Ette tänud
K: Vw Caravelle 2,5 tdi 75 kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
K: Vw Caravelle 2,5 tdi 75 kw
Kas keegi oskaks pakkude seda, et kas antud isendil ( uuema ninaga 97 ja edasi ) on paagis eraldi etteande pumppa. Probleem nimelt selles ,et viisin auto kohalike "kummipoiste " garaazi pingeregulaatori vahetusse. Nüüd on seda tööd tehtud tsipa üle 1,5 kuu
ja auto ei lähe käima. Väidetavalt ei tule kütet peale. Mul ennem endal ka paarkorda ette tulnud pikka käivitust, kuid käima olen alati saanud. Ma ise kahtlustan ,et filter on umbes. Sest töösse viies polnud suuri külmasid ja lund 
Ette tänud
Ette tänud
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
No ma ise arvan sama ,sest see maa on caravellel lühem kui mistahes sõiduautol. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] need töökoja tegelased arvasid ,et etteande pump. Oh kuidas sellest pikaleveninud asjast koblakas ees. Nende väitel lasid nad surve paaki ja pihusti otsast keerasid toru lahti ,ning tilkagi ei tulnud kütust. Ma sellest jutust julgeks järeldada siis et filter kinninemmu kirjutas:paagis tal eralti pumpa pole kõrgsurve pump teeb kytte kätte saamiseks kõik toimingud ise
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
-
nemmu
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 31 Jaan 2009, 14:16
- Auto: vw caravelle vw jetta mk1 83a
- Asukoht: ida virumaa
no ingel kyll ega läbi pumba kytte ikka ilma mootorit ringi ajamata tule? no filtri võiks ju ära vahetada maksab mingi 100 kohaliku ja vahetada pole ka just kõige keerulisem vasakult poolt tuled ära klambrid, voolikud lahti ja käes ta ongi.Nende väitel lasid nad surve paaki ja pihusti otsast keerasid toru lahti ,ning tilkagi ei tulnud kütust. Ma sellest jutust julgeks järeldada siis et filter kinniVõi mis arvate ?
tel 56705278
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Ma diislitest kaugel, aga kui nüüd korraks mõelda siis nii vist on jah, et mootorit tuleks samal ajal ringi ajada et üldse miskit liikuma hakkaks.nemmu kirjutas:
no ingel kyll ega läbi pumba kytte ikka ilma mootorit ringi ajamata tule? no filtri võiks ju ära vahetada maksab mingi 100 kohaliku ja vahetada pole ka just kõige keerulisem vasakult poolt tuled ära klambrid, voolikud lahti ja käes ta ongi.
Igatahes tänud, ma lähen ja paugutan tarkuse teri nüüd nendele " kummi vahetajatele "
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7997
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Surve paaki ja pihustitest peab kütust tulema hakkama?!:lol: hoia heaga sellistest vendadest eemale! Ikka talvine küte on paagis? Alusta kõigepealt filtri vahetusest.
[Muudetud: 21-1-2010 GTI]
[Muudetud: 21-1-2010 GTI]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Kütet tankisin kunagi detsembris nestest loodan ,et ikka talvine jah. Mul sügise poole oli paarkorda selline lugu. Et kui parkisin auto ninapidi mäest alla ,käima ei läinud kohe. Parkisin teistpidi probleemi pole. Nagu vajuks kütus ära vms. Pika käivitamise peale on ikka käima läinud ja soojast peast probleemi poleGTI kirjutas:Surve paaki ja pihustitest peab kütust tulema hakkama?!:lol: hoia heaga sellistest vendadest eemale! Ikka talvine küte on paagis? Alusta kõigepealt filtri vahetusest.
[Muudetud: 21-1-2010 GTI]
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
-
Evens
- Veteran
- Postitusi: 563
- Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
- Telefon: 5141494
- Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
- Asukoht: Tallinn-Saue
- Kontakt:
Pakuks ikkagi ,et ühenda mõni pihusti ots lahti ja kontrolli kas kütet hakkab kohe tulema.Ja kui ei siis tuleb viga edasi otsida.Aga kui kütet tuleb peale siis võib viga peituda eelsüüteküünaldes mis omadega õhtal.
Evens
Evens
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Väidetavalt kütet peale ei tule, kuigi ma ei küsinud kuidas nad seda täpselt proovisid. Igatahes olla nad surve paaki lasknud ja väidetavalt kütet ei tulnud pihusti otsa minevast torust. Poleks nii külm mässaks sellega ise, aga nädalavahetuseks lubab lausa 30 cEvens kirjutas:Pakuks ikkagi ,et ühenda mõni pihusti ots lahti ja kontrolli kas kütet hakkab kohe tulema.Ja kui ei siis tuleb viga edasi otsida.Aga kui kütet tuleb peale siis võib viga peituda eelsüüteküünaldes mis omadega õhtal.
Evens
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Ja mul diisel golfil on kaks küünalt läbi. Siiani olen ilma plokisoojendust kasutamata -20 käima saanud mureta. Kui oli -25 siis igaks juhuks panin plokisoojenduse taha ( seal mul inverter ka taga mis natuke akut ergutabnemmu kirjutas:minu oma läks 3 eelsyyte kyyndlaga -20 käima ja kui yltse ei tööta kyyndlad siis peaks pika ketramise peale lubama vähemalt
[Muudetud: 21-1-2010 tito]
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG

