1.9TDi 2004 passat võtab külmaga 13 l sajale linnas...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9TDi 2004 passat võtab külmaga 13 l sajale linnas...
Kas küttekulu võib olla põhjustatud ühe pumptüüsi tulemi näitaja vahest testega, Diagnostika ütles, et üks on kehvem kui teised. Ja kõik muu on korras........ Kus võib see kala olla ? Muidugi see kulu 13 oli 20-25 kraadiga.. Aga hetkel ikka 11.7 linnas....kusjuures ei anna lapatsit.
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
mul kah üks lonkab. aga sai käidud regullimas siis näitas juba et lonkab järgmine. sellist raha et järjest neid vahetama hakata peab olema miljonäär.antenn kirjutas:Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?
küttes on kah meeletu vahe ! kui halb küte siis võtab kohe märgatavalt rohkem.
eks diagnosti vennad teavd rohkem sulle pajatada sellest teemast. omal langes küttekulu kui vahetasin kütte filtri ja selle peal oleva klapi ära. vähemalt kohapealne küttekulu langes.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
nu siis peate om kompuutri näitusid kalibreerima, minu teada peaks seda saama teha diagnostika kaabli abil. Minu isend 81 KW trip kahe alt võttes tuleb keskmine just see mis ta tegelikult on, olen mitmeid kordi peale teatud koguse paaki panekut selle nullinud ja kui seier jõuab sinna maani, et uuesti vaja tankida, tuleb keskmise küttekulu ja sõidetud kilomeetrite korrutades peaaegu täpselt see kogus, mis ma paaki kallanud, viimati mõõdetud 30L sisse kallamisel, jõudis seier tagasi sinna, kus tankides oli, 1,5 liitrit ennem 30L. Ja sõidan samuti enamuse linnas, külma tunde seisnud motot soendan talvel nii 3-4 min, maja ees pidevalt vaja lubjaka sees sumbata.sax82 kirjutas:96 kw ? mul paar tundi linnavahel sõitmise ja lopa sees rallitamisega kah kuskil seal 13 kanti. see keskimene küttekulu näitaja on väga vigane asi. kui mõõdad reaalselt siis on 2 x väiksem! mul kohapeal tiksuima jättes läheb oma 25L/h kah kui kaua tiksub
ära usu seda kompuutrit .

ja rääkides talve kesmisest ja suve keskmisest, siis vahe on 1-1,5 L talvel rohkem. kõige parem arvestada ikkagi sisse kallatud koguse ja sellega läbitud maa järgi, siis saad teada kas valetab ja kui palju, ennem muidugi nullida siis üleüldise keskmise näidud.
[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
olen veits otsind kust saaks kalibreerida aga öeldakse et sellist asja ei tehtagi.copilot kirjutas:nu siis peate om kompuutri näitusid kalibreerima, minu teada peaks seda saama teha diagnostika kaabli abil. Minu isend 81 KW trip kahe alt võttes tuleb keskmine just see mis ta tegelikult on, olen mitmeid kordi peale teatud koguse paaki panekut selle nullinud ja kui seier jõuab sinna maani, et uuesti vaja tankida, tuleb keskmise küttekulu ja sõidetud kilomeetrite korrutades peaaegu täpselt see kogus, mis ma paaki kallanud, viimati mõõdetud 30L sisse kallamisel, jõudis seier tagasi sinna, kus tankides oli, 1,5 liitrit ennem 30L. Ja sõidan samuti enamuse linnas, külma tunde seisnud motot soendan talvel nii 3-4 min, maja ees pidevalt vaja lubjaka sees sumbata.sax82 kirjutas:96 kw ? mul paar tundi linnavahel sõitmise ja lopa sees rallitamisega kah kuskil seal 13 kanti. see keskimene küttekulu näitaja on väga vigane asi. kui mõõdad reaalselt siis on 2 x väiksem! mul kohapeal tiksuima jättes läheb oma 25L/h kah kui kaua tiksub
ära usu seda kompuutrit .
ja rääkides talve kesmisest ja suve keskmisest, siis vahe on 1-1,5 L talvel rohkem. kõige parem arvestada ikkagi sisse kallatud koguse ja sellega läbitud maa järgi, siis saad teada kas valetab ja kui palju, ennem muidugi nullida siis üleüldise keskmise näidud.
[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
mul alati tablool mitu tundi sõitnud sest keskmine küttekulu ajaks maru marru

-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
On täitsa tehtav, aga vajalik on diagnosti kaabel ja arvuti näiteks VAG-COM'iga. Lähed Instrument Block'i, klikid Adaptions, otsid õige kanali üles (hetkel jään vastuse võlgu mitmes see oli, aga autos kaustas on kirjas). Tehase poolt on seal näha väärtus 100, see on siis 100%. Seda saab mudida 15% üles ja alla. Kui sellest ka ei piisa, siis mitte PD masinatel (tava pumbaga) saab veel mängida IQ-ga (aju poolt arvatav pritsekogus). Mootori tööd see ei muuda kui natuke näppida, aga kompuutri näidu saab grammi pealt paika. Kui Tallinnas oleksid, siis võiksin ära näppida, Tartu kahjuks ei satu.
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
jama et tartus siukest venda poletobimarg kirjutas:On täitsa tehtav, aga vajalik on diagnosti kaabel ja arvuti näiteks VAG-COM'iga. Lähed Instrument Block'i, klikid Adaptions, otsid õige kanali üles (hetkel jään vastuse võlgu mitmes see oli, aga autos kaustas on kirjas). Tehase poolt on seal näha väärtus 100, see on siis 100%. Seda saab mudida 15% üles ja alla. Kui sellest ka ei piisa, siis mitte PD masinatel (tava pumbaga) saab veel mängida IQ-ga (aju poolt arvatav pritsekogus). Mootori tööd see ei muuda kui natuke näppida, aga kompuutri näidu saab grammi pealt paika. Kui Tallinnas oleksid, siis võiksin ära näppida, Tartu kahjuks ei satu.

sax82 kirjutas:mul kah üks lonkab. aga sai käidud regullimas siis näitas juba et lonkab järgmine. sellist raha et järjest neid vahetama hakata peab olema miljonäär.antenn kirjutas:Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?
küttes on kah meeletu vahe ! kui halb küte siis võtab kohe märgatavalt rohkem.
eks diagnosti vennad teavd rohkem sulle pajatada sellest teemast. omal langes küttekulu kui vahetasin kütte filtri ja selle peal oleva klapi ära. vähemalt kohapealne küttekulu langes.
Mis see filter mass ja klapp ?sax82 kirjutas:mul kah üks lonkab. aga sai käidud regullimas siis näitas juba et lonkab järgmine. sellist raha et järjest neid vahetama hakata peab olema miljonäär.antenn kirjutas:Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?
küttes on kah meeletu vahe ! kui halb küte siis võtab kohe märgatavalt rohkem.
eks diagnosti vennad teavd rohkem sulle pajatada sellest teemast. omal langes küttekulu kui vahetasin kütte filtri ja selle peal oleva klapi ära. vähemalt kohapealne küttekulu langes.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
antenn kirjutas:Aga äkitsi on viga selles, et külmadega lasen soojeneda 15-20 min?
Kust siis saab head diislit, millega auto vähem vätab?

[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
vot jah, vag-com kaabliga saab kah teha, isegi vist kunagi poole silmaga otsisin mingit infi selle kohta, aga kuna näitab suht väga täpselt(1,5 lidra või paarsada grammi siia sinna poogen, ei viitsi oma ajusid selle paika ajamiseda koinida).tobimarg kirjutas:On täitsa tehtav, aga vajalik on diagnosti kaabel ja arvuti näiteks VAG-COM'iga. Lähed Instrument Block'i, klikid Adaptions, otsid õige kanali üles (hetkel jään vastuse võlgu mitmes see oli, aga autos kaustas on kirjas). Tehase poolt on seal näha väärtus 100, see on siis 100%. Seda saab mudida 15% üles ja alla. Kui sellest ka ei piisa, siis mitte PD masinatel (tava pumbaga) saab veel mängida IQ-ga (aju poolt arvatav pritsekogus). Mootori tööd see ei muuda kui natuke näppida, aga kompuutri näidu saab grammi pealt paika. Kui Tallinnas oleksid, siis võiksin ära näppida, Tartu kahjuks ei satu.
Ise muutsin seda kütuse etteannet veidi oma kaabliga õrna suraka suuremaks. Mineku ja kütuse kulu keskmise pealt pole midagi aru saanud. Oleneb vist ikkagi ka VÄGA PALJU see tihend rooli ja pedaali vahel:lol: Ja kaabli abil saad jälgida ka palju võtab hetkel antud pööretega tunnis kütust. Aga see selleks, nii et üritage oma keskmiste näidud tegelikuga kokku saada. Aitab siin siis Vag com, teeks vb isegi, kuid hetkel kogemus selle koha pealt puudub, kuid huvi pärast kavatsen mingi päev, kui igav hakkab, infi otsida, ja usun et seda leidub netis küll ja küll.

[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
antenn kirjutas:Aga äkitsi on viga selles, et külmadega lasen soojeneda 15-20 min?
Kust siis saab head diislit, millega auto vähem vätab?

Ja ise kasutan tegelt väga palju käiguga pidurdamist, ja tagasi kuni kolmanda käiguni, sellest väikseme peale tavaliselt ei pidurda.
[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING