küsimus mootori ümbertõstmisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mellaG3
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 30 Mär 2008, 22:10
Asukoht: saq

küsimus mootori ümbertõstmisega

Lugemata postitus Postitas mellaG3 »

tekkis selline küsimus et mul golf 3 1992 luukpära 1,9td 55kw tahaks sinna vahele tõsta 1994 a golf 3 variant 1,9td 66kw mootori ,et kas sobib samamoodi nagu vanamootor või peab midagi ümber tegema?

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: küsimus mootori ümbertõstmisega

Lugemata postitus Postitas daff »

Kui kinnitusi ja selliseid asju mõtled, siis sobib kindlasti, juhtmestiku osas ei oska öelda.

mellaG3
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 30 Mär 2008, 22:10
Asukoht: saq

Re: küsimus mootori ümbertõstmisega

Lugemata postitus Postitas mellaG3 »

selge ehk keegi oskab öelda ka kas juhtmestik istub?
Viimati muutis mellaG3, 01 Juul 2010, 14:12, muudetud 1 kord kokku.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: küsimus mootori ümbertõstmisega

Lugemata postitus Postitas coollaager »

66kw on elektoonilise pumba,inercooleri,elektroonilise gaasipedaaliga. ilmselt päris 1:1 ei sobi kuid kui on vastav doonor olemas sis eitohiks probleeme olla. Arvan et ajuvahetus ja mõni lisajuhe. Ei tohiks väga hullu ümberehitust olla.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: küsimus mootori ümbertõstmisega

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Palju siiski on ümber ehitust. Aitab sellest teadmisest,et 55kw. käigukast on hoobadega lülitus ja siduri lahutus trossiga. 66kw.käigukastil trossidega lülitus + hüdrauliline siduri lahutus. Pane KERE külge siduri peasilinder+ muu eelnev jutt.

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: küsimus mootori ümbertõstmisega

Lugemata postitus Postitas marko »

T6nis2 kirjutas:Palju siiski on ümber ehitust. Aitab sellest teadmisest,et 55kw. käigukast on hoobadega lülitus ja siduri lahutus trossiga. 66kw.käigukastil trossidega lülitus + hüdrauliline siduri lahutus. Pane KERE külge siduri peasilinder+ muu eelnev jutt.

sama teema aga see juba ellu viidud aga kuidas on ilma turbota mootoritel

N: 1,6td 59kw on asendatud - tavalise 1,9d-ga ja tundub et umber ehitust kull ei märka
elu on karm ja sellega peab harjuma;

Vasta

Mine “Diislid”