külmkäevituse andurid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
külmkäevituse andurid
Panin selle pealkirja,kuna ei oska neid vidinaid paremini nimetada.Küsimus oleks aga järgmine:Normaalse toimimise korral külmalt käima pannes peaks pöörded tõusma üle tuhande ja hiljem soojenedes langema kusagile 900 kanti.Mis andur või asi seda toimingut mõjutab?Tegemist on siis bensiini mootoriga ja täispritsungiga.Hetke küsimus on vw transporter 2,0 62kw kohta,aga tahaks ka üldiselt teada.Olen omanud mitmeid masinaid aga ühelgi pole see asi toiminud ja nüüd tahaks selle asja endale selgeks teha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: külmkäevituse andurid
Pöörete hoidmise ja kütusesegu vajaliku rikastamise eest külmal mootoril hoolitseb auto aju, saades infot selleks nii temp. andurilt, lambdalt kui muudelt anduritelt. Pöördeid täispritsega autol hoiab bypass-klapp, uuematel elektrooniline throttle body.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: külmkäevituse andurid
Minu t4.l lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ilmselt puudub (pole veel leidnud ja vaevalt ta kolektori sisse on keeratud,seda ei näeks ka).Seega peaks siis toimima temp.i anduri järgi.Neid on kaks.Üks kahe klemmiga ja teine nelja klemmiga,mis mõjub ka näidikule.Aga kus peaks asetsema bypass-klapp.Äki on kellegil võimalik panna üles mingi link,et näeksin millega on tegu.
Millest on tingitud külmalt mootori ebaühtlane käik?Pöörded ei kõigu üles,alla vaid ühtlasel kõrgusel käib nagu jurtsutab imelikult.Mootori soojenedes käik muutub ühtlaseks.
Millest on tingitud külmalt mootori ebaühtlane käik?Pöörded ei kõigu üles,alla vaid ühtlasel kõrgusel käib nagu jurtsutab imelikult.Mootori soojenedes käik muutub ühtlaseks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: külmkäevituse andurid
http://www.wagenstad.com/index.php?modi ... e=1-133-10" onclick="window.open(this.href);return false; number 1. Ehk siis teisisõnu "tühikäigumootor".magna1 kirjutas:Aga kus peaks asetsema bypass-klapp.Äki on kellegil võimalik panna üles mingi link,et näeksin millega on tegu.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: külmkäevituse andurid
Bp klapile aitab tihti läbipesu bensiiniga või piduri klotside puhastus vahendiga. Sellel mootoril peaks olema ka õhulugeja. Pigem kahtlustaks seda. Tempi andur mis juhib aju, on tavaliselt volksudel sinine. Võid ju selle ära lühistada. Siis peaks pöörded tõusma. Seda sel juhul kui andur ei tööta. Õhulugejal on ka sissetuleva õhu temp andur ja ta saab sealt lugemi. Võimalik viga on ka vaakumi leke.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: külmkäevituse andurid
Temp-i andurit olen vahetanud ja midagi ei muutunud.Sellel mootoril on olemas tõesti sissetuleva õhu temp.i andur aga kus pesitseb õhulugeja,pean veel uurima.Tühikäigumootorit sai ka katsetatud.Panime sõbra passati oma peale.(oli kindlasti korras ja samade tähistustega).Millegipärast sellega ei jäänud käima ja rohkem ei proovinud ning panin vana tagasi ja käis endiselt.
Re: külmkäevituse andurid
See kõlab jah,päris keeruliselt.Aga millist vidinat nimetatakse õhulugejaks?Ega see pole segusiibri anduriga kuidagi seotud?