
Tolle tahhoka mitte funksioneerimisega isegi lepiks kuidagi, kui muud üle ei jää

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Sellist asja on tervest maailmas suht võimatu leida, sest tehasest selliseid ei tulnud. MFA-d pakuti diisli näidikuplokkidest vaid B4 TDI-le, aga ka seda peaks jälle ümber ehitama hakkama, sest TDI-del tuli pööretesignaali ECU-st.Siksaator kirjutas:Nimelt üsna palju uurinud igaltpoolt ning tundub, et oma diisel Passat b3-e MFA-ga spidoplokki suht võimatu leida siit Eestist
Eks millal hangin tolle bensuka spidoploki ära. Küsimus aga selline nüüd, et bensuka plokki vaja lisada eelsüüteküünalde märgutuli- on lihtsalt pirni panemis vaev ehk siis on ploki skeemil kohe koht olemas või tuleb mingi uus juhe vedada? Spidoploki taha minev juhe sobib vana või peab selle ka täies mängus mingi MFA-ga auto pealt maha kookima?pppp kirjutas:Sellist asja on tervest maailmas suht võimatu leida, sest tehasest selliseid ei tulnud. MFA-d pakuti diisli näidikuplokkidest vaid B4 TDI-le, aga ka seda peaks jälle ümber ehitama hakkama, sest TDI-del tuli pööretesignaali ECU-st.Siksaator kirjutas:Nimelt üsna palju uurinud igaltpoolt ning tundub, et oma diisel Passat b3-e MFA-ga spidoplokki suht võimatu leida siit Eestist
Mina võtaks bensuka tahho ja prooviks selle ümber ehitada (neti peal liigub igast juhendeid, kuidas bensuka tahhost diisli oma teha).
Aga räägi siis veidi täpsemalt sellest takisti panekustJaan kirjutas:dilsa võtab omad andmed tahokale geneka pealt
pane takisti vahele siis võib tööle hakata
Süütepoolilt.Jaan kirjutas:kust saab bensuka oma enda info?
Leidsin skeemi vanade näidikute kohta ehk siis näiteks Golf II ja vanemate tahhokate kohta, oma passati omal pole vist muud kui ainult tahhoka välja vahetamine sobiva vastuerks25 kirjutas:kust sa said netist selle skeemi kus näidatakse seda kuidas pensuka kellad diisli omaks teha
Pean siinkohal mainima, et ainult tahhomeetri vahetus ei aidanud- leidsin küll oma plokile muidu sobiliku diisli tahhomeetri aga tühikäigulgi on see põhjas. Kolasin siin netis ka ning ei hakanud ühtegi teemat silma, kus oleks too passat b3 plokk ümberehitatud, eriti just MFA-ga plokki.Siksaator kirjutas:Leidsin skeemi vanade näidikute kohta ehk siis näiteks Golf II ja vanemate tahhokate kohta, oma passati omal pole vist muud kui ainult tahhoka välja vahetamine sobiva vastuerks25 kirjutas:kust sa said netist selle skeemi kus näidatakse seda kuidas pensuka kellad diisli omaks teha.
Spidoplokki ma enam vahetama ei hakka, jääb see praegune bensuka plokkJaan kirjutas:Mul tuli üks asi meelde, SEAT toledo 1L TDI -l on MFA ga spidoplokk, ja see on suht sama b3 omaga. isegi spidotross on sama (mu toledol läks katki ja odavam oli osta passati oma) pilti ma ei leidnud aaaga leidsin video sellest http://www.youtube.com/watch?v=LkbrXYnp ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Uuemate kohapealt pole midagi uurinud?pppp kirjutas:Vahepeal on niipalju uut infot tulnud, et kõige vanematel B3 näidikuplokkidel (neil, millel on 1 suunatule märgutuli all) on tahhomeeter vana hea SAK215 kiviga ning ümberehitus diisli tahhokaks seega suht lihtne.