VW 2,5 110kw V6
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 09 Dets 2010, 21:35
- Auto: VW Passat TDI V6 110kw
- Asukoht: Tartu
VW 2,5 110kw V6
Autoks 99 a. passat automaat ja küsimus oleks selline, kuna automaat käigukaste niiväga ei tunne ega poel kokku puutund, oskab keegi öelda, et kuidas antud käigukastiga ümber õieti käia, et mida vedada tohib, kuidas ning mida ei tohi kohe kindlasti teha jne.
Ja siit ka teine küsimus, et oskab keegi öelda millest võib olla see tingitud, just siin külmal ajal ole tähele pand, et vahepeal, kui kont sees, siis hakkab see vilisema, mitte alati, kuid vahepeal?
Tänan!!
Ja siit ka teine küsimus, et oskab keegi öelda millest võib olla see tingitud, just siin külmal ajal ole tähele pand, et vahepeal, kui kont sees, siis hakkab see vilisema, mitte alati, kuid vahepeal?
Tänan!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: VW 2,5 110kw V6
Pidevaks koormaveoks automaati osta ei tasu, tuttav käigukastiremontija sai pidevalt koormat vedades oma tiptronicust lahti niiviisi mõne aja peale. Aga mida temaga teha ei tasu- no külmalt lase korra tiksuda enne kui minekut teed, klopib õli vähe vedelamaks ja ajab korralikult kõik kanalid täis, kui lülitad käigu siis oota kuni käik rakendub mitte ära hakka ennem tallama. Samamoodi R pealt D peale lülitades ja vastupidi oota kuni käik on korralikult lülitunud. Lase 60-100k km tagant õli vahetada kastis ja peaks kestma küll.
Viimati muutis tobimarg, 23 Veebr 2011, 09:47, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3362
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VW 2,5 110kw V6
Lisaks veel juurde et kuuldavasti pidavat tiptronicule ja ka muule automaadile mõjuma halvasti kasti ülekuumutamine ehk siis mööda lumiseid tänavaid pikalt rallitamine või ka väga raske koormaga sõit. Lisaks tasuks auto alati täielikult seisma pidurdada enne kui lülitada kast P asendisse.
Õlivahetuse kohta on soovitusi erinevaid. Alates sellest, et ei soovitata üldse näppida kui seda pole tehtud regulaarselt ka varem kuni vahetuseni iga 60000 tagant. Ise pooldan siiani veel mittenäppimist (seda soovitasid mulle volkari teeninduses töötanud mehed).
Kui üldse õli vahetama asuks oma masinal, siis julgeks seda teha Audihoolduses, kus on nüüd olemas seade, mis vana õli kastist enne täielikult välja peseb kui uus sisse pannakse. Nende teenuse maksumust kahjuks ei tea aga kui kellelgi infot või aega uurida võiks siia kirja panna.
http://www.audihooldus.ee/?mis=uudis&id=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Õlivahetuse kohta on soovitusi erinevaid. Alates sellest, et ei soovitata üldse näppida kui seda pole tehtud regulaarselt ka varem kuni vahetuseni iga 60000 tagant. Ise pooldan siiani veel mittenäppimist (seda soovitasid mulle volkari teeninduses töötanud mehed).
Kui üldse õli vahetama asuks oma masinal, siis julgeks seda teha Audihoolduses, kus on nüüd olemas seade, mis vana õli kastist enne täielikult välja peseb kui uus sisse pannakse. Nende teenuse maksumust kahjuks ei tea aga kui kellelgi infot või aega uurida võiks siia kirja panna.
http://www.audihooldus.ee/?mis=uudis&id=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis HawkHill, 23 Veebr 2011, 11:18, muudetud 2 korda kokku.
Re: VW 2,5 110kw V6
mina sain käru lohistades jagu tiptronicu turbiinist kui läbisõitu 200k km. Halvasti mõjuvad ka lumme kinni jäämised ja edasi-tagasi jõnksutamised. Seljuhul kindlasti kuumeneb kast korralikult üle. Õli vahetust väga ei soovitatud, kui tase normis, siis probleeme ei ole. Hüdrosiduri vead ja pumba lekked ei pidanud aga väga haruldased vead tiptronicu kastide juures olema. Saksa Auto kogemused ja soovitused kastide koha pealt jäävad suht nõrgaks, ise nad neid ei remondi, võtavad vaid maha ja saadavad edasi. Audihooldus peaks üks koht olema,kellega koostööd tehakse. Minu kasti-mure korral patsutati Saksa Autos õlale ja öeldi, et otsi abi mujalt (mitte nii otse välja öeldes muidugi).
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 09 Dets 2010, 21:35
- Auto: VW Passat TDI V6 110kw
- Asukoht: Tartu
Re: VW 2,5 110kw V6
Autol läbisõitu juba ligi 240 tuhat ja ei tea kas õli vahetatu käigukastis. Eelnev omanik ei vahetand ja rääkis sama, et eluaegne õli sees jne. Kuid käigkast veidi uimaseks muutund. Kas see tingitud nüüd õlist või hakkab midagi ära kuluma ?
Tahaks veel seda küsida, et kuidas tiptronicu käigukastiga pukseerimisega on, et kas tohib teisi vedad ja kas mind tohib? Kui käik asendis N siis ei tohiks ju probleemi olla? Või tuleb siinkohal ka midagi jälgida?
Aitäh teile!
Tahaks veel seda küsida, et kuidas tiptronicu käigukastiga pukseerimisega on, et kas tohib teisi vedad ja kas mind tohib? Kui käik asendis N siis ei tohiks ju probleemi olla? Või tuleb siinkohal ka midagi jälgida?
Aitäh teile!
Re: VW 2,5 110kw V6
Ise pukseerida on kindlasti hullem kui käru lohistada, mõistlikult asja võttes ja kui vahemaad lühikesed ei tohiks miskit juhtuda. Aut.kk. autot pukseerida ei soovitata kui ainult siis töötava mootoriga, et käigukastis õli liikvel oleks. kõlab vastukäivalt, et kui mootor töötab, miks siis pukseerida, aga endal sellelaadne kogemus olemas kui genekas ei laadinud enam ja aku oli nii tühi, et käikude vahetamine muutus imelikuks, siis sai köie otsas tiksutud N asendis. Seda juttu kinnitas ka tüüp, kes mu kasti parandas.