piduriklotside kulumise märgutuli

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
hese
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Jaan 2011, 10:10
Auto: New Beetle 2005 1,6 75kw
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas hese »

Sharanil läks esimeste külmade saabudes põlema piduriklotside kulumisest märku andnud hoiatustuli. Samas kettad ja klotsid on sügisel vahetatud. Tõenäoliselt jukerdab siis miski andur. Kas selle vahetamine on keeruline tegevus ja kas asub klotside läheduses kusagil?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sa seda tuld üldse välja ei taha lülitada? Eeldan, et kontrollid niikuinii aega ajalt visuaalselt seda kulumist nii sisemistel kui ka välimistel klotsidel?
Diesel Power KEEPS ME GOING

hese
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Jaan 2011, 10:10
Auto: New Beetle 2005 1,6 75kw
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas hese »

copilot kirjutas:Sa seda tuld üldse välja ei taha lülitada? Eeldan, et kontrollid niikuinii aega ajalt visuaalselt seda kulumist nii sisemistel kui ka välimistel klotsidel?
Kontrollimine pole probleem aga kuidas kõige lihtsamalt välja lülitada. See igakordne käivitusjärgne kompuutri piiksumine ja hoiatustekst hakkab vaikselt ära tüütama :)

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Usun, et kellade kodeeringut muutes saab sellest lahti aga ehk oleks lihtsam vaadata äkki jää mõnele juhtmele/pistikule liiga teinud.
Br.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas dellu »

See andur ei asu mitte kuskil lähedused vaid klotsi sees. Point peaks olema see, et kui klots kulub üle normaalse kulumise piiri lõhub ka selle kaabli (või mis iganes seal sees on ära). Kui nüüd enam ühendust ei leita, siis antaksegi veateade. Ehk siis esmalt vaata üle, kas piduriklotsi minev juhe on ühendatud (pistik peaks seal kuskil läheduses olema ja on ainult ühel rattal). Kui seal kõik korras ja muud varianti üle ei jää siis pistik lahti ja autopoolsel pistikul klemmid kokku. Ja 100% ei saa ju välistada, et klotsid ongi läbi (näiteks pidur õrnalt peal või miskit).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas copilot »

niipalju kui kuulnud ja lugenud, hakkab see märgutuli juba jupp aega ennem põlema, kui oleks juba mõistlik klotse vahetada.
Diesel Power KEEPS ME GOING

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

copilot kirjutas:niipalju kui kuulnud ja lugenud, hakkab see märgutuli juba jupp aega ennem põlema, kui oleks juba mõistlik klotse vahetada.
Jah oled õigesti kuulunud, annab veel hulk aega sõita. Kuid üks põhjustest võib olla ka see, et kaabel on kuskilt mujalt katki läinud.

hese
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Jaan 2011, 10:10
Auto: New Beetle 2005 1,6 75kw
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: piduriklotside kulumise märgutuli

Lugemata postitus Postitas hese »

klotside vahetusest on möödas max 10 000 km ja enne külmasid tuli ei põlenud. Ise kahtlustaks ka kõige rohkem halba ühendust või juhtme purunemist. Nüüd ilmad soojemad ja saab üle kontrollida. Kas üldjuhul on juhtmed kõrvalistuja või juhipoolse ratta juures?

Ise küsin ja vastan - juhipoolsete klotside juures. Nüüd korras
Viimati muutis hese, 28 Veebr 2011, 16:46, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”