Roolilati muutmine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Rallymies2
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Apr 2007, 13:35
Asukoht:

Roolilati muutmine

Postitus Postitas Rallymies2 »

Nii... mure siis selline, et ralliautol on siis roolivõim ja puha kõik peal,aga plaanis roolivõim maha võtta.(tegemist krossiautoga ..Golf 2 16v).

Olen aga kuulnud, et jäetakse roolilatt roolivõimu oma kuna pidavat parem olema kui tavaline latt. :?:
Ja küsimus ongi siis selline, et mis seal latis muudetakse ? Kui keegi teab midagi tarka siis aitäh :wink:
Viimati muutis Rallymies2, 22 Okt 2010, 00:04, muudetud 1 kord kokku.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: Roolilati muutmine

Postitus Postitas freeser »

Kui ta parem rääkige jah endal ka oleks huvi seljuhul. :)

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Re: Roolilati muutmine

Postitus Postitas 333 »

võimuga lati ülekanne on kiirem, Aga torud võid otse ühendada , et keeramisel vastusurvet ei tekiks. Aga miks sa võimu tahad ära võtta? Liiga palju jõudu kätes?

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord

Re: Roolilati muutmine

Postitus Postitas ReijoK »

333 kirjutas:võimuga lati ülekanne on kiirem, Aga torud võid otse ühendada , et keeramisel vastusurvet ei tekiks. Aga miks sa võimu tahad ära võtta? Liiga palju jõudu kätes?
Voolikud kokku või või viska üldse pump minema vahelt. Sel teemal pole paraku VWga kogemust, kuid Opelil saab nii kiirelt ja lihtsalt. Parandage, kui eksin...

To 333: Ilma võimuta tunnetab rada/teed paremini ning keeramised täpsemad, kuna auto keerab täpselt nii palju, kui ise rooli keerad... (See minu poolne, miks mulle meeldib ilma võimuta)

Rallymies2
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Apr 2007, 13:35
Asukoht:

Re: Roolilati muutmine

Postitus Postitas Rallymies2 »

ReijoK kirjutas:
333 kirjutas:võimuga lati ülekanne on kiirem, Aga torud võid otse ühendada , et keeramisel vastusurvet ei tekiks. Aga miks sa võimu tahad ära võtta? Liiga palju jõudu kätes?
Voolikud kokku või või viska üldse pump minema vahelt. Sel teemal pole paraku VWga kogemust, kuid Opelil saab nii kiirelt ja lihtsalt. Parandage, kui eksin...

To 333: Ilma võimuta tunnetab rada/teed paremini ning keeramised täpsemad, kuna auto keerab täpselt nii palju, kui ise rooli keerad... (See minu poolne, miks mulle meeldib ilma võimuta)
Tänud. :wink: Hakkan migiaeg proovima kuidas parem jne.

Vasta

Mine “Veermik”