Miks õhufiltrisse õli peksab?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Jaan 2009, 18:33
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993
- Asukoht:
Miks õhufiltrisse õli peksab?
Küsimus siis selline, et miks õhufiltrisse õli peksab? Filter on ühest nurgas veidi õline, rohkem on kaane äär ja korpuse sisu. lahinal just ei tule aga vaikselt immitseb.
Auto on Golf 3, 93a 1,6, 55 kw.
Auto on Golf 3, 93a 1,6, 55 kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
- Telefon: 53817171
- Auto: G2 1.6d, G3 gt
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Hõre võib olla su auto väike mootor. Kui tihedalt sa seda filtrit vahetad üldse?
Arbeitsmann.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Mis 6li kasutad? Mis viskkoossusega? Asi selles, et 6li läheb soojana vedelamaks ja k6rgematel pööretel v6ib seda kergelt karterituulutusse lyya. Vaheta autol 6lifilter ja 6li, oleneb mis 6li kasutad kuid soovitan kasutada midagi mis soojast peast nii vedel ei oleks. nt: 10W40, 5W40, 5W50 v6i 20W60.(Mobil 1, Castrol, BP)
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Jaan 2009, 18:33
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993
- Asukoht:
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Õli olen tavaliselt kuskil töökojas lasknud vahetada ja siis on sisse kallatud Valvoline poolsünti ja vahetatud filter, täpsemalt õli kohta ei oska öelda.
Kas ma saan õieti aru, et midagi hullu sellest eriti pole kui natuke välja pressib?
No eks vanus teeb oma töö. Filter ise on muidu normis.El`Lango kirjutas:Hõre võib olla su auto väike mootor. Kui tihedalt sa seda filtrit vahetad üldse?
Kas ma saan õieti aru, et midagi hullu sellest eriti pole kui natuke välja pressib?
Viimati muutis mrWilson, 22 Apr 2010, 19:28, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
See, et mootor h6re on ei oma siin tähtsust, pane täissynt sisse, ise kasutan peaaegu sama mootori puhul 5W50 6li. Hea odav 6li nt. King Oli 5W50. Siis ei tohiks 6hufilter enam 6line olla. V6i yle vaadata karterituulutuse, kopsiku ära pesta, et sinna kogunev 6li paremini alla pääseks.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
uku,see ,et mootor hõre on ei oma tähtsust ütlesid sina. Mis siis veel olla saab kui karteris on surve? küsin mina. Mingit imet õli viskoosus ei tee. Sedasi tulebki foorumisse algajatele auto omanikele vale arusaam ,,õige,, õli kasutamisest. Mida hakkab selle teadmisega mõtlema auto omanik kes kasutabki seda sinu poolt reklaamitud õli,kuid sümtomid on endised. Surve karteris= kulunud rõngad= õli sisse laskes karteri tuulutuse kaudu. Kes tahab,arutleme.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Nagu näha sa tead k6ike paremini.T6nis2 kirjutas:uku,see ,et mootor hõre on ei oma tähtsust ütlesid sina. Mis siis veel olla saab kui karteris on surve? küsin mina. Mingit imet õli viskoosus ei tee. Sedasi tulebki foorumisse algajatele auto omanikele vale arusaam ,,õige,, õli kasutamisest. Mida hakkab selle teadmisega mõtlema auto omanik kes kasutabki seda sinu poolt reklaamitud õli,kuid sümtomid on endised. Surve karteris= kulunud rõngad= õli sisse laskes karteri tuulutuse kaudu. Kes tahab,arutleme.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Nonii, arutleme siis: Kui kulunud r6ngad siis peaks sumpast sinist tulema, autol poleks j6udu,bensiinikulu suur ja 6li bensiini haisuga. Surve karterisse tekib yldjuhul k6rgematel pööretel, madalamatel pööretel läheb see nö. surve auruna karterituulutusest sisselaskesse, k6rgematel pööretel vedela 6liga lööb karterituulutuse kopsiku 6li täis ja siis sealt läbiminev aur toimetab ka 6li sisselaskesse. Teine v6imalus, et karterituulutus on umbes, see juhtub sellistel mootoritel pikema seismise ja kylmade ilmadega. Selline on minu arvamus, mis p6hineb omal kogemusel. Ootaks ka teiste targemate peade arvamusi, et keegi t6estaks ära mulle T6nis2-e poolt kirjutatud jutu.T6nis2 kirjutas:uku,see ,et mootor hõre on ei oma tähtsust ütlesid sina. Mis siis veel olla saab kui karteris on surve? küsin mina. Mingit imet õli viskoosus ei tee. Sedasi tulebki foorumisse algajatele auto omanikele vale arusaam ,,õige,, õli kasutamisest. Mida hakkab selle teadmisega mõtlema auto omanik kes kasutabki seda sinu poolt reklaamitud õli,kuid sümtomid on endised. Surve karteris= kulunud rõngad= õli sisse laskes karteri tuulutuse kaudu. Kes tahab,arutleme.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Jaan 2009, 18:33
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993
- Asukoht:
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Täna sai siis tehtud õlivahetus, sisse läks OMV õli 10W40. Räägite siin survest karteris, kuidas sellest aru saada?
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
uku.Eraldan nüüd sinu viimasest vastusest lause lõiku- vedel õli. Täissünteetiline õli oma viskoosuselt on alati ,,vedel,, olgu miinus 25 C. või mootoris + 125 C.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Ega pole m6tet nii targa inimesega nagu sina rääkida yldse. Tänud vastuste eest T6nis2.T6nis2 kirjutas:uku.Eraldan nüüd sinu viimasest vastusest lause lõiku- vedel õli. Täissünteetiline õli oma viskoosuselt on alati ,,vedel,, olgu miinus 25 C. või mootoris + 125 C.
Teemaalgatajale, v6id oma pisikese mootori kohapeal pöördesse lasta, ja siis vaadata kas k6rgetel pööretel lööb 6hufiltrisse 6li, see peaks nähtav olema sumpast tuleva sinise suitsupahvakaga. Endal juhtus see 10W40 6liga, aga 5W40 ja 5W50 6liga pole kordagi juhtunud, kuigi olen autoga rajal käinud (kuskil 2-4 min. 4000-8000 rpm s6itu ja tyhikäigul tuli auru natuke karterituulutusest ainult)
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
- Telefon: 53817171
- Auto: G2 1.6d, G3 gt
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Karterist ei tohiks ju nii palju seda tuult tulla üleüldse, et õli kaasa veab. Vahet pole mis õli seal sees on.
Oil catch tank`i on tarvis noormehel võib-olla siis.
Oil catch tank`i on tarvis noormehel võib-olla siis.
Arbeitsmann.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Kes pakkusid, kulunud (hõre) mootorit on õigel teel.
Kõige lihtsam on sellest aru saada järgnevalt: sõita sportlikult,(kiirendades madala käiguga kõrgetel pööretel) lasta ühesõnaga ,,peeneks,, ja näed kohe rohket õli. Teine variant on vedada koormatud haagist ja sama tulemus. Kolmas võimalus on mõõta ära surved, vaadata küünlaid ja veendud ise...
Edu eksperimenteerimisel!
Rahulikult (kulgedes kalameest) sõites saad oma autot veel päris pikalt kasutada, enne kui hakkab tagant silmnähtavalt suitsema.
Püüa kasutada siiski poolsünteetilist õli, mitte täissünteetilist. Tuleb rahakotile tervislikum.
Kõige lihtsam on sellest aru saada järgnevalt: sõita sportlikult,(kiirendades madala käiguga kõrgetel pööretel) lasta ühesõnaga ,,peeneks,, ja näed kohe rohket õli. Teine variant on vedada koormatud haagist ja sama tulemus. Kolmas võimalus on mõõta ära surved, vaadata küünlaid ja veendud ise...
Edu eksperimenteerimisel!

Rahulikult (kulgedes kalameest) sõites saad oma autot veel päris pikalt kasutada, enne kui hakkab tagant silmnähtavalt suitsema.
Püüa kasutada siiski poolsünteetilist õli, mitte täissünteetilist. Tuleb rahakotile tervislikum.

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
kuid kas see suitsemine peaks olema ka siis antud meetodeid kasutades ka sooja motoga kui kolvigrupp kulunud?HMP kirjutas:Kes pakkusid, kulunud (hõre) mootorit on õigel teel.
Kõige lihtsam on sellest aru saada järgnevalt: sõita sportlikult,(kiirendades madala käiguga kõrgetel pööretel) lasta ühesõnaga ,,peeneks,, ja näed kohe rohket õli. Teine variant on vedada koormatud haagist ja sama tulemus. Kolmas võimalus on mõõta ära surved, vaadata küünlaid ja veendud ise...
Edu eksperimenteerimisel!![]()
Rahulikult (kulgedes kalameest) sõites saad oma autot veel päris pikalt kasutada, enne kui hakkab tagant silmnähtavalt suitsema.
Püüa kasutada siiski poolsünteetilist õli, mitte täissünteetilist. Tuleb rahakotile tervislikum.
või on ka seal miskit vahet kas külma motoga suitseb või sooja motoga, et näiteks millised on siis klapisääre tihendite kulumise tunnused ja testimise viisid? esimesele annab kõige parema vastuse siis survete mõõtmine eeldan?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Kui klapisääretihendid on kulunud tossab pidevalt (algselt sooja mootoriga, hiljem ka külmaga).copilot kirjutas:kuid kas see suitsemine peaks olema ka siis antud meetodeid kasutades ka sooja motoga kui kolvigrupp kulunud?HMP kirjutas:Kes pakkusid, kulunud (hõre) mootorit on õigel teel.
Kõige lihtsam on sellest aru saada järgnevalt: sõita sportlikult,(kiirendades madala käiguga kõrgetel pööretel) lasta ühesõnaga ,,peeneks,, ja näed kohe rohket õli. Teine variant on vedada koormatud haagist ja sama tulemus. Kolmas võimalus on mõõta ära surved, vaadata küünlaid ja veendud ise...
Edu eksperimenteerimisel!![]()
Rahulikult (kulgedes kalameest) sõites saad oma autot veel päris pikalt kasutada, enne kui hakkab tagant silmnähtavalt suitsema.
Püüa kasutada siiski poolsünteetilist õli, mitte täissünteetilist. Tuleb rahakotile tervislikum.
või on ka seal miskit vahet kas külma motoga suitseb või sooja motoga, et näiteks millised on siis klapisääre tihendite kulumise tunnused ja testimise viisid? esimesele annab kõige parema vastuse siis survete mõõtmine eeldan?
Eelnev jutt käib pigem hõreda õlirõnga ja surverõngaste kohta. Kui anda mootorile koormust, hakkab läbi tuulutuse õli ülesse peksma.Kulunud klapisääretihendid hakkavad küünlaid mustama, ehk küünal on õline/tahmunud.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Jaan 2009, 18:33
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993
- Asukoht:
Re: Miks õhufiltrisse õli peksab?
Silindrites sai mingi aeg rõhkusid mõõdetud ja need olid normis.
Viimati muutis mrWilson, 28 Apr 2010, 17:16, muudetud 1 kord kokku.