1.6 GTD
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22 Mär 2010, 19:26
- Telefon: 53543222
- Auto: Golf 2 1.9 TDI 1991.a & Golf 3 1.9 tdi 66kw 1995.a
- Asukoht: Tartumaa/Elva
1.6 GTD
Tere, teema siis selles et ostsin omale Golf 2 GTD 1.6 44kw. Peale ostu tuli välja et mootorilt on eemaldatud turbo ja reguleeritav pump, asemele on pandud tavalise 1.6 40 kw pump ja väljalase.
Et kas kellegil on pakkuda tervet kupatust mis sinna kuulub sh. turbo, väljalaske kollektor, reguleeritav pump jne.
Et kas kellegil on pakkuda tervet kupatust mis sinna kuulub sh. turbo, väljalaske kollektor, reguleeritav pump jne.
Sorri, mul on diisel.
Re: 1.6 GTD
Hey
Esiteks oled sa foorumi alajaotusega natuke mööda pannud kuid see ilmselt andeks antav kuna sa uustulnuk
Teiseks on 40kw ja 44kw diislitel sama kütuse pump ja pole veel kohanud vw diisli kütuse pumpa mida ei anna reguleerida. Mina sinu asemel ei hakkaks end vaevama nende osade vahetus/ostmisega. Saadav lisavõimsus ei annaks end märgatavalt tunda ja minu silmis poleks vaeva väärt. Kui tõesti soovid võimsust juurde, ja on aega ja raha autot ehitada, siis pööra pilk suurema turboga 51 kw mootori poole. Just see 51 kw mootor on see mida pandi GTD-le peale.
Esiteks oled sa foorumi alajaotusega natuke mööda pannud kuid see ilmselt andeks antav kuna sa uustulnuk

Viimati muutis Netman112, 27 Juul 2010, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22 Mär 2010, 19:26
- Telefon: 53543222
- Auto: Golf 2 1.9 TDI 1991.a & Golf 3 1.9 tdi 66kw 1995.a
- Asukoht: Tartumaa/Elva
Re: 1.6 GTD
Mis siis 40 kw ja 44 kw vahe on kui neil samad pumbad?
Siis küsiks seda kh et kütusekulu on jube suur kui pumbast peale keerata(u. 6-8 l/100km), milles viga olla võiks? Ja muidugi kui pumbas juurde keerad ja siis vähe rohkem gaasi annad siis on suitsupilv kh ikka taga, et kuidas sellest kh lahti saada?
Siis küsiks seda kh et kütusekulu on jube suur kui pumbast peale keerata(u. 6-8 l/100km), milles viga olla võiks? Ja muidugi kui pumbas juurde keerad ja siis vähe rohkem gaasi annad siis on suitsupilv kh ikka taga, et kuidas sellest kh lahti saada?

Sorri, mul on diisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.6 GTD
Kui ei taha, et tahmaks keera kütet vähemaks! Mina tegin vastupidi ja olen õnnelik, sest masin hakkas liikuma:D Mul endal 51kw. ja 40kw on tava disla. aga 44-l on miskine turbo ikka peale aetud 

Re: 1.6 GTD
Ilmselt on pumbas kütet liiga rikkaks keeratud või siis raske gaasijalg . 40 ja 44 kw mootorite vahe ongi selles, et 44kw omab pisikest turbot, muu on sama.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22 Mär 2010, 19:26
- Telefon: 53543222
- Auto: Golf 2 1.9 TDI 1991.a & Golf 3 1.9 tdi 66kw 1995.a
- Asukoht: Tartumaa/Elva
Re: 1.6 GTD
Isegi kui pumbas kütust maha kerata on kütusekulu suur( u. 6.5 l/100 km) ja minekut ültse nagu pole.. mul eelmise mootoriga(1.6D 40 kw) tollel oli minek jube hea ja kütusekulu oli 4-5 l/100 km max. Et äkki on pihustite viga või milles probleem olla võiks?
Sorri, mul on diisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22 Mär 2010, 19:26
- Telefon: 53543222
- Auto: Golf 2 1.9 TDI 1991.a & Golf 3 1.9 tdi 66kw 1995.a
- Asukoht: Tartumaa/Elva
Re: 1.6 GTD
Käivitub normaalselt (umbes mootor teeb 1-2 ringi), kuid külmalt lötutab ja ei käi korralikult, kui soojaks läheb siis toimib normaalselt.
Sorri, mul on diisel.
Re: 1.6 GTD
siis on viga ilmselt pihusti otstes, mis korralikult ei pihusta vaid kusevad/jäävad lahti vms.
Viimati muutis Netman112, 28 Juul 2010, 21:45, muudetud 1 kord kokku.