pilt1
pilt2
õli tase oli normis.
Ning teine ja tõsisem jama, üritasin täna siis eelsüütekaid kontrollida. kõige vasakpoolsema sain maha, kontrollisin vooluga aku pealt ja läks nii 5 v 6 sec ilusasti punaseks. panin tagasi, teisi aga hulka raskem kätte saada, mis eeldaks vähe rohkem lammutamist ehk küttetorude jm eemaldamist, kuid kuna garaazi polnud siis ei viitsinud hakata lammutama. Pole kahjuks siin linnas vastavat testerit kah millega saaks takistused ära mõõta. Panin siis küünaldele toitejuhtme tagasi. Linna sõites ja koju jõudes oli tunda veidike küttelõhna. Vaatasin kapoti alla ja tundub et kusagilt on nüüd üsna rohkelt seda kütet mootorile lahmanud(veidi oli isegi märjaks saanud õhutoru, mis tuleb õhufiltrist sisselaskesse ning klapikambrikaas oli kah omajagu märg, niipalju kui ma katte alla kiigates nägin. Kuna endal autoga kaasas pole vastavat võtit, et mootorikate maha keerata, ei saanud ka kontrollida et kus kohast seda kütet tuleb. Ei julge väga tagasi kah sõita see 15 km, et saaks tööriistad.
Et küsimus, millest ta nii palju lahmata võis? vb sai mõni tagasivoolu voolik viga vms v tuli veidi lahti(tundusid küll kuidagi suht pehmelt küljes) V panin eelsüüteka valesti tagasi, st vb pidi seal all mingi tihend v seib olema ja nüüd viskab sealt(on see üldse võimalik?)?
Keegi foorumlastest ehk oskab saab ja viitsiks aidata? Poodi ja mingi suurema tööriistakomplekti peaks vist niikuinii pagassi ostma.

[Muudetud: 19-12-2009 copilot]