Golf III pöörete kõikumised

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Golf III pöörete kõikumised

Lugemata postitus Postitas superior »

2 kuud tagasi tuli kütusekulu 8,3 kui oli 200km maanteed ja 100km linna.
Aga nüüd ainult linnas sõites tuli 15,8l (üpris ebaökonoomselt) ja 14,2l, kui püüsin ökonoomselt sõita (s.t käiguvahetus 2000rpm enamasti 4 ja 5 käiguga, kiirendused enamvähem sujuvad)
Natukene palju kuidagi. Võib masinal mingi viga olla?

Üks loll algaja küsimus ka: Kas see võib meeletult kütusekulu süüa, kui vahepeal liiga suure käiguga sõita (s.t masinal on raske vms)?

Ahjaa, mootoriks siis 1.8 66kw.

[Muudetud: 16-2-2010 superior]

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

see vist ikka rohkem jah mingi anduri probleem, eelmainitud lambda, siis temp andur ja teadupärast kui termostaat on pekkis siis seegi mõjutab küttekulu. Samuti, vaata üle kütusetorud ja otsi leket, sest 15 l jne see on ikka oi kui ulme suur küttekulu :D
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

Mille järgi m66dad, MFA v6i tankimiste järgi?

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Tankimiste.
Diagnostika kaabli järgi ei saa mingeid vihjeid?
Siin foorumis mõni autolukkseppa ei ole, kes selle vahetuse ära teeks?
Kus kohas Tallinnas kõige soodsamalt see töö ära tehakse?

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

lambda andur vaheta ise kodus ära :) see nagu küünla vahetus kõige lihtsam on lambda ära mõõta testriga.
kui ma õieti mäletan siis minu lambda näitas 4000 - 6000 testriga

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Lambda väärtus peab muutuma ~0,2...0.8V vahel, perioodiliselt, mida suurem kõikumine seda tundlikum ja paremas seisus on andur.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Pole kohtagi, kus vahetada ning paraku puuduvad veel teadmised, sest olen alles noor autojuht.
Forsis oleks kõige mõtekam lasta korda teha?

[Muudetud: 9-12-2009 superior]

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Üks küsimus veel:
Nimelt on juba algusest saadik probleem olnud, et tühikäigul (või sidur all) seistes hüppavad mõnikord pöörded. Mingi 700-1200 vahemikus.
Ja siis ka, kui raskem käik liiga vara sisse panna ning gaasi andes hakkavad ka täiega pöörded hüppama.

Ehk on asjal sellega seost?

yokohama
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Aug 2009, 16:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas yokohama »

superior kirjutas:Üks küsimus veel:
Nimelt on juba algusest saadik probleem olnud, et tühikäigul (või sidur all) seistes hüppavad mõnikord pöörded. Mingi 700-1200 vahemikus.
Ja siis ka, kui raskem käik liiga vara sisse panna ning gaasi andes hakkavad ka täiega pöörded hüppama.

Ehk on asjal sellega seost?
Võib olla ka mingi vaakumsüsteemi leke, vaata õhuvoolikud üle ega pole katki või mõrased.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Sai sõidetud 250km maanteed.
Kütusekulu tuli 6,4l/100km.

Probleem siis seisneb linnas.
Muidugi otsad on enamjaolt mitte rohkem kui 3km ja igakord külma mootoriga.
Aga ~15l/100km linnas on ikka kuidagi palju ju?

Mis asjad nüüd välistada tuleks ja millele rohkem tähelepanu peaks pöörama?
Küünlad ja lambdaandur peaks ok olema?

[Muudetud: 12-12-2009 superior]

Prez
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 18 Juun 2007, 13:52
Auto: Bemm
Asukoht: TLN (East Side)

Lugemata postitus Postitas Prez »

nende lühikeste otstega võib see kütusekulu olla küll nii suur.

Mootor ei saavuta oma õiget töötemperatuuri nende lühikeste otstega ja kütusekulu on suur selle tõttu.
Ja praegune jahe ilm pikendab mootori soojenemist veel eriti.

yokohama
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Aug 2009, 16:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas yokohama »

See on liiga palju. Mul oli sama mootoriga Passatil kulu väga lühikeste otstega 11-12L sajale. Diagnostika seade tuleks taha panna ja vaadata äkki mõni vigane andur või siis testriga viga jälitada.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Ostan siis kaabli ära ja vaatan.
Aga mis andur see olla võib, mis maanteel enda viga välja ei näita aga linnas raiskab, nii kuidas jõuab?
Aga ei tea, kas nende pöörete hüppamisega võib ka mingi seos olla?

[Muudetud: 12-12-2009 superior]

marko232
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
Telefon: 53454498
Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas marko232 »

mis mootoriga sul see auto on?
mul on olnud varasemast kogemus 1,8 monopritsega nii, et pritsungi jalg oli ära murdunud ehk siis see osa mis pritsungi ja sisselaske vahel on, seal on galvaniseeritud kummiosa ja see oli lahti
siis ka pöörded hüppasid ja külma mootoriga oli võimatu sõita, vahetasin selle ära ja kõik oli korras :)
igaksjuhuks kontrolli seda...

alambe
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 08 Juul 2004, 08:12
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas alambe »

15 pole mingi ime lühikeste otstega.
Ise sain 22l sajale kuluks kui sõitsin ainult 4km tööle ja 4km tagasi talvel, mootor ei jõudnud soojakski minna. Lisaks pidin1-2 korda kuus akut laadima, kuna selle tõmbas ka käivitustega tühjaks. Kui pikemaid otsi teggin siis oli keskmine ilusti 7-8 vahel.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

1.8 66kw ehk monopritsung siis.
Saad sa pilti teha, kus kohas täpsemalt see on?

Ma ei ütles, et võimatu sõita oleks, sõita saab väga edukalt.

Olid eelmine kuu piisavalt külmad ilmad juba selliseks kütusekuluks?
Muidu jah, 3km otsad on.

marko232
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
Telefon: 53454498
Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas marko232 »

superior kirjutas:1.8 66kw ehk monopritsung siis.
Saad sa pilti teha, kus kohas täpsemalt see on?

Ma ei ütles, et võimatu sõita oleks, sõita saab väga edukalt.

Olid eelmine kuu piisavalt külmad ilmad juba selliseks kütusekuluks?
Muidu jah, 3km otsad on.
kahjuks pilti teha ei saa hetkel, pole enam sellist mootorit :(
kuid kui liigutad pritsungi süsteemi siis on tunda kas seal on miskit lahti, sest muidu on see suht jäigalt kinni..

marko232
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
Telefon: 53454498
Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas marko232 »

loodan, et saad selle korda, sest muud ma ka arvata ei oska

[Muudetud: 13-12-2009 marko232]

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Aga see pöörete hüppamine, kui käik väljas või sidur all, on kindlalt tühikäigumootori viga?
Nimelt alati ei hüppa vaid mõnikord.

gpf
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 06 Nov 2007, 15:13
Auto: VWG3GTI
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas gpf »

Tere

Enda auto mootoril (2.0, 85kW) oli pöörete kõikumine tingitud küünaldest. Nimelt oli üks tegelene suutndud ennast mingi valemiga lahti keerata, aga pöörete kõikumine oli väiksem kui sa eelpool mainisid.
Lihtsalt infoks, et kütuse kuluks tuli minul 7,5-8l. 110 km/h.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Sai autole hooldused tehtud (ka küünlad ja juhtmed) ja nüüd jääb kütuse kulu 12l/100 juurde, mis on vast 5km otsatega normaalne?

Sai vahetatud tühikäigumootor ja pöörete hüppamine ära ei kadunud.
Panin täna tähele, et kui suunatuli sisse panna, siis hakkavad pöörded hüppama. Võtan välja, siis pöörded ei hüppa.
Muidu kiirendades ikka pöörded hüppavad.

RedFox
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RedFox »

prisepea tihendit/patja kontrollisid?
kes teeb see jõuab

künnan, külvan, äestan, väetan ;)

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas superior »

Algul küll ei olnud see tugevalt kinni, aga tihend oli korras. Ja pritsepea sai korralikult kinnitatud.

Pakuti, et massijama on. Peatudes ma enamjaolt hoian pidurit peal.
Vahepeal kui näiteks tuled sisse lülitada, siis ka kõiguvad pöörded ja samuti kõiguvad need puhuri astmeid vahetades (hästi vähe õnneks ~100 pöördega)

Aga miks kiirendades need hakkavad hüplema? Ei saa sujuvalt kiirendada. See ongi üks suurimaid probleeme mul, sest see ei ole normaalne sõitmine. Tühikäigul seistes elab veel asja üle.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

defineeri hüplemine kas tahhoka nõel liigub sujuvalt üles-alla või tõmbleb välkkiirelt, kui viimane variant siis võid halli anduri jagajas ära vahetada, kui esimene variant siis on miskit muud viga
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Vasta

Mine “Mootor”