Soojendusradiaator umbes.

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

woody,oma fantaasia hoia enda teada. Keda ma sõimasin,küsisin pigem seda et millest saab radikas umbe minna,kui sees on jahutuses kaasaegsed jahutusvedelikud. Kui sa woody juba mulle vastasid siis oleks võinud küsimustele vastata,kuid hakkasid asjatult õiendama.Vähe nagu mark täis.... .

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

T6nis2 kirjutas:woodi,oled valel arusaamisel hindadest. Kas alla 3-e. tuhandet on juba ,,tasuta,, saadud töö. auto omanikule? Hea sellegipoolest et ütlesid töö ajaks enam vähem reaalse aja,mitte ei hämanud.


Sinu sõnad. Või ei ole... Rääkisin nimelt neist, mitte ei sõimanud.. Vabandust, kui ennast valesti väljendasin.
Aga kui sa tegeled ise ka remondiga, nagu aru olen saanud, siis peaksid teadma, mis juhtub tosooli ja alumiiniumi koosmõjul.
OT lõpp.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Noored kuked, ärge palun riielge. Lugege teema esimene post uuesti läbi.
Niisiis sõpsi arvamus asjast täpsemas kontekstis. Kuna auto juba mõned aastad Eesti teedel ringi vuranud, siis selle ajaga võis meie talvetingimustel ja väliste ilmategurite(soolalumi jne) mõjul saada mootori radikas saada kahjustusi n.ö korrosiooni näol(soola reageerimine alumiiniumiga jne). Tekkis(id) kuskile lekkekoht, eelmine omanik lippas poodi ja ostis mingi autokeemia, mis peataks selle lekke. Arvatavasti mingit kasu sellest polnud vaid pigem kahju, sest tänu sellele autokeemiale ummistus ajapikku soojendusradikas. Hiljem tuli ikkagi mootori radikas ära vahetada, kuid soojendusradikas oli ikka ummistunud ja seda siiani.
Ongi kogu lugu, nii nagu mina aru sain.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Vaidlen nendega, kes tahavad vaielda ja sedagi teen harva :)
Kas sõbral on kindel näide konkreetse auto puhul selle mootori radika lekke näol?
Sest ummistus soojendusradikasse võib tekida ka liig pikkalt vahetamata tosoolist. Siin kuskil ka teema sellest, et uute longlife tosoolidega seda viga enam pole. Vanemad kippusid reageerima kuumuse mõjul erinevate pindadega.
Aga kui tõesti on kunagi pandud lekkepeatajat, siis on arusaadav miks umbe läks.
Rahu meie maa peale :smilegrin:
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

woody kirjutas:Kas sõbral on kindel näide konkreetse auto puhul selle mootori radika lekke näol?
Ei oska tema näiteid kommida, see oli lihtsalt tema arvamus. Ei näe ka põhjust mitte uskuda, kui inimene on tegelenud autode remondiga üle 15 a.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Ei vaidlegi üldse. Kõik võib olla.
Eestis panevad ju Mendelejevi tabelit talvel teele. See sööks ennast vist igasugusest asjast läbi, kui vahepeal ei pesta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

No nii, sai siis täna radikas vahetatud. Salong läheb ilusti soojaks nagu saun :) Miinus asja juures oli see, et tuli nati juurde maksta. Selgus, et kliima jäi demontaazi käigus ette ja tuli sealt ka kõik mahlad välja lasta. Ning see polnud veel kõik. Kuna autol on kliima, siis maksis ahjuradikas ca 2 kilo, mitte 431.- eeki nagu algul kaupluses väideti. On ikka müügimehed küll seal, omg.
Aga lõpp hea, kõik hea...

[Muudetud: 22-10-2009 wolkar 3]

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Peaagu 2 kuud oli rahu ja vaikus. Mingi nädal tagasi hakkas armatuuris lambike plinkima, et jahutusvedelik otsakorral. Huvitav, et kahe kuuga otsa on saanud. Ja oligi. Kallasin siis normi piirini paisupaagi täis. Paar päeva tagasi jällegi vedelik kõvasti alla normi ja nüüd peale vedeliku lisamist salong enam soojaks ei lähe, nagu ennegi. Kuigi vedelik on normipiires.
Kummalisel kombel vedelik kaob kuhugi. Aga kuhu, ei oska aimatagi. Veel täheldasin, et mootor läheb üsna ruttu soojaks isegi kui väljas on külmakraadid. Kuskil 4-5 minutiga on kell 90 kraadi peal.
Paluks ideid, mõtteid, abi. Kus siis nüüd võiks viga peituda, et salong soojaks ei lähe? Termostaat, veepump...?

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Kas yle 100 laheb temperatuur ? st kas keema laheb mootor ?
Kas pohjakatte on all olemas ?( mootori all)

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Monah kirjutas:Kas yle 100 laheb temperatuur ? st kas keema laheb mootor ?
Kas pohjakatte on all olemas ?( mootori all)
Üle 100 ei lähe, läheb kuni 90 ja sinna jääb. Praeguse hetkeni pole jahutusvedeliku tase ka langenud.
Mingi plastikust põhjakate on all jah.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”