vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
fishman66
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Sept 2007, 21:36
Auto: vw vento 1,9 diisel 96
Asukoht: Järvamaa ,Ambla Vald

vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas fishman66 »

iseenesest ei ole vaja mingit juhtmestiku ja aju selle mootori saab lendama ka selle 55kw -se enda pumbaga ja mootori käik ja kõik ilus ja ilma ajuta ning toimib suurepäraselt

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Mis selle teema mõte on vms?
Et nagu õpetus vms?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tahad sellega väita,et kõrgsurve pumba plunzri käik on 55kw-isel sama mis 81 kw-isel? Aitab juba sellisest teadmisest,et pihustitel on erinev avanemis surve. Kui teed 81KW mootori pumba mehaaniliseks siis jääb mootorisse endiselt 81 kw. Aga tänud informatsiooni eest.

veikko
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
Telefon: 53425213
Asukoht: Tartu-Võru

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas veikko »

fishman66 kirjutas:iseenesest ei ole vaja mingit juhtmestiku ja aju selle mootori saab lendama ka selle 55kw -se enda pumbaga ja mootori käik ja kõik ilus ja ilma ajuta ning toimib suurepäraselt
Tahad Sa sellest pikemalt rääkida :?:
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas tants »

Kindlasti hakkab ta mingis konditsioonis selle 55kw`tise pumbaga ka jah tööle kuid selljuhul ei tasu oodata sellelt mootorilt 81kw`ti kuna siiski 55kw`tisel td`l plunser 9mm aga 81kw`tisel 10mm või siis juba 11mm. Kogemus oma mtdi`st et mootor jääb siiski nälga selle td (55kw) pumbaga. Pole keeruline see Boschi VE kõrgsurvepump kui rahulikku närvi ja võtmed käes püsivad et teha korralik kompott kahest pumbast et asi normaalselt töötaks.

Edu!
Viimati muutis tants, 09 Juun 2010, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)

fishman66
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Sept 2007, 21:36
Auto: vw vento 1,9 diisel 96
Asukoht: Järvamaa ,Ambla Vald

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas fishman66 »

kusjuures ise sõidan temaga ja nälga ta ei jää pumbakaanes peab natuke asju ringi tõstma sellel 55 kw pumbal on ressurssi kll ja neid on ka kahte tyypi 9 ja 10 se plunseriga pihustite vahe on kll 55 sel olid 150 sed pihustid aga tdi l 190esed ,kuna tegu on otdepritsediisliga siis minek on hoopis parem ja kohapeal käib väga ilusa häälega pumbalaginat pole siiiski on seelagin kinni põlemiskambris

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas tants »

Pole iseenesest raske kindlaks teha mis mõõdus plunser sees tööd teeb, vaja vaid lugeda pumbapealt kood mis algab 0 46X XXX XXX
Eeltoodud koodi järgi on siis pumbapeal X muidugi number ja plunseri mõõdu määrab niiöelda kuues number või siis kolmas X (minupoolt toodud koodi näidis).

Kui on numbriks:
8 - 8mm plunser
9 - 9mm
0 - 10mm
1 - 11mm
2 - 12mm

Kogemus omal mootoril et 55kw`tise pumbaga töötas ja sõitis ja minek oli ka parem kui tavalisel 55kw`tisel ja hääl ka ilusam, ainuke anomaalja oli aind see et külmalt tühikäigul ei töötand ühtlaselt (samas 55kw originaal mootoril töötas tõrgeteta), tuttava kompott 55kw`tise pumbaga ja 66kw`tine mootor aga on töötand pikalt ilma ühegi kõrvalnähuta.
66kw`tisel tdi`l on jah pihustisurve 190bar, kuid kas 81kw`tisel pole need surved mitte suuremad?

Omast kogemusest võin veel öelda et siiski kui on 9mm plunser et üle minna 10mm`se peale kuna omal nahal olen tunda saanud et asi muutus nii erksamaks ja paremaks mineku kohapealt kui ka ökonoomsemaks.

Edu!
Viimati muutis tants, 14 Juun 2010, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ei lao kahest erinevast pumbast (55 meh. ,66elektrooniline) kokku omale sobivat. Ühe peavõll on 17 mm teisel 19 mm. Seega korpused erinevad,kuid siiski kinnitused samad.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas tants »

Huvitav, kuidas siis mina sain oma td (55kw) pumpa tdi (66kw) pumba "tööosa" külge krudida?
Ainuke mis pidin ümber tegema oli see et nukaplaadi (td oma) pidin laskma treialil õrnalt üle käia et tdi "tööosaga" asi kokku istuks, kuigi on võimalus ka jääda selle sama tdi nukaplaadi juurde niet treialit ei pea külastama.

Milleks peavõlli vahetada?
Diesel, what else?! :)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Peavõlli kahvlil(gardaanil) on mõõdu erinevus. Mina leidsin igal juhul sellise parima varjandi,kuid võib olla,et jätsin lihtsama ümberehitus varjandi,,kahe silma vahele,, . Siiski,mingi AGA jääb kriipima,et ega see nii lihtsalt ka ei käinud.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: vw golf 3 td55 tehtud tdi81 kw-seks

Lugemata postitus Postitas tants »

Kui pead silmas seda "gardaani"/kahvli liidet mis ühendab peavõlli nukaplaadiga siis minu pumba variantide puhul erinevust polnud, kõik istus samamoodi nagu vanas pumbas, aga neid Boschi VE pumpade variante on päris palju niet kõik võimalik. Sellest peavõllist veel niipalju et tema läbimõõt, mis siis tavaliselt td (55kw`tisel, mootorikoodiga AAZ) pumbal on 17mm, pidi varieeruma ja erinevate "kompottide" tegemisel, vähemalt 10mm`se plunseriga ehitamisel ei pidanud see väga mõjuma, et peavõlli murdumist karta ei tohiks olla, vähemalt pole keegi seda omal nahal kogenud, kuigi soovitatakse otsida td pump millel jämedam peavõll (td 55kw`tiseid pumpasid leidub ka 19mm`se peavõlliga).
Siukse nn. mtdi peale ülemineku variandiks sobib siiski kõige rohkem otsida omale komplektis mehaaniline pump mis on juba originaalis mõeldud otsepritsediislile ja on 10mm või suurema plunseriga, seda nt. autofirmade mootoritelt nagu: Fiat, Ford, Peugeot, VW (LT)

Edu!
Diesel, what else?! :)

Vasta

Mine “Diislid”