On kellelgil kogemusi? bora 1,9 TDI 81 kw 99.a.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

On kellelgil kogemusi? bora 1,9 TDI 81 kw 99.a.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sai siis muretsetud VAG-COM kaabel ja loetud mõned veakoodid mootori alt.

üheks veakoodiks oli:

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

autodata andis vastuseks:

Fault location: Intake manifold air control solenoid
Probable cause: Wiring, Intake manifold air control solenoid

kapoti alt leidsin siis ühe juhtme vea, kus mõlemal juhtmel mähis katki PILT

et kui ma ei eksi, läheb ka see juhe sellesse solenoidi?
juhtme parandamine peaks eeldatavasti selle vea kõrvaldama?
ja mis on selle vea tagajärjed v kuidas see viga reaalselt mõjutab mootori tööd v millised sümptomid? Võib see viga põhjustada ka limp modi i? oskab keegi ehk kommenteerida?:rolleyes:

[Muudetud: 26-12-2009 copilot]

[Muudetud: 26-12-2009 copilot]

[Muudetud: 26-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

leidsin midagi googeldades

Possible Symptoms

* Engines shakes at shutdown

vahete vahel nii ta on et kui seisu jätta mootor on tunda et mootor nagu rappuks veidi, teinekord aga jääb vaikselt seisu.

kas seda juhet kuskilt osta ei saa v tuleb ise lihtsalt lappida?
Diesel Power KEEPS ME GOING

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Hetkel käib jutt anti shudder valve'st ehk suretusklapist nagu aru saan. See on siis seal EGR'i kandis, peaks olema vaakumklapp mis peatab õhu juurdepääsu mootorisse, et mootor välja suretada. Teoreetiliselt võib ta mootori rappumist põhjustada küll kui ta täielikult ei sulgu.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Selgub tõsiasi et Vag-Com kaabel ikka autosi ei remondi jah? Kõigepealt ütle mis auto ja mis aasta jne.

Kui sealt juhe katki siis paranda ära ja vaata kas viga kustub. Uue juhtme saad arvatavasti koos mootori juhtmestikuga, mida sa ilmselgelt ei taha vahetada.

Edu
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kermo kirjutas:Selgub tõsiasi et Vag-Com kaabel ikka autosi ei remondi jah? Kõigepealt ütle mis auto ja mis aasta jne.

Kui sealt juhe katki siis paranda ära ja vaata kas viga kustub. Uue juhtme saad arvatavasti koos mootori juhtmestikuga, mida sa ilmselgelt ei taha vahetada.

Edu
Hehe, ei ole vaja iroonitseda:exclamation: Rääkides kaablist, siis tõesti, kaabel ise autosid ei remondi, ma pole eile sündinud! Küll aga aitab raha kokku hoida ja usun et isegi ühe vea leidmine ja parandamine tänu kaablile teenib see oma raha tagasi.see selleks siis.
Küll aga võiksid ka lugeda infot avatari alt, siis saad teada mis auto on, lisainfoks siis see, et aastaks 99.:lol:

aga muutsin siis ära pealkirja, siis ei ole arusaamatusi:rolleyes:

[Muudetud: 26-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

olen kahel golf4 seda probleemi lahendanud ja mõlemal juhul olid juhtmed katki nagu sinulgi pildil näha.
Lapi need juhtmed ära, lase termokahanev peale või kui seda pole siis teibi korralikult ja on probleem lahenenud, mida siin pikalt heietada.

Edu nokitsemisel

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

alts20 kirjutas:olen kahel golf4 seda probleemi lahendanud ja mõlemal juhul olid juhtmed katki nagu sinulgi pildil näha.
Lapi need juhtmed ära, lase termokahanev peale või kui seda pole siis teibi korralikult ja on probleem lahenenud, mida siin pikalt heietada.

Edu nokitsemisel
seda kindlasti, et selle ära teen, kuid pühad ja ega need poed lahti ei ole kus saaks materjali osta. Aga et siis alts20, kas nendel autodel oli kah siis sümtomiks mootori rappumine välja suretamisel? Lihtsalt uurisin, kas kellelgil kah konkreetseid kogemusi just selle mootori rappumisega välja suretamisel.

to tobimarg, jah, tegu peaks olema siis suretusklapiga.
Diesel Power KEEPS ME GOING

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

need kumbki golfi omanik ei teadnudki, et selline viga nende autodel küljes on ja tulid välja hoopis muude tööde käigus aga terveks need juhtmed mõlemal said ja ka vead mõlemal ajust kustusid.
Mootori rappumisel tuleks äkki mootoripatjade seisukorda kontrollida?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

alts20 kirjutas:need kumbki golfi omanik ei teadnudki, et selline viga nende autodel küljes on ja tulid välja hoopis muude tööde käigus aga terveks need juhtmed mõlemal said ja ka vead mõlemal ajust kustusid.
Mootori rappumisel tuleks äkki mootoripatjade seisukorda kontrollida?
huvitav on see, et mõni päev sureb vaikselt ja pehmelt välja.:rolleyes: aga tuleb ka seda siis teha. kuigi kui toimub see rappumine, tundub et moto sureb kuidagi järsemalt välja, kui pehmelt siis veidi aeglasemalt(ei ole sellist tunnet nagu miski pooks järsku mootorit)
Diesel Power KEEPS ME GOING

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

no ei ole ju raske need 2 juhet ära lappida ja vaadata kas kadus rappumine või ei ja siis saad juba edasi aretada mis ja kuidas

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

niih, sai siis täna isoleeri ostetud ja see juhe ära isoleeritud, ning tundub et see aitas selle mootori rappumise probleemi lahendamisel, vähemalt peale seda kadus rappumine väljasuretamisel ning mootor seiskub sujuvalt.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”