täna sai alles välis temp. andur külge.
Aga sellega on mure. Kui minna kliimaseadme enesediagnosti siis näitab, et välis temp. andur näitab temperatuuri kuid kellade juures olev kompuutri displei näitab ikka --.-. Kuidas saada sinna ka temperatuuri näit?
Aga sellega on mure. Kui minna kliimaseadme enesediagnosti siis näitab, et välis temp. andur näitab temperatuuri kuid kellade juures olev kompuutri displei näitab ikka --.-. Kuidas saada sinna ka temperatuuri näit?
Nii täna käisin siis esinduses oma murega. Tuleb välja, et ma olen mingi nipiga vale temperatuuri anduri saanud. Tellisin uue ära vaatab mis nüüd saab.
Aga nende servo mootoritega on ikkagi probleeme.
Kõik veakoodid on ära kustunud va 4F8 ja juurde on tulnud 4FA mis on siis retsirkulatsiooni klapi servomootor.
On see võimalik, et selline asi on peeti läinud? Või kui tõenäoline see on?
Aga nende servo mootoritega on ikkagi probleeme.
Kõik veakoodid on ära kustunud va 4F8 ja juurde on tulnud 4FA mis on siis retsirkulatsiooni klapi servomootor.
On see võimalik, et selline asi on peeti läinud? Või kui tõenäoline see on?