Auto: Passat B5,5 1.8T 2001
Sümptomid:
* Armatuurlaual põlevad EPC ja mootorituli(üldiselt koos, vahel ka põleb neist ainult üks). Tundub et põlevad tihedamini kui mootor soojeneb.
* Kui EPC põleb, siis tühikäigupöörded on 1200p/min peal, normaalse 800p/min asemel.
* Kui EPC põleb, siis üle ~4500p/min hakkab pooma.
* Kui EPC põleb, siis käivitumine kestab paar sekundit kauem tavapärasest.
* Eile mingi hetk enam masin ei läinud üldse käima, peale mõnetunnist seismist käivitus nagu kellavärk.
* Vahel teeb jõnksu sisse ja tahhokas nagu viskaks korra nulli. Äkki sureb korra välja aga kuna hoog sees siis läheb kohe tööle.
Vahetasin ära kütusefiltri.
Diagnostikas öeldi, et mootoripöörete andur ehk vändavõlliandur on rikkis ja see mõjutab ka ERG-klapi tööd.
Kui netist uurisin, siis mootoripöörete andurit nimetakase vist hoopis nukkvõlliasendi anduriks?
Kas keegi seletaks mis andur(id) võiks minul läbi olla või mida tasuks teha?
Aitähh juba ette!
1.8T Väntvõlliandur vs nukkvõlliandur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 1.8T Väntvõlliandur vs nukkvõlliandur
Vigane vändaandur takistab otseselt käivitumist, jõnksutamine võib olla küll põhjkustatud EGR-klapi suvalisest töötamisest, kuidas EGR vändaanduriga seotud on ei oska kommenteerida. Vigane nukaandur peaks olema põhjuseks miks mootor üle 4500 pöördesse ei lähe. Raske öelda - alusta vast vändaanduri vahetusest, mõnel teisel automargil vahetatakse mõlemad andurid koos kuna see on tehasepoolne ettekirjutus (või on täpset viga raske diagnoosida - mine võta kinni...).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..